Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2009

Error...

Bookmark and Share

56 σχόλια:

laplace είπε...

XAXAXAXA TO TELEYTAIO OLA TA LEFTA SKOULIKAKI!
KALO BRADY :)

Hfaistiwnas είπε...

λολ μου άρεσε το πρωτελευταίο με το ένα έτος αποχαύνωσης! χαχα!

Roadartist είπε...

λολ.. αρχικά μπερδεύτηκα :) και λέω που μπήκα!! Τέλειο :)

Aggelos Spyrou είπε...

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!

Έκανες ανάρτηση χωρίς υπονοούμενο στο ΣΕΞ?????

Είσαι άρρωστη???????????????

Σμούκια! :)

Skouliki είπε...

laplace... :)))))) καλο βραδυ

Ηfaistiwnas...ετσι εχω γινει και εγω ..αποβλακωδες

Roadartist... εδω μπερδευτηκα εγω αχαχχα

Aggelos Spyrou ... κανε ενα break σαν την κιτ κατ !

Aggelos Spyrou είπε...

Σιγά μη νιαουρίσω κι όλας!!! :Ρ :)

Strange little girl είπε...

Χαχαχαχα
κορυφαίο το προ-τελευταίο :D

marianaonice είπε...

Μωρέ εσύ τα έβαλες γι΄αστεία αλλά μήπως πρέπει να το σκεφτούμε σοβαρά;;;
Άντε καλό ξημέρωμα!!
:))

Skouliki είπε...

Aggelos Spyrou...παλι πνευμα αντιλογιας τστστστσ

Strange little girl... :)))))))

marianaonice ...εε δεν με συμφερει ακομα μωρε , αργοτερα ,α ργοτερα

γυάλινο δάκρυ είπε...

Χαχαχα η 3η εικόνα με το get a life είναι όλα τα λεφτά! Remind me next year!

J. Luna [X-GoteEngeL] είπε...

Next year!!!!!

LOL

Dokimos είπε...

Yifizw to deutero, kathws einai lito k panw ap'ola periektiko: ''auti ti fora tin p@utsi$es!''

Skouliki είπε...

γυάλινο δάκρυ...ναι αν ειχε και ενα κουμπι leave me alone αχαχ θα το παταγα

Luna... :))))))

Dokimos...σε εκφραζει η λιτοτητα βλεπω

Mistirios είπε...

Ξέχασα να σου πω χρόνια πολλά για τη γιορτή σου. Θα με συγχωρήσεις;

(i need to get a life...)

Γιώργος Τ. είπε...

Επιβάλλονται ΟΛΑ για τα επόμενα windows!!! Γαμάτα!!! Καλημέρα και.. καθυστερημένα χρόνια πολλά!!

manetarius είπε...

Χαχαχαχαχαααα..τέλεια! Πάω να τα βάλω screen savers στο γραφείο να τρελλαθούν όλοι!!!
χαχαχχαααα!

Crazy Tourists είπε...

Το δεύτερο είναι για μένα!!! Χαχα!!
Έχεις πρόσκληση!! :P

Τρελοτουρίστρια

Fri είπε...

Αν και του επαγγέλματος, νιώθω το δεύτερο να μου συμβαίνει συχνά πυκνά :)
χαχα
Καλή σου μέρα!

Skouliki είπε...

Mistirios...ναι καλεεεεεεε σιγααα
αλλωστε κραταει 797899 χρονια

Γιώργος Τ...μερσι !!! ναι και εγω το ενα το εχω κανει savescreen

manetarius...και εγω το ενα το εχω ηδη κανει αχαχαχχαχ

Crazy Tourists...ερχομαι να δω

Fri...θα σε εχω στα υποψιν αν χαλασει κατι

Darthiir the Abban είπε...

Και τώρα εσύ πιστεύεις ότι ο βασιλόπορτας θα φτάσει σε τέτοια επίπεδα αναβάθμισης;;;

xaroylita είπε...

Ομολογώ... Είδα την είκόνα στο sidebar μου και έπεσα στην παγίδα..

Την πάτησα κοινός...

Νόμιζα οτι αρρώστησε ο κομπιουτεράκος σου.....
...επειδή δεν τον αφήνεις να ανασάνει....

Τα καλύτερα "Όλα"....

You are the best "Skouliki" ever...

Καλό απόγευμα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Είσαι αποθθθθθθεεεεεωση
καλό απογευμα.

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban... οχι αλλα μπορω να ονειρευομαι

xaroylita...την πατησες μικρη μου ροζ καλτσουλα εεεε..καλε σε μερσω για το κομπλιμαν ..φιλι

ΦΟΥΛΗ...φτιαξε καλε και εσυ ενα μπλογκ που θα σε σχολιασω αχαχ

NdN είπε...

Νομίζω πως η τρίτη εικόνα με το GET A LIFE είναι η καλύτερη από όλες!

Τα φιλιά μου!

νατασσάκι είπε...

Το τελευταίο άψογο!
Στο κλέβω :)

Δεν παίζεσαι, σκουληκάκι!
:)))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

:-)))
Το γελάς; Με την εξέλιξήξ της η τεχνολογία θα ανιχνεύει πολλάαααα πράγματα ακόμη, πέρα από την κακή ποιότητα καφέ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Skouliki είπε...

NdN...φιλακια εμενα η καλυτερη μου ειναι η 2 :)))

νατασσάκι... ναι καλε ανετα τι ρωτας ...δικα μου ειναι αχαχ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ...να μας σκουπιζει κιολας εεεεεε να μας κανει και φαι τι καλα !!!!

Mara Lisha είπε...

Θα βάλω κι εγώ μια υπενθύμιση για τον καφέ! χα χα χα χα

wintersea είπε...

χο, χο, χο... παίζεις με τον πόνο μας... όλων μας!

homemade είπε...

πολύ καλο...σκουληκι..
εξαιρετικό θα ελεγα..
νάσαι καλά

starclub είπε...

χαχαχα...
Το προτελευταίο είναι όλα τα λεφτά!
Να'σαι καλά σκουληκάκι! :)

habilis είπε...

Gαμωτο μου τσάμπα έσπασα το ποντίκι.
!!!

ILive2LoveMe είπε...

να πάρω το τελευταίο ? λολ τέλειο!
Καλό βράδυ , φιλιά!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Τα λάθη είναι ανθρώπινα...
Για να τα κάνεις τελείως σκατά χρειάζεσαι υπολογιστή.

Skouliki είπε...

Mara Lisha...βαλε ναι !!!!

wintersea...τι σκουλικι θα ημουν αν εκανα αλλιως :))

homemade...μερσι μποκου :)

starclub...φιλακια

Skouliki είπε...

habilis...xaxa οχι μωρε κατι θα βρεθει στην πορεια βαστα γερα !!

ILive2LoveMe ...να παρεις οτι θες καλε ...τι ρωτας :)))

ο φιλος του οικονομου...χμμμ
ειμαι το υπερτατο χεσμενο οεο !!

_ST_ είπε...

χαχαχα!
Καλημέρα ρε σκουληκάκι!

MAD είπε...

α! οταν μου εβγαλε το προτελευταίο πάτησα ΝΟ χωρίς να τσεκάρω το κουτάκι για υπενθύμιση! Την πουτσισα λες???

stardust30 είπε...

Θέλω κι εγώ ένα με το τελευταίο μήνυμα- πού θα το βρωωωωωωωω;
Καλημερούδιααα!

Leviathan είπε...

kai mena to trito marese pio poli!!!! :) kalispera!!! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ!!ΚΑΤΑΤΡΟΜΑΞΑ.ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΑ ΕΙΠΑ.ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.Η ΤΡΙΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΕΛΕΙΑ.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΑΦΗΡΗΜΕΝΟΣ.ΝΤΟΡΑ ΑΛΛΑ....
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.Η ΓΙΟΡΤΗ ΚΡΑΤΑ 40 ΜΕΡΕΣ ΛΕΝΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Aspa είπε...

Χαχαχα, μου άρεσε το τρίτο, do you wish to log off and get a life? Απίστευτο!

Νανά Τσούμα είπε...

που τα βρήκες βρε τερατακι ολα αυτα;χαχαχαχα!!!

Alexis B είπε...

Εγώ θέλω ενα μυνημα που να λέει low packet level για τα τσιγάρα μου
Καλό βράδυ

KitsosMitsos είπε...

Αυτά είναι λάθη αδιόρθωτα! Χαχαχα!

tzonakos είπε...

Αυτο που λέει οτι εισαι online επι ενα χρόνο συνεχώς σου το βγάζει συχνά ;

tzonakos είπε...

Α, ο Αγγελος Σπύρου λέει οτι εισαι άρρωστη ! Χα ! Να μάθεις !

Skouliki είπε...

ST... καλημερουδια

MAD... εντελως restart γρηγορα χχιχι

stardust30..ζητα το καλε απο τον αγιο βασιλη εεεε??!!!

Leviathan... καλως τον, ειχε περαση τελικα ναι

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...μερσιιιιιι αμα θελει κανεις ειδες τι βρισκει χαμος

Skouliki είπε...

Aspa... και ομως αληθινο χαχα

Νανά Τσούμα... εχω και αλλααααα

Alexis B...να σε φτιαξουμε και εσενα αμα ειναι βρε

KitsosMitsos... ουτε με μπλανκο ε?

tzonakos...πολυ συχνα !! ο αγγελος ειναι γκαου

ioannis_the_great είπε...

Καλημέρα Σκουληκάκι. Αυτή η ανάρτηση μου θύμισε πολλά. Με γύρισε πίσω στο 2002 που πρωτοέκανα τα βήματα μου στα PC. xexe

iLiAs είπε...

..αμαρτιες των Windows...
Καλο ΣΚ Ντόρα :)

Akon είπε...

αχ.. τι θα καναμε χωρις windows...

Skouliki είπε...

ioannis_the_great... χαχαχ ειχε πλακα και για μενα που την αναζητησα

iLiAs...καλο σκ !!

Akon...αμαν μην μου το θυμιζεις ..αν δεν τα ειχα θα εφριζα

homemade είπε...

Dora....παιρνα για το ταγουδάκι σου
νάσαι καλά

Skouliki είπε...

ερχομαιιιιιιιιι

zekia είπε...

το τρίτο παραθυράκι εκφράζει πολύ καλά τον υπολογιστή μου που έχει να κλείσει 4 χρόνια. Βετεράνος, όχι αστεία!