Σάββατο, 7 Φεβρουαρίου 2009

Blog Game...Your Avatar Story

Λοιπόν λέω να ξεκινήσω ένα Blog game με τίτλο "Your Avatar Story"
(πες μας το λόγο που διάλεξες την συγκεκριμμένη εικόνα για avatar σου)

Επειδη κάνω εγώ την αρχή δίνω πάσα σε όλους σας
Μετα εσείς πρέπει να προσκαλέσετε 5 άτομα
Ελπίζω να σας αρέσει σαν Blog game και να έχει συνέχεια

Παρακάτω θα δείτε τα avatars 2 αγαπημένων μου φίλων
και σαφέστατα οι λόγοι που τα επέλεξαν






σημ. το Avatar έχει τις ρίζες του στην σανσκριτική λέξη Avatāra που σημαίνει “ενσάρκωση”.

Bookmark and Share

49 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Κι αν δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που τα επιλέξαμε εκτός από το ότι μας άρεσε η εικόνα;
Καλό σ-κ σκουληκάκι!

skouliki είπε...

και αυτος λογοςςςςςς ειναι :)))

mahler76 είπε...

εεεε κάπου εδώ δεν έπρεπε να μας πείς ποιός είναι ο δικός σου λόγος?

koulpa είπε...

xaxa ωραία ιδέααα:):)
τι δικό σου είναι πολλύ γλυκούλι:):)
θα προσπαθήσω να λάβω μέρος:):)

laplace78 είπε...

εισαι απιθανη!φοβερη ιδεα!
δεν εγγυώμαι οτι θα προλαβω να παιξω,αλλα ειναι τρομερη ιδεα!
καλο ΣΚ σκουλικακι

Hfaistiwnas είπε...

Και μένα η εικόνα μου άρεσε!!!!
χχαχαχα! Η μπισκοτίνα φαγωμένη χαμηλά... αααχαχαα!

skouliki είπε...

mahler76... οχιιιιιιιιιι εγω εξαιρουμαι απο τις μαλακιες μου αχαχ

koulpa... ειμαι γλυκια η ρουφιανα τι να κανω

laplace78... ναι μην αγχωνεσαι οτι ερθει και οτι παει :)

Hfaistiwnas... ναι !ολα τα λεφτα

mahler76 είπε...

αν δεν παίξεις εγώ δεν παίζω και το γράφω βγάζοντάς σου την γλώσσα κοροϊδευτικά. όσο για αυτό που έγραψες στο μπλόγκ μου για το πήξιμο τι εννοείς?

"ζαχαρούλα.." είπε...

αααα ωραία ιδέα.....!!!!!!

φιλάκιαααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!

skouliki είπε...

mahler ...εγω αποκλειεται να παιξω....παω στο μπλογκ σου να σου πω

ζαχαρουλα...ευχαριστω φιλακι

νατασσάκι είπε...

Σκουλικάκι παιδί μου, αυτό το παιχνίδι έχει "παίξει" παλιότερα...
Εγώ έχω απαντήσει εδώ.
Οπότε, δεν το ξανακάνω :)

Φιλάκια :)

ο φιλος του οικονομου είπε...

Κι εγώ σκουλίκι νομίζω είχα αφιερώσει ολόκληρο ποστ στον SEXY SHOELESS GOD OF WAR τον Belkar...

Εσύ όμως δεν μας είπες...

skouliki είπε...

παιδια δεν το ηξερα
ειμαι πιο νεα στον χωρο εγω
και εχω χασει επεισοδια
δνε πειραζει ομως :)))

εγω δεν λεω ειναι μυστικο

νατασσάκι είπε...

Βρε δε σου είπα ότι πειράζει!!!!
Και σίγουρα είναι πολλοί που δεν έχουν παίξει :)

MAD είπε...

κι εγώ το έχω παίξει :-P

αλλά είναι και προφανές. South Park χαρακτήρας ΚΑΙ γιατρός. Δε θέλει πολύ! χαχαχα

skouliki είπε...

νατασσακι ναι δεν ειπα κατι αλλο εγω , τα ιδια λεμε..

Mad..με σενα ολα πιθανα ειναι

KitsosMitsos είπε...

Εεεε! Έχω μια σαφέστατη ένσταση: στο δεύτερο αβατάρ πού στο καλό είναι ο επονομαζόμενος παπάς; Οέο;
Τώρα για το δικό μου ευτυχώς πέτυχες το χρώμα! χαχαχα! Κίνκυ και μ'αρέσει. Το μαστίγιο σημειωτέον έχει 9 ουρές και καρφιά στην ακρούλα, έτσι για το καλό.
Αν και για λόγους ευθυξίας, πρέπει και καλά να πω ότι δεν συμφωνώ!
Φιλιά μωρό και ευχαριστώ για την δημοσίευση των εσώψυχών μου! Χαχαχα!

VaD είπε...

To πρώτο μου αβατάρ ήταν καφεδάκι στο δρόμο,έτσι προέκυψε το δεύτερο,καφές χωρίς κάπνισμα δε λέει,και μη μου βάλεις φωνές για...καταχρήσεις:)))
Α,ναι,πάσες δεν μπορώ να κάνω,δεν ήμουν ποτέ καλος σε ομαδικά αθλήματα...

ο φιλος του οικονομου είπε...

ααααα μάλλον εσύ διάλεξες το αβαταρ γιατί ταιριάζει με το φυσικό σου χρώμα μαλλιών...

ή με την καινούρια σου τσάντα;;;

Παίζεται...

skouliki είπε...

KitsosMitsos..εκει ειναι ο παπας απλα σε μπερδεψαν οι ζαρτιερες και δεν το βλεπεις αχαχαχ η κοπελια απο τα αριστερα ειναι αχαχ
και μην σχολιαζεις αλλωνων πραγματα εσυ

VaD... παρτακιας εισαι και καταχρησακιας δηλαδη αχαχχα

ο φιλος του οικονομου... επειση ειμαι και εγω ροζ σαν ανθρωπος για αυτο και το αβαταρ

Side21 είπε...

Σκουληκάκι ξέρεις ...
είμαι διφυής προσωπικότης
Το ένα αβαταρ είναι φωτογραφία
του γιού μου 6 μηνών προσπαθούσε
να βουτήξει στη θάλασσα με μανία,
τον γυρνούσαμε πίσω κι αυτός εκεί
έπινε νερό, έβηχε και συνέχιζε ...
" Δείγμα αθωότητας κι επιμονής " !!!
Το άλλο μου αβαταρ έχει σχέση με την
ιδιότητά μου σαν Καραγκιοζοπαίχτη !!!
για τις αναρτήσεις μου σχετικά
με τα Πολιτιστικά δρώμενα ...
Ευχαριστήθηκες τώρα !!!

Oι Αστρο - Συμμορίτες είπε...

ΕΛΑ ρε σκώληξ με τα ωραία σου.
Κατ' αρχήν ευχαριστούμε που μας επέλεξες.
Να εξηγήσουμε γιατί διαλέξαμε αυτό το avatar!
Μα φυσικά για να την σπάσουμε σε έναν βλάκα και να ενώσουμε συμμορίτικα τις γνώσεις μας.
Εξήγησε με pm στο ίδρυμα τι πρέπει να κάνουμεεεεεεε!!!

skouliki είπε...

Side21 ...xαχα πολυ ! τωρα θα κοιμηθω ηρεμα

Αστρο - Συμμορίτες...
ολα τακτοποιηθηκαν ..
ημουν σιγουρη
να ζησουν οι λεβεντορομπες χαχχα

korinoskilo είπε...

καλημερα παιχνιδιαρικο σκουλικακι.... στο αβαταρ μου θα μπορουσα να ειμαι εγω σε ηλικια 1 ή 2 δημοτικου........ και οι γκριματσες δεν λειπουν ποτε απο το την ημερισια διαταξη :Ρ

Ανασαιμιά είπε...

Εγώ πάντως επειδή δε το είχα παίξει παλιότερα, το έπαιξα τώρα.

Καλημέρααααα!

starclub είπε...

Πολύ ωραία ιδέα ευρηματικό μας σκουληκάκι! :)
Θα παίξω κι εγώ μια από αυτές τις μέρες...
Φιλάκιααααααααα

skouliki είπε...

korinoskilo...
θεικη γκριματσα ομως χαχ

Ανασαιμιά ... αποκριατοθηκες βλεπω...ωραια ευχαριστω ..παω να δω ..φιλι

starclub...αλο μικρο κουνελακι .. καλημερες

panikos kai fovera είπε...

ενσάρκωση ?
τι μαθαίνει κανείς ...

Ιουστίνη Καρρά είπε...

βρε συ! έχεις πολύ πλάκα, μου θυμίζεις τα νιάτα μου έτσι χωρατατζού ήμουν κι εγώ !δε θα σε χάνω με τίποτα!

iLiAs είπε...

..αλλοι μου το διαλεξαν :P

Καλο απογευμα Ντορααα

skouliki είπε...

panikos kai fovera...ειδες ειναι ολοκληρη ιστορια πολυ ενδιαφερον

Ιουστίνη Καρρά...καλε απο πλακα αλλο τιποτα, στα σοβαρα εχουνε ενα προβλημα

iLiAsε...μια χαρα λοιπον

Darthiir the Abban είπε...

Λοιπόν: Διάλεξα αυτό το άβαταρ γιατί ο τύπος με την αλφατάχ είναι πολύ ωραίος και τον πάω αφάνταστα.

Με τιμή
Η γκαμήλα

ILive2LoveMe είπε...

Α ωραία να το κάνουμε, αλλά αν τα αλλάζουμε συχνά πυκνά?
Φιλιά, καλή εβδομάδα!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Απλά είμαι άνθρωπος της υπομονής και στο επάγγελμα κηπουρός. Ελπίζω πριν να μεγαλώσει το δέντρο να έχει αλλάξει ο κόσμος γιατί αυτός είναι .......

skouliki είπε...

Darthiir the Abban...εχει βγει και μις μπουρκα μηπως ?

ILive2LoveMe...α δεν ξερω ... υπαρχουν ατομα που βαζουν αβαταρ ετσι για χαβαλε και αλλα ατομα που το αβαταρ σημαινει κατι για αυτους ..

Theogr ο κηπουρός...καλα κανεις και ελπιζεις ..δεν ειναι κακο

Akon είπε...

Ο λόγος που πάει τόσα ταξίδια
χαχα!!
Έχεις φαντασία πάντως!!

Γιώργος Τ. είπε...

Εγώ είμαι ακόμα στην αναζήτηση του κατάλληλου avatar.. Προς το παρόν έχω μια φωτογραφία μου από μια φορά που είχα πάει για paintball...

Darthiir the Abban είπε...

Όι, αλλά σκέφτονται σοβαρά να του δώσουν το βραβείο του μίστερ καλύτερα γυαλιά ηλίου ;)

ασημωνης είπε...

Καλοοο!! Μεσα ειμαι

skouliki είπε...

Akon... απο φαντασια αλλο τιποτα :)

Γιώργος Τ... αν θες βοηθεια πες μου εχω ολοκληρες συλλογες

Darthiir the Abban...στραβοι θα ειναι για κριτες ?

ασημωνης... δωσε δωσε χαχα

Darthiir the Abban είπε...

Τα λες γιατί ζηλεεεεευειιιιιιιςςςςςςςςς!

:)

Mistirios είπε...

Λάτρεψα την φωτογραφία όταν την είδα και τον τίτλο της: "obligatory lonesome tree". Είναι κάποιου designer (web) του οποίου η δουλειά μου ασκούσε έλξη πριν δω και τη φωτογραφία αυτή που κατέληξε σε avatar... Μάλλον ταυτίζομαι με τη μοναχικότητα του.

panikos kai fovera είπε...

θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρεις να μου πεις πως μπορώ να βάλω ένα τραγουδάκι που θέλω να παίζει στο blog μου ...

skouliki είπε...

Darthiir the Abban...
ναι παντα ηθελα να ειμαι καβαλα μιας καμηλας

Mistirios... ειναι οντως πολυ "μυστηρια" εικον α..και μενα μου αρεσει

panikos kai fovera...βεβαιως παω στο μπλογκ σου να σου δωσω οδηγιες :)

yet another είπε...

αλλαζω συχνα avatar, αναλογα με τη διαθεση.
Το συγκερκιμενο που χω τωρα ειναι μαλλον γνωστη εικονα απο το βιβλιο του μικρου πριγκηπα.
Μπορω να γραψω εκθεση για αυτο,
πρεπει να μου βγει το feeling ομως.
Γεια χαρα σκουληκι!

skouliki είπε...

yet another..Καλωσηρθες στην παρεα μας

πολυ καλο παραμυθι ever

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Δώσ αμε...δώσαμε...

Οι παλαιότεροι στο χώρο, το έχουμε παίξει από το Δεκέμβριο του 2007.
ΕΔΩ το δικό μου
Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λάθος.... ΕΔΩ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

skouliki είπε...

Ναι ναι το εμαθα δεν το ηξερα

φιλακι