Τρίτη, 24 Φεβρουαρίου 2009

Men vs Women...



άσχετο : μήπως μειώνονται οι followers στα blogs ή βλέπω οράματα ?
επίσης πολλά κουλά συμβαίνουν απο ότι μαθαίνω και διαβάζω.... άλλο και αυτό πάλι

update 25/2 :
δειτε στην Aspa την λύση του προβλήματος , λεει λοιπόν ότι "ο λόγος που συνέβη αυτό είναι ότι κάποιοι από τους αναγνώστες σας μετατράπηκαν αυτόματα και εν αγνοία τους σε ανώνυμους αναγνώστες"

update 26/2 :
Α ! μπράβο υπέροχο ηλίθιο έγινε τώρα το θέμα με τους followers...

Bookmark and Share

43 σχόλια:

Lalu είπε...

Dora kati epathe to blogger kai polis kosmos exase followers sto asxeto. Episis kapoioi exasan posts kai comments. De m'aresoun katholou afta ta pragmata - en antithesei me to post sou pou me diaskedase poli ;-)

νατασσάκι είπε...

Εξαιρετικές οι γελοιογραφίες, όπως πάντα :)

(λες αυτή να είναι η γραμμή εξέλιξης, ε;)
:p

**όντως, σε πολλούς συνέβη -δεν ξέρω γιατί, πάντως κρατήστε back up από τα blog σας καλού-κακού. Από χθες σχεδόν όλες οι υπηρεσίες που έχουν σχέση με το google παρουσιάζουν διάφορα.

Φιλάκια, σκουληκάκι!

skouliki είπε...

lalu ...καλωςηρθες στην παρεα μας
ναι πραγματι κανει εχει συμβει διαβαζω και εγω σε πολλους εχουν γινει διαφορα , σε ευχαριστω που απαντησες :)

νατασσακι...μωρε ας σηκωθω εγω και θα τους δειξω
παλι αηδιες κανει αυτος ο google
ελεος

Hfaistiwnas είπε...

ααααα είμαι φεμινιστής μην βλέπω τέτοια!!!!
Ναι όντως κάπου διάβασα σήμερα ότι κάτι τρέχει με όσους παρακολουθούν..

laplace78 είπε...

μας σαμποταρει κ η google τωρα?
καλησπερα γλυκο σκουλικακι!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΟΧΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΡΑΜΑΤΑ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΘΑΜΕ ΟΛΟΙ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

TO ATOMO είπε...

εν γένει έκανε αβαβά το google (σήμερα έπεσε και το gmail γλόμπαλλυ αν δεν το κατάλαβες...) αποτέλεσμα οι followers έγιναν μπουχός...
μη σε νοιάζει, να δεις που στο τέλος τα αμερικανάκια φοβούμενα τη λαϊκή κατακραυγή θα μας βάλουν και μερικούς που δεν είχαμε...

VaD είπε...

Eκεί,εκει,στο σφουγγαρόπανο:)))

lena_zip είπε...

Αυτό το εν αγνοία τους με προβληματίζει εμένα!

prophet81 είπε...

Από ότι φαίνεται και από τη γελοιογραφία οι άντρες έχουμε μία μικρή υπερηφάνια στα αφτιά μας!
Καλησπέρα σκουληκάκι...

skouliki είπε...

Hfaistiwnas...καλα μωρε φεμινιστρια ειμαι και εγω αλλα ειμαι και ψωνιο πανω απο ολα !

laplace78...παντου μπαζα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ..αμαν με κουρασε αυτο το χασιμο :)

TO ATOMO...βασικα απο περιεργεια ρωτησα ...αλλα ρε παιδι μου ελεος με τηναηδια τους κουραστηκα

VaD ..δεν σε βλεπω καλα εσενα θα σου κανω επιθεση χαχαχαχ

lena_zip...περιμενες κατι καλυτερο απο αυτους

prophet81... σιγα τα αυγα :)

Aggelos Spyrou είπε...

Μ' αυτά που γράφεις σαμποτάρεις την εξέλιξη του Γκούκλη! :Ρ

Σμούκια! :)

γυάλινο δάκρυ είπε...

Α μη βλέπω τέτοιααα τα παίρνω! Είμαι φεμινίστρια!!! Η αλήθεια είναι ότι οι άντρες από τότε που δημιουργήθηκαν έπαψαν να εξελίσσονται!! :-Ρ
Κι εμένα μου εξαφανίστηκαν αναγνώστες. Να δούμε τι άλλο θα εξαφανιστεί.

marianaonice είπε...

Xaxaxa!!
Ωραίο όπως πάντα!!

Ναι κι εγώ τους έχασα τους δικούς μου!!
Μόλις πέταξε το ελικόπτερο με τον Παλαιοκώστα πέταξαν κι αυτοί!!
Λες να πήγαν μαζί του;;
Πάντως σήμερα επιστρέφουν ένας ένας!!
Σκέφτηκαν μη πάνε και κατηγορούμενοι για απόδραση!!
χαχαχα!!!!

Fri είπε...

xaxa
Άντε πάλι, με έκανες και γέλασα πρωί-πρωί! Τώρα να δεις έμπνευση που θα έχω για εργασία ;)
Πάντως εμένα αυτή η προοπτική με το σφουγγαρόπανο με απογοήτευσε :S

skouliki είπε...

Aggelos Spyrou...αμα με μηνυσει θα αποδρασω και εγωωωωωωωω :)

γυάλινο δάκρυ...μα για γελια ειναι αλλωστε ξερουμε ποσο ανωτερες ειμαστε !!

marianaonice... σε φοβουνται παιδι μου και εσυ με αυτην την φωτο λες και σε εχουν παει φυλακη αχαχαχα

Fri...αν ειναι να σε βοηθω να γραφεις καλα να σου κανω και κατ'οικον επισκεψη καλε αχαχαχ

zoyzoy είπε...

Και΄συ "Βρούτε" περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση από σένα και'συ στη μάπα μας ρίχνεις??

Aspa είπε...

Καλώς σε βρήκα και εγώ! Τα λέμε...

Κούκος είπε...

Πφφφφ...
Γυναικείες δικαιολογίες, όπως πάντα και για τα πάντα...

:))

Γιώργος Τ. είπε...

Δεν ξέρω γίνεται αυτές τις μέρες, αλλά η google δεν την παλεύει.. Ανησυχητικό..

Όσο για την εξέλιξη άντρα-γυναίκας, θα διαφωνήσω.. Άλλωστε, η σημερινή κατάσταση φαίνεται στην πρώτη σου γελοιογραφία... Λέει, λέει, λέει.. Αυτή τι σκατά θα κάνει?? Θα δει μεσημεριανές εκπομπές?? Γαμώ τον φεμινισμό μου γαμώ (μου έρχονται κάποιες φαλλοκρατικές σκέψεις στο μυαλό.....)

skouliki είπε...

zoyzoy... μα ειχε πολυ πλακα δεν μπορεις να πεις αχαχαχχα

Aspa ... και βεβαια Ασπα καλωςηρθες και απο δω !

Κούκος...ειπε ο αντρας κουκος και υστερα σιωπησε

Γιώργος...θα βγαλω το γνωστο μου μαστιγιο και θα σας κουτουπωσω ολους αχχαχα σιωπη λεμε αχαχαχα

Mara Lisha είπε...

xa xa xa εμένα δεν μ' ακολουθούν...
είναι η τέταρτη φορά που προσπαθώ να κάνω σχόλιο στο μπλογκάκι σου..
κάτι έπαθε το αναθεματισμένο το pc μου :)

homemade είπε...

όπως πάντα ....πολύ ωραίο
νάσαι καλά ευχαριστω

Spider είπε...

Ρε άντε από κει που μας βάζουν με το σφουγγατόπανο στο χέρι....
Ενό αυτοί που είναι μια ζωή πίθηκοι, με τις τρίχες τους κλπ...
Γκρρρ..
Α, κ εώ έχασα κάποιους, χα...
Μάκια σκουλικάκιιιιιιι!

ILive2LoveMe είπε...

To ίδιο έχει συμβεί και σε μένα... και δεν ήξερα γιατί, και για να είμαι ειλικρινής φαντάστηκα πως ίσως δεν θα ήθελαν να 'ακολουθήσουν' άλλο λολ.

Καλό βράδυ , φιλιά.

skouliki είπε...

Mara Lisha ..τι του εχεις κανει του δολιου και τα επαιξε ?

homemade... τι ευχαριστεις καλε

Spider...χαχα τα πηρες λεμε ομως.. ναι μωρε ηταν οσοι παρακολουθουσαν αορατοι και καλα

ILive2LoveMe..βρεθηκε η λυση οπως ειδες ... να μας παιδευουν τσαμπα

Dokimos είπε...

skouliki to postaki xekardistiko, opws panta!

sxetika me ti shmeiwsi su, edw xthes epese to g-mail, to blogger tha kolwne? mipws xasame kana epeisodio?

ο φιλος του οικονομου είπε...

δεν υπάρχουν άντρες και γυναίκες...
μόνο αποχρώσεις του γκρί...

Darthiir the Abban είπε...

Πιστεύω πως αυτό με την ανάπτυξη είναι λίγο υπερβολικό για τις γυναίκες.
Κανονικά θα έπρεπε να τις έχει ακόμα να κοιμούνται στο κουκούλι τους!!!!

>:)

Σκορπινα είπε...

Xaxaxaxa!

Μήπως ήρθε η ώρα να αντιστρέψουμε τους ρόλους?Να πάρουμε και εμείς την εξέλιξη στο χέρι μας???

Εεεεε?
Το φεμινιστικό είναι που με έπιασε πάλι...Μην ανησυχείς θα μου φύγει σε λίγο...:PPP

Φιλί!

manetarius είπε...

χαχαχαα..αυτή η εξέλιξη της γυναίκας με έστειλε!

Ναι.. κάτι γίνεται με τους followers που δεν το χω καταλάβει ακριβώς.. τι κάνει πάλι αυτός ο βλογερ βρε παιδί μου..;

Oι Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Πού τα βρίσκεις βρε σκουλικίδιον!
Εχω πεθάνει στο γέλιο.
Κι αυτές οι παρερμηνεύσεις μέσα στο ανδρικό κεφάλι!
ΑΘΑΝΑΤΕ FREUD!!

skouliki είπε...

Dokimos...ναι εχει γινει κατι σαν πανικος

ο φιλος του οικονομου... χαχα ναι και οι γατες εχουν 34 ποδια αλλα μονο τα 4 φαινονται

Darthiir the Abban...μηπως θες να εχουμε και ζιπουνακια :)

Σκορπινα...μου αρεσει που ολες ορματε ομως αχχαχ

manetarius...σημερα δε, εγινε ακομη πιο χαλι ομως εεεεελεεεεος

Oι Αστρο - Συμμορίτες...το εχει η μοιρα μου να βρισκω ομως χαχαχα

Darthiir the Abban είπε...

Μπαααα

Το προτιμώ στο γυμνό του!

>:)

NdN είπε...

Αμα βρεις καμία από αυτές που είναι με το σφουγγαρόπανο στο χέρι σε παρακαλώ στείλε μου μία! :))

Φιλιά skouliki!

skouliki είπε...

Darthiir the Abban..τστσστσ
ανωμαλοι λεμε τστστστσσττσ

NdN...αμαν !!!! γαμπροςςςςςςςς
εγω καλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
εγωωωωωωωωωωωωωωω

Darthiir the Abban είπε...

Με το ζιπουνάκι θα ήταν "ομαλό";;;;
Μήηηπως έχεις χάσει κάτι;
Λέω εγώ τώρα...

skouliki είπε...

ναι εχω χασει ειναι γεγονοςςςςςςςς

το μυαλο μουυυυυυυυυυυυυυ


ερχεται 3ημεροοοοοοοοοοοο

μην δινεις σημασια

NdN είπε...

Μα εγώ δεν το είπα για να την παντρευτώ, αλλά επειδή μ' αρέσει..ο τρόπος που το κάνει! ;)

mahler76 είπε...

το τελευταίο βέβαια δεν είναι καθόλου αστείο αλλά με τα 2 πρώτα γέλασα πραγματικά.

skouliki είπε...

NdN..ναι ναι καταλαβα
εμενα παρε ειμαι η καλυτερη!!!

mahler76... αστειο ειναι βρε :)

starclub είπε...

Φοβερά τα σκιτσάκια!!! :)
Γέλασα πάρα πολύ!
Όσο για τους followers,κι εγώ "έχασα" 2 και δεν ήξερα γιατί αλλά να'σαι καλά που με διαφώτισες!
Φιλάκια κουκλίτσα...

skouliki είπε...

ολοι κατι χασαμε
κατι δεν καταλαβαμε
ναι μωρε να κυλαει αχαχαχχα