Κυριακή, 18 Ιανουαρίου 2009

Μπιπ...


Μηνύματα τηλεφωνητών......

*Γεια. Αυτή τη στιγμή είμαι στο σπίτι αλλά δεν μπορώ να βρω το τηλέφωνο. Αφήστε ένα μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας μόλις βρω το τηλέφωνο.

*Ειμαστε οι BORG. Η αντίσταση είναι μάταιη. Θα αφομοιωθείτε. Αλλά αυτή τη στιγμή απουσιάζουμε. Αφήστε ένα μήνυμα και θα σας αφομοιώσουμε αργότερα.

*Είμαι ένας αυτόματος τηλεφωνητής. Εσύ τι είσαι;

*Είμαι ένας αυτόματος τηλεφωνητής. Ο ιδιοκτήτης μου δεν είναι εδώ. Με παράτησε για ένα φούρνο μικροκυμάτων που αγόρασε στις εκπτώσεις. Αφησε μήνυμα.

*Ο Πρόεδρος αυτή τη στιγμή απουσιάζει. Παρακαλούμε αφήστε το όνομά σας, το τηλέφωνό σας, το όνομα της χώρας όπου επιθυμείτε να γίνει εισβολή και το μυστικό κωδικό.

*Ο αυτόματος τηλεφωνητής έχει χαλάσει. Σας μιλάει το ψυγείο. Παρακαλώ, μιλήστε πολύ αργά, και θα κολλήσω το μήνυμα επάνω μου με ένα από αυτά τα μαγνητάκια.

*Σας ευχαριστώ που τηλεφωνήσατε. Παρακαλώ αφήστε ένα μήνυμα. Σε περίπτωση που ξεχάσω να τσεκάρω τα μηνύματα μου, στείλτε το μήνυμα σας ως αρχείο ήχου στο e-mail μου, και μετά στείλτε ένα fax για να μου θυμίσετε να τσεκάρω το e-mail μου, και μετά ξανατηλεφωνήστε μου για να μου θυμίσετε να τσεκάρω το fax μου.

Bookmark and Share

62 σχόλια:

lena_zip είπε...

Αυτό με το ψυγείο είναι όλα τα λεφτά! καληνύχτα!

Δήμητρα είπε...

Το ψυγείο και ο πρόεδρος είναι τα κορυφαία...Καλησπέρα είπα;;;Σμουατς

skouliki είπε...

lena_zip.. μαγνητακια εεε χιχι
καλο βραδυ

Δημητρα...εχουν πλακα ..φιλακιαααα

Δήμητρα είπε...

Mε τρέλανες με την αφιέρωση σου Δώρα.Σ ευχαριστώ βαθιά...Φιλί

γυάλινο δάκρυ είπε...

Αχαχαχαχαχαχαχ!!
Πιο πολύ γέλασα με το "Είμαι ένας αυτόματος τηλεφωνητής. Εσύ τι είσαι;" γιατί είναι το πιο ηλίθιο απ'όλα!! Αχαχαχαχαχα!
Τέλεια!
Καλό ξημέρωμα!

VaD είπε...

Aπό τον αυτόματο τηλεφωνητή ενός φίλου:-Τηλεφωνήσατε στην Κεντρικη Υπηρεσία Πληροφοριών,παρακαλούμε περιμενετε, για λόγους ασφαλείας ελέγχουμε το τηλεφώνημά σας!
Και φυσικά οι περισσότεροι κλεινουν το τηλέφωνο,πριν...ελεγχθεί το τηλεφώνημά τους!
Πώς;Μα φυσικά την έπαθα και γω!:)))

TOATOMO είπε...

xaxaxa... καταπληκτικό Κυριακάτικο ξύπνημα... βλέπω ξαναβρίσκουμε το ρυθμό μας... Καλημέρα...

Darthiir the Abban είπε...

Αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να απαντησουμε. Αφήστε το μήνυμά σας καθαεπικοινωνήσουμε μαζί σας κατά τη διάρκεια του τσιγάρου μετά...

Theogr ο κηπουρός είπε...

Αν ήσαστε συγγενής πατήστε 1 φίλος 2 από την δουλειά είμαι διακοπές από τράπεζα έχω πεθάνει. Και αν είσαι το σκουλήκι σε 30’’ η συσκευή θα εκραγεί. Καλημέρα .

spyros1000 είπε...

ΣΑΣ ΟΜΙΛΕΙ Ο ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ.
ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΣΚΟΥΛΗΚΙ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΜΗΝΥΜΑ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΤΗΛ ΕΓΩ...
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΩ..

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΗΧΟ.


ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ

skouliki είπε...

Δήμητρα...να σαι καλα

γυάλινο δάκρυ...και ενα μου αρεσε καλημεραααα

VaD...χαχαχαχα βρε συ

TOATOMO..σιγα σιδα ομως :))

Darthiir the Abban...ελπιζω το τσιγαρο να ειναι το υπονοουμενο που καταλαβαινω διοτι ειναι και πρωι και ειμαι χαζη

Theogr ο κηπουρός...γιατι καλεεεεε και ειαι τοσσοοοοοοοοοο καληηηηη χιχιχι

spyros1000...χαχαχ σας εμπνεω βλεπω

NdN είπε...

Αυτό με το ψυγείο είναι το πιο πετυχημένο από όλα!! Πάντως αυτό που αναφέρει ο Darthiir the Abban σε αυτήν την παραλλαγή το έχω ακούσει και εγώ και είναι εξίσου καλο!

Καλημέρεςςς!

laplace78 είπε...

Ειμαστε οι BORG. Η αντίσταση είναι μάταιη. Θα αφομοιωθείτε. Αλλά αυτή τη στιγμή απουσιάζουμε. Αφήστε ένα μήνυμα και θα σας αφομοιώσουμε αργότερα.

χαχαχα αυτο κ αυτο με το ψυγειο μαρεσαν!!!
καλησπερεεεεεεεεεες

stardust30 είπε...

Καλησπερούδια!
Πολύ όμορφα όλα τα μηνύματα αν και το "Είμαι ένας αυτόματος τηλεφωνητής. Ο ιδιοκτήτης μου δεν είναι εδώ. Με παράτησε για ένα φούρνο μικροκυμάτων που αγόρασε στις εκπτώσεις. Αφησε μήνυμα" ήταν το καλύτερο. ;)

marianaonice είπε...

Χαχαχα!! Πολύ πετυχημένα!
Ο τελευταίος είναι πιο ξεχασιάρης κι από εμένα!!
Νάσαι καλά σκουλικάκι που μας τα βρίσκεις αυτά τα ωραία!
Καλό απόγευμα Κυριακής!

homemade είπε...

καλά κορυφαιο νάσαι καλά σκουληκι...χιχιχι...πολύ ωραίο

skouliki είπε...

NDN...κυκλοφορουν τοσα πολλα αλλωστε

laplace78...καλα εγω με ολα γελαγα λεμε

stardust30...και εγω ειχα πολλα να βαλω εβαλα τα πιο αστεια

marianaonice...δεν κανει κατι μονο το απλο ποσο των 12344566789868736876382
89759879823723789773687 δραχων

homemade...μερσιιιιι φιλια

Ασκαρδαμυκτί είπε...

"Πλύσου κι έρχομαι" δεν υπάρχει;

marianaonice είπε...

Mόοοονοοοο!!! Τσάμπα είναι!!!
Χαχαχαχα!!!!

Spider! είπε...

"χαχα! σας ξεγέλασα!
δεν είμαι ο Μάνθος, αλλά ο αυτόματος τηλεφωνητής του!
Αν είσαι η μοναδική μου αγάπη, άφησε μήνυμα λατρείας!"

Το θυμάσαι?
Πολλά φιλιά!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

το θεο τους δεν έχουν!!!



σματς!

Dokimos είπε...

Tetarti yifos gia to minima me to yigeio!!! apla den yparxei!

@Spider!: k mono pou to thimithika exw lythei sta gelia ;)
to yaxnw youtube parauta!

Darthiir the Abban είπε...

Γιαααα ξανασκέψου το τώρα που βράδιασε ;)

Aggelos Spyrou είπε...

Καλησπέρα!

Αυτό είναι ένα αυτόματο σχόλιο.

Side21 είπε...

Μερικά είναι χρήσιμα
θα τα υιοθετήσω !!!
Καλή σου βδομάδα ...

skouliki είπε...

Ασκαρδαμυκτί... xaxaxaxa oχι ακομα

marianaonice...αμα σου λεω

Spider...αν το θυμαμαι λεει χαχαχ φανταστικο..ακομα βλεπω και ολες τις επαναληψεις

Από μικρό κι από τρελό...φαντασια τρελη

Dokimos...ναι !!! ναι !!! απαιχτα

Darthiir the Abban...μαλλον θα πρεπει να το κανω στην πραξη για να το καταλαβω

Aggelos Spyrou...@@@@@ και αυτη αυτοματη απαντηση χιχιχι

Side21...κανω κοινωνικο εργο εγω τελικα

island είπε...

χααχαχαχα

Μπιπ...με έχει πιάσει κόψιμο. Θα αργήσω να απαντήσω!!!

ILive2LoveMe είπε...

λολ καλό με τον πρόεδρο! και όχι μόνο! Φιλιά.

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Γεια ειμαι ο Βρασιδας και σιχαινομαι τους αυτοματους τηλεφωνητες. Μην αφησεις κανενα μηνυμα γερασα και ξεχνάω. Μην περασεις να μου το πεις απο κοντα γερασα και κλάνω.

Ατιμα γηρατια.


Χελοου ερπον σκωληκωειδές.

Hfaistiwnas είπε...

Εγώ είμαι η κουζίνα! Και μόλις γύρισα! χαχαχαχα!!!
Καλημέρα Σκουληκάκι μου!!!

Darthiir the Abban είπε...

Λοιπόν;
Καλό το τσιγάρο;

tzonakos είπε...

Αυτο με την εισβολή θα βάλω.
Θα πάθουνε πλάκα οι θείες μου.
Μουαααχαχαχα ...

skouliki είπε...

island...xaxxa κορυφαιο

ILive2LoveMe...καλημερα :)

Βρασίδας ο Κάφρος...χαχααχ γενικα σαραβαλιασες καλε

Hfaistiwnas... χαχαχ περασες καλα με τον φουρνο ?

Darthiir the Abban..αφου σου ειπα οτι εκοψα το τσιγαρο..καλη η τσιχλα

tzonakos...χαχ φανταζομαι

Darthiir the Abban είπε...

Ε να... που να δείς χαρά μετά...

Γιώργος Τ. είπε...

Πρόεδρος και ψυγείο are the best!! Επίσης:
"Ναι?? Ναι?? Δεν ακούω.. Μίλα πιο δυνατά.. Ναι?? ΝΑΙ????" και μετά το ποίημα, σας κορόιδεψα, αφήστε μήνυμα κλπ!

exofthalmi είπε...

''Είμαι ένας αυτόματος τηλεφωνητής. Εσύ τι είσαι;'' πολύ γέλιο!!!!

Λίνα είπε...

Χαχαχχα, πολύ καλά, ειδικά όμως αυτό με το ψυγείο και τα μαγνητάκια θεϊκό..

*Καλησπέρα σκουλικάκι μου:-)
Φιλιά

skouliki είπε...

Darthiir the Abban..σιωπη

Γιώργος Τ... ακριβως :))

exofthalmi...καλημεραααα σμουτς

Λίνα..φανταζεσαι υφος να το ακους ε χιχι

iLiAs είπε...

Θέα λεμε εισαι :)

Καλησπέραααα

Darthiir the Abban είπε...

Σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσς..............................................................................................................................................................................................................το σκουλήκι κοιμάται :p

>:)

Hfaistiwnas είπε...

Καλέ καταπληκτικά! Τρελό παρεάκι! ;)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

BAΛΤΕ ΟΛΟΙ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΕΣ.ΕΙΜΑΙ Ο ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΛΕΦΤΑ.ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ;

Σκορπινα είπε...

Ψυγείο φορ έβερ!!!!!!!!

Πεθαίνω σκουλικαντέρααααααααααααααααα!
Έγραψες πάλι...
:)

skouliki είπε...

iLiAs...o μπαμπας μου φταιει:)

Darthiir the Abban..καλααααααααα αμα ξυπνησω τρεξε ομως

Hfaistiwnas... :) ειδες !

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...βιωνεις και εσυ την οικονομικη κριση ε? χιχι

Σκορπινα... φιλακι ομορφη

ΕΛΕΝΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ είπε...

Ο αριθμός που καλέσατε αντιστοιχεί σε συνδρομητή, παρακαλώ αφήστε μας στην ησυχία μας....

Alexis B είπε...

Απο τον αυτόματο τηλεφωνιτή μου.
(μπακγράουντ λειτουργεία) Ιερός ναός Αγ. Ευθημίου του Ξηροσφύρου.
Αυτή την στιγμή λειτουργώ τέκνον μου. Η κάλεσαι πάλι μετά το τέλος της θείας λειτουργείας η άφησεμήνημα στον τηλεφωνιτή.
Εξομολογήσεις 18.00-20.00 καθ εκάστη......μπιπ.
Βέβαια μήνημα αφήνουν μόνο όσοι το ξέρουν χιχιχιχιχιχι

Mistirios είπε...

Σαν Trekkie ψηφίζω BORG. Αλλά πρέπει να παίζει και με "mechanized" φωνή. Έτσι για ψάρωμα.

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΄΄ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ΄΄

skouliki είπε...

ΕΛΕΝΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ...χαχαχ σωστα !

Alexis B..εισαι τρομερος χαχαχχαχ

Mistirios...θα το φτιαξουμε λεμε χαχχα ρομποτικα

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ... καλωςηρθες στην παρεα μας ..δεν ξερω για ποιο λες ?? αλλα για να το λες κατι θα ξερεις :)

astrocat είπε...

χα,χα,χα,χα,χα,χα!!
Αφιερώνω την εικόνα και ένα από τα μηνύματα του τηλεφωνητή στον παπά, που ΄γιόρταζε αυτή τη μέρα.
χα,χα,χα,χα,χα!!

zoyzoy είπε...

Φοβερά είναι όλα τίποτα για e-mail δεν έχει???

Olga είπε...

χαχχαχα!! θεικά μηνύματα!
Το πιο ελλεινό το έχει κάνει μία φίλη μου η οποία μόλις χτυπήσει το τηλέφωνο πάνω από τέσσερις φορές μπαίνει ο τηλεφωνητής και απαντά:
Παρακαλώ??? Παύση

Ξεκινάς εσύ να λες τα δικά σου, τύπου έλα βρε τι κάνεις κτλ..και σε 6δευτερόλεπτα ακούγεται ένα γέλιο σατανικό και λέει...μόνος σου μιλάς δεν είμαι εδώ, άφησε μήνυμα!!

ΓΚρρρρ!!χαχαχα

Φιλάκιαααα!

ΥΓ. ενώ το ξέρω πάντα την πατάω!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Είμαι ένας αυτόματος τηλεφωνητής. Εσύ τι είσαι;

Ειμαι το centerback..και θα δενω τα κορδονια μου στη σεντρα!!!!

skouliki είπε...

astrocat...
χαρα που θα κανει εεε

zoyzoy... θα ψαξω να σου βρω

Olga...τι εχω πατησει και εγω με τετοιο ρε !!!

Gi Gaga Kouni Beli...χαχαχχα

dyosmaraki είπε...

Λοιπόν μου άρεσαν πολύ σαν ιδέα τα μηνυματάκια.
Μου έδωσες σατανικές ιδέες....!!!!!Χι χι χι

skouliki είπε...

αμανννννννν δημιουργησα ενα τερας αχαχ

KitsosMitsos είπε...

Όποιος θέλει να με πάρει στο κινητό. Γύφτουλες όλοι.

skouliki είπε...

aei ρε

KitsosMitsos είπε...

Πολύ αρχοντικό αυτό το άει ρε!!! Χαχαχα!

skouliki είπε...

γεγονος!

AETOS είπε...

Φοβερό.. Πάντα τέτοια.. να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας

skouliki είπε...

mersi καλωςηρθες στην παρεα μα ς