Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2009

Blog Award...


Η XaroylitaZoyzoyCity Addict, η Starclub, ο the Brother, o Fresco και ο Vad έδωσαν αυτο το βραβείο στο Skouliki Fan Club.

Η Πασχαλίνα, η Λίνα , η Starclub (πάλι), ο Mistirios, ο Stardust και οι Αστρο-συμμορίτες το έδωσαν στο Skouliki Underground.

Ευχαριστώ πολύ παιδιά !!!





Το βραβείο Proximidade περιγράφεται ως εξής:Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα στον χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν φίλους και να γίνουν φίλοι. Δεν ενδιαφέρονται για βραβεία για την προσωπική τους άνοδο! Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες. Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς! Αυτό το βραβείο για Blog, πρέπει να δοθεί σε οκτώ αγαπημένους σας bloggers, και οι οποίοι με τη σειρά τους, θα το προτείνουν πάλι με τη σειρά τους, σε οχτώ αγαπημένους bloggers ο καθ' ένας τους κ.ο.κ.»


Καθώς έχω μόνο οκτώ να επιλέξω με τυχαία σειρά θα προτείνω τους : Darthiir the Abban , Aggelos Spyrou , Kitsosmitsos , Marianaonice , Mad , Vad , Λίνα , Radio Marconi


* όλα τα βραβεία υπάρχουν εδώ Skouliki Fan Club - Blog Awards

Bookmark and Share

35 σχόλια:

VaD είπε...

Τώρα πλάκα "με" κάνεις;"Με" το γυρίζεις πίσω;Μου λες ότι δεν το αξίζω,πάρτο πίσω;))))
Σ'ευχαριστώ,skouliki μου,αλλά δε φοβάσαι μήπως σε κατηγορήσει κανεις για...μεροληψία;Σκουληκι είμαι και γω,και μάλιστα κίτρινο (να τ'ακούει ο ασπρόμαυρος ndn και να βγάζει σπυριά!)

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα και συγχαρητήρια!!!!!
Σου αξίζει κοπελιά! Μας κάνεις να γελάμε και μας αρέσει!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

μπράβο... μπράβο.... μπράβο....

άξια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

patsiouri είπε...

Να το τυπώσεις, να το κάνεις πάπυρο και να το κορνιζάρεις!
Ακόμα???????????????

Fri είπε...

Συχγαρητήρια στο πιο αστείο σκουλίκι ever!

Μπράβο, πάντα τέτοια :)

skouliki είπε...

VaD...εσυ φταις διοτι εγω σε ειχα ηδη προγραμματισει να μπεις και εντωμεταξυ με προτεινες αρα εσυ με μπερδεψες παρδαλο ζωυφιο

Hfaistiwnas... ευχαριστω !!! αυτο το κοπελια οταν το ακουω τρελενομαι γαματοοοοοοοοοο ειναι !!

ζαχαρούλα..κοινο μου ευχαριστω

patsiouri... ηδη εχει γινει και μπλουζακι και αφισα ..:)

Fri... καλωςσηρθες στην παρεα μας να σαι καλα ευχαριστω

ioannis_the_great είπε...

Ετσι είναι όλα τα καλά αναγνωρίζονται. Τόσα βραβεία ποια τι θα τα κάνεις?
Είμαστε όλοι σκουλήκια κάτα βάθος

laplace78 είπε...

μπραβο σκουλικακι!!!!!!
:)

VaD είπε...

Με είχες προγραμματίσει;
Ακου λοιπόν το ανέκδοτο(γεγονός)από παλιά:
Λιβανέζα που ήξερε λιγα ελληνικά,νιόπαντρη με Ελληνα,ρωτήθηκε,πότε θα κάνετε παιδί;
Κι εκείνη απάντησε:-Δεν ξέρω,δεν το...προγ@μήσ@με ακόμα:))))

skouliki είπε...

ioannis_the_great... θα τα πουλησω καλε...

laplace78...μερσι

VaD... και εγω ετσι !!! απλα σε προγραμμιζω απο τωρα να ξερεις να παρεις προφυλαξεις

spyros1000 είπε...

ΕΜΕΝΑ????

ΤΙΠΟΤΑ??????

ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΝΟΥ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΜΠΛΟΓΚΟΚΟΥΜΠΑΡΑ.....

MAD είπε...

Ω! Ευχαριστώωωω :-D

θέλω να το αφιερώσω...
στη φουκαριάρα τη μάνα μου!

Να δούμε τώρα που δεν παίζω παίγνια, πώς θα ανταποκριθώ και πού θα το βάλω. Μάλλον θα το βάλω στον κώλο μου

skouliki είπε...

spyros1000...μην παραπονιεσαι καλε μονο 8 ειχα και τους χρωσταω κατι ψιλα ακομα αυτωνων ..
παρε και εσυ ενα βραβειο αμα θες δινω 9 ετσι γιατι γουσταρω :)

MAD...ναι μωρε μην σκας ..αν πονεσει μην το βαλεις και καθολου .. που να βρισκεις λαδια τετοια ωρα ( χιιχιχι )

Radio Marconi είπε...

χα,χα,χα δεν μπορώ με την απάντηση του ΜΑD, χα,χα,χα

Yessss!!! Επιτέλους να που κάποιος αναγνώρισε τη γοητεία του blog μου! Να δω εγώ τώρα τι θα το κάνω...

J. Luna [X-GoteEngeL] είπε...

Με γειά με γειά!!!

skouliki είπε...

Radio Marconi... αν δεν μπορεις να ακολουθησεις τη διαδρομη του mad βαλτο στην βιβλιοθηκη μου αχαχα

[X-GoteEngeL...ευχαριστουμε !!!

MAD είπε...

ποια λαδια?

ΑΣΑΛΙΩΤΟ

γιτί έτσι μας αρέσει

NdN είπε...

Ξέρω ότι ήθελες να δώσεις και ένα σε μένα...αλλά είπες να μην ζηλέψουν οι υπόλοιποι!

Καλά έκανες, αλλά να μην επαναληφθεί! :))

Φιλιά skouliki!!

Olga είπε...

Μπράβο σκουληκάκι μου, πάντα τέτοιαααααα!!!

Μάκιααααα

ασημωνης είπε...

Τελικα τα βραβεια τα πηραμε οι χαβαλεδες των μπλογκ.....
Δε σου δωσα γιατι ειχες ηδη...
Αυριο παω ΙΚΕΑ για να βρω επιπλο για να το στησω. Ερχεσαι;;;; χιχιχιχΙ

skouliki είπε...

MAD... χασαπη αγαπη μουυυυυυ σε πεθυμησαααααααααααα

NdN... ρε ανθρωπε μεσα στο μυαλο μου εισαι ομως !!!!!!!!!!

Olga...ευχαριστωωωωωωω!!

ασημωνης... χααχ τελικα σου λεω οτι ολοιιι πηραμε
ο ενας δινει στον αλλο αλλα οκ αν καποιος χαιρεται απο αυτο ολοοοο παω πασο ! :)))

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Βραβευω κι εγω το σκουλικι με το ΑΠΟΛΥΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ του πιο ξεκατινεμπουρδελετσοντοβλογκιου. Να τα χιλιασεις Σκωληκιδιον.

Aggelos Spyrou είπε...

ΩΩΩΩ!!!!

Περιμένω και την επιταγή!



:)

starclub είπε...

Μπράβο σου σκουληκάκι! :)
Το αξίζετε και εσύ και τα 2 blogάκια σου!

ILive2LoveMe είπε...

To άξιζες!
Πολλά φιλιά!

skouliki είπε...

Βρασίδας ο Κάφρος... εισαι τοσο παραμυθενιος καλος
( κάλος όχι καλός ε)

Aggelos Spyrou ...μην χασεις

starclub, ILive2LoveMe...
κοριτσια σας ευχαριστω παρα πολυ !

Darthiir the Abban είπε...

Κι εσύ τέκνον βρούτε;
Ορίστε μας. Φτύνουμε αίμα τόσα χρόνια να φτιάξουμε μόνστρα στην πιάτσα και έρχεται ένας σκώληκας γιαλατζί δερβίσης και το τσαλαπατάει εν μία νυκτή ένα πράμα...

ΟΥΦ...

(Ψιιιιτ, μερσί ρε πουλάκι μου αλλά μην τα λες δημόσια αυτά, μου χαλάς το ίματζ...)

skouliki είπε...

θα κανω οτι θελω νταξξξξξξξξξξξξ

μην μου λες εμεναααααααααααα

οκ ημουν πειστικη ?

Λίνα είπε...

Ωωωωωω, μπράβο σκουλικάκι μου, τα συγχαρητήρια μου..:-) :-)

Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή να με συμπεριλάβεις στην "λίστα" :-D

Αν και με δυσκολεύεις τώρα ακόμη περισσότερο μια και είχα σκοπό να σε συμπεριλάβω και εγώ στην δική μου..χμμμφφφφφφ:oops:

skouliki είπε...

λινα χαχαχχα το ιδιο επαθα και εγω με τον vad αχαχαχαχα

Λίνα είπε...

Χμμμμμ, εγώ στο λέω, θα σε βάλω..εξάλλου είχα πάρει πρωτίτερα και από τον jk, οπότε το είχα ήδη σκοπό..
Οοοοοορίστε μας.. :-P

Δεν μπορείς κυρία μου εσύ να εμφανίζεσαι έπειτα και να μου αλλάζεις τα δεδομένω λέγωωωωωωωωωω
:-D :-D :-D >_<

skouliki είπε...

βαλε και θα σε προσθεσω εγω στην αναρτηση μετα και στις εικονες ..

Λίνα είπε...

Μην με απειλείς εμένααααα..

Χαχαχαχχαχχα

:-P :-P :-P :-P :-P

:-D

agapi είπε...

Άξια! Μπράβο, έτσι και αλλιώς σε είχαν προγραμματίσει και άλλοι, είμαι σίγουρη.
Και ο Vad το αξίζει πάλι και πάλι. Και η Marianaonice και όλοι οι άλλοι, είμαι σίγουρη.
Πολλά συγχαρητήρια! Συνέχιζε έτσι πάντα! Συνέχιζε, γιατί το(σε) χρειαζόμαστε!

skouliki είπε...

Λινα...
μα εχει πλακαααααααααα

agapi...σε ευχαριστω πολυ
ολα τα παιδια ειναι αξια διοτι δινουν την ψυχη τους