Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου 2008

Δηλώστε Συμμετοχή...

Το θέμα έκλεισε - Ευχαριστώ όλους όσους δήλωσαν συμμετοχή ...

_____________________________________________________

Ακου τώρα τι σκέφτηκα να κάνω ανάρτηση ενα χριστουγεννιάτικο
δέντρο με όλους εσάς μέσα ή πάνω ή δίπλα ή κάτω ή μεσα ή εξω ...
για δηλώστε συμμετοχή ποιοί θέλετε να είστε μέσα, ενα μυαλό εχω και εγω η δόλια μην ξεχάσω και κανέναν..
το πώς θα είναι το δέντρο είναι έκπληξη ....η αναρτηση θα ανέβει γύρω στις 20/12




update
* ευχαριστώ τα παιδιά που μπαίνουν για 1η φορά στο blog μου αλλά δυστυχώς θα τηρηθεί κάποια προτεραιότητα από τους φίλους που έχω ήδη στα links μου..καποια άλλη στιγμή όμως ευχαρίστως να συμπεριλάβω και εσάς σε κάποιο σκετς
* επισης για τα παιδιά που δεν διαθέτουν avatar μου ειναι κάπως δύσκολο να τα συμπεριλάβω ωστοσο κάτι θα σκεφτώ στην πορεία

Bookmark and Share

82 σχόλια:

ο φιλος του οικονομου είπε...

Χα... θα προλάβω το πρώτο σχόλιο...

Μέσα λοιπόν χεχεεχεεχεχεχε

Matrix είπε...

Που να προλάβω το πρώτο σχόλιο εδώ, με τίποτα :)

Μέσα και εγώ.

Hfaistiwnas είπε...

Μέσα μέσα!!!!!!!!
Θα κάνουμε τα στολίδια;;;

Νίκος Κ. είπε...

είμαι μέσα!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Εγώ θα είμαι μέσα μόνο αν κάνω το αστέρι :P
Μέσα φυσικά!!!

Crazy Tourists είπε...

Λοιπόν, ως τρελοτουρίστας θέλω να μαι καλικάντζαρος με ένα κουραμπιέ στο χέρι!! :P
Φιλιά!

TOATOMO είπε...

θαυμάστε με,
θαυμάστε με,
στο δέντρο σας
κρεμάστε με...

σημ. ψηλά, ψηλά... ουφ πιά, βαρέθηκα εδώ χάμου, όλο σκουλίκια έχει...

lena_zip είπε...

Βάλε με κι εμένα.Μου αρέσουν αυτά που φτιάχνεις. Με κάνεις και γελάω.

Υ.Γ. Αν θες βοήθεια με το Photoshop μην δυστάσεις!

skouliki είπε...

ο φιλος του οικονομου ..ε ναι λοιπον προλαβες

Matrix...τυχη ειναι βρε αχχαχ οκ λοιπον

Hfaistiwnas..θα δειξει αναλογως τι θα σκεφτω :)

Νίκος Κ....οβερ

γυάλινο δάκρυ...αααααααααα θα δουμε..ριξε κερμα και κατι θα γινει χιχιιχ

Crazy Tourists...ειπαμε δενειμαι και θεος αχαχαχα ..θα προσπαθησω ομως !!

TOATOMO...μαλιστα καταχωρηθηκε απο δυο μετρα και πανω

skouliki είπε...

lena..οκ οβερ..αν και δεν το παω με photoshop κανω βλακειες χειροκινητα γιατι εχει πιο φαση ..

jk in your life είπε...

XΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΦΥΛΑΕΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ.ΟΠΩΣ Ο ΣΚΡΟΥΤΖ ΦΥΛΑΕΙ ΤΗΝ ΤΥΧΕΡΗ ΔΕΚΑΡΑ ΤΟΥ.ΑΡΑ ΘΑ ΦΥΛΑΩ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ.ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ.
ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΤΑΤΟ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.

laplace78 είπε...

εγωωωωωωωωωωωωωω
σε παρακαλω βαλε με λιγο ψηλα να φαινομαιιιιιιι
:)))
καλησπερα σκουλικακι!!!

Spider! είπε...

Λες να μην θέλω??
Μην με βάλεις να κάνω το γαϊδουράκι μόνο, ε???
Μάκιααααααα!!!!

Lúthien είπε...

Κι εγώωω.....
(Και γαμώ τις ιδέες όμως?)

Crazy Tourists είπε...

Εγώ θέλω να είμαι μελομακάρονο!! Με πολύ πολύ μέλι!! Χαχα!!
Φιλάκιααααααα!!!!!

Τρελοτουρίστρια

skouliki είπε...

jk in your life..μαλιστα χρειαζομαι η δολια οτι πειτε :)

laplace78..αλιμονο καλε...ανκαι φαινεσαι δεν εχεις αναγκη χιχιιχ

Spider..αααα οχι εσυ θα εισαι πολυ καλο θα δεις εισαι ευκολη

Lúthien.. μερσι εχω επιφωτιση ωρες ωρες !

Crazy Tourists..καλε εσυ ασε μας με τετοιο αβαταρ δυσκολο θελεις και μελι αχαχα

stardust30 είπε...

Και εγώ αν χωράω κάπου.. πάνω- κάτω- δεξά- αριστερά- λίιιιιιιγο πιο πίσω - όπως βλέπεις αριστεράααα δηλαδή τρίτο στενό δεξιά και μετά ευθεία - τέλος πάντων όπου έχει χώρο στο δέντρο..
Φχαριστώ! :)

mahler76 είπε...

ΑΝ μπορέσεις να με χωρέσεις σε δέντρο, βάλε με χαχαχα

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Αχχχ.. τρελαίνομαι!!! Φοβερή ιδέα!!! Εννοείται πως θέλω να είμαι μέσα!!!

Αλλά που θα βρεις τόσο μεγάλο δένρο να μας χωράει όλους βρε φανταστικό σκουλήκι???


σματς!

tzonakos είπε...

Xα ! Τωρα που το μαρτύρησες την έβαψες :Ρ
Θα κάνω κι εγω δέντρο 2367 φορές καλύτερο γιατι όπως πάντα προσφέρουμε πχοιότητα !

Μπόιιιιινγκκκ μπόιιινγκκκ ...

skouliki είπε...

stardust30..παιδο μου εσυ δεν εχεις αβαταρ πως να σε βαλω >????
δεν ξερω θα δω ..θα το σκεφτω λιγο

mahler76 ..εννοειται πως ναι καλε !!

Από μικρό κι από τρελό...μωρε χωραει ολα οκ το θεμα ειναι πως θα περασωτην εικονα εδω και να φαινονται ολα αυτα αλλα θα δουμε οταν ερθει η ωρα

tzonakos...να τος ο ζηλιαρης παλι...σορρυ προλαβα μπουχααχαχαχ

island είπε...

Και εγώ μέσαααααααα...μόνο μή με βάλεις δίπλα στον όμορφο...ξέρεις ποιόν. χαχαχα

Sir. Stefanos είπε...

Κι εγώ κι εγώ κι εγώ θέλω!!!!!! Αν χωράω βέβαια...

tzonakos είπε...

Χιχιχιχι :)
Να δω να μαζέψεις 70 συμμετοχές να δώ πού θα τους βάλεις όλους :)))))

VaD είπε...

Mέσααααα,οπου μας πας,κι όπου μας βγάλει:))))

αχτίδα είπε...

Καλέ τι όμορφο μπλοκόσπιτο..για μένα υπάρχει κάποια ..θεσούλα σε κανένα κλαδί του δένδρου σου; σε δωροδοκώ και με ένα κέικ!!!

skouliki είπε...

island..πολυ μακρια λεμε παρα πολυυυυυυυ χαχχα

Sir. Stefanos...οβερ οκ !!

tzonakos..καποια στιγμη θα το κλεισω το θεμα το ξερω αυτο που λες

VaD..αργησες και ανησυχησα λεμε

αχτίδα..καλησπερα και καλωςηρθες στην παρεα οπως καταλαβαινεις ειναι αδυνατο να βαλω τοσαααα ατομα και για αυτο θα προτιμησω τα παιδια που ειναι ηδη στa links μου καιρο ..οστοσο ευχαριστως καποια αλλη στιγμη ή αν τυχον χωρεσουν ολοι να σε συμπεριλαβω :)

agapi είπε...

Θέλω και εγώ… θέλω και εγώ… Τι ωραία ιδέα! Θα με πάρεις, pleeeease;

starclub είπε...

Ax,ti teleia idea! :)
Mono ena trelo-skoulikaki opws esy tha mporouse na to skeftei vevaia! :P
Makari na vreis mia thesi kai gia to trelo-kounelaki mou sto dentraki sou! :)
Filakia polla glukia mou

skouliki είπε...

agapi kai starclub ...καλωςηρθατε στην παρεα ισχυει και για σας οτι ειπα πιο πανω οτι θα βαω αρχικα τα παιδια που εχω στα λινκς μου ..παντως ευχαριστω για την συμμετοχη σας

Akon είπε...

Eγώ είμαι στα λινκς, αλλα επειδή είμαι σχετικά καινούριος στο blog και επειδή βλέπω πολλά άτομα, αν δεν χωράω δεν πειράζει.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Κι' εμένα στο δεντράκι σου...πληζζζζζ....
έστω και το τελευταίο κλαδάκι

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

skouliki είπε...

akon..θα εισαι μεσα φιλε εννοειται αυτο ..

ΦΥΡΔΗΝ..και εσυ κυρια μου ασφαλως

ΕΛΕΝΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ είπε...

Πολύ πρωτότυπη η ιδέα σου σκουλικάκι. καλή επιτυχία. Καλό σου βράδυ

Roadartist είπε...

Ουπς...
Αργά το πήρα είδηση.. δε πρόλαβα ε???..Δε πειράζει του χρόνου.. :)

KitsosMitsos είπε...

Γεια σας! Είδα φως και μπήκα. Καλά είναι και λέω να κάτσω.
Α! Και να δηλώσω συμμετοχή!
Θέλω, θέλω, θέλω!!!

skouliki είπε...

ΕΛΕΝΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ ..καλωςηρθες στην παρεα μας..σε ευχαριστω πολυ !

Roadartist..νταξει μωρε θα σε χωρεσω καπου ..αν δεν φρακαρω αχχα

KitsosMitsos...εσυ μικρο κουλουρι εισαι οχι μεσα αλλα deep inside xaxax παρε μπρατσακια

NdN είπε...

Αν και ξέρω ότι δεν χρειάζεται να δηλώσω συμμετοχή γιατί είμαι πρώτος στη λίστα...

Δηλώνω υπεύθυνα ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν105 δέχομαι ανεπιφύλακτα να συμμετασχω στο εορταστικό ποστ του skoulikiou!

Να το ανεβάσουμε στις 19/12 γιατί στις 20 ταξιδεύω για Ελλάδα στην οποία δεν ακουμπάω υπολογιστή; Το έχω τάμα λέμε!!!

Φιλάκια!

The Brother είπε...

thelw kai egwwwwwwwww :( .... mono min me valis agelaki kai ponesi o k...mou ups ... xaxa ala an den xoraw den pirazi.... aloste mono oi kaloi xorane kai den ime kalos gamoto!!!!!

laxanaki είπε...

Πρόλαβα??? μπορώ να φέρω και τον κούκο μαζί μου σας παρακαλώ????

Darthiir the Abban είπε...

Μπα;
Θα δηλώσουμε συμετοχή;
Δε θα είναι δέντρο κίντερ έκπληξη;

τσκ τσκ τσκ...
Λοιπόν θέλω 99 θέσεις για τις γκαμήλες μου (την εκατοστή την έχει η νατάσσα και μάλλον δεν θα παραστεί) και μία για εμένα, κάτω από το γκί όμως ε;

(Μα τί πρεμούρα είναι αυτή με το πρώτο σχόλιο; Συνήθως όταν θες να κάνεις αίσθηση έρχεσαι τελευταίος :p)

zekia είπε...

και γω θέλω! εμένα να με κάνεις γυάλινο στολίδι αντίκα, που μ' αρέσουν! ευχαριστώ!

mamadalton είπε...

Μια μαμά κούκλα σαν και εμένα, χωράει πουθενά στο δεντράκι σου;
Καταπληκτική η ιδέα σου, είμαι σίγουρη ότι θα σκίσεις πάλι...
Πολλά πολλά φιλάκια στολισμένα με πολλή αγάπη

skouliki είπε...

NdN... ελα ψωναρα οβερ οκ χιχιχ

The Brother...θα σε χωρεσω και εσενα
laxanaki...παιδι εσυ που πας χωρις αβαταρ πως θα σε κανω ?

Darthiir the Abban..ελα τελειωνε με τα διποδαααααααα θα παισουν ολη την σελιδα ..θα σε φροντισω αμαν !

zekia... παραγγελια μαλιστα κυρια

mamadalton..και θα σε κρυψω και εσενα αχαχχα

ποντίκι είπε...

Εμένα, εμένα εμενα δεν θα με βάλεις,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Σε παρακαλώ σκουλίκι.

Σκορπινα είπε...

Είναι δυνατόν να λείπω εγω, μια σκορπίνα από ένα τέτοιο Χριστουγενιάτικο δέντρο που θα αποτελείται όλη την αφρόκρεμα της μλογκόσφαιρας...:PPPPPPPPPP

Τι άλλο θα πω θεε μου!!!

Σμάτς!!!

νατασσάκι είπε...

να δω που θα μας χωρέσεις όλους, τρομερό σκουλήκι!!!
:)

(να με δω και μπάλα σε δέντρο, και τι στον κόσμο!)

καλημερούδια σας :))))

νατασσάκι είπε...

ααα, και εννοείται θα φέρω και την 100στή γκαμήλα του Καμηλιέρη
και χωρίς τον (ξ)άδερφο, δεν πάω πουθενα!
:))))

skouliki είπε...

ποντίκακι..ισχυει καλο μου και για σενα αυτο που λεω πιο πανω ..
δυστυχως δεν μπορω να βαλω τοσα ατομα ..να σαι καλα

Σκορπινα...φυσικα τρελη αγαπη και θα εισαι μεσα

νατασσάκι...αφου με ξερεις μωρε ολους θα τα βαλω χαχα

Mistirios είπε...

Αν σου ζήταγα να με βάλεις θα έπεφτε το δέντρο από το βάρος!

kikop80 είπε...

Έλα ρεεεε δε σε προφιταίνω!!!
Εννοείται πως το άβατάρ μου είναι ιδανικό για χριστουγεννιάτικη μπάλα και εχει και μια τρίχα για να την κρεμάσεις!
Έίμαι ο ιδανικός γι'αυτή τη δουλειά!
Μάλλον θέλω να πώ πως είμαι ο "καταλληλότερος"!!!!

Έχω κάνει και στο δέντρο του Αβραμόπολου!

ΥΓ
Μήπως είσαι ο Αβραμόπολος?
:DDD

skouliki είπε...

Mistirios..ελπιζω πως οχι χιχιι

kikop80...θα μπορουσα να ειμαι ομως εεεεεε χαχαχ

Aggelos Spyrou είπε...

Για να πρωτοτυπήσω, ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ και να τους κρεμάσεις όλους πάνω μου!

:ΡΡΡ

:)

Astrocat είπε...

Πάλι θα σκουλικομοντάρεις?
Την κορυφή του δέντρου πρόσεχε, να είναι στυλάτη!

xaroylita είπε...

Αργοπορημένη... Χωράω κι εγώ στο δεντράκι ελπίζω..

Έλειπα εκτός Ελλάδας και δεν πρόλαβα...να είμαι νωρίτερα εδώ :(

Παρόλα αυτά, αν δεν υπάρχει ένα κλαδάκι για μένα δεν πειράζει.. Βάλε με στην κορυφή.. :)))

Θα κάνω το αστέρι ( είμαι λίγο ψώνιο αλλά δεν πειράζει). Φιλάκι skouliki..

Δενδρογαλή είπε...

ΟΚ, μια και είμαι στη μπλογκολίστα σου, παίρνω το θάρρος να δηλώσω συμμετοχή στο project, αλλά θα δείξω μεγάααααλη κατανόηση, αν τελικά δεν χωρέσω στο δέντρο γιατί είμαι πολύ καινούργια στην μπλογκοπαρέα σου!!!!

Φιλιά :)))

stardust30 είπε...

Σκουλίκι θου θτειλα αβατάρι πρώτο, με δύο τούρμπο, ιντζέκσιον με καταλύτη, 45000 κυβικά εκατοστά.. Θούπερ σε λέω..

skouliki είπε...

Aggelos Spyrou..καλα κρασιααααααααα εσυ ....

Astrocat..υπερπαραγωγη κανω μονο αυτο σου λεω ..

xaroylita ..χαχ καλα θα σε βαλω αλλα οχι στην κορυφη ομως χιχι

Δενδρογαλή...ευχαριστω γιατην κατανοηση αλλα νομιζω οτι εχω λιγο χωρο ακομα

stardust30...μερσι αλλα τωρα σε εφτιαξα ηδη και δεν μπορω να το αντιστρεψω ..

Λίνα είπε...

Επειδή άλλοι έχουν σειρά και επειδή η αφεντοφατσά μου για να φανεί πιάνει πολύυυυυυυυ χώρο έτσι και αλλιώς, μπορώ να κάθομαι απλά στην πολυθρονίτσα με το τραπεζάκι με τα κουλουράκια για τον Αϊ Βασίλη που είναι πλάι στο δέντρο;




*Καλησπέρα και από εδώ skoulikaki. :-)


Υ.Γ. Για το τι θα μείνει στο πιάτο βέβαια δεν εγγυώμαι, ειδικά αν είναι κανέλας τα κουλουράκια...
χιχιχιχι:-):-):-):-)

City Addict είπε...

Αχ εγώ εγώ θέλω!

(στην κορυφή αντί γι' αστέρι, έτσι?)

:P

Καλό βράδυ καλό μου σκουλικάκι :)

koulpa είπε...

χαχα παντως τρώω λίγο παραπάνω για να γίνω στρογγυλή μπαλίτσα..:):)
καληνυχτούδια:):)

skouliki είπε...

Λίνα...καλως το μα και βεβαι αθα σ εβαλω μην ανησυχεις χιχιιχ εχω στο μυαλο εγω σατανικα σχεδια

City Addict...θα σε βολεψω μανταμ

koulpa...και πολυ καλα κανεις !!!:)

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Κι εγω θελωωωωωωωωωω!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Τώρα που το σκέφτομαι (τώρα δλδ που τελείωσε η εκπομπή του Άδωνι που έβλεπα) γιατί δεν κάνεις αντί για δέντρο ένα παραδοσιακό καράβι χεχεχε

skouliki είπε...

Gi Gaga Kouni Beli ...στο τσακ προλαβες

ο φιλος του οικονομου...χλωμο εγω ηδη εχω ψιλοτελειωσει με το θεμα ..ειμαι γρηγορη λεμεεεεεεε
που να τα ξαναφτιαχνω ολα αυτα σε καραβι καλε

Heliotypon είπε...

Τώρα, αν, λέμε ΑΝ, δήλωνα κι εγώ συμμετοχή και προλάβαινα την deadline αναρωτιέμαι πώς θα με έδειχνες στο δέντρο!!! Κουίζ, θεωρητικό αλλά ενδιαφέρον! (για να απαντήσεις πρέπει να επισκεφτείς το Blog μου έστω για ένα δευτερόλεπτο!).

Λίνα είπε...

Χμμμ, είμαι σίγουρη ότι θα είναι τέλειο!!
Περιμένουμε με ανυπομονησία λοιπόν μέχρι τότε!!

:-):-):-)

skouliki είπε...

Heliotypon...καλωςηρθες σε ξερω καλε σε διαβαζω και αχ και να ηξερες λεμε αχαχαχχαχαχχα τρελες ιδεες σου λεω εχω αστα χεστα

Λίνα...οκ οκ οκ..γιουπι !

Ανασαιμιά είπε...

To όνειρό μου πάντα ήταν να κρεμαστώ σ'ένα δέντρο. Αλλά να γίνω και χριστουγεννιάτικο στολίδι,ούτε στη πιο τρελή μου φαντασίωση! :P:P

Φιλί!

skouliki είπε...

ax δεν με προλαβες και εκλεισε το θεμα

και το δεντρο εχει ηδη φτιαχτει
ειναι πολυ δυσκολο διοτι ηδη ειμαστε γυρω στα 40 ατομα μεσα

και ετσι δεν μπορω να προσθεσω αλλα ατομα :(((

Mara Lisha είπε...

Δηλαδή κι εδώ απ’ έξω είμαι! :(

skouliki είπε...

τι να κανω ρε παιδια ...που να χωρεσουν ολοι ...μην με μαλωνετε τι να κανω

spyros1000 είπε...

κι εγω μεσα.....

tzonakos είπε...

Χαχαχαχα στο ειπα εγω, θα μαζέψεις 80 άτομα, να δώ που θα τα βάλεις !!!

skouliki είπε...

spyros1000...δεν με προλαβες και εκλεισε η προθεσμια και το δεντρο εχει ηδη φτιαχτει
και ετσι δεν μπορω να προσθεσω αλλα ατομα :(((

tzonakos ... για αυτο το θεμα το εκλεισα ηδη

Theogr ο κηπουρός είπε...

Λοιπόν κάτι γίνεται και με αφήνεις μονίμως απ’ έξω.Μάλλον ζηλεύεις την ομορφιά μου. Αφού είναι πολλοί οι φίλοι φτιάξε 2 δέντρα. Γίνεται δέντρο χωρίς κηπουρό; Η άσε απ έξω την mama που είναι και πανάσχημη.

skouliki είπε...

xaxaxa δεν γινεται παιδι μου 2 δεντρα ...αχαχχαα και το κακασχημη εχει τοσοοο πλακα αχαχχαχαχχα

παλι γελαω μονη μου λεμε αχαχαχαχαχ

θα επανελθω με ολους εσας που δεν προλαβατε θα κανω κατι αλλο

skouliki είπε...

Ανασαιμιά
Mara Lisha
spyros1000
Theogr ο κηπουρός
πατσιουρι


ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΜΕ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ
ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΕΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΧΩΡΙς ΝΑ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ

ΑΛΛΙΩς ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ


______________________________

ΔΥΣΤΥΧΩς ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΩ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ

Mara Lisha είπε...

Σκουλικάκι μου, εσύ να είσαι καλά! Εμείς θα γελάσουμε με τους υπόλοιπους κρεμασμένους :)

skouliki είπε...

:)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Xα, χα, τώρα το είδα κι εγώ !
Ωραία θα κοιτάμε τους άλλους κρεμασμένους, σωστά!

skouliki είπε...

τωρα που το ειδες εσυ καλα κρασια αχαχ φιλακι ρε