Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2008

Blog game..Μια ιστορία...

Η Πανόπτης με προσκάλεσε στο παιχνίδι " Μια ιστορία " με τις λέξεις χιόνι, φίλος, κερί, μελανός, συνδετήρας


Το σεξ είναι σαν το χιόνι
ποτέ δεν είσαι σίγουρος πόσα εκατοστά θα πέσουν και για πόσο
οστόσο ευελπιστείς να έχεις δίπλα σου τους σωστούς φίλους
με το σωστο μελανό "φρύδι" για παν ενδεχόμενο
γιατι στην ζωή ποτέ δεν ξέρεις
πότε ο "συνδετήρας" σου θα χαλάσει
και θα θέλει λάδωμα με το κατάλληλο "κερί"


Προσκαλώ τους Sir Stefanos..., Magic Robot..., Tzonakos Λέγετε..., Ο Κηπουρός..., Stardust... , Λίνα... να παίξουν με τις λέξεις παράξενο, γιατί, ρολόι, περπάτησα, δίκιο και να γράψουν μία ιστορία

και Καλό Μήνα........

Bookmark and Share

42 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Σου χαλάει συχνά ο συνδετήρας;

laplace78 είπε...

Σκουλικακι μου ευχαριστω πολυυυυυυυυυυυυ για την προσκληση!θα παιξω κ εγω!:) ωραιες λεξουλες εβαλες!
:)))
πολλα φιλακια!!!

tzonakos είπε...

Ωραία, πάνω στην ωρα ηρθε η πρόσκληση, έλεγα απο βδομάδα να γράψω κάτι παρόμοιο που ειχα σκεφτεί αλλα οκ θα κάνω το χατήρι σου :)

Ωραία το γραψες βρε ταλέντο το δικό σου !

skouliki είπε...

Darthiir the Abban..χαχχα κωλο-υλικα ρε συ τι περιμενεις

laplace78...μερσιιιι ..φιλι στα μουτρα

tzonakos...αυτο το ταλεντο μου πλεον ειναι απεριγραπτο

stardust30 είπε...

Άτιμε συνδετήρα.. Με έχεις φάει τα καλύτερα μου χρόνια.. Κακούργεεεε..
Με το λεγε ο Κώστας-Κώστας αλλά εγώ δεν τον πίστευαααα..
Να τώρα τί τραβάω στα 80 μου χρόνια..

Λίνα είπε...

Ωωωωωω, μια χαρά,
Σε ευχαριστώ skoulikaki μου, θέλω ναιιιιι.

Πολύ καλή πάντως η δική σου ιστορία.
Αλήθεια, μια απορία:
Το κερί τι μάρκα είναι;LoL

:-)

Λίνα είπε...

Guys, be prepared to eat my dust...χιχιχι:-P

stardust30 είπε...

Εγώ απάντησα κι όλας..
Χοχο..
Μα είμαι λεξοπλαστικός φανταστρουμφικός!

Λίνα είπε...

Χαχαχαχαχαχα, είσαι είσαι:-P

skouliki είπε...

stardust30...xaxax κλιμακτηριο παιρνας ??????
απαντησες κιολας εεεε παω να σε τσεκαρω λεμε

Λίνα ...χαχαχ τι να σου πω μαρκα "LOLLIPOP"

γυάλινο δάκρυ είπε...

Άσε τους συνδετήρες και πιάσε τα συρραπτικά :P


Έγραψες πάλι!

Mara Lisha είπε...

Το sex είναι σαν το χιόνι; χα χα χα
πόσο μέσα είσαι..
Απίθανη :)

Λίνα είπε...

Έτοιμη και εγώ
:-)

skouliki είπε...

γυάλινο δάκρυ...χαχαχ ειναι η καλυτερη λυση που ακουσα ποτε χαχαχ

Mara Lisha..ειπα να κανω και μια αναφορα αμεσα στον καιρο αχαχχ

Λίνα...τρεχω σβινννννν

νατασσάκι είπε...

τς τς τς!
Εύγε, σκουλικάκι παιδί μου :)
Μια χαρά τη "ζωγράφισες" την ιστορία!

Καλό μήνα :)

Φιλιά

NdN είπε...

Αν σου αρέσει το άφθονο χιόνι που πέφτει για ώρες να έρθεις στα βόρεια. Εκεί σύμφωνα με την ΕΜΥ έχει πάντα "χιονιά".

Καλή εβδομάδα skouliki!

VaD είπε...

Από την πόρτα σου περνώ
και τηγανίζεις ψάρια,
πέτα μου έναν κεφτέ,
Ωχ,το μάτι μου:)))

Αφού δε μούβγαλες τα μάτια με τα ....κουφά σου,

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ....

zouzouna είπε...

Ε, καλά, σας πείραξε το κρύο ! χα χα χα !
μούτς

Πανόπτης είπε...

Μπράβω σκουλικάκι! Δεν έπεσες στην παγήδα μου του κωλο-υλικού να γράψεις κάτι κινότοπο... Για να δούμε τους άλλους... Τώρα σε εκτιμώ ακόμα περισσότερα.

skouliki είπε...

νατασσάκι..mersi ειχα καλο μαρκαδορο

NdN..μαλιστα μισο βαζω κασκολ και σβιν λεμε γιουχου !

VaD...καλο μηνα ..εισαι ποιητης Φαμφαρας χιχιχ

zouzouna...πολυ ομως !!!

Πανόπτης...ειναι δυνατον να εγραφα κατι σοβαρο ααπαπαπαπα

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Πςςςςς... έγραψες!

Όπως πάντα!

Ενεσούλα είπε...

A, έπαιξα κι εγώ! Με κάλεσε ο Σταρνταστ, αλλά δεν ήξερα ότι έπρεπε ν'αλλάξω τις λέξεις. Πάω τώρα!

Ανασαιμιά είπε...

Αν θες ο συνδετήρας σου
ποτέ να μη χαλάσει
όσο συχνά τον χρησιμοποιείς
τόσο γλυτώνεις το «κερί».

Το μελανό το φρύδι
Ρόλο δε παίζει στη ζωή
Παίζει όμως το φίδι
Που το φωνάζουν διαμαντή

:P :P

VaD είπε...

ποιητής εκ του προχείρου....

μην το συμπληρώσεις,αλίμονό σου:))))

skouliki είπε...

Από μικρό κι από τρελό..θα κοκκινησω λεμε

Ενεσούλα...και εγω παω να δω τι εγραψες παλι χιχι

Ανασαιμιά...χαχαχα ταλενταρααα !

VaD...εγω ..αγγελακι ειμαι ρε

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μάπα το καρπούζι!

Λίνα είπε...

πςςςςςςς, ξεσήκωσες θύελες με την γραφή σου πάλι skoulikaki..χαχαχαχα:-P

stardust30 είπε...

καλό μήνα ροζέ σκουληκούλα μας!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Αν δεν το πας στο πονηρό... κάτι θα πάθεις...

Από δω και πέρα θα λέμε...

"τι έγινε σήμερα σπίτι... ντούρος ο συνδετήρας;" (nudge nudge wink wink)

Μπα ήθελε "κέρωμα" αλλά δεν είχα λάδι.. (say no more!!!)



"Τι παράξενο ρολόι;" είπε η Πόπη καθώς περπάτησε δίπλα του και κόντεψε να το πατήσει. Με προσοχή έσκυψε για να το δει καλύτερα αλλά για κακή της τύχη ο Ψωμιάδης περνούσε από πίσω της.
"Μικρή μου, δεν ξερεις γιατί η γιαγιά σου έλεγε να μην σκύβεις στη μέση του δρόμου; Εν πάσει περιπτώση είχε δίκιο."

skouliki είπε...

Ασκαρδαμυκτί...παρε πεπονι τηνα λλη φορα λεμε

Λίνα... ναι ειμαι ξεσηκωμαρα σπλατς :)

stardust ..επίσης !

ο φιλος του οικονομου...αμα εισαι γεννημενος ποιητης τι να σου κανει και η απλη συνηθισμενη κοινωνια ρε γαμωτι μου

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Πάρε κι εσύ μια κόλλα στιγμής!
Ακόμα στο συνδετήρα έχεις μείνει;

Spider! είπε...

Μόνο το μελανο φρύδι δεν κατάλαβα!!
Τέλειο πάντως!
Να βγάλεις και συλλογη, "Ο συνδετήρας"
Μάκια!!!!

Alexis B είπε...

καλό μήναααααααααααααααααα
Καλημέραααααααααααααααααα

skouliki είπε...

Gi Gaga Kouni Beli..ειμαι παλαιων αρχων

Spider..παιδι μου εννοω αυτο που εχει ο βαρκαρης ..το κουπι !!

Alexis ..επισης :)))

ILive2LoveMe είπε...

Ωραίά ιστορία. Μελαχρινό φρύδι ε? χαχαχα Καλημέρες μελαχρινές!

Ιφιγένεια είπε...

:))))))))

Εισαι απίθανη !!!!!!!!!

skouliki είπε...

ILive2LoveMe...ειπαν να πω φρυδι μην το χοντρυνω αχαχαχ ..καλημερα

Ιφιγένεια...ευχαριστωωωω ..καλο σου μηνα !!!!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Να σε διασκεδάζει...

skouliki είπε...

σωστο και αυτο ..δεν ειναι κακο

zekia είπε...

χα! ωραίο παιχνιδάκι αυτό! σιγά που η ιστορία η δικιά σου δε θα ανέφερε το σεξ:) καλημέρα!

skouliki είπε...

Zekia...ε μα χαχαχαχα

ioannis_the_great είπε...

Sexouliki eprepe na legesai esy. Malista sosti se vriskw.
kala xristougenna vre