Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2008

Blog game...Το παιχνίδι των ερωτήσεων

Τα παιδιά Do you wish to dare και Jk in your life με προσκάλεσαν να παίξω το "παιχνιδι των ερωτησεων"

1. Ποιο μυστικό θα ήθελες περισσότερο να ξέρεις ?


2. Πόσους ανθρώπους του αντίθετου φύλου έχεις αγαπήσει πραγματικά ?


3. Αναγκάζεσαι να αλλάξεις το όνομα σου. Ποιο όνομα θα διάλεγες ?

4. Τι θα χάραζες στην ταφόπετρα σου ?


5. Διάλεξε ένα παραμύθι που πιστεύεις πως σου ταιριάζει απόλυτα.


6. Διάλεξε καινούριους γονείς

7. Γράψε τα τελευταία διάσημα λόγια σου


8. Αν ήσουν συγγραφέας ποιος θα ήταν ο τίτλος του πρώτου σου μυθιστορήματος ?


9. Αν ήσουν αυτοκίνητο τι μάρκα θα ήσουν ?




10. Αν ήσουν άγριο ζώο τι θα ήσουν ?


11. Για τι πράγμα μετανιώνεις περισσότερο ?


12. Πες κάτι για το οποίο θα ήθελες να σε θυμούνται.


13. Θα θυσίαζες την ζωή σου για κάποιον ?




Bookmark and Share

58 σχόλια:

laplace78 είπε...

χαχαχαχα πολυ 'ηρωικη' η τελευταια απαντηση.χαχαχα

αλλα πιο πολυ γελασα με την ταφοπλακα!!! :)))))))))))))))))

manetarius είπε...

αΑΑΑΧ! Βρε σκώληξ μου ..τα 'χεις χαμένα!!! Αυτό το παιχνίδι όχι μόνο το έπαιξα αλλά σσσσ...το έφτιαξα κιόλας!!! :)))
Κι έχεις αφήσει και σχόλιο!

Ωστε δεν θα θυσίαζες τη ζωή σου για κανέναν ε; Να μη σε πάρω τηλέφωνο στην ώρα τη δύσκολη...χαχαααχαα!

Mistirios είπε...

Αρσινόη;

Δηλαδή βασίλισσα των Πτολεμαίων;

Aggelos Spyrou είπε...

Σιγά τις δύσκολες ερωτήσεις που απάντησες!!!

Έπρεπε να σου βάλω εγώ ερωτήσεις. Να δούμε τι θα απαντούσες στο "με ποιον blogger θα έκανες one night stand", ή στο "αν σε έλεγαν χοντρή πως θα αντιδρούσες" ή επίσης στο "ποιο είναι το μεγαλύτερο κόμπλεξ σου".

Εννοείται βέβαια ότι μετά από κάθε απάντηση θα έλεγα με βροντερή φωνή: "Αυτό που απάντησες είναι................. ΑΛΗΘΕΙΑ/ΨΕΜΜΑΤΑ". :ΡΡρρ

Δεν θα κέρδιζες φυσικά τίποτα. :)

ΑΣΗΜΩΝΗς είπε...

ΣΤΗΝ 13Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΙΧΕ ΠΑΙΔΙΑ. πΙΣΤΕΨΕ ΜΕ...

skouliki είπε...

laplace78...την αγαπαω την ζωουλα μου καλε ...

manetarius...καλα ειναι γνωστο οτι τα εχω χαμενα ..και επειτα που να θυμαμαι ειμαι και γκαου ..εσυ παρολα αυτα συνεχισε να αμε κανεις παρεα δεν δαγκωνω μονο φτυνω χαχαχ

mistirios...ναι μωρε ..λιτα και σεμνα

aggelos...ποιος μιλησε????? ακουστηκε μια φωνη απο το βαθος του κηπου ή ειναι ιδεα μου ??
για ρωτα θα απαντησω εγω ουου ανετααααααα εσυ που θα κρυφτεις μετ αδεν ξερω ομως

skouliki είπε...

ασημωνης ...αυτο που λες ειναι η αληθεια της ημερας..εννοειται οτι αμα ειχα θα απαντουσα διαφορετικα :)

lena_zip είπε...

Πολύ ωραίες απαντήσεις! Καλησπέρα.

Ανασαιμιά είπε...

Πολύ εύκολες ερωτήσεις μωρέ. Τουλάχιστον το έσωσες με τις απαντήσεις!

jk in your life είπε...

ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΕΣ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ.ΚΑΙ Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ.

VaD είπε...

Μη βαράτε όλοι μαζί για την απάντηση στο 13, οι ήρωες τελείωσαν...

roadartist είπε...

Ωραίες απαντήσεις!
Φεύγω με ένα χαμόγελο από εδώ, thx! ;)

skouliki είπε...

lena_zip...να σαι καλα :))) καλησπερα

Ανασαιμιά..ελπιζω να μην περιμενες να πω κατι πιο σοβαρο που να το εβρισκα κιολας

jk in your life...μερσι :))))) να σου δωσω τα κλειδια καμια φορα να πας βολτα χιιχιχ

VaD...και να βαρανε εγω την ζωουλα μου την θελω λεμεεεεε...μαλακιες θα κανουμε τωρα

roadartist...ευχαριστω..κρατα το το χαμογελο κανει καλο :)

Aggelos Spyrou είπε...

Δεν κολώνω από απαντήσεις!

Θα κρυφτώ στον κήπο!

Στο βάθος!

Μπορεί και στο ρετιρέ... :ΡΡΡ :)

iLiAs είπε...

..το Πολυτεχνείο ζει!

Hfaistiwnas είπε...

Μα δεν θα τον θυσίαζες;;; Εγώ πάλι δεν ξέρω..
Καλά τα σκίτσα είναι καταπληκτικά! Γέλεσα με τον τάφο λολολ!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Στους τάφους δεν μιλάνε για σκουλήκια...

skouliki είπε...

Aggelos Spyrou... γεια σου ρε ακολεστε !!! χιχι

iLiAs... ναι καλε ..ποιος ειπε οχι

Hfaistiwnas...τιποτα δεν θυσιαζω .. ειμαι και πλεονεκτρα και ψωναρα :)

Ασκαρδαμυκτί...χαχχα ..σιγα βρε

νατασσάκι είπε...

Χμμ... να μεινεις πάντα νέα θέλεις, σκουλικάκι;;
:)

οι δε γονείς που διάλεξες, γάντι σου πάνε! :ppp

Φιλιά, ευχαριστώώώώώώ!
:)

ILive2LoveMe είπε...

λολ πολύ ωραίο το τελευταίο graphic και όχι μόνο !
Πολύ καλά όλα!
Φιλιά γλυκό μικρό σκουλίκι, καλό βράδυ!

Dokimos είπε...

Synfwnw me to natassaki apo panw k epauxanw! pou akousthke skouliki, k dei amartwlo, na thelei aiwnia neothta!!!! oligarkes, opws panta ;p

Δενδρογαλή είπε...

Χα! Ωραίες απαντήσεις!!! Μου άρεσε και η εικονογράφηση!!!

Και βέβαια πάνω απ' όλα ο ακτιβισμός για το καλό των ζωακίων....

Μετεωρίτης είπε...

Καλησπέρες!!
Χα, χαααα!!
Άμα μάθεις το μυστικό για να μείνεις για πάντα νέα (για πάντα σκουλήκι δηλαδή!!) να εμ ενημερώσεις, please!!

Πολλά πολλά φιλάκια,
ωραίο το presentation!!!!
:)

Spider! είπε...

SKOULIKAKI!!
thnx για την πρόσκληση!
Τα σκιτσάκια σου τέλεια!
Φιλιάααα!

City Addict είπε...

Xa! Tο παραμύθι και οι γονείς μου άρεσαν πολύ...

Καληνύχτα :)

Akon είπε...

To "being normal is just crazy" μου άρεσε! Έχεις ένα δίκιο...

NdN είπε...

Και οι απαντήσεις αλλα και τα σκίτσα είναι εκπληκτικά όπως πάντα!

Από εκεί και πέρα...συμπεράσματα!

Υπάρχει ένα ακόμα μετάλλιο που περιμένει τον κάτοχο του (καθότι 2 οι αγάπες)...εκτός αν κλείσαμεεεεε!

To Αρσινόη... είναι τρέλα!

To "being normal is just crazy" μου άρεσε πολύ!

Εκτός από όμορφη, έξυπνη κτλ είσαι και θαρραλέα βλέπω!!

Καλό βράδυ skouliki!

mahler76 είπε...

super το έπαιξες το παιχνιδάκι!!! και γιατί Αρσινόη? κοίτα που κόλλησα τώρα.

ο φιλος του οικονομου είπε...

Δηλαδή ούτε αν ο Μπαράκ Ομπάμα είχε πέσει σε ρέμα και κινδύνευε να πνιγεί δεν θα έπεφτες μέσα να τον σώσεις;

Theogr ο κηπουρός είπε...

Φέρε γρήγορα πίσω την ταφόπλακα μου. Ώστε έτσι γίνεσαι διάσημη πας στα ξένα blog και τα αντιγράφεις. Πρώτα το βραβείο τώρα αυτό. Την ♥ καλημέρα ♥ μου σου αφήνω. ♣ Αν σου αρέσουν και οι καρδούλες πες μου να σου μάθω να τις βάζεις ♣

ioannis_the_great είπε...

Aρσινόη? Υπάρχει τέτοιο όνομα?

mahler76 είπε...

@ioannis_the_great
E, NAI!!!
Πάμπολες πριγκίπησες των Πτολεμαίων Βασιλέων της Αιγύπτου, το θέμα είναι πως της σκάλωσε το όνομα.

skouliki είπε...

nατασσάκι..μωρε θελω αλλα δεν το βλεπω αχαχχα..στην πραγματικοτητα ετσιειναι οι γονεις μου γιουχου στα αληθεια !!!

ILive2LoveMe...μερσιιι ..φιλακια :)

Dokimos...μα θα μπορουσα αν ηξερα να πουλησω την φορμουλα και να γινω πλουσια εεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!

Δενδρογαλή..η αγαπη για τα ζωα ειναι δεδομενη..οσο για τις φωτο συνηθιζω να απανταω ετσι :)))

Μετεωρίτης...βεβαιοτατααααα..
φιλακια πολλα βρε !!

Spider...να σαι καλα ..ευχαριστω σματς σμουτς :)

skouliki είπε...

City Addict... :))) μερσι

Akon...και ποσο αληθεια ειναι σε αυτους τους καιρους που ειναι γιουχου εντελως !!

NdN...θαρραλεα εγω και ο Braveheart χαχα ..ευχαριστωωωωωωω

mahler76... γιατι ειναι πριγκηπισσα καλεεεεεεεεεεε και εγω ειμαι γνωστο ψωνιο..ασε που τον θελω τον θρονο μου ντε !!

ο φιλος του οικονομου...καλωςηρθες στην παρεα ...οχι ειμαι φαν του ηλιθιου του Μπους εγω...:)))

skouliki είπε...

Theogr ο κηπουρός..καλε σιγα να μην την πηρα απο σενα ...απο το google την πηρα .... οχι δεν θελω καρδουλες μερσι ..καλημερες

ioannis_the_great...ω ναι !!! πακετο με ανακτορο

mahler76...επρεπε να το ειχες καταλαβει το οροσημο μου :)

"ζαχαρούλα.." είπε...

δίνεις πάσα λοιπόν?

οκ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
πάω για το γκολ!!!!!!!!!!!!!!

Astrocat είπε...

Θέλω κι εγώ αυτό το test να μου το κάνει η mensa!!!

The Brother είπε...

edaksi dne iparxis .... istoriki stigmi se istoriki mera .... pali yposkiases ta panda... xaxaxaxa apistefth tafoplaka pa pa

...ChriStiN@... είπε...

χαχαχα ωραίο αυτό με την ταφόπλακα...

La Pelle Noir είπε...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.

"Ανερχόμενος blogger ζητάει αυστηρή καθηγήτρια (εννοώ με μαστίγιο) για να ελέγχει την ταχύτητά Του στις αναρτήσεις."

Ευχαριστώ.

Γεια σου ρε Ουράνια!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Γαμάτο το εικονογραφημένο στυλ! Είδα κ την απάντηση 13! Εύγε!

skouliki είπε...

ζαχαρούλα....γιουπι !!!!

Astrocat...με κατι λιγες αγνωστες λεξεις τα καταφερα να σε καταλαβω αχαχχα

The Brother..χαχχα αποθεωστε με, με ανεση :))

ChriStiN@...μερσι :))))

La Pelle Noir... καλα θα δω τι μπορω να του φτιαξω στο φωτοσοπ χιχχιχι

GGKB...ευχαριστωωωω ναι η 13 ειναι πολυυυυυυυυ σοβαρη εεεε

iLiAs είπε...

Καλημέρα Ντοραα

maika είπε...

χα!
αυτό με την ταφόπλακα μου θύμισε το ανέκδοτο που τρεις φίλοι μιλούν για το τι θα ήθελαν να έλεγαν οι δικοί τους άνθρωποι γι αυτούς τη μέρα του θανάτου τους..
Ο ένας λοιπόν είπε.. εγώ θα ήθελα να λένε πως υπήρξα καλός πατέρας και καλός φίλος.
Ο άλλος λέει...εγώ θα ήθελα να λένε πως υπήρξα χρήσιμος για την κοινωνία και πως βοήθησα περισσότερο απο όσο μπορούσα.
Και ο τρίτος λέει.. εγώ θα ήθελα να λένε..ρε συ , αυτός κουνιέται ρε...
;0)))

Darthiir the Abban είπε...

Ρε μάνα μου δεν πάει αυτό τσαντάκι με το κόκκινο φουστάνι...

Εγώ θα στα λέω;

skouliki είπε...

iLiAs...Καλημέρα :)

maika...χαχα δεν το ηξερα αυτο :)

Darthiir the Abban...σορρυ ρε δασκαλεεε....δεν ηξερα ..μην μου βαλεις 3 δεν θα το αντεξω

Radio Marconi είπε...

Πάω να φορέσω τη στολή του λύκου... Γκρρρρρρ....

Darthiir the Abban είπε...

E όχι και 3.
1 :ppp

(Γιατί δεν έχεις ούτε ντεκολτέ!)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

χα, χα, χα, !!!!

fresco είπε...

εγώ πάντως θα ήθελα πολύ να γίνω ο λύκος σου (βλ.5)...;-)

kisses
byeee;-)

skouliki είπε...

Radio Marconi...και σου παει το κολαν εσενα !!

Darthiir the Abban...εχεις δει ξεκωλη κοκκινοσκουφιτσα !!!!

ΓλυκόΚερασοΖουζούνα...:) καλησπερες

fresco...και εσυ σαν τον μαρκονι σε κοβω της ιδιας σχολης :)

Darthiir the Abban είπε...

Γιατί; Απαγορεύεται από το καταστατικό;

spyros1000 είπε...

που τα βρισκεις αυτα τα πιθηκακια και τα διαφορα,πραγματικα απορω.....

skouliki είπε...

Abban...αμα εσενα ετσι στο ελεγε η μαμα σου πασο αχαχχα


spyros1000...ετσι ειναι τα σκουλικια.. γεματα χαριτωμενιες :))

KitsosMitsos είπε...

Πάντα παιχνιδιάρα!!! Καλησπέρα μωρό.

skouliki είπε...

παντα ..οπως για παντα ??

αμαννννννν με τρομαζεις

Λίνα είπε...

χαχααχαχαχα skouliki,
υπέροχες απαντήσεις.
Μου άρεσε πολύ το τουτου και η ταφόπλακα.


*Τα φιλιά μου.:-)

skouliki είπε...

μερσι καλε:))))