Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2008

Zodiac and Sex...


ΚΡΙΟΣ=10/10
φλογερός, ενεργητικός με διάθεση για τρέλες και παιχνίδια, ακούραστος, κάποιες φορές αγγίζει τα όρια της διαστροφής, άπιστος.
ΤΑΥΡΟΣ=7/10
συναισθηματικός, ιδιόρυθμος, αγκαλίτσας.
ΔΙΔΥΜΟΙ=6/10
γλυκός, σταθερός, με διάθεση για πολλές αγκαλιές και χάδια,τον βαριέσαι εύκολα.
ΚΑΡΚΙΝΟΣ=6/10
πολύ συναισθηματικός, όχι διάθεση για νέα πράγματα, φοβάται τις νέες εμπειρίες σεξουαλικές και συναισθηματικές, είναι όμως τρυφερός και πιστός.
ΛΕΩΝ=9/10
καυτός, εγωκεντρικός, νομίζει ότι είναι ο καλύτερος εραστής και μετά την πράξη, θαυμάζει τον εαυτό του για τις ικανότητές του... έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του και παρόλο που είναι φωτιά στο σεξ απο τον εγωισμό του και μόνο κάπου χάνει.
ΠΑΡΘΕΝΟΣ=8/10
είναι το πιο ακούραστο ζώδιο του κύκλου, τρελαίνεται για ποσότητα όμως και όχι ποιότητα... αλλάζει εύκολα ερωτικούς συντρόφους αλλά όταν αγαπήσει μένει εκεί.
ΖΥΓΟΣ=8/10
τρυφερός και δραστήριος μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα από τα πιό ρομαντικά ζώδια του κύκλου... όρεξη για νέες εμπειρίες, αλλά λιγάκι προβλέψιμος στο σεξ.
ΣΚΟΡΠΙΟΣ=10/10
το πιό καυτό και σεξουαλικά ενεργό ζώδιο του κύκλου... ετοιμάσου για μαραθώνιους ποιοτικού σεξ... το αρνητικό? βαριέται εύκολα.
ΤΟΞΟΤΗΣ=10/10
άλλο ένα ζώδιο της φωτιάς... σέξυ και άνετος, μπορεί να χαρίσει ατέλειωτες στιγμές ευχαρίστησης, αρκεί να έχεις κι εσύ διάθεση για πολλές και τρελές εμπειρίες... λιγάκι άπιστος, όταν αγαπήσει όμως μένει για πάντα εκεί.
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ=8/10
είναι ο διαλλακτικός του κύκλου... δεν λέει σε τίποτα όχι και μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε κατάσταση... κύριο μέλημά του να ικανοποιήσει τον/την σύντροφο του. Λατρεύει τα προκαταρκτικά.
ΥΔΡΟΧΟΟΣ=9/10
ο τρελός του κύκλου... είναι έτοιμος παντού και πάντα... ετοιμάσου για τα πιό ακραία σεξουαλικά παιχνίδια αρκεί να είσαι στην ίδια φάση, αλλιώς ίσως σε τρομάξει και ξενερώσεις.
ΙΧΘΕΙΣ=6/10
αν δεν του πεις οτι τον αγαπάς δύσκολα θα σου παραδοθεί... καλός για αγκαλιές και φιλιά, αλλά στο σεξ κοιμάσαι μετά από το πρώτο 10λεπτο.



σημ. το κείμενο το έλαβα με mail/πηγή: net-periodiko.gr

σημ..στο Underground σήμερα "Φιλία"

Bookmark and Share

58 σχόλια:

laplace78 είπε...

eleos..
ta psarakia einai OI ERASTES..
propagandistria skouliki ws dia mageias h parthenos(pu eisai esy) exei 8/10??? pu einai oi pio kries/ksenerwtes gynaikes mazi me tis skorpines?
:P

Mistirios είπε...

Τώρα μετά το κράξιμο που έριξα στην αστρολογία...

Τέλος πάντων έτυχε να είμαι ... Σκορπιός!

Darthiir the Abban είπε...

^^ Κι εγώ, αλλά δεν το ρίχνω στην τύχη!!!

(Είπε ο καμηλιέρης ξαναφορώντας τα μαύρα του γυαλιά)

Crazy Tourists είπε...

Το καλύτερο ζώδιο είμαι παιδιά!! Έτσι για να ζηλεύετε!!!

Τρελοτουρίστρια

skouliki είπε...

laplace78...εντελωςςςςςςς τυχαιο να ξερειςςςςςςςςςςς ..και
επρεπε να ειναι 45000/10 ετσι για την ιστορια
the best !!!! ειμαστε

Mistirios...ναι εχεις δικιο χαχαχ

Abban...ελα ξαναβγαλτα ψωναρα !!

Crazy Tourists...εγω ειμαι το καλυτερο !!!!!

Aggelos Spyrou είπε...

Τι είναι αυτά που λες!!!!

Είμαι εγώ συναισθηματικός, ιδιόρρυθμος και αγκαλίτσας;

Ε;

Όχι πες μου, είμαι;;;;

Άκου "αγκαλίτσας"!!! Εγώ!!!

:Ρρρρρρρρ

Πανόπτης είπε...

Εμένα δενμε βαριούνται τόσο εύκολα. Νομίζω ότι είναι ανάποδα: εγώ τους βαριέμαι εύκολα...
Φάσκω και αντιφάσκω ορεξάτα!
Ενω οι άλλοι - πιστοί στις βάσεις (των ζωδίων τους).

Hfaistiwnas είπε...

ΟΜG είμαι προβλέψιμος στο σεξ...
έχω τόσο καιρό να κάνω που θα είμαι απρόβλεπτος πιστέψτε με!!! λολολολ!
Θα τον φάω τον άλλον!!!

Lúthien είπε...

Δεν είμαι άπιστη... :(
Αλλά τα όρια της διαστροφής τα αγγίζω (όχι μόνο στο sex βέβαια...)! :Ρ

skouliki είπε...

Aggelos...αγκαλιτσας τον αιωνων εισαι λεμε και χαζοαγκαλιτσας μαλιστα ..
μετα σου λενε ταυρος-δυναμη κτλ ..βλακειες

Πανόπτης...καλωςηρθες στην παρεα, εδω που τα λεμε καποιες φορες ολοι βαριομαστε :) ολους

Hfaistiwnas...χαχαχ κανε κατι θα κλεισεις 6μηνο λεμε τωρα ...

Lúthien... μωρε και εγω τα αγγιζω ...αλλα μην το κανουμε θεμα και τρομαξει κανεις χιχι

νατασσάκι είπε...

Αυτά τώρα είναι για άντρες, ή και για τα 2 φύλα?
:pp

(να ξέρουμε, δλδ)
(γιατί έχω τις ενστάσεις μου :p)

Φιλιά, σκουλικάκι!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τελικά, εμείς οι κρυοί δεν είμαστε καθόλου κρύοι!

City Addict είπε...

Ταυράκι ταυράκι. Έτσι συναισθηματικό!

:)

spyros1000 είπε...

εμενα γιατι 8 στα 10?
δεν το καταλαβα αυτο?

skouliki είπε...

νατασσάκι...unisex ειναι ...νομιζω ε ..

Ασκαρδαμυκτί...τι καιτε καλε ?

City Addict...αγκαλιτσα καιε συ ε :)))))

spyros1000...τα παραπονα σου στον κυριο Ρουσοπουλο χαχαχχα

VaD είπε...

O τρελος του κύκλου!Δε με χωράει κανένας κύκλος,σιγά μην τα πιστέψω κιόλας!

NdN είπε...

Ολοι οι πολύ μεγάλοι εραστές όπως για παράδειγμα ο Δον Ζουάν, είχαν ως αποκλειστικό σκοπό την ευχαρίστηση των γυναικών τους. Εξάλλου έτσι κέρδισαν το εκτίμηση του άλλου φύλου και τον φθόνο των υπόλοιπων ανδρών.

Οι υπόλοιποι αιγόκεροι απλά βαζιζουμε στα χνάρια τους με αποκλειστικό σκοπό να φανούμε αντάξιοι της φήμης που μας κληροδότησαν. Δεν λέμε όχι, αλλά και δεν δεχόμαστε όχι. Εξάλλου το μοτό του αιγόκερου είναι "όποτε και όπου θέλεις, αλλά όπως θέλω εγώ".

Θα παρακαλούσα τώρα που πληροφορήθηκες την αλήθεια αυτό το 8 να γίνει 10 πάραυτα!

Σημ. ακόμα και όταν μιλάω για το σεξ τα λέω πολύ σοφιστικέ...πάει την ψώνισαααααα!

Καληνύχτα skouliki!!!

Crazy Tourists είπε...

Φτωχό μου σκουλήκι!! Πόσο λάθος κάνεις!!!

Τρελοτουρίστρια!!

gremiii είπε...

άλλο ένα ζώδιο της φωτιάς (καμμένη χρόνια)... σέξυ (ακούς καθρέπτη μου ακούς;) και άνετος (ανετίλα i my middle name), μπορεί να χαρίσει ατέλειωτες στιγμές ευχαρίστησης (δηλάδή πόσο ατελείωτες; 100 χρόνια από πάνω ή 100 χρόνια φίφες;), αρκεί να έχεις κι εσύ διάθεση για πολλές και τρελές εμπειρίες (το εσύ σε ποιο ζώδιο πάει, να ξέρω)... λιγάκι άπιστος (νταξ μωρέ, να 'ούμε, μια φορά κι εγώ), όταν αγαπήσει όμως μένει για πάντα εκεί (αλούούούθεια;;;).

Ανασαιμιά είπε...

Πάλι σούξου μούξου με την Πατέρα είχες;
'Ακου "αγκαλίτσα" εγώ! Γυαλιά καρφιά και γκρέμιστα γκρέμιστα όλα πιαααααα...ίσως!

Καλημέρα!

"ζαχαρούλα.." είπε...

ααααα..... εγώ ζυγαριά είμαι.. καλά σχετικά μας τα λες!!!!!!!!!!1

καλημέρες!!!!!!!!!

VagSiok είπε...

Χμμ..
Γιατι μας τη λέει ετσι στους λέοντες;
Τέλος πάντων κρατάω μονο τα λίγα θετικά..

manetarius είπε...

Καλά εεε; Εμείς οι υδροχόοι είμαστε πολύ μπροστά!!!

ioannis_the_great είπε...

Σκορπιος με ωροσκόπο Κριό. Τα λέει όλα
Χρόνια μου πολλά για χθες ε

sid_iron είπε...

Ποοοο, πάλι ριγμένους μας έχονν τους διδύμους!! Άκου τον βαριέσαι εύκολα..!

skouliki είπε...

VaD...να τα πιστεψεις λεμε

NdN...ωπα ρε εραστη !!! ερχεται το νομπελ μην φυγεις :)

Crazy Tourists...θες να μονομαχησουμε ..??

gremi...ατελιωτη στιγμη ηδονης εισαι λεμεεεεεεεεε ..κατσε θα σε θελει ο κιτσος αχαχαχαχ

Ανασαιμιά...μην αρνησαι λεμε οτι εισαι αγκαλιτσας φωτεινουλης :)

ζαχαρούλα..καλως την προβλεψιμη χιχι

VagSiok...λες να ζηλευω ?? μπα απλα ειμαι καλυτερη μωρε χιχιχ

manetarius...προσεχε να μην κουτουλησεις εσυ ε χαχαχ

ioannis...χρονια πολλαααααααααααα τοτε ..να ζησεις !!!

skouliki είπε...

sid_iron...καλωςηρθες στην παρεα.. ε οχι και ρηγμενος με τοση γλυκαααα :)

Αθανασια είπε...

Γειάσου σκουλικάκι...αα,καλά για τους Λέοντες..άστα..πολύυυ ανισσόροποι...είχα την κακή;;τύχη κάποτε να τα μπλέξω με Λέοντα..και ήταν έτσι όπως το λές και στο πόστ πολύυυ πάθος,έτσι έντονη σεξουαλικότητα,θέρμη,ενθουσιασμός...κλπ,κλπ... αλλά από πράξη τίποτε..μόνο εκεί.. τίποτε άλλο.. κατά τ άλλα...βλακείες ήταν φρικτά ανώριμος...κλπ,κλπ...και αυτό όλο φυσικά 'ξεφούσκωσε'πολύυυ γρήγορα.....και από μένα μπορεί να υπήρχε το πάθος κλπ,κλπ...αλλά δεν άντεχα την απαίσια συμπεριφορά του που ήταν χάλια και χειρότερη από παιδιού 4χρονών!φρίιιικη!άστα να πάνε σου λέω!,φιλάκια,Αθανασία.

iLiAs είπε...

..ε οχι και άπιστος :P

Καλο μεσημέρι Ντόρα :)

Ενεσούλα είπε...

Εμένα δε με βαριούνται, εντάξει;:( Γκρρρ!
Ο Αιγοκεράκος μου είναι απλά τέλειος!
Ε, οκ, η αλήθεια είναι ότι το χειρότερο σεξ το έχω κάνει με Δίδυμο!
Μπα!
Τυχαίο θα είναι!

DARK_ERA είπε...

Toxotis egw eimai avtos xexexe

sid_iron είπε...

""Ε, οκ, η αλήθεια είναι ότι το χειρότερο σεξ το έχω κάνει με Δίδυμο!""

Εμ κάτι τέτοιοι χαλάνε την πιάτσα:p

@skouliki:Καλώς σας "ήβρα"!!

skouliki είπε...

Αθανασια...αχ τι να πω...ο ανθρωπος κανει το παθος οχι το ζωδιο :) καλημερα

iLiAs..για να το λεει εισαι ..τελος δεν χωραει αμφιβολια λεμε :)

Ενεσούλα...α φιλεναδα δεν ξερωωωω ..μα βγω στην γυρα να τους ρωτησω και θα σου πω χιχιιχ

DARK_ERA...φτυστος ε χιχι

sid_iron...καλως τον "θελω χαδια και αγκαλιες " διδυμο

Crazy Tourists είπε...

Αμε!! Με διαιτητή τη manetarius (λόγω ζωδίου)!!! Χαχα!!

panikos kai fovera είπε...

εγώ είμαι καρκινάκι!
το λεω και το χαιρομαι!
χιχιιχι!
skoulikaki προσπαθησα να εγγραφω στο forum αλλα επειδη με τους υπολογιστες δεν τα παω και παρα πολυ καλα,κατι γινοταν ενω πατουσα εγγραφη και τελικα δεν το πετυχα....
:(

koulpa είπε...

χαχα η καντεμιά είναι να πέσεις σε σκορπιό που βαρέθηκε το σεξ.. και να μην είσαι στην ίδια κατάσταση..:):)
τι'ν'τουτ'το folowers; πάω να δω..:):)
καλησπερούδια:):)

marianaonice είπε...

ΤΑΥΡΟΣ=7/10
συναισθηματικός, ιδιόρυθμος, αγκαλίτσας.
Ακριβώς!! Μέσα έπεσες!!

ΔΙΔΥΜΟΙ=6/10
γλυκός, σταθερός, με διάθεση για πολλές αγκαλιές και χάδια,τον βαριέσαι εύκολα.
Ο σύζυγος! Αχ ...μάντισσα είσαι;;;

island είπε...

Είμαι σκορπιός και δεν βαριέμαι εύκολα λέμε.

skouliki είπε...

Crazy Tourists...χαχαχαχ οκ..μανιταρι το νου σου θα σε κανω καρτουναν δεν νικησω αχαχχα

panikos kai fovera...μην σε νοιαζει τπτ εγω ειμαι εδω !!!

koulpa...καλησπερα πωπωπ οντως γκαντεμια ..δες δες νεα πραγματα !!!

marianaonice...ναι ναι μαντισσα με οσκαρ , πανεμορφη , ψηλη γεματη υποσχεσεις χιχιιχ

island...νταξει καλε μην βαρας οτι πεις χαχχα

panikos kai fovera είπε...

Skoulikaki μου γράψε κάτι και στο underground!!!
please!!!

skouliki είπε...

ΕΤΟΙΜΟ ΚΑΛΕ ΜΗΝ ΒΑΡΑΣ :))

Κούκος είπε...

Μετά από αυτό το ποστ έτρεξα και να τι διάβασα στο ζωόδιό μου.
Υγεία: Τα άστρα σας χαμογελούν.
Οικονομικά: Tα άστρα σας χαμογελούν.
Σεξ: Τα άστρα έχουν γαμηθεί στα γέλια.

νατασσάκι είπε...

@ (ξ)άδερφε Κούκε, μην τα λες έτσι απότομα αυτά, κι είμαστε και σε κρίσιμες ηλικίες λέμε!
:pp

Dokimos είπε...

Eimai dld o monos pou prosexe oti o zwdiakos pinakas sto plai einai gematos me akatanomastes praxeis???!! kapoies poly endiaferouses staseis einai i alitheia...
Ase pou oi perigrafes einai ftiaxtes...

Radio Marconi είπε...

Δεν σου λέω τι είμαι, γιατί μέσα στο δεκάλεπτο θα σε πάρει ο ύπνος!

maika είπε...

ε,δεν είμαστε και τόσο ψώνια τα λιονταράκια...όχι,όχι!
;0))

skouliki είπε...

Κούκος...xaxaxxaxaxa το ξερω το ποιημα αυτο απο παλια αλλα το ειπες παλι και φανηκε τοσο αστειο αχχααχχαχχ

νατασσάκι...ρε παιδια χαχχα πλακα εχετε ..ωραιο σοι ειστε

Dokimos...αυτα μονο σαν και εσενα αγιοι τα προσεχουν ..αντε και οι ανοιχτοματηδες χιχιιχ

Radio Marconi...καλα μην πεις.. δειξε το μπας και γινει ενδιαφερον

maika.. τι μεγεθος καθρεφτη εχεις ? χαχχα

νατασσάκι είπε...

βρε σκουλικάκι μου, είδες πόσο απότομα το "πέταξε"? Κι όχι μόνο είμαστε ίδιο ζώδιο, έχουμε γενέθλια με μια μέρα διαφορά!

Ε, να μην αντιδράσω, η γυναίκα;
:)))

Φιλάκια, καλό υπόλοιπο ΣΚ!

spyros1000 είπε...

ειδα μια σαρανταποδαρουσα το πρωι,στο χωριο μου την λενε σκουληκαντερα!!!!!!
κανε μπλογκ με αυτο το ονομα.δεν ειναι κακο.....

Δενδρογαλή είπε...

Ε, δεν με περιγράφεις και πολύ καλά... Σιγά μην πω τι ζώδιο είμαι, χεχεχε :ΡΡ

Mara Lisha είπε...

Τι ωραία! Το δικό μου λέει πως αν κολλήσω εκεί δεν φεύγω και του δικού μου ότι αλλάζει εραστές συχνά! Να σκοτωθώ τώρα ή να περιμένω το κέρατο και μετά; :)

skouliki είπε...

νατασσάκι... αππαπα τραγικες συμπτωσεις ....πωπω κατι πρεπει να κανω για αυτο ...να σας κανω λες καμια αναρτηση χιχιχιχι

spyros1000...χαχχαχ και τριτο μπλογκ ..παει χαθηκα.. μετα μαζι με το φορουμ και το φατσοβιβλιο με βλεπω να κοιμαμαι 2 ωρα και πολυ θα μου ειναι χιιχιι

Δενδρογαλή...καλως την , καλωςηρθες στην παρεα..που θα παει θα το μαντεψω :)

Mara Lisha...περιμενω οχι ακομα θα βγαλω αλλο ενα ποστ για τους κεραταδες και μετα αχαχχαχαχ

maika είπε...

ένα μικρό 20X25 στην τσάντα,3 μεγάλους στα φύλλα της ντουλάπας μου και δύο λίγο πριν την εξώπορτα....
ά,έχω και τα τζάμια...την κάνουν τη δουλειά τους κι αυτά!!!!
..και επίσης σκόρδα πάντα και ματόχαντρες για το κακό το μάτι...
ποιό ψώνιο???
;0)))

ασημωνης είπε...

Εχω παθει πλακα με τον Αιγοκερο!!! Με περιγραφει ακριβως!!! Αληθεια!!!
Και διαφωνω με τον laplace78 τουλαχιστον για τις Σκορπινες. Για παρθενους δεν ξερω...
Καλημερες

tzonakos είπε...

Τι παει να πεί "λιγάκι άπιστος" ;
Οι Τοξχώστες ειναι αστείρευτη πηγή ευχαρίστησης παραδέξου το.

Α, και τα Λιοντάρια ειναι πολύυυ ψώνια, αλλα τα γουστάρουμε όσο αυτά δεν προτιμούν τη μοναξιά απο το να δεχθούν οτι κάπου έχουν λάθος.
Καλη βδομάδα, λέμε και κανα αστείο.
Πεινάω.

skouliki είπε...

maika...μια χαρα αχαχχαχαχαχαχα

ασημωνης...ωραια !!! εγω που ειμαι παρθενος σου λεω ειναι αληθεια !!!

tzonakos...που εισαι βρε στιγμη ευχαριστησης..εσυ και ο nescafe τοση ευχαριστηση αχαχχαχαχα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Τα μπαμπού καλέ που είναι τα μπαμπού μου! Διότι Υδροχόος με ωροσκόπο Κριό... κάτι λέω ε?

skouliki είπε...

κατσε να φερω τις κουτες προφυλακτικων