Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2008

Ανέκδοτο...

Ένας 50χρονος, πάει στο γιατρό για εξέταση σπέρματος, και ο γιατρός του δίνει ένα βαζάκι άδειο και του λέει να το φέρει με δείγμα.
Την άλλη μέρα πάει ο 50χρονος με το βαζάκι άδειο.
- Τί έγινε; που είναι το δείγμα;
- Άσε γιατρέ, πολύ ζόρικα τα πράγματα, πρώτα δοκίμασα με το δεξί μου χέρι αλλά τίποτα. Μετά με το αριστερό, αλλά τίποτα. Μετά δοκίμασα και με τα 2 χέρια, αλλά πάλι τίποτα.

Φώναξα την γυναίκα μου, δοκίμασε με το δεξί, τίποτα, με το αριστερό τίποτα, δοκίμασε με το στόμα, πάλι τίποτα
- Τίποτα;;;;
- Τίποτα, τίποτα. φώναξα και την κόρη μου
- Και την κόρη σας!!!!
- Ναι, τί με τα χέρια, τί με το στόμα, τίποτα! προσπαθήσανε και οι δύο μαζί, τίποτα.
Εεε, μετά αναγκαστήκαμε να φωνάξουμε και την γειτόνισσα.
- Την γειτόνισσα;;;;
- Ναι την καημένη, την λυπήθηκα, 3 ώρες προσπαθούσε, μια με τα χέρια, μια με το στόμα, αλλά τίποτα.
- Μα είναι φοβερό αυτό που μου λέτε...
-Ακριβώς γι' αυτό ήρθα γιατρέ, δώστε μου ένα άλλο βαζάκι, γιατί αυτό δεν ανοίγει με τίποτα................



σημ..στο Underground σήμερα "Άραγε"

Bookmark and Share

46 σχόλια:

laplace78 είπε...

πολυ σοκιν αλλα εχει πλακιτσα..
καλημερες..

Aggelos Spyrou είπε...

Καλά ρε συ,

τι μαλακία σ' έχει πιάσει;

Χαχαχα!!!

skouliki είπε...

laplace.. καλησπερα ...:)

aggelos... μα τι να κανω η δολια απο το πρωι μεχρι το βραδυ δουλεια ..απηυδησα

KitsosMitsos είπε...

Μήπως δεν μπορούσε να το ανοίξει γιατί τα χέρια τα χρησιμοποιούσε αλλού; Βρε τον πορνόγερο που θέλει και εξέταση σπέρματος!

dyosmaraki είπε...

Χα χα χα

Μα κι αυτός ο γιατρός....

Καλό απόγευμα σκουλικάκι

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχαχα Όλη η γειτονιά στο πόδι για ένα.. βάζο!!!

VaD είπε...

Mήπως ήταν δικιολογία γιατί φοβόταν ότι δεν μπορεί να το γεμίσει; :))))

skouliki είπε...

Kitsos...τι να σου πω ..δεν τον βοηθησα εγω παντως χιχι

dyosmaraki...καλως την :) καλη συνεχεια

Hfaistiwnas...ουτε καν βαζο !!! ταπερακι θα το λεγαμε

VaD...ειστε φιλοι με τον κυριουλι και στο ειπε χαχαχ

City Addict είπε...

Xaxaxa! Κι εγώ άλλο νόμιζα (όπως όλοι έτσι?!)

:)

Καλησπέρα.

VaD είπε...

Κακομοίρα μου,σου χρωστάω ένα χεράκι ξύλο,αν με συγκρίνεις με το....μόμολο!Αϊ στο καλό σου!
:)))))

Darthiir the Abban είπε...

Τί τραβάνε κι αυτά τα βάζα...

Νανά Τσούμα είπε...

χαχαχαχαχα!!!!
βρε τέρας καλά με τα χέρια αλλά με το στόμα πώς προσπαθούσανε να το ανοίξουν;;;
με τα δόντια;;δε θα φευγανε οι γέφυρες και οι μασέλες;;;χαχαχαχα!!!!
Φιλιά σκουλικάκι

mahler76 είπε...

χαχαχαχαχαχα είσαι φοβερή!!!!

TOATOMO είπε...

καιρό είχα να το ακούσω... καλόοοο...

"ζαχαρούλα.." είπε...

εεε τώρα τι να πω εγώ.... και είμαι και στην δουλειά και έχω και έναν κύριο που με κοιτάει.. και περιμένει να του εξηγήσω περί φορολογίας!!!

λοιπόν.. έχεις πρόσκληση!!

patsiouri είπε...

Άντρες......

prophet81 είπε...

Ο 50χρονος γιατί χρησιμοποίησε μόνο τα χέρια του και όχι το στόμα του (για να βγάλει το καπάκι εννοείται);

skouliki είπε...

City Addict...ναι χαχαχα

VaD...εγωωωωωωωωω !!!παναγια λεμε ειμαι :)

Abban...χαχαχα θεικο !!!!! θα πεθανω

Νανά Τσούμα...χαχα δεν μπορω να φανταστω τιποτα ...φιλια

mahler76..καλησπερα ..το οσκαρ φταιει με εχει απογοησει :)

TO ATOMO...ναι ειναι παλιο !!

ζαχαρούλα...μην πεις τιποτα μπορει να κινδυνεψεις ..ερχομαι να δω τι με εβαλες να κανω παλι

patsiouri...πουφ !!

skouliki είπε...

prophet81.. ε ναι !! χαχα ελπιζω

Darthiir the Abban είπε...

Ααααα μη με απειλείς εμένα με θανατικά, όλα κι όλα :ppp

iLiAs είπε...

...ε, βάλτα σε σακουλάκι :)

Καλο απογευμα Ντορααα :)

panikos kai fovera είπε...

μα κι αυτός ο δόλιος ο γιατρός τι πήγε και φαντάστηκε!!!:)

fresco είπε...

:-D

α ρε σκουλήκι...από εδώ το πας, από εκεί το πας, όλο "πουλάκια" έχεις μέσα στοοο...μυαλό σου!!! χαχαχα!!!

πολλλλλλά φιλιά ρεεεεεεεεε!

byeee;-)

karaflokotsifas είπε...

Ρε τι έπαθε ο....γιατρός!!!!
χαχαχαχαχαα

καλοοοοοο

τσίου!!!

Ανασαιμιά είπε...

Χεχε! Καλόόόόό!

Leviathan είπε...

xaxa...poli kalo!!!!!!kalo vradi!filia!

skouliki είπε...

Abban...θα κανω οτι θελω ..εχω οσκαρ οκ ??????????????

iLiAs...χαχαχ..τοσο απλο ντε !!

panikos kai fovera...ημαρτον ντε !!!που ελεγε και ο Γεωργιου

fresco...μα δεν φταιω εγω καλε ετσι γεννηθηκααααααα προβληματικια :)))))

karaflokotsifas...τσιου και ο γιατρος :)

Ανασαιμιά,Leviathan ...καλησπερες παιδια !! φιλακια

Darthiir the Abban είπε...

Γιάαα διάβασε το εγχειρίδιο χρήσης του Όσκαρ πρώτα ;)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Δεν δοκίμασαν με τ' αυτιά όμως...

manetarius είπε...

χαχαχαχαχααααα...τρελλό κι απότρελλο!

stardust30 είπε...

Αν ήμουν στη θέση του θα έβαζα αγγελία στην εφημερίδα: "Ζητειται νεαρά να με βοηθήσει να γεμίσω το βαζάκι-με κάθε τρόπο, με το στόμα, το χέρι, το πόδι,λίγη βαζελίνη με ό,τι μπορεί τέλος πάντων..Help! "

Ανώνυμος είπε...

teleio!!!

skouliki είπε...

Abban...χαχαχ ατιμουτσικο

Ασκαρδαμυκτί..ουτε και με την μυτη

manetarius... καλησπερες :)

stardust30...ναι αλλα δεν εισαι χιχι

Αnonymous...μερσι

Side21 είπε...

Παλιό ... αλλά καλό !!!
Καλό σου σ.κ. σκουληκάκι ...

maika είπε...

τάχα μου τάχα μου του έφταιγε το βαζάκι....βρε τι σκαρφίζονται τα αρσενικά...?!
πολύ καλό!
:0)))

skouliki είπε...

side, maika..φιλακια καλο σκ

marianaonice είπε...

Χαχαχαχα!!! Το άκουσα πρόσφατα δεν ξέρω που, σε ραδιοφωνικό σταθμό πάντως!! Πολύ γέλιο!!
Νάσαι καλά και πάντα έτσι χαρούμενη και γελαστή, παρά την κ**δουλειά που μας έχει γ**σει!! Χαχαχα!!
Άντε καλό Σ/Κ!

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

ΣΚΟΥΛΗΚΙ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ..................ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...........ΚΑΛΟ Σ/Κ ΣΚΟΥΛΗΚΙ !

Από μικρό κι από τρελό είπε...

αχαχαχαχαχαχαχαχαχα

περιττό να σου πω... ότι το περίμενα το τέλος!

;)


σματς!

Spider! είπε...

βοηθάτε ρε παιδιααα....
κολό το ανεκδοτάκι!

Alexis B είπε...

Χμμμμμμμ, σαν να ξεφεύγεις κάπος από τα τετριμένα.
Μήπως θές άδεια?????
Μάλλων ναι
Καλή Κυριακή

το φτυαράτσι είπε...

Xαχα!Πολύ κουλό!!!Την κουληνύχτα μου!!!

skouliki είπε...

marianaonice... προσπαθω καλη μου οσο γινεται ....φιλακια πολλα

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ... καλωςηρθες στην παρεα...ευχαριστω οεο !!!

Από μικρό κι από τρελό...
χιχιχι φιλακι :)

Spider... ειναι για καλο σκοπο αχχαχα

Alexis...μπα παλι μετα τα ιδια θα λεω ..καλο σκ επισης !!!

φτυαράτσι... καλ σκ ομορφη !!!!

Κλαζoμένιoς είπε...

Παραφράζω ένα παλιό με δημοσιογράφους να ρωτάνε τον Παττακό, επί χουντείας του.

- Την «Γελλάς» τί τhν κάνατε;;;

skouliki είπε...

xaxax..

καλωςηρθες στην παρεα :)

Δραπέτης είπε...

Αυτός θέλει κουβά για να χαρεί όλη η γειτονιά!