Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου 2008

Blog game.. 3 Ευχές ...

Πρόσκληση απο τον Αggelo Spyrou ο οποίος περιδιαβαίνει πέρα δώθε..περα δώθε...
Κάνε 3 ευχες.. μια για σενα μια για τους εχθρους σου και μια για οποιον θες

Σε μένα εύχομαι να δίνω και να παίρνω αγάπη
Για τους εχθρούς μου εύχομαι να μην χάσουν ποτέ το χιούμορ τους
Επίσης θέλω να ευχηθώ στον πρώτο που θα αφήσει σχόλιο εδώ "καλή τύχη" και "καλά κρασιά" διότι τις επόμενες ημέρες θα έχει μια αποκλειστική αφιερωση ανάρτηση απο μενα αχαχχαα χαχαχαχχα
(And the winner is Hfaistiwnas)

Πρόσκληση λέω να δώσω στους Gi Gaga Kouni Beli, Fresco, Surrealist, Ενεσούλα, και Φύρδην Μίγδην

Bookmark and Share

44 σχόλια:

Surrealist είπε...

Σκουληκάκι μου σ΄ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και φυσικά θα κάνω ανάρτηση

εξάλλου ξέρεις είμαι fan σου για όλα σου τα Fun-fun

μην πω πολλά

πολύ μου άρεσε αυτό οι εχθροί να μη χάσουν το χιούμορ τους και ειδικά αν έχεις που δε το πιστεύω εχθρούς μαζί σου το χρειάζονται διότι μόνο έτσι θα τα βγάλουν πέρα, αλλιώς θα σκέσουνε χιχιχιχι

δεν είμαι κακιά, αλλά αλίμονο να μην το πω είσαι σούπερ!!!!

Surrealist είπε...

Υ.Σ. παρακαλώ όπως να μην προηγηθώ, αλλά αφήνω άλλον να είναι ο πρώτος σχολιαστής :}} έλα δίπλα έχω απάντηση για το θέμα ... :}}

skouliki είπε...

καλη μου οχι δεν εχω εχθρους :))

ευχαριστω για τα καλα σου λογια ...
εισαι πολυ γλυκια

οκ αρα

Ο ΕΠΟΜΕΝΟς ΠΟΥ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ

Surrealist είπε...

Ευχαριστώ έτσι πρέπει

και έτσι είναι το δίκαιο δεν μπορώ να έρχομαι από το πουθενά

παρ΄ότι φίλη αλλά όχι τακτική

ενώ άλλοι έχετε φάει ψωμί και αλάτι όπως λένε στα μέρη μου

αυτό ως επεξήγηση μη με θεωρήσεις πως σνομπάρω ή αν είναι δυνατόν κάτι τέτοιο

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΕΧΘΡΟΥΣ

φιλιά πολλά να είσαι καλά
και φυσικά όλοι οι φίλοι

thanks a lot!!!!

Hfaistiwnas είπε...

Καληνύχτα και εύχομαι να πραγματοποιηθουν οι ευχές!!!

skouliki είπε...

ηφαιστιωναααααααααα εισαι ο νικητης λεμε χαχαχχαχαχαχα



surrealist ...εισαι πολυ ευγενικη ως συνηθως σματς

fresco είπε...

έχασα την πρωτιά, αλλά περιμένω να μου αφιερώσεις κ εμένα post αν σου αρέσει η απάντηση στο παιχνίδι μου...

αύριο όμως...

kisses
byeee;-)

Hfaistiwnas είπε...

λολ! Ευχαριστώ πολύ! :)
Χιούμορ; Έχω , ελπίζω να φτάσει... :)

Radio Marconi είπε...

Με το δάκτυλο στην σκανδάλη ήμουν αλλά με το μπούρου-μπούρου με ...μπερδέψατε!!!

MAD είπε...

ευτυχώς που εγώ έχω γλιτώσει από αυτό το παιχνίδι. δε θέλω να παίξω με την καμία όμως, γιατί θα βγει πολύ χολή στο 3 λέμε

χρόνια πολλά και πάλι μούτρο

Lúthien είπε...

Η ευχή μου άργησε μια μέρα... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σκουλικάκι!!! ^^

ΥΓ: Μια χαρά σου έκατσε το παιχνιδάκι, πάνω στην τούρτα έπεσε! :Ρ

VaD είπε...

Ποιους εχθρούς ,μωρέ!Μόνο τις κότες!
Καλά,εμεις ξέρουμε ότι δεν είσαι σκουλικι,εκείνες το ξέρουν;Χα!
Την καλημέρα μου......

Aggelos Spyrou είπε...

Την επόμενη φορά θα σε καλέσω σε παιχνίδι με τίτλο: "29839293929 ευχές" για να σε ...κρατώ απασχολημένη! :ΡΡΡ

skouliki είπε...

MAD...και σε σκεφτομ0υν να σε βαλω αλλα μετα ειπα θα τρεχεις με δουλειες και τετοια ...

Lúthien...ευχαριστωωωωωωωω ...ναι ειδες μια χαρα !!

VaD...χαχχαχαααχ...τι και λιγο το χεις.... ολη μερα στην δουλεια με τις κοτες και την μουρμουρα τους ελεος ...

Aggelos...λογω της ημεραςςςςςςςςςςς (αντωνακη ) τι γλυκος τι γλυκος !!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εσύ να μη το χάσεις, για να τους αντέχεις αλλά και να τους αποστομώνεις.... αν φυσικά έχεις εχθρούς

Α.... και βρήκα τον πρώτο ....τρελο-προτεινόμενο....
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

mahler76 είπε...

oi εχθροί σου έχουν χιούμορ??? τέλεια!!!

Ανασαιμιά είπε...

Η ευχή για τους εχθρούς όλα τα λεφτά!!!

Να σου αφήσω και γω μια ετεροχρονισμένη ευχή. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για χθες που σήμερα το είδα :)

The Indolent είπε...

Όντως η ευχή για του εχθρούς τα σπάει... πάρα πολύ καλή ευχή! :)

Aggelos Spyrou είπε...

πες στον κολλητό σου τον mad ότι δεν την έχει γλιτώσει απ' το παιχνίδι, τον εχω καλέσει εγώ! Πες του το εσυ καλύτερα που σε ...ακούει!

Ανώνυμος είπε...

χρόνια πολλά και από δω για χθες!

Τζων Τζων

Aggelos Spyrou είπε...

χαίρομαι σου βλέπω στο προφίλ σου ότι δεν έχεις ταμπού:

32, γυναίκα παρθένος,..

KitsosMitsos είπε...

Αυτό με τους εχθρούς και το χιούμορ μεγάλη υπόθεση. Να έχεις εχθρούς εκλεπτυσμένους. Χμμμ δύσκολο αλλά καλό όταν συμβαίνει! Να και κάτι σοβαρό, λοιπόν.
Καλημέρα τρελοσκούληκο.

skouliki είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ...χωστα στον τρελιαρη ... εγω δεν στερευω ποτε απο χιουμορ

mahler...γαματο !!

Ανασαιμιά...ευχαριστω ομορφη νασαι καλαα :))

Indolent...χιουμορ η πηγη της ευτυχιας λεμε ολε !!

Aggeloς...εγω και βεβαια δεν εχω ταμπου ειμαι ανοιχτη εως ορθανοιχτηηηηηηη ( καταλαβαινεις το δραμα μου ) για να μου συμβουν ολες οι παριπετειες της Λολας .. ο καρνεσιον που σκατα ειναι ????

Kitsos...ναι ειδες ανεβασα τον πηχη της σοβαροτητας χαχαχ

skouliki είπε...

aggelos...το ειπα στον mad ολα οκ ...λεγε με και κομιστη

Darthiir the Abban είπε...

Ουφ ουφ ουφ...
Ευτυχώς που άργησα και δε θα αναγκαστώ να δίνω πολλά αυτόγραφα :)

stardust30 είπε...

Επειδή εγώ δεν κατάλαβα.. Το πρώτο comment από την αρχή ή απ' το τέλος;;
Εγώ πάλι αφιερώνω σε φίλους (και εχθρούς που μόνοι τους έγιναν) το υπέροχο κομμάτι απ' τα Ξύλινα Σπαθιά "θα'θελα να'μουν σαν εσένα"..

zealot~ape είπε...

...έχασα παραλίγο την πρωτιά. ΦΤΟΥ!
Πιάνουν τίποτις τώρα οι ευκές μου;

manetarius είπε...

H 28η δεν κερδίζει τίποτα;
Πάλι μ' άδεια χέρια θα φύγω.. φτού!

skouliki είπε...

Abban...ευτυχως διοτι ειχα τρελα σχεδια αν ησουν εσυ χαχαχα

stardust...οχιιιιιιιιιιι απο την αρχη ζαβολιαρη ενοουσα :)))

zealot...πες εσυ και βλεπουμε καλε ολο και κατι θα πιασει πουθα παει

manetarius...θα ερθει και η σειρα σου μανιταρακι το νου σου χιχιχ

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αντί για "καλά κρασά", γίνεται να μου ευχηθείς "καλές μπίρες";

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Για να δούμε τι θα ευχηθω....

MAD είπε...

πες τον φίλο σου τον Αγγελο ότι τον μισώ που με βάζει και παίζω τόσο σαχλά παιχνίδια. Θα αναμορφώσω τους κανόνες και θα το παίξω όπως θέλω εγώ

Θα πρωτοτυπήσω

[το είπε και ο Αγγελος Διονυσίου σε μουσική/στίχους Φοίβου]

Μιμης Ζερβος είπε...

Αμήν

skouliki είπε...

Ασκαρδαμυκτί...ευχομαι ευχομαι και απαντησα κιολας καταλληλως :)

GGKB..σκατα να φας !!! πολυ πετυχημένο ηταν ομως σαν ευχη χιχιιχ

MAD...τι τραβαω !! το ειπα κυριε ..μαλιστα ..σας ευχαριστω κυριε ..οτι πειτε κυριε...

Μιμης...μεγάλος ο κυριος !!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

MΜακάρι να είχαμε ευχες που να πραγματοποιούνται χωρις να κάνουμε εμεις τιποτα κι ας ηταν μονο 3! Καλησπερα σκουλικιους!!

island είπε...

Σε ένα μαγαζί που πούλαγε καφέδες κάπου στην Αργυρούπολη έγραφε: "Θεέ μου προστάτεψέ με από τους φίλους μου...τους εχρούς μου τους ξέρω".

Φιλί και βάρα μια γυροβολιά ακόμα που μου αρέσει.

patsiouri είπε...

Nα παίξω??????????

Εύχομαι στην Connex να συνεχίσει να τον παίρνει αλλά να μην το φχαριστιέται!

skouliki είπε...

Μπουρμπουλήθρα ... μακαρι αλλα χλωμο :(

island... ετσι !!! σωστα..
χλατςςςςςςςςς βαρεσαααααα μια

patsiouri...παιξεεεεεε ναι !!!!
Εύχομαι στην Connex και εγω σκατα στα μουτρα της

tzonakos είπε...

Εγω το χω παίξει αυτό.
Τζίφος το τζίνι μεχρι στιγμής.

VagSiok είπε...

Πω πω τι γινεται ρε παιδια σήμερα;;
Παντού ευχές βλέπω απο το πρωί..
Καλημέρα..

ΥΓ:Καλό αυτο με τους εχθρούς.. :-Ρ

skouliki είπε...

tzon...ααα και εδω διαπλεκομενα ουφ..αμα πληρωσω λες να μου κατσει το τζινι ?

VagSiok..ναι ολοι παιζουν το παιχνιδι ειναι νεα φουρνια μαλλον για αυτο

island είπε...

'Αλλη μία παρακαλώ...

e-ΞωΤικό είπε...

Καλησπέραααα,
Με τόση γλύκα και νάζι πως να υπάρξουν εχθροί.

Φιλιά!!!

skouliki είπε...

island..θα ζαλιστω ομως λεμε !!

e-ξωτικο..ω!! ευχαριστω :)))