Τρίτη, 15 Ιουλίου 2008

Ο Σημαδεμένος - The return

Οπως γνωρίζουν όσοι με ξέρουν πάντα αμα γυρνάω απο διακοπές έχω και τις ανάλογες γρατζουνιές ολούθε..και ο απολογισμός αυτην την φορά ειναι ο εξής :



1. Καρούμπαλο ...

Παραλία και παω να πάρω καφέδες ,προσφέρθηκα το ζωον και εγω αφου δεν νιώθω, λαλαλαλ λοιπόν παω και την ώρα που γυρνάω φορτωμένη με καφέδες , νερά , ρέστα , καλαμάκια κτλ δεν ειδα την ρημάδα την ομπρέλα που ηταν και ξύλινη διοτί έχω και κουλτούρα και αουτςςςςςς !!!! πανε οι καφέδες πάνε τα ρεστά πάει και το κεφάλι μου ..εννοειται οτι με κοίταγαν ολοι και γέλαγαν και εννοειται οτι μετά έβαζα πάγο μια στο κεφάλι και μια στην πλάτη διοτι είχα καεί και την προηγούμενη μέρα ξέχασα να σας πω... γκρρρρ...



2.Μελανιά και γρατζουνιές


Ηθελα απέραντο γαλάζιο και πράσινα νερά , καλά να πάθω, που πας γυμνή στά βότσαλα ... ειπα να παω και εγώ στην πανέμορφη παραλία που ολοι έλεγαν τα καλύτερα ..αλλα είχε και 50 μέτρα γκρεμό και έπρεπε να κατέβεις με ένα σκοινι ... φαντάσου εσυ τώρα ..ομπρέλα στο χέρι .. σακίδιο ..ψάθες, νερά, φαγητό κτλ και περίπου στα μέσα .. αααααα.. ωωωωωωωω... εεεεεεεε...μια αριστερα μια δεξια κουτούλαγα και τα τελευταια μέτρα ενταξει τα πήγα με σπαγκάτο και πιρουέτα....εννοειται πάλι οτι όλοι γέλαγαν και εννοειται οτι ήταν άλλοι αυτοί ευτυχως και οχι οι ίδιοι με τους προηγούμενους..



Κατα τα άλλα μια χαρά πέρασα αλλα τσούζω ρε γαμώτι μου !!

Bookmark and Share

51 σχόλια:

Aggelos Spyrou είπε...

Φωτογραφίες έβγαλες να θυμάσαι τα ...happenings;

:)

Hfaistiwnas είπε...

Ax καημενούλα!!!
Θα έχεις να θυμάσαι αυτές τις διακοπές! Εκτός του ότι πέρασες ωραία θα έχεις και τα σημαδάκια σου!! Θα φύγουν μην αγχώνεσαι!!!
Καλωσόρισες ξανά!!!

VagSiok είπε...

Ελα..
Μην παραπονίεσαι..
Μπρος στις καλές διακοπές (που περασες), τι είναι ο πόνος;
Ασε που σου έμειναν και ενθύμια για να θυμάσαι ποσο καλα περασες.. :-Ρ
Καλως όρισες πίσω..

moyratos είπε...

Τελικά έκανες διακοπές σε νοσοκομείο?

Και γιατί μας έλεγες ότι πήγες Μήλο?

Αυτά παθαίνει όποιος θέλει να κάνει τον Ταρζάν!!!!



Περαστικά και άλλη φορά να μην ξαναπάθεις τα ίδια. Ελπίζω εν τέλει να πέρασες καλά και αυτά που έπαθες να ήταν απλά μια εύθιμη και αξέχαστη εμπειρία.

Καλώς μας γύρισες

skouliki είπε...

aggelos...ναι πολυ αστειες χαχαχ

hfaistiwnas..ναι εγω και ο χαρτης αποτυπωμενος πανω μου χαχχαχα

vagsiok..ευχαριστω ..κανω την διαφορα στα σιγουρα

μουρατος...ναιιιιι μια χαρα καλε ηταν εννοειται ....

KitsosMitsos είπε...

Γεια σου ρε σκουληκομωρό με τα ωραία σου!!!
Όσο για τα βαβά θα τα κάνουμε ντα να περάσουν...
Φιλί ρε!

spyros1000 είπε...

ΧΑ ΧΑ ΧΑ,ΚΑΛΑ Ε ,ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ.....
ΜΙΛΑΣ ΣΟΒΑΡΑ,ΕΣΥ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΜΗΛΟΥ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΣΕΚΑΡΕΙΣ ΑΝ ΕΠΑΡΚΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ,ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ...

fresco είπε...

εγώ από όλα αυτά κρατάω μόνο το ότι "τσούζεις" γιατί έχω αρκετά βρώμικο μυαλό (και δεν ντρέπομαι να στο πω :-Ρ)...

:-)

φιλιά

byeee;-)

skouliki είπε...

κιτσο...ναι αμε ...ξεκινα να φιλας

σπυρος...ηθελα να μου δωσουν σημασια καλε λιγο

φρεσκο...απαπαπαππαπα φρεσκο πραγμα το μυαλο σου , ονομα και πραγμα εισαι !

mahler76 είπε...

από εμάς που έχουμε κάλους από το πληκτρολόγιο καλύτερα είσαι...

VaD είπε...

skouliki γρατσουνισμένο!΄΄Σε΄΄ είχα πει να προσέξεις στις κατακόμβες και συ ούτε στις παραλίες δεν πρόσεχες!
Χα!Μοναδικό και χαιρέκακο....

ΚΑΛΩΣ ΌΡΙΣΕΣ και να ξαναπάς διακοπές,έχει ακόμη καλοκαίρι....

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αααα...εσύ πέρασες από τα ....40 κύματα....
;-)

Καλωσόρισες και καλό υπόλοιπο!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Freelancer είπε...

Ο τυφώνας skouliki πέρασε και σάρωσε τη Μήλο. Welcome back.

"ζαχαρούλα.." είπε...

αχ σκουλικάκι μου.... ειλικρινά σε ευχαριστώ.. η πιο καλή αρχή για μία ημέρα γεμάτη δουλειά..

περαστικά!!
και του χρόνου!!!

φιλάκια!

Ιφιγένεια είπε...

ε, τι ? Μόνο αυτά ... Για 10 μέρες που πήγες , φτηνά την γλύτωσες ...

Αλήθεια , σου άρεσε η Μήλος ??? :))

winston είπε...

Ανυπομονώ να ακούσω τι θα λένε οι υπόλοιποι κάτοικοι και παραθεριστές της Μήλου...

Καλά μας λες τα δικά σου....

Αυτοί από σένα τι τραβήξανε;

Μιμης Ζερβος είπε...

αουτς..πρόσεχε και συ βρε καλό μου..

Γλυκο-Κερασο-Ζouzouna είπε...

προς κύριο ΚίτσοΜήτσο πρώτα.

Το βαβά το κάνουμε μάκια. Νταξ? γιατί ξεχνάμε βλέπω απο το jetlag.
νταντά κάνουμε την πέτρα και την ομπρέλα που μας χτύπησε. ναι? Επανορθώστε γρήγορα περικαλώ....

Σκουλικάκι μου, εμπειρίες είναι όλα. Καταγεγραμμένα, είναι καλύτερα γιατί πως θα έχεις να θυμάσαι τις κρύες νύχτες του χειμώνα εφέτος και πολλούς πολλούς χειμώνες κάποτε που θα κοιμίζεις μωρά με ιστορίες...?
Αμα λέω δεν παω πουθενα το καλοκαίρι μόνο σε ασφαλτο πατώ, με κοροϊδεύει το σύμπαν. καλύτερα είσαι τώρα εσύ?
άντε μάκια να περάσουν όλα.....!

Darthiir the Abban είπε...

Πάει, τους έλουσες τους ανθρώπους με φρέντα και καπουτσίνα.
Σα δε ντρέπεσαι λέω 'γω που κάθεσαι και σκέφτεσαι το καρούμπαλο. Και μετά μου ήθελες και κατάβαση. Ποιός ξέρει πόσους σκότωσες με το κοντάρι της ομπρέλας σου και δε μας το λες....

skouliki είπε...

mahler76..και εγω εχω σπασμενο νυχι μην φανταζεσαι ...και σημερα θα παιξει πολυ δουλεια ομως

VaD..προσεχα αλλα ο διας ηταν αναδρομος χιχιιι

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ ..σωθηκα απο θαυμα ναι χαχαα

Freelancer ..μερσι αλλα θα ξαναφυγω σε προειδοποιω

ζαχαρούλα΄..μην ευχαριστεις καλε θα παω παλι διακοπες και θα παω και αλλα


Ιφιγένεια..για αρχη μονο αυτα ναι ..καλη ηταν μωρε αλλα οχι για μενα που ειμαι καλοπερασακιας ..για λιγες μερες μια χαρα ειναι ομως

winston... τα καλυτερα λενε βεβαια

Μιμης..προσεχω λεμε αλλα κωλοσαγιοναρα ΠΟΥΦ

Γλυκο-Κερασο-Ζouzouna ....απο το να ταιζω μωρα καλυτερααααααααααααα να χτυπαω συνεχεια λεμε... πεστα στον κιτσο που λεει αλλανταλον
φιλακια ομορφη

Abban ... σε παρακαλω κυριος που θα με πεις και φονια εμενα το αξιαγαπητο μικρο παραθεριστικο σκουλικι..φιλι σου ειπα ? φιλι

stardust30 είπε...

Dora,
welcome back to patria εδάφη..
Αυτά τα σημάδια δεν μας ενδιαφέρουν.. Εμάς μας ενδιαφέρουν τα kinky σημάδια (από χειροπέδες,μαστίγια κλπ)..
Δεν έβαλες κι ένα γύψο να σε γράψουμε καμία αφιερωσούλα ρε γμτ..
Τώρα που θα γράψουμε την αφιέρωση δε με λες;
:ΡΡΡΡ

manetarius είπε...

Καλώς το σκουλίκι μας!!!
Δεν πήγαινε καραβάκι σ' αυτή την παραλία με τα σχοινιά;
Και τί..έτσι θα μας αφήσεις; Ούτε μια φωτό..;

Darthiir the Abban είπε...

Βέβαια... τώρα μας κάνεις και τα μελάτα γλυκά μάτια για να ξεχάσουμε το ζήτημα...
Μουσίτσα ε μουσίτσα που μας το παίζεις σκώληξ...

Do it yourself είπε...

Για να μπορείς να αστειεύεσαι με τα παθήματά σου, πρέπει να είσαι σπουδαίο πρόσωπο.

Δεν θα σου πώ «περαστικά».

Θα σου πώ «πάντα τέτοια».
Όχι παθήματα φυσικά... Την "αστειογόνα" διάθεσή σου!

maria λεμονατη! είπε...

αχ τι μου θυμισες με το 'γυμνη στα βοτσαλα' και δεν ημουν καν γυμνη αλλα ενα μαγιουδακι τι να σου κανει μπηκαν ολα μες το μνιμ περσυ στη σαντορινη ηταν και ηφαιστειακα

kikop80 είπε...

Καλώς το Μηλοσκούλικο!!!!
Μπράβο!
Ωραία σουβενίρ!
Και 'μεις που πάμε και αγοραζουμε κάρτες και διάφορα...
Κάτω απ' τα καρούμπαλα και τις γραρζουνιές να γράψεις Μήλος!!!
ΧΙΧΙΧΙ!!!!
Αλλά θα ξαναφύγεις πουλάκι μου ε?
Καλά θα κάνεις!!!
Άντε κλώς μας βρήκες!!!
:)

iLiAs είπε...

..καλώς ηρθες..κράτα δυνάμεις, έχουμε και συνέχεια Ντόρα :)

skouliki είπε...

stardust...αααααα δεν μου το ειπες να σου μιλησω και για τις αλλες τις μελανιες τις πιο υπουλες :))

manetarius..πηγαινε μωρε αλλα ηθελα να γινω catwoman xiixiix.
φωτο οχι εδω καλεεεεεεε ντρεπομαι αλλα για σενα σε μαιλ πριβε αμα θες στελνω

Abban...τι δεν σε επεισα ε !! φανταστικη καμηλααααααα

Do it yourself...τοσο σπουδαιο εγω και ο πρωθυπουργος ενα πραγμα

maria ..α δεν εψαξα λες να μπηκανκαι σε μενα ....ααααα να δω καλε

kikop...ναι να βαλω και κανενα διακοσμητικο και να το πουλησω κιολας το καρουμπαλο να βγαλω λεφτα ..χαχαχ... βεβαιως και θα ξαναφυγω τι αυτο λες να ηταν μονο

iLiAs...κραταωωωωωωωωωωωω λεμεεεεεε αυτο περιμενω

peggylou είπε...

παρε με μαζι σου την επομενη φορα, υποσχομαι να μη γελασω:->

NdN είπε...

Καλά που δεν ήμουνα εκεί θα με είχες μισήσει. Οταν βλέπω καποιους να πέφτουν δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω! Ειδικά όταν έχουν στα χέρια ομπρέλα, σακίδιο, ψάθες, νερά, φαγητό κτλ!

Πάντα τέτοια skouliki!! Οχι πεσιματα, διακοπές εννοώ!

Καλώς ήρθες!

Mr. Wrong είπε...

α ρε,όλοι οι Παρθένοι ίδιοι είστε!

dr.Seeng είπε...

Διακοπές ήταν αυτές βρε πουλάκι μου ή σικουέλ του Ιντιάνα Τζόουνς;
Την επόμενη φορά ξέρεις... χάντρα, σκόρδα κτλ μαζί σου... :P
Καλώς ήρθες πίσω!

skouliki είπε...

peggylou...καλαααααααα εγω θα σε παρωωωωωω ομως να ξρεις

NdN...ελα καλεεεεε μα ημουν τοσο χαριτωμενη ετσι ρεζιλι ...

Mr. Wrong...ειδες...αυτη φταιει για ολα η παρθενια χιιχχιι

dr.Seeng..λες να βγω με το καινουργιο μου μαγιο με πουα σκορδακια πανω ..δεν ειναι κακο

manetarius είπε...

Ααα ωραία! Μπορώ να έχω αυτή τη φωτό που είσαι κατγούμαν;

skouliki είπε...

sure ela sto msn ...

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Αχου τι έπαθε το κακόμοιρο το σκουληκάκι.... Κι εσύ πια, πού το είχες το μυαλό σου;

entelech1a είπε...

Συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες..Κουραγιο

karaflokotsifas είπε...

Δεν πειράζει σκουληκάκι
Να είσαι καλα και του
χρόνου να κάνεις δυο μήνες
διακοπές

ΥΓ
Στην Λευκάδα πήγες?

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

e-ΞωΤικό είπε...

Καλως ήρθες ...!
Αν δεν υπήρχαν και αυτά τα απρόοπτα τι θα είχες να θυμάσαι?
Οτι πήγες στη Μήλο και μόνο...!
Χαχαχα! Καλό κουράγιο! Αν και κάτι μου λέει ότι η απόμενη εξώρμηση σου δεν θα αργήσει!
Προσοχή εκεί λοιπόν...!

skouliki είπε...

GGKB..κατι αγελαδες εφταιγαν που με ματιασαν

entelech1a..καλως την ..κουραγιο και ευχελαιο αχαχχα

karaflokotsifas..μακαριιιιιιι να κανω λεμε , περιμενω 15/08 να φυγω παλι..οχι δεν ημουν Λευκαδα..Μηλο ειχα πάει

ξωτικουλη μου..ευχαριστω , ναι !! θα παρω και το κρανος μου μαζι τον αυγουστο ..γιουπι !!!

Nikos.Lioliopoulos είπε...

@ All:
σα δε ντρέπεστε παλιόπαιδα, γελάτε με το δράμα της φύλης σας!
Α πα πα , κανε φίλους λένε μετά...

e-ΞωΤικό είπε...

Αααα!!! Ξεχασα να σου πω...έχεις πρόσκληση αν θες πέρνα!!!

Φιλούρες!

KitsosMitsos είπε...

Ή θα βάλεις φώτο από νοσοκομείο με γάζες ή θα κάνεις νέα ανάρτηση...Διαλέγεις και παίρνεις!!!

The Indolent είπε...

Καλησπέρα και καλώς ήρθες πίσω!

Σόρρυ αλλά είμαι από τους τύπους που θα γελούσαν :Pp, ίσως να φταίει και ο τρόπος που τα περιγράφεις!
Αλλά πραγματικά κάτι τέτοια σκηνικά θα θυμάσαι από τις διακοπές!

Ελπίζω να πέρασες υπέροχα! :)

skouliki είπε...

Nikos.Lioliopoulos...και σφαλιαρα δωσε τους

ΞωΤικό ...το ειδα ηδη και απαντησα

KitsosMitsos...αμαννννννν με τους εκβιασμους σου λεμε

The Indolent..καλωςηρθες γιατι εγω δεν ειμαι απο αυτους που γελανε νομιζεις...αλλωστε αντι να ποναω γελαγα και ακομα γελαω οταν το σκεφτομαι

Crazy Tourists είπε...

Χαχα!! Σε καταλαβαίνω πάντως!! Εγώ χτες σκόνταψα σε έναν πυροσβεστικό κρουνό (πού τον βρήκα θα μου πεις...) στο κέντρο της Αθήνας (θα σου πω...) παρακαλώ, χτύπησα το χέρι μου σε μια πόρτα, έβαλα το πόδι μου κάτω από το παπούτσι του τρελοτουρίστα ο οποίος φυσικά με πάτησε (όχι ότι θέλει βοήθεια, τα καταφέρνει και μόνος του μια χαρά..)...
Φιλιά πολλά!! Τον batman από πάνω μια χαρά τον βρίσκω...

Τρελοτουρίστρια

skouliki είπε...

ωραια να μην συναντηθουμε θα κουτουλισουμε αναμεταξυ μας χαχαχχα

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Πσσσσσς Πρέπει να πέρασαν υπέροχα ολοι οι τριγύρω σου!!!!

Αντε βρε σε πειράζω!

Απλά σε κάτι τέτοια είναι πολύ κάφροι οι έλληνες και όχι μόνο!!!

Ελπίζω γενικά να μην ήταν κατι σοβαρο!


Καλώς μας ήρθες!


smats*

skouliki είπε...

μια χαρααααα ..μην ανησυχεις παντα χτυπαω εγω χαχχαχ

Darthiir the Abban είπε...

Το ποιό;

skouliki είπε...

το ατομο που ειναι περιεργο και κανει ερωτησεις