Πέμπτη, 24 Ιουλίου 2008

Ανέκδοτο...

Ήταν τρεις φίλες, η Αννα, η Γωγώ και η Βαρβάρα.. Αυτές λοιπόν οι τρεις φίλες, πήγαιναν κάθε απόγευμα για καφέ. Ένα απόγευμα λοιπόν λέει η Αννα:
- Κορίτσια, δεν θα πιστέψετε τι μου συνέβη χθες. Ήρθε ο Ανδρέας αργά από την δουλειά του, κατασκοτωμένος από την κούραση και του λέω:
"Πήγαινε μωρό μου να κάνεις ένα κρύο μπάνιο κι έλα εδώ, να σε ξεκουράσω εγώ."
Kι έτσι έγινε. Mέχρι να βγει από το μπάνιο, εγώ είχα φορέσει ότι πιο πρόστυχο εσώρουχο είχα και τον περίμενα. Μόλις βγήκε, του τραβάω την πετσέτα τουτα πιάνω και του λέω:
"Mωρό μου, τι κρύα αρχ@@@ είναι αυτά που έχεις; Έλα εδώ να σου τα ζεστάνω εγώ."
Kι έγινε κορίτσια της τρελής μέχρι το πρωί!
- Θα το δοκιμάσω κι εγώ, λέει η Γωγώ.
Την επόμενη μέρα λοιπόν, βρίσκονται πάλι οι τρεις φίλες και κατενθουσιασμένη η Γωγώ τους λέει:
- Αννα είχες απόλυτο δίκιο. Έκανα ακριβώς το ίδιο και είχε... φοβερά αποτελέσματα. Ήρθε χθες ο Βασίλης από τη δουλειά, ψόφιος από την κούραση. Και του είπα:
"Πήγαινε μωρό μου να κάνεις ένα κρύο μπάνιο κι έλα εδώ σε εμένα να σε ξεκουράσω."
Mέχρι να βγει από το μπάνιο, φόρεσα ότι πιο πρόστυχο βρήκα μπροστά μου και μόλις βγαίνει από το μπάνιο, του τραβάω την πετσέτα, του τα πιάνω και του λέω:
"Mωρό μου, τι κρύα αρχ@@@ είναι αυτά που έχεις; Έλα εδώ να σου τα ζεστάνω."
Kι έγινε της κόλασης μέχρι το πρωί.
Tότε, σκέφτηκε και η Βαρβάρα:
"Γιατί μόνο αυτές; Θα δοκιμάσω κι εγώ!"
Την επόμενη μέρα λοιπόν, θα ξαναβρίσκονταν οι τρεις φίλες. Η Βαρβάρα όμως είχε περιέργως αργήσει. Κάποια στιγμή, μετά από πάρα πολύ ώρα, έρχεται μαύρη από το ξύλογεμάτη μελανιές και γδαρσίματα.
-Τι έπαθες καλέ;, τη ρωτάνε οι φίλες της.
- Να, εχθές όταν ήρθε ο Γιάννης από την δουλειά, πεθαμένος από την κούραση, του λέω:
"Πήγαινε μωρό μου να κάνεις ένα κρύο μπάνιο και έλα μετά εδώ σε εμένα να σε ξεκουράσω."
Eν τo μεταξύ, φόρεσα ότι πιο πρόστυχο είχα στο σπίτι (Σνιφ-σνιφ)
- Ε, ωραία και μετά τι έγινε;
Μόλις βγήκε από το μπάνιο, πάω κοντά του, του τραβάω την πετσέτα και του λέω: "Mωρό μου, γιατί έχεις ζεστά αρχ@@@; O Ανδρέας και ο Βασίλης τα είχαν κρύα!
Bookmark and Share

49 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Υποθέτω πως όλοι αναγνωρίζουμε την ξανθιά

>:)

zanzibar είπε...

Με πρόλαβε ο προλαλήσας. Την ίδια γνώμη έχω. ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΞΑΝΘΙΕΣ!!!

mikros fokion είπε...

λαθος αποριες σε λαθος στιγμες... και οπως ηδη ειπαν οι προηγουμενοι η ξανθια δεν μπορει να κρυφτει ακομα και αν τα βαφει :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Χαχαχα...
Και ενώ όσο διάβαζα.... σκεφτόμουνα να σου γράψω "τι γράφεις πάλι ....έκφυλο σκουλίκι..."... φτάνοντας στο τέλος... ξεράθηκα στα γέλια από το πάθημα της "ξανθιάς"....

:-)))))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

Aggelos Spyrou είπε...

Τι σημαίνει αρχ@@@?

manetarius είπε...

χΑΑΑΑΑααααα!!!

Σπίρτο η Βαρβάρα!!!!

Nikos.Lioliopoulos είπε...

fovero!!:))))))))))))))))))))
xa χα χα γκουχ γκουχ χα χα χα

Ρόλοι Ζωής είπε...

Αχ ρε Βαρβάρα πάλι ρέστη έμεινες...

skouliki είπε...

Abban ..αλιμονο

zanzibar..ευτυχως εγω τα βαφω μαυρα

mikros fokion..καλωςηρθες..εννοειται το κουσουρι δεν κρυβεται ..σορρυ απι τις ξανθιες αλλλααααααα...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ..χαχαχ νομιζω οτι ειχε παιχτει και σκετς στους ΑΜΑΝ

Aggelos Spyrou...ειναι αυτο το στρογγυλο που τρωγεται δεν τρωγεται αλλα χωνευεται ..

Manetarius...ορθιο !! χααχχα

Nikos.Lioliopoulos..και εγω γελασα μονη μου οταν το διαβασα

ρολοι ...καλωςηρθες ..τι τραβαει και αυτη η δολια

VaD είπε...

Eλεος,προκατειλημμένοι!Εντάξει,εσείς δεν είστε ρατσιστές,εκείνη φταίει που είναι ξανθιά!!!Και πως καταλαβατε ότι ήταν ξανθιά,επειδή ΄την έκανε ο βάρβαρος μαύρη στο ξύλο;Δηλαδή οι μελαχρινές δε μαυρίζουν απ'το ξύλο;Δε φτάνει που σας πρόσφερε γέλιο το κορίτσι,το εντάξατε κιόλας στην ξανθή κάστα!Αδικοι,ε άδικοι!skouliki μου,πάλι γέλασα με την ψυχή μου!Νασαι καλά...

Aggelos Spyrou είπε...

Χαχαχα!!! Τώρα κατάλαβα το ανέκδοτο!!!

:)
(:
:)
(:

kikop80 είπε...

Έλα ρεεεεεεε!!!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
Βρε τη Βαρβάρα τη Σάπισε!!!!
ΧΙΧΙ!!!
Καλόοοο!

moyratos είπε...

χαχαχαχαχαα
χχα
χα
χα
αχαχχααχχ
ααχαχχαχα

Η Γωγώ να υποθέσω ότι ήταν ξανθιά? χαχαααχχααχ
χαχαχαχαχα



Δεν μπορώ άλλο .... χαχαχαχχα ρε την Γωγώκα ..... όχι μόνο με έναν ... ΑΛΛΑ 2!!!!!

Καλά έκανε και την τουλούμιασε .... χαχαχαχαχα

moyratos είπε...

Ε όχι ρε π@@@@στη μου!!!! Πάλι 13ος σε σχόλια έπεσα?

Πωπωπωπω εύχομαι να μην μου ζεσταθούν και πλακώσω καμιά Μαιρούλα!!!!! χαχαχααχχ
αχαχαχαχα
χχαχαχαχααχ
χαχαχαχαχα

KitsosMitsos είπε...

Παλιό αλλά πάντα καλό! Χαχαχα!
Να της λείπουν οι συγκριτικές μελέτες άλλη φορά!

karaflokotsifas είπε...

ααααχαχαχαχααααα
οοουυυυυυ δεν παίζεται σου λεωωω

να είσαι καλα σκουληκάκι μου
με ξέρανες στο γέλιο

τσίου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΥΓ

χαχαχαχαχααααα

skouliki είπε...

VaD..εμεις φταιμε που η ριζα ποτισε μεχρι μεσα ...

Aggelos...εχεις μελλον εσυ !!!

kikop..αχαχαχ ναι !!!

moyratos..πουλακι μου η βαρβαρα ειναι η ξναθια οχι η γωγω αχαχαχχα
οχι καλε την μαιρουλα ειναι καλο παιδι ντε !!!!!!!!

Kitsos...μην σε δω με πετσετα εσενα

karaflokotsifas..μερσι καλε

stardust30 είπε...

Μην έχει κανείς σας το τηλέφωνο της Βαρβάρας; Θέλω να τη ρωτήσω σε τί θερμοκρασία είναι καλά τα @@ να τα βάλω στο φούρνο να ζεσταθούν λιγουλάκι..Αν είναι ζεστά πάλι τα ρίχνω μια στιγμή στον πάγο να πάρουν μια δροσιά..
Πλάκα πλάκα πρέπει να αγοράσω θερμόμετρο για @@ .. Ξέρει κανείς που πουλάνε;
Δηλαδή αν έχουν θερμοκρασία πάνω από 36 έχω πυρετό και δεν το ξέρω;
Πω πωωωωω.. Πονοκέφαλος μου'ρθε με τόσες απορίες ο ξανθός..

dr.Seeng είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!
Ωχ Παναϊα'μ έλιωσα στο γέλιο! Τέλειο!!!!!!!!!

Aggelos Spyrou είπε...

Κι άλλο! Κι άλλο! Κι άλλο!*

Πάρ' τ' απάνω σου!!!

:P


* "Κι άλλο" = σχόλιο σου άφησα

gremiii είπε...

Βαρβάρα μ' ακούς;;;
Πολύ κωλόπαιδο ο παπάρας!!!

patsiouri είπε...

Ελα ρε, εγώ τις λυπάμαι!

skouliki είπε...

stardust..ο χριστος και η παναγια..βρε αγορι μου και εσυ... ποσες αποριες ..με τρομαζεις αχαχ

dr.Seeng...χαιρομαι ρε ατιμε που σου αρεσε !!

Aggelos ...η περιπτωση σου ειναι σοβαρη..μαλλον πρεπει να σε εξετασω σπο το μσν ..ξερεις τι ειναι η και αυτο θα σου το μαθω ?

gremiii..χαχαα ακουει ακουει

patsiouri..επειδη και εσυ εισαι ξανθια για αυτο

spyros1000 είπε...

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ......
ΡΕ ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΑ.....
ΥΓ...
ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ?????

fresco είπε...

παλιόοοοοοοοοοοοοοοοοοο!

...αλλά -για να μην σε κακοκαρδίσω- είναι επίσης και καλόοοοοοο!

byeeee;-)

Aggelos Spyrou είπε...

!!!!!!!!!!!!!

Τι είναι αυτά που λες!!!

Όταν εγώ μιλούσα μέσω ΜΣΝ εσύ άκουγες "ποντίκι" κι έστηνες... φάκα!

skouliki είπε...

spyros..εχω 5οο σελιδες με τετοιες βλακεις και εικονιδιο αν ποτε ψαχνεις για κατι πες μου να στο βρω και θα στο στειλω με μαιλ

fresco..ναι το ξερω οτι ειναι παλιο χιχιιχι

Aggelos...επιτελους !!! και κατι που γνωριζεις ..δοξα τον θεο !!

Elsa Maxwell είπε...

πολυυυυυυ παλιό αλλά και πολύυυυυ καλό ! Καλημέρα

ασημωνης είπε...

αΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΑΛΙΟ , ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΕΛΑΩ....

Εφιάλτης είπε...

Γυρεύοντας πήγαινε χαχα..

skouliki είπε...

Elsa ..καλωςηρθες :))

ασημωνης..καλωςηρθες στην παρεα...

Εφιάλτης..ειδες αμα δενυπαρχει πειρα χιχι

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Για κάτσε να ψαχτώ κι εγώ λίγο...

Theogr είπε...

Δεν μας είπες μήπως ήταν και ξανθιά;
Βέβαια δεν είναι η μόνη που έκανε πατάτα. Υπάρχει και άλλος.



Κόκκινα Τριαντάφυλλα από μένα.

blooded girl είπε...

Πολύ ωραίο δε πίστευα ότι η Βαρβάρα θα πάθαινε τέτοιο τραμπάκουλο το τέλος το περίμενα πολύ διαφορετικό!!

skouliki είπε...

Ασκαρδαμυκτί...για δες και πες

Theogr..πολυ γελιο ο παπας λεμε αχχαχαχαχ..μερσι για το λουλουδι

blooded girl..καλωςτο ..φαινοταν ομως οτι μια μαλακια θα την εκανε

Alexis B είπε...

Καρατσεκαρισμένη ξανθιά
Με την βούλα

iLiAs είπε...

..καλημέρααααα :)

blooded girl είπε...

Σίγουρα κάποια μαλακία θα γινότανε skouliki!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Μα τελειως ηλιθια;;;

skouliki είπε...

Alexis..ναι ρε σιγουρο

iLiAs..καλημέρα καλο μου

blooded.. :)))))

GGKB...τελειως ομως !!!

Δραπέτης είπε...

Χαχαχαχα!!!Εγώ δεν το είχα ξανακούσει...

skouliki είπε...

δραπετη καλωςηρθες στην παρεα

Hfaistiwnas είπε...

Απίστευτο!!!!!!!!!!!!
λολολολολολολ!!!

skouliki είπε...

και τραγικο αχαχααχαχ

Ενεσούλα είπε...

χαχαχαχα!
Βρε, κι εγώ θα μπορούσα να το πάθω αυτό!

Ευτυχώς που μας τα λες, να προσέχουμε!

Ενεσούλα είπε...

Α, ξέχασα να σου πω:
Φιλάκια κι ευχαριστώ για τις πληροφορίες στο ποστ μου!

skouliki είπε...

ενεσουλα...παρακαλω καλε ...

φιλακια

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Καλααααα είσαι!!!!!!!

απίστευτο!!!

Μήπως τελικά να το ξανασκεφτόμουνα αυτό το ξανθό????


χιχιχιχι



σμααατςςς!!

skouliki είπε...

χαχαχχα εμενα που ειναι και το βαφω τι να πω η δολια