Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2008

Batman only in your dreams...



Bookmark and Share

50 σχόλια:

VaD είπε...

Αυτό είναι που λενε καρότο και μαστίγιο;Πάλι με σκανδάλισες,το Χριστιανό!Νασααι καλά!Καλή σου μέρα...

The Indolent είπε...

Πω πω... όχι τέτοιες αναρτήσεις πρωί – πρωί! :Pp
Να’ σαι καλά πάντως!
Καλή σου μέρα!

Darthiir the Abban είπε...

Ντύθηκες γάτα και μάλιστα ξανθιά;

mahler76 είπε...

κάτω τα χέρια από τον Μπάτμαν.

Hfaistiwnas είπε...

Ααα εσύ γύρισες με άγριες διαθέσεις!!!!!!!!
χμμ...
Τον λυπάμαι τον Μπάτμαν!!!!

skouliki είπε...

VaD..κατσε αυτο δεν ειναι τιποτα που να δεις τα αλλα που θα ερθουν

Ιndolent..για να ξυπνησουμε μωρε ξερεις

Abban...τι δεν σε επεισα ?

mahler...τι μονο στον spiderman χαχχα

Hfaistiwnas...ναι ειπα να κανω ντου δυναμικα χιχι

stardust30 είπε...

Ωχ! Πού την βρήκες αυτή τη φωτογραφία μου;
Ε ναι.. Εγώ είμαι αυτός κάτω από τη μάσκα.. Τί να κάνω; Ήταν μια στιγμή νεανικής απερισκεψίας..
Με αυτή την φωτογραφία κι ένα DVD με εκβίαζαν απειλώντας με να τα στείλουν στην Μπατγούμαν..
Τώρα το dvd κυκλοφορεί από την Private και πέρνω και ποσοστά επί των πωλήσεων.. Τύφλα να 'χει ο γκουσγκούνης δηλαδή..

Surrealist είπε...

Αγαπημένο σκουληκάκι μου, έκανες όντως δυναμική επιστροφή και το χαίρομαι!!!!

Σου έχω εμπιστοσύνη και θεωρώ ότι όσα έπονται και θα δούμε δεν περιγράφονται :}}

την φιλία μου
σ΄ευχαριστώ!!!!

Surrealist είπε...

Υ.Σ. ακόμα εκτός, αλλά ευτυχώς εδώ το ξενοδοχείο έχει ιντερνετ και απασχολούμε τις ώρες που είναι ανοιχτό χιχιχιχι

και όλα καλά να είναι
για όλους μας!!!!

manetarius είπε...

Βρε τον άνθρωπο... τι να πρωτοαντέξει ένας σούπερ ήρωας πιά!!!

Aggelos Spyrou είπε...

Πάω να ντυθώ Μπάτμαν.

skouliki είπε...

stardust..αλητες ...εμεις κανουμε ολοι την δουλεια και το Credit το παιρνετε εσεις

Surrealist..θα υπαρξουν σιγουρα και αλλες γκαφες..καλες βουτιες ευχομαι
σημ..και εγω ειχα ιντερνετ στο ξενοδοχειο

manetarius..υπαρχει και το σουπερ βιαγκρα χαχα

aggelos..το κολαν μην ξεχασεις

Nikos.Lioliopoulos είπε...

error , not batmat ...buttman!

winston είπε...

Δε μου αρέσει ο Μπάτμαν...

Μήπως θα μπορούσες να κάνεις κάτι με το Μπομπ Σφουγγαράκη;

skouliki είπε...

νικο...κακες λέξειςςςςςς απαππα
αλλα πολυ καλο! αχαχαχχαχαχχαχχαχ

winston...βεβαιως θα σε φτιαξω σε επομενη αναρτηση

moyratos είπε...

Τυχερέ!!!! Να κάνω τον Superman?
χαχααχχαχαχα
χχαχαχαχααχαχ
χααχχααχ

Aggelos Spyrou είπε...

Είμαι βλήμα! (άσχετο)

gremiii είπε...

Δηλαδή θέλει ο "κομιξάς" να μας πει ότι τις είδε τις βυζαρούδες ο Βάτας-man και μέχρι να του χώσουνε 45 νυχιές στη ρομπίτσα,
δεν του 'χε φτάσει το καβλί στο λαιμό?
Μας δουλεύουνε ρε?
Βatman είσαι g.t.p.k.
Ακόμα κι οι άνδρες από χαρτί έχουν στυτικά προβλήματα.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ααα...κaλέεε...τι του κάνουμε του batman αυτές οι.... μπαλκονάτες;
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Darthiir the Abban είπε...

Χμμμμμμ

Όχι;

KitsosMitsos είπε...

Δεν πειράζει βρε και στα ψέματα μια χαρά είναι!
Μόνο που δε λέγονται όνειρα, αλλά ονειρώξεις...Φλιτ!

Dokimos είπε...

Kalws ti skoulika ti xtypimeni k gratzounismeni alla paratauta poly euxaristhmeni elpizw! ;)
Koita, den thelw na katastreyw paidika eidwla alla panta evriska to Batman yilo-gay, opote nomizw me to Robin k poly tou einai...

skouliki είπε...

moyratos..μωρε κανε οτι θες αχαχαχ

Aggelos..βρε καλο μου μηπως θες ιωδιο ?

gremiii..να υποθεσω ολα αυτα τα λες απο προσωπικη πειρα ?χιχιιχ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ..του σπανε τα σπυρακια

Abban..ενα ισως σε σωνει..

Kitsos...ειμαι σιγουρη οτι εσυτα ξερεις καλυτερα αυτα

Dokimos..ε ναι αλλα επειδη παλια ειχα βαλει αυτην την φωτο με Batman and Robin να φιλιουνται ειπα τωρα να βαλω μια και με γυναικες

kikop80 είπε...

Ο Buttman είναι gay!
Γι' αυτό είναι δεμένος!
Αλλιώς σιγά το βασανιστήριο!!!!
Σαδοσκούλικο!

marianaonice είπε...

Επέστρεψες λαύρα βλέπω!! Χαχαχα!!
Λυπήσου μας!!! Τον αρσενικό πληθυσμό δεν τον σκέφτεσαι;;

Η προηγούμενη ανάρτησή σου όλααα τα λεφτάαα!!
Εσύ βέβαια δεν είσαι χειρότερη από εμένα. Γιατί και εγώ έχω κάτι παρόμοιες εμπειρίες μέχρι στο κέντρο υγείας με επτά ράμματα στο κεφάλι έχω καταλήξει και μία άλλη φορά στο Λαϊκό με δέκα πέντε ράμματα στο φρύδι και οκτώ στον αγκώνα!!
Άσε φρίκη σου λέω!! Αφού πλέον πριν κάνω ένα βήμα μπρος περνάει κανένα τέταρτο!! χαχαχα!!!

Καλό σου βράδυ.

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Sκουλικαντερα μου, επεστερψες? Ελπιζω να περασες τελειοτατα!!! Φιλακια πολλα... Παω κι εγω διακοπες γιατι ζηλεψα απο εσενα! Καλο υπολοιπο καλοκαιρι!

tzonakos είπε...

Οποτε ντύνομαι Μπάτμαν με περνάνε για παπά ....

skouliki είπε...

kikop..εχω και την συνεχεια αλλα δεν θα σε σοκαρω αλλο

marianaonice..επειδη τον σκεφτομαι το αντρικο πληθυσμο για αυτο τα βαζω αυτα.. οσο για τα χτυπηματα ασε πλεον ειναι καθημερινο θεμα ..οπως λεει ο αδελφος-> οκ εκτος απο χτυπηματα τι αλλα ? χιχιιχ

Μπουρμπουλήθρα..μια χαρα περασα και ελπιζω εσυ να περασεις ακομα καλυτεραααααααααααα...φιλακια πολλαααααααα

tzonakos..ρε το λαθος κολαν θα βαζεις πουφ !!

VagSiok είπε...

"Catwoman only in your dreams"..
Καλημέρααα..

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Και όντως μόνο στα όνειρά του!
Και αυτουνού και γενικά των αντρών!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Εμένα, που το κινητούλι μου έχει το σήμα του μπάτμαν, θα μου προσφέρεις ανάλογες υπηρεσίες;

island είπε...

Στον Φώτση αναφέρεσαι; Γαύρος είσαι ρε;

skouliki είπε...

VagSiok...βρε με γατες πας ?

μικρό κι τρελό...χαχαχχ ε ναι λοιπον !!

Ασκαρδαμυκτί..δεν φτανει που ελλειπες 45 χρονια γυρνας και εχεις και απαιτησεις απο πανω

island..ε τι θα ημουν ..εννοειται γαυρος...

Μιμης Ζερβος είπε...

buttman?

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

The hero Batman should be!!!
Τις καλησπέρες μου!

KitsosMitsos είπε...

Βρε ουστ λέμεεε!!!

gremiii είπε...

όχι παιδί μου, μια χαρά μου σηκώνεται...
(ο-χο-χο, αχφμλκφρκμχμ, γκουχου)

iLiAs είπε...

..θα του πιουνε το αίμα :)

Καλο σαββατοκυριακο!

dr.Seeng είπε...

Γμτ... έχω ακόμα τα σημάδια στους κοιλιακούς μου... :P
Κι εσύ βρε πουλάκι μου... αφού σε είπα να μην την δημοσιεύσεις τη φώτο ;)

tzonakos είπε...

Γμτ πρέπει να βρω κολλάν !

Εφιάλτης είπε...

No comment :P

Elsa Maxwell είπε...

Υλικό βλέπω εδώ, να μην χάνω και την δουλειά μου !

skouliki είπε...

Μιμης..πισινοηρωας μωρε

GGKB..καλησπερεςςςςς

KitsosMitsos..τι επιπεδο θεε μου !!

gremiii..κρατααααααα το ψηλααααα προσεχε

iLiAs..αλλο που δεν θελει ..καλο σκ επισης

dr.Seeng ..δεν αντεξα ηθελα να σε θαυμασουν ολοι ...πρρρρρ

tzonakos..στο παζαρι εχει τα παντα και σε τιμη ευκαιριας θα παρεις σετ με 3 ευρω

Εφιάλτης..εμεινες αφωνος ε ? χχιχιιχ

Elsa Maxwell...καλωςηρθες ..ελααααα απο υλικο σου εχω μπολικο λεμε

spyros1000 είπε...

kalhmera skoylikakiiiiiiiiiiiiiii

iLiAs είπε...

..εδώ είμαι..καλημέρα :)

TeddyBoy είπε...

Πω πωω,

Ωραίο ποστ, ωραίο μπλογκ!

skouliki είπε...

σπυρος....καλημεραααααα

iLiAs..ηρθες ε..καλημερα

TeddyBoy..καλωςηρθες ..ευχαριστωωωωωωωωωωω !!

TeddyBoy είπε...

Παναγιά μου γρηγοράδα!

Skouliki Express!

Inner Silence είπε...

perasa na afisw ena filaki :P :*
egw ton exo dei ton Batman pantos. an de forouse ki auta ta kerata theos tha itane :PP

skouliki είπε...

TeddyBoy..flashwoman λεμε

Ιnnerακι...παρε και εσυ ενα φιλακι...λες να εχει και αδελφο να κανω και εγω κανενα ντου