Τετάρτη, 4 Ιουνίου 2008

Make a wish...



Bookmark and Share

45 σχόλια:

winston είπε...

Δεν είσαι εσύ αυτή, έτσι;;;;

_ST_ είπε...

Με λίγο σάλιο καλύτερα δεν θα ήταν?!
;-)
Καλημέρα

skouliki είπε...

winston...οχι κριμα ρε γαμωτι


stathi...χαχαχαχ εμ οταν μιλαει η πειρα...


καλημερες

oi tempelides tis aporis elladas είπε...

δεν εισαι εσυ αυτο ετσι?...το σκουλικι εννοω!

skouliki είπε...

apappaapap εγω εχω μαυρα μαλλια

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Αγαπητό σκουλήκι, πολύ με το σεξ ασχολείσαι τελευταία! Τι διάολο; Στέρηση έχει πέσει; Ρε παιδιά, μιας και είμαστε όλοι εδώ ας κάνουμε ένα ψυχικό, αν υπάρχει ανάγκη! (Το'χεις κάνει ποτέ με αγελάδα? Γιατί με σκουλήκι πρώτη μου φορά θα είναι!)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Keep skouliki down slowly.
Αφηστε το να ασχοληθει με τη συγγραφη της ερωτικης εγκυκλοπαιδιας. Ο ιστορικος του μελλοντος θα γραψει οτι πρεπει να το ευγνωμονούμε.

Συνεχισε την καλη δουλεια (ποια δουλεια;;;;;; )

fresco είπε...

ντροπήηηη!

δεν έχεις το θεό σου!

ντροπήηη!

:-D

skouliki είπε...

ggkb...οχι καλε απλα το υφος του μπλογκ ειναι γυρω γυρω ολοι απο το σεξ ...αλλα εσυ εισαι νεος δεν το ξερεις ακομα θα συνηθισεις...

βρασιδα ...σε ευχαριστω κρυφε μου θαυμαστη ...αυτογραφο θες ??? δεν θα πονεσεις αληθεια/.

skouliki είπε...

fresko...

αχ ναι ντροπη γιουχουυυυυ

γιουπιιιιιιιιιι !!!!!!!!!!!!!

kikop80 είπε...

Καλησπέρα Σκούλικ!
Προσοχή όταν θα βγεί "το Τζίνι το τζίνι το τζίνι που σ' ολα ειναι μεσα ειναι μεσα ειναι μέσα"
(τραγουδάκι απ' τα 60' η 70' δεν θυμάμαι!)
Βάνε γυαλί γιατι ως γνωστόν τυφλώνει!XEXEXE!!!!:DD

Νίκος Κ. είπε...

και νόμιζα ότι ήταν ο Νίκος Κ. αυτός..:-(

purple είπε...

κανω κατι λαθος και δεν πιανουν οι δικες μου ευχες???
πες μου δασκαλε!!!

skouliki είπε...

purple.. βγαλε τα δαχτυλιδια απο τα χερια χαχαχχαχαχα

kikop....χαχαχα ναι και καλυτερα με μασκα θαλασσης

nikos...οτι θες αμα θες να εισαι εσυ κανενα προβλημα λεμε :)

Trellos_tou_xoriou είπε...

Υποθεση
Αν τελικά απο εκει έβγαινε το τζίνι ,έτσι όπως την κόβω την εφιεστάτη κυρια της εικόνας , θα ευχόταν το τζίνι να της φέρει εναν άνδρα ;)

Patrick vers.2 είπε...

Τέλειο! Με φωνάζουνε τζίνι, το τζίνι, το τζίνι!

skouliki είπε...

patric..xixiixi

trelos...χαχαχ λες να εχει ξανθια ριζα στο βαθος ?

MAD είπε...

το άλλο που έλεγε ότι το χύσι είναι καλό για να μην εμφανίσεις καρκίνο στο στήθος ήταν πιο πετυχημένο...

το φτυαράτσι είπε...

Γιατί ως γνωστών όσο το τρίβεις τόοοοοοοοοοοοοοσο μεγαλώνει και που ξέρεις;Μπορεί να βγει και κανένα τζίνι από μέσα!!!

gremiii είπε...

Αλήθεια, πώς το τρίβουν το πιπέρι;

skouliki είπε...

mad..μου αρεσει που τα θυμασε βρε χαχαχ

gremii..με ταχυτητα φωτος ? δεν τα ξερω αυτα εγω τζαζ

φτυρατσι...αντε να βρεις καλη ευχη μετα

"ζαχαρούλα.." είπε...

are you sure???????????????????

καλημερούδια!

winston είπε...

Κρίμα για ποιο πράγμα; Που δεν είσαι ηλίθια ή που δεν θα δεις το τζίνι;

skouliki είπε...

winston..κριμα που δεν ειμαι αυτη χαχαχαχ

ζαχαρουλα....ναι το εκανε και μια φιλη μου και πετυχε λεει ..!!

VagSiok είπε...

Καλόοο..
Την καλημέρα μου..

Μιμης Ζερβος είπε...

ααα!τι είναι αυτό το 3ο πόδι που έχει ο κύριος με το φερετζέ?

stardust30 είπε...

skouliki,
έτοιμη σε βλέπω για το νέο kama skouliko-soutra..
Όταν το εκδόσεις πες μου να αγοράσω καμιά 50αριά τόμους.
Α και θέλω να έχει και αυτόγραφο στο κάθε τόμο που θα πάρω ε;

Κούκος είπε...

for faster result you can also lick

skouliki είπε...

vag...μερσι ..καλημερες

mimis...αυτο το 3 ποδι ειναι ελαττωμα εκ γεννετης ασε χαλια

stardust...θα σε εχω ενημερω φαν κλαμπ μου μην ανησυχεις

koukos...παλι θα γεμισουμε σαλια εδω μεσα

laxanaki είπε...

φτου σου πρόστυχη!!!

exofthalmi είπε...

.....Φλασφυμε!

Αντιχριστε!

Αθλιε υποκινητη!

Σκουλικι!

Αθεε!

Απαισιε!

....μα...Τ Ζ Ι Ν Ι????!!!!

Ο Κυριος Θεος μετα σου αποcrazy προβατο.

(το εργαλειο που τριβει η δεσποινιδα ειναι σωλινακι εξαερισμου?)

mmexer είπε...

μου θύμισε το... τώρα που σε βρήκα εγώ το παίζεις και παρθένα.
Καλά δεν είναι και κίντερ πες της :) χαχαχαχα

καιρό έχω να ρθω από δω και είσαι σε τρελά κέφια βλέπω :) εύγε παιδί μου εύγε χεχεχε

skouliki είπε...

mmexer...kinder axaxaxxaxaxxax.. ας ειναι το μεγαλο μεγεθος σε αβγο τουλαχιστον αχαχχαχα

exofthalmi..εσυ μπορεις να το λες και καμιναδα..οπως απο τα τρενα τσαφ τσουφφφφφφφφφφφ χαχχαχα

λαχανακι..μιλησε και η πρασινη μυξα τσου ρε 12 και παλι 12 σου ευχομαι ..:))))

patsiouri είπε...

Μαλάκα κι εγώ προσπαθώ να ελαττώσω το τσιγάρο. Τί κόκκες και μαλακίες, δεν παίζεται αυτό το αίσχος! Το είχα ξαναπάθει πέρισυ μετά τα χειρουργεία που μου είχαν κόψει 3 μήνες ΚΑΙ τον καφέ. Εκεί με κρατάγανε να μη φουντάρω από τα μπαλκόνια!

skouliki είπε...

αστα να πανεεεεεεεεεεεεεεε.

φερτεεεεεεε τα χορτα να αντεξω

iLiAs είπε...

..καλημέρα...η ευχή μου είναι να περασεις τέλειο weekend Ντόρα :)

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ακομα να βγει το τζινι; Καποιος δεν κανει καλη δουλεια εδω περα...

skouliki είπε...

ηλια...επισης και εσυ να περασεις υπεροχα

βρασιδα..σιωπη εσυ αναγωγεεεεεε..

Patrick vers.2 είπε...

Πλάκα κάνεις; Εννοείται!!!!

skouliki είπε...

τι ????

δεν υπαρχει τζινι εννοεις ????

KitsosMitsos είπε...

Κάνε, ένα θαύμα τζίνι, να γυρίσει εκείνη...
Η συνέχεια δική σας!
Το σαπούνι που βγαίνει στο τέλος τι το κάνουμε;

skouliki είπε...

κιτσο....ααααααααααααα...τι λες..το σαπουνι το κρατας να πλυνεις την μουρη σου χαχαχα

KitsosMitsos είπε...

Έχω ακούσει ότι κάνει καλό στο δέρμα. Ισχύει;

skouliki είπε...

nai nai nai δοκιμασε το

tzonakos είπε...

Αυτο λεω κι εγω, keep rubbing.
Δεν ειναι και δύσκολο :Ρ