Παρασκευή, 6 Ιουνίου 2008

Famous Sperm...

Οι απαντήσεις...

1. Άλμπερτ Αϊνστάιν
2. Ηρακλής Πουαρό
3. Mr. T - Laurence Tureaud
4. Βασίλισσα της Αγγλίας Ελισάβετ
5. Χένρι Κίσινγκερ
6. Σέρλοκ Χολμς
7. Έλβις Πρίσλεϊ
8. Σαλβαδόρ Νταλί
9. Μπλέκ , ηρωας κόμικς
10. Μέριλιν Μονρόε
11. Οσάμα Μπιν Λάντεν
12. Αντονι Πέρκινς
13. Φαραώ Ραμσή
14. Τζορτζ Ουάσιγκτον
15. Λάρρυ Κινγκ
16. Μπόμπ Μάρλεϊ
17. Τσακ Νόρις
18. Αβραάμ Λίνκολν
19. Φιντέλ Κάστρο
20. Τζένγκις Χαν
21. KISS
22. ZZ Top
23. Χίτλερ
24. Μπιλ Γκέιτς

Αναγνωρίζεις κανέναν ;



Bookmark and Share

58 σχόλια:

purple είπε...

εκτος απο τον Χιτλερ οχιιιιιι!!! να σου πω ομως ειναι και μεσημερι... βαριεμαι κιολας.. εχω δευτερη ευκαιρια μετα????????

tzonakos είπε...

Eγω ειμαι το 22 πάντως.

winston είπε...

Βλέπω εσένα σε διάφορες version...

Κερδίζουμε κάτι αν το βρούμε;

skouliki είπε...

purple...ναι ναι ..εχεις πολλες ευκαιριες ...μην ανησυχεις

tzonakos...χαχαχαχα ξεχασα να βαλω ενα αρρωστο χαχχαχα

winston...οχι μωρε..ετσι απλα χαβαλε/....εμενα βλεπεις ? απαπαππαπαπα εχω φωτογενεια η ρουφιαναααααααα ντε

Dokimos είπε...

Skouliki kataggelw to blog sou gia tis amarties pou parasernoun ton athwo kosmaki alla kyriws gia tis diakriseis pou kanei... Pou einai to sperma monaxou/kalogerou, e?????! Tosa monasthria re paidia, ligi ektimisi!
Themou sxwra me ;-))

skouliki είπε...

δοκιμος ..καλωςηρθες ..δεν χωραγαν ολα καλεεεεε.. τι να πρωτοπρολαβω η γυναικα η δολια ..χιχι

oi tempelides tis aporis elladas είπε...

ολοι κατι μου θυμιζουν αλλα εαν δεν μου τους δειξεις και αμφας δεν μπορω να πω με σιγουρια!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Δεν αναγνωριζω τιποτα. Ζητω εξεταση DNA. Οχι δεν υπογραφω πουθενα λεω. Τελος. Θα τα πουμε στα δικαστηρια κυρια μου.

Πασχαλης.

skouliki είπε...

tempelides... σιγα να μην σου δωσω ααι ταυτοτητα αχαχ

βρασιδα......παρε τον πασχαλη σου απο δω λεμε ειναι και γονιμος μην μαθω η αμωμη καμια ζημια

kikop80 είπε...

Γαμάτοι οι σπερμούληδες!
Για πού το 'βαλαν άραγες....
Δεν τους βλέπω και πολύ ορεξάτους να σου πω!
Μάλλον τα 'χουν παίξει!!!
Τονοτίλ θέλουν!!!

Patrick vers.2 είπε...

Μόνο τον Χίτλερ...
Πότε θα δούμε απαντήσεις;;;

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

1. Αϊνστάιν
13. Κλεοπάτρα
7. Έλβις
23. Χίτλερ
8. Σέκσπηρ
11. Οσάμα Μπιν Λάντεν
19. Τσε Γκεβάρα ή Φιντέλ Κάστρο
18. Αβραάμ Λίνκονλ
10. Μέριλιν Μονρό
20. Τσέγκινγκς Χαν
5. Θα μπορούσε να είναι ο...Καπουτζίδης!!!

skouliki είπε...

ggkb...bravo !!!! klap klap
βρηκες αρκετα .....εισαι θεος

patrick..απαντησεις απο Δευτερα

kikop..και redbull δωσε χαχαχ

VagSiok είπε...

Εντελώς τελειωμένα όλα τα σπερματοζωάρια.. ε;
Καλό βράδυ..

gremiii είπε...

Εμένα. Στο 2. Τα υπόλοιπα τα κατάλαβα από την ουρά.

Do you dare to wish? είπε...

nai, anagnwrizw polla! alla metaksy tous to noumeraki 18 thymizei kati se emena polyyyyyyyyyyy!!!
(alla dustuxws to thumizei mono se mena, giati mono egw eimai toso kamenh me ton tupo;p)

KitsosMitsos είπε...

Το τριχωτό σπέρμα που είναι;

Ένσταση κύριε δικαστά, ένσταση!

skouliki είπε...

κιτσο..ειπαμε διασημα οχι ασημα και τριχωτα ντε

do you dare...καλωςηρθες στην παρεα..αμα ειναι και θυμιζει χαλαλι σου ντε χιχι

gremii...ημουν σιγουρη για σενα δεν αμφεβαλα ποτε

vag... ναι ειχαν δυσκολη μερα στην προπονηση

KitsosMitsos είπε...

Δεν είμαι εγώ διάσημος; Μαχαιριά στην καρδιά ήταν αυτό!
Πάω να πνίξω τον καημό μου...όπου βρω!
Φιλί ρε!

Do you dare to wish? είπε...

skoulikaki agapito se prosthetw stoys sundesmoys!

skouliki είπε...

kitso...εναλλακτικο να ειναι λεμε

do u wish...παω να κανω και εγω το ιδιο

Μιμης Ζερβος είπε...

το μπαμπά μου?

"ζαχαρούλα.." είπε...

....κάθε φορά που μπαίνω σε αυτό το Blog ... γελάω με την ψυχή μου!!!!

φιλιά!!!!!!!!!!

skouliki είπε...

zaxaroula...αυτος ειναι και ο σκοπος

μιμης..και εσυ το χαμενο παιδι του πασχαλη εισαι?

mmexer είπε...

πάλι καλά που δεν είμαι διάσημος!
Αν είχα σπέρμα σε τέτοια χρώματα θα ανησυχούσα. χαχαχαχα

υπάρχει σπέρμα με τρίχες :S

stardust30 είπε...

Ego eimai to 20!
Den to paizw kinezos,eimai kinezos..
Me tosa proionta made in china, exw ginei kai egw sxistomaths..
Malista skeptomai na allaksw to onoma mou se "nasousiro totasaki" ws ena antikatapnistiko synthima sta nyxterina magazia pou mas exoun flomosei ston kapno..

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Χαχαχχα.. Το 5 μου θυμιζει καπως τον πρωην μου! Ωραιο μπλογκ!

skouliki είπε...

mmexer...εισαι πολυχρωμο σπερμα εσυ... ναι με τριχες μονο του κιτσου θα ηταν πιστεψε με υπαρχει

stardust..βρε τι λες παλι αχαχχαχαχααχαααααα..
ερχεται το 2010 ο νομος


μπουρμπουληθρα...καλωςηρθες στην παρεαααααααα ....ευχαριστωωω...
την επιταγη που να την αφησω ??

iLiAs είπε...

..καλημέρα σε ολα τα σπερματοζωάρια και ωάρια του blog :P

..το δικό μου πάντως δεν το αναγνώρισα πουθενά :)

Καλημέρα Ντόρα :)

Νίκος Κ. είπε...

δε με βλέπω πουθενά..

skouliki είπε...

ηλια και νικο ...καλημερα

ναι ειναι μονο τα πολυ διασημααααααααααααααααα ..:)

KitsosMitsos είπε...

Σπέρμα με τρίχες παρών!!!
Με ζήτησε κανείς;

LOCKHEART είπε...

ΠΩ ΠΩ ....ανανέωση ΣΚΟΥΛΙΚΑΝΤΙΚΗ!

ΕΥΓΕ!!!...ο βλέπω την δευτέρα να πέφτουν οι μάσκες...

Γλυκο-Κερασο-Ζouzouna είπε...

εγώ γιατί θεωρώ πως πρέπει να αναγνωρίσω μπλογγερσ, και μπερδεύτηκα ηξανθιά?
μάτς και περιμένω τα νέα την δευτέρα... και μούτς γιατί εχω να περάσω καιρό.

skouliki είπε...

κιτσο ..αει ξυρισου βρε

lockheart..ευχαριστω πολυ !!!!

zouzouna...ο καθενας οτι θελει βλεπει στο σπερμα ..και εγω την ριζα την εχω ξανθια ασχετα αν τα βαφω μαυρα

MAD είπε...

αν και ποτέ δεν κάθισα να το μελετήσω διεξοδικά, μάλλον είμαι ανάμεσα στο 5, το 15 και το 24

Inner silence είπε...

εγώ είμαι το πιο όμορφο :P

skouliki είπε...

mad...ελα ρε γιατρε δεν υπαρχει κανενα με ενεση..πως το εκανα αυτο εγω

inner...και το πιο ταλαντουχο χιχιιχ

spyros1000 είπε...

ΒΟΗΘΕΙΑ!!!ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΚΙ6 ΕΤΩΝ ΜΕ ΟΞΕΙΑ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ.ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΔΟΤΕΣ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ. Η ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΒ+ (ΡΕΖΟΥΣ ΘΕΤΙΚΟ) .ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝΜΕΤΣΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ -ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ (παιδο-ογκολογικό ) ( 2310 993506 & 2310 993944 )ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ

Alexis B είπε...

Καλημέρα καλή εβδομάδα.
Κιss ζουλιχτό

skouliki είπε...

σπυρο...καλημερα....θα βοηθησουμε οσο μπορουμε

αλεξη..επισης ατιμο καλημερα

Radio Marconi είπε...

Πανσπερμία χρωμάτων!

winston είπε...

Πωπω προσωπικότητες στο blog.... Μάλλον εγώ τη κάνω...

skouliki είπε...

winston ...κατσε καλε που θα βρεις αλλου τοσα ψωνια μαζεμενα

radio marconi... ουρανιοσπερμα δηλαδη χαχαχχ

Trellos_tou_xoriou είπε...

Bre Gamoto. Emena ola skoulikia mou fainonte. Les na eimai i metensarkosi tou Astinomou Theoxari ?????

patsiouri είπε...

Με το τσιγάρο πως πάει???

skouliki είπε...

τρελος....το σκουλικι ειναι σπερμα ή ηταν καποτε νομιζω ε???

πατσιουρι μου ...το παλευω λεμε.... ευχαριστω που με σκεφτεσαι

KitsosMitsos είπε...

Τώρα μπήκαν τα πράγματα στη θέση τους. Και έλεγα δε θα τα ταιριάξεις όλα...

Crazy Tourists είπε...

Αϊνστάιν δαγκωτό!! Όλα τα λεφτά!!!

CrazyTourist2

skouliki είπε...

κιτσο....αλιμονο τα ειχα απο πριν ετοιμα χαχαχα

crazy...ετσι συμφωνω λεμε

Surrealist είπε...

Το θέμα είναι το σπέρμα θα επιζήσει τελικά :} ?

Πολλά της κοινωνίας τα σπέρματα και ακόμα σπέρνουν χωρίς να ξέρουν και γιατί... εκεί υπάρχει σπερματοθεματική ενότητα......

σκουληκάκι πάντα με ξαφνιάζεις ευχάριστα :}}

τα καλύτερα σου εύχομαι!!

skouliki είπε...

με σπερματομπερδεψες αχαχαχ

giolanda είπε...

εισαι μουρλος λεμε αλλα εχεις πλακα!

skouliki είπε...

καλωςηρθες..αλλα ειμαι γυναικα καλε

Lily είπε...

Τέλειααα! Κάνω και πονηρές σκέψεις καθώς βλέπω αυτά τα σπερματάκια...του τύπου "πως θα ήταν να τα είχαμε γνωρίσει αυτοπροσώπως!!!"

skouliki είπε...

ταυτοχρονα ? χαχααα καλησπερα λιλυ

Patrick vers.2 είπε...

Τρελό γέλιο Σκουλίκι! Ειδικά με Μονρόε γέλσα τρελά!!! Μπιλ Γκέιτς δεν το συζητώ!!!!

skouliki είπε...

χιχιχι να σαι καλα