Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2008

Συγνώμη... Ενοχλώ ;

Αληθινές ιστορίες του 3ημέρου που πέρασε...


1. Ενω βρίσκομαι στην παραλία εντελώς χαλαρή με πλησιάζει κάποιος

Ομπρελάς : Γεια 6 ευρω παρακαλώ για τις ξαπλώστρες
Σκουλίκι : Βεβαιως μισο λεπτό..ορίστε .. αααα να ρωτησω κάτι .. για καφέδες θα παραγγείλω σε σας ..μπορείτε να μας φέρετε εδω ή πρέπει να παω εγω στο μπαρ να παρω ?
Ομπρελάς : Οχι.. να πας να πάρεις μόνη σου εχω και άλλες δουλειες να κάνω
Σκουλίκι : Eεε..μήπως αμα τελειώσετε τις δουλειες σας μπορείτε να μου φέρετε ?
Ομπρελάς : Οχι
Σκουλίκι : Ααααα .... οκ

2. Μετά απο ποτό σταματάμε σε ένα σουβλατζίδικο

Σουβλατζού : Παρακαλώ γεια σας
Σκουλίκι : Γεια σας θα θέλαμε 2 καλαμάκια κοτόπουλο και 2 σουβλακια πίτα
Σουβλατζού : Λυπάμαι τέτοια ώρα που πεινάσατε και εσεις .....εμείς κλείνουμε ...
Σκουλίκι : Συγνώμη δεν θα ξαναγίνει
Σουβλατζού : ...... νταξ...

Bookmark and Share

64 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Πολύ ευγενικιά σε βρίσκω! Χαχαχα! Δεν το περίμενα αυτό από εσένα! Κιουρία μου έχεις καταντήσει!!!
Τρελοσκούληκο...

skouliki είπε...

ειμαι ευγενικια και συμπαθητικια η ακατεργαστη

KitsosMitsos είπε...

Το άμωμη το ξεχάσαμε έτσι γρήγορα;
Χαχαχα! Ναι, ευγενικιά και καλιά και αγαθιά. Τσου ρε, δεν το χάφτουμε!
Μωρό μου...

Mr. Wrong είπε...

μα και εσύ έχεις κάτι παράλογες απαιτήσεις!

skouliki είπε...

κιτσο..φατο και σιωπη μην σου δωσω ξυλο ...με 3 αξελ στον αερα

mr wrong...καλωςηρθες...ειδες η ρουφιανα εντελως γκαου ειμαι που πας ξυπολυτη καλεεεε

Side21 είπε...

Να τα κατοστήσεις ...
Και μη χαλάς τη ζαχαρένια σου
με τέτοιες λεπτομέρειες ...

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Τέρας ψυχραιμίας! Τι να τους κάνεις τους μπαστουνόβλαχους;! Μου μάθανε τώρα το ποιηματάκι "ξαπλώστρα ίσον με 6 ευρώ" και οι 40άρες ίσον με δύο 20άρες! Για τη σουβλατζού, ούτε λόγος, όλες απαθέστατες και καρμιροεπιχειρηματίες είναι!
Καλημέρα!

MAD είπε...

Αυτή η κρίση ψυχραιμίας πώς σε έπιασε? Είμαστε σίγουροι ότι ο ομπρελάς δε βρίσκεται ξεκοιλιασμένος σε κανα φαράγγι?

ΘΕΕ ΜΟΥ, ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΚΕΙ?

Θα έρχεσαι να μου λες τι να κάνω?
ε? ε? ε? φανταστικό σκουλήκι?

skouliki είπε...

mad..ρε με εοχε πιασει νευρικο γελιο λεμε δεν προλαβα να θυμωσω .. θα ερχομαι το κερατο μου οκ ..τουλαχιστον θα βρεις υλικο για νεες αναρτησεις

ggkb..ειδεςςςςςςςςςς... τι παιδεια εχω εεεεεεε τι ευγενειιιιιια ... αγιος ανθρωπος ειμαι βρε

side21..καλωςηρθες στην παρεα.. σιγα να μην χαλαστω απο τετοια..ευχαριστω για τις ευχες

laxanaki είπε...

Το σκουλήκι μαθαίνει τον κόσμο!! άντε και στα επόμενα!! χαχαχαχα

winston είπε...

Την επόμενη φορά λοιπόν να τους ζητάς και συγνώμη για τις παράλογες απαιτήσεις σου...

(Για το παιδεία και ευγένεια μην πάρεις κι όρκο...)

Freelancer είπε...

Φτου ρε γαμώτο σε λάθος blog μπήκα. Περίμενα να ακούσω βρισίδι. Όχι τόσο στην σουβλατζού αλλά στον ομπρελά με την εμμονή του να μη σου φέρνει καφέ.

fresco είπε...

μεράαααααααα!

byeee;-)

lifewhispers είπε...

που πηγες ειπαμε και δεν ειχανε σουβλακαι;;; ο χριστος και ο αποστολος!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εγώ γιατί έχω την εντύπωση πως ο ΄Ελληνας δεν έχει όρεξη για δουλειά; ΄Υστερα ξενιζόμαστε με τους αλλοδαπούς γείτονες που κάνουν περιουσίες εδώ κάτω....

Σκουλήκι μου, περίμεναόμς να τους τα δώσεις στο χέρι.....νταξ.... αλλά την επόμενη φορά να μην τους χαριστείς.
:-)
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Crazy Tourists είπε...

Φαντάζομαι 6 ευρώ και οι δύο ξαπλώστρες...
Στις Σπέτσες 8 και ρεζερβέ παρακαλώ!!!
Μα είναι δυνατόν να πεινάς ό,τι ώρα να ναι βρε σκουλήκι;

CrazyTourist2

skouliki είπε...

ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΓΕΛΑΓΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ..ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΙΖΩ ΠΟΤΕΕΕΕΕ

ΧΙΧΙΙΧΙΧΙΧ ΑΣΤΑΔΙΑΛΑ ΟΜΩΣ ΧΑΧΑΧΧΑ

skouliki είπε...

λαχανακι ...ναι ναι ειναι τοσο στρογγυλος ο κοσμος

winston...ζητησα η δολιααααααα

freelancer...νταξει ειχα και τον ετσι και πεταχτηκε να φερει μην ανησυχεις

fresco...καλημερα και σε σενα

lifewhispers..ειχανε καλε απλα στις 230 ειχε κλεισει το καταστημα

crazy tourists...ναι ρε και φθηνα ειναι τα 6 ..να μην σου πω μυκονο ποσα δινω καθε χρονο

φυρδην..καλωςηρθες και απο δω .. ναι μωρε μονο που εγω με τετοια δεν μπορω να τα παρω και στα σοβαρα ..ειναι τοσο γκαου καταστασεις χιχιχ

Freelancer είπε...

Πάντα οι έτσι (οι άντρες) την πληρώνουνε.

skouliki είπε...

σιγα καλεεεεεεεεεεεεεε οι ρηγμενοι οι αντρες αχαχαχαχ

KitsosMitsos είπε...

Θέλουμε και άλλα ευτράπελα! γρήγοραααα

Γλυκο-Κερασο-Ζouzouna είπε...

Καλέ, που νομίζεις ότι ευρίσκεσαι? Στας Βερσαλλίας? Ημαρτον !

skouliki είπε...

κιτσο..εσυ σταματα να εισαι χαφιες

ζουζουνα...ειπα μπας και αλλα χλωμο ε ...χμ..

purple είπε...

θα παρω το μερος του κιτσου (του χαφιε) και αλλες τρελες ιστοριες παρακαλωωωωω!!!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Να σου πω την αληθεια, περιμενα η ιστορια να εχει ενα ανατρεοτικο φιναλε, αλλα η διψα μου για σασπενς δεν ικανοποιηθηκε. Αν'αυτου καταλαβα οτι εισαι πολυ πιο ψυχραιμη και ευγενικη απο οσο πρεπει. Μηπως να γυρισεις λιγο το χρονο πισω και να τους διαολοστειλεις ολους αυτους απλα για να ξεθυμανεις? Ακου εκει 6 ευρω για την ομπρελα!
Ααα.. αν εχεις αναγκει να ξεθυμανεις και καταλαβαινω οτι το timetravel δεν ειναι οτι πιο ευκολο, μπορεις να διαολοστειλεις εμενα! Χαχα! Καλησπερα!

skouliki είπε...

purple...ελα και εσυυυυυ τι αλλο να πω θα φανει η χαζομαρα μου


μπουρμπουληθρακι ... μα ειναι για γελια αυτοι τι να βρισω δεν μπορω... μονο να γελασω μπορω...

kikop80 είπε...

Δεν κατάλαβα!!!
ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΦΕ ΑΠ'ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ!
Που θα ενοχλήσεις τον φτωχό μεροκαματιάρη...
Α, και πού 'σαι, αντί να βοηθήσεις την ξενυχτισμένη κυριούλα να μαζέψει να πάει στο φτωχικό της, πας και παραγγέλνεις επιδεικτικά?
ΟΧΙ δενθα περάσει αυτό!
Σας ξέρω καλά εγώ κάτι τέτοιους!!!
Πάτε και ψωνίζετε απ΄έξω και θέλετε τα πάντα στο πιάτο!
Ντροπή! Αίχος! Όνυδος!
XE:)!

patsiouri είπε...

Live your myth in Greece honey!!!

Lúthien είπε...

Για πολλά περαστικά τα τυπάκια......
Όντως σε βρίσκω πολύ cool. ^-^

skouliki είπε...

Lúthien...καλωςηρθες..ειμαι λιγο περα βρεχει ναι αχαα
σημ.δεν εμφανιζετε λινκ με το μπλογκ σου να περναγα μια βολτα

patsiouri..νταξει μωρε το τσουλαω


kikop..αει μωρη τσουτσου :))

Lúthien είπε...

Θα με βρεις στου Gi Gaga Kouni Beli το κοπάδι. Πρώτη μούρη στη λίστα! (A Dream Within A Dream) :)

karaflokotsifas είπε...

Καλώς σε βρήκα βρε!!!
Τόσο καιρό σε βλέπω εδω κι εκεί
να ανοίγεις τρύπες...ήρθα να δω
και γω τι κάνεις εδω και τι να δω?

Γενέθλια!!! χρονια πολλά και
γεμάτα δημιουργική τρέλα!!!

Όσο για τον ομπρελά @#$%#^!!!
Για την σουβλατζού όμως δεν
μπορώ να πω τιποτα!!!
Κυρία η φακλάνα!!!

άντε και καλό Σαββατοκύριακο
τρίτε άνθρωπε

τσίου!!!!

Lily είπε...

Κάτι απαιτήσεις που έχεις και εσύ…

stardust30 είπε...

Παρατήρησης Α:
Οι ομπρελάδες είναι ΜΟΝΟΝ για να σε ξεπουπουλιάζουν κι όχι για να σε δροσίζουν με καφεδάκι (τα ρεμάλια)
Παρατήρησης Β:
Μα τί βιολογικό ρολόι έχεις; Την ώρα που ο φαστ φουντάς κλείνει το μαγαζάκι (του τρόμου-από άποψη υγιεινής) εσύ έχεις την απαίτηση να σε ταΐσει; Α πα πα.. Όποτε ξαναπάς για σπλατς να έχεις πολλές μπεμπελάκ μαζί σου για να μη χρειαστείς φαστ φουτς. ;) :****

skouliki είπε...

karaflokotsifas...ναι σου εκανα τα γλυκα ματια και ηρθες....επισης καλο σκ πρωτε ανθρωπε

luthien...σε βρηκα οκ αφησα σχολιο

lily...ειδες ειμαι απαραδεκτη

stardust..με μαλωσες..να κλάψω εηθε η ώρα ? χχιιχι

moyratos είπε...

6 ΕΥΡΩ για ξαπλώστρες? Καλά σε πειράζει η αμμουδιά? Πωπωπωπω ήθελες και καφεδάκι για να γίνεις μαστ!!!

Από την άλλη.... τέτοιες ώρες τέτοια λόγια για πείνα!!!! Πολύ αργά για φαί!!!

stardust30 είπε...

skouliki μου δεν σε μαλώνω,
μήτε κακία σου κρατώωωωωωω,
ένα παράπονο έχω μόνοοοοο,
και πέρασα να σου το πωωωω,
ένα παράπονο φαστ φουντικόοοο..
σου-τιέν!

skouliki είπε...

stardust.... σε ποιο χλμ να ερθω ? χιχιιχχ ....

μουρατος ..καλωςηρθες ...ετσι ειναι οι φιρμες και τα μουρατα σκουλικια με απαιτησεις χαχα

Patrick vers.2 είπε...

Ευγένεια μηδέν! Πήραν τα πάνω τους με τους τουρίστες και φφέρονται όπως θέλουν...
Ελλάδα!!!!

island είπε...

To καλάζνικοφ δεν το είχες μαζί σου κούκλα μου;Γιατί τόση ευγένεια;;;

skouliki είπε...

patric..ναι ναι θες να τους πεταξουμε ατομικη βομβα με γιαουρτια ????

island.. ειπα να ειμαι ευγενικη .. ειχα και αντρα μαζι μου ρε μην τρομαξει ο δολιος χαχαχ

kikop80 είπε...

Τσουτσου????
XEXEXEXAXXAAXA!!!:)
Γαμώ τις εκφράσεις!!!
XEXE!!
Γειαααααά!!!!

Trellos_tou_xoriou είπε...

Telika efage tipotis o dolios o andras pou eixes dupla sou h' mpike apeuthias stis uperories xoris kolatsio?
;))))))))

Axxxx, ena kolatso eixamane kai meis ,to xasamane kai ftouno. Den paei allo .Tha tilefoniso ston Autia.
:)))))

kat. είπε...

στην ελλάδα του 2008 κα πάλι καλα να λες που δεν σε χαστούκισαν!!!

skouliki είπε...

kikop...σου κανω ματακια τωρα

trellos...ναι καλε εφαγε και κολατσιο και πρωινο και κερασακι και τουρτα ..αλιμονο σε μενα που εμεινα νηστικη χαχαχα

kat...κινδυνεψα σου λεω ..μην το γελας

VagSiok είπε...

Εμένα το χειρότερο που μου έχει συμβει σε παραλία ειναι να έχω πληρωσει κανονικα τις ξαπλώστρες και επειδη είχα κατσει κανα τετράωρο στην παραλία, ο Ομπρελάς μπερδευτηκε και μου ζήταγε να τις ξαναπληρώσω.. δράμα..
Καλησπέρες..

NdN είπε...

Νομίζω είσαι παράλογη! Κανονικά έπρεπε να σεβαστείς τον κόπο του εργάτη-ομπρελλά και να πας να φτιάξεις μόνη σου καφέ και να αφήσεις και το 5ευρω φεύγοντας!

Οσο για το φαγητό, φταίς και πάλι! Αν σου ξανάρθει όρεξη για μαμ τλετοια ώρα να πας σε πατσατζίδικο και όχι σε σουβλατζίδικο!

stardust30 είπε...

skouliki, 507 χλμ βόρεια της Αθήνας..

iLiAs είπε...

...λεφτά τους δίνουμε και έχουν και μούτρα απο πάνω..βρε ουστ τα κοπρόσκυλα..

Καλο σαββατοκυριακο :)

skouliki είπε...

vag...ναι και μενα μου εχει συμβει εδω αθηνα

ndn...βρε αει τζους ...

ilias...πες τα ντε καλο σκ επισης

stardust...τι γινεται κανενα παρτυ ??? χανω κατι ???

gremiii είπε...

θα 'χαν φάει στεγνά την ξαπλώστρα στη μάπα και το σουβλάκι στο κ***.
Φιλί.

skouliki είπε...

xaxaxaxaxax

Alexis B είπε...

Εξη να είναι οι μέρες του και όχι η τιμή της ξαπλόστρας.
Καφέ νερό και φαί από το σπίτι σε ταπεράκι, να λισάξουνε της πείνας οι σουβλατζιδοφραπεδιάριδες, όχι εγώ

skouliki είπε...

βλεπεις αλεξη τι τραβαω ε

Do you dare to wish? είπε...

meta ta ksenuxtia pigaine gia patsa kalutera...dokimasmeno tosa xronia...!:P

oso gia paralia?? psa8a, petseta k kouvadakia ap to spiti! o Poseidwnas dn sou parexei tpt !:P

skouliki είπε...

Δεν ηξερα δεν ρωταγα

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είδα και ξεράθηκα στο γέλιο.
βρε τους αγενέστατους!
Ούτε την πατούσα σου δεν σεβάστηκαν, χα,χα,χα!!!

ASTROCAT.

fouTouristas είπε...

Για μένα η ατάκες του πόστ είναι οι δύο απαντήσεις στις αρνήσεις:

"Σκουλίκι : Eεε..μήπως αμα τελειώσετε τις δουλειες σας μπορείτε να μου φέρετε ?

Σκουλίκι : Συγνώμη δεν θα ξαναγίνει"

χαιρετίζω, χαμογελώ και παρηγορώ σε(άνω τελεία) πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά μας θα'ναι(τα διανυκτερεύντα σουβλατζίδικα και οι ελεύθερες παραλίες) ;)

skouliki είπε...

αστροκατ ...την επομενη θα τους δειξω εγω αχαχαχααα

φουτουριστα...καλωςηρθες τι να κανω ειπα και εγω να κανω την χαζη

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Νταξ!!!!
Έσκασα στα γέλια!!!
Μέσα στην τρέλα μπορώ να πω!!!

Καλό σου/κου!

skouliki είπε...

καλωςηρθες ...πολυ γελιο ναι !!!

Patrick vers.2 είπε...

Χαχα εννοείται πως θέλω! Με φούλ λιπαρά όμως! !! Έτσι για να έχουν βάρος!

skouliki είπε...

αλιμονο δεν ξερω εγω ....και με musli ετσι για ποικιλια

Δραπέτης είπε...

Ώπα...καλαμάκι=σουβλάκι σουβλάκι=γύρος το δικό μου το μυαλό τα σκέφεται αλλιώς :)