Δευτέρα, 2 Ιουνίου 2008

Καλό μήνα...

Ουφ !!!!! απο 01/06 αποφασισα να κόψω το τσιγάρο....ααααααααααα... δεν αντέχω ... γκρρρρρρρ νευρα.....
ορμονες.......χάλια όλα .. παφ ...πουφ.... θελω να καπνισωωωωω λεμε ... λαλα τραλαλα

Πέρασε ήδη μια μέρα ( 4 μέρες ) χωρις τσιγάρο .. ελεος ...επέζησα
Απολογισμός --> 2 κουτακια τσίχλες .. ενας τσακωμός .. και υπερκαταναλωση στο filmnet...Ευτυχως σωθηκαν τα νύχια μου .. τα μαλλία μου και δεν πάχυνα ουτε ενα γραμμάριο....

Αποθεώστε με ντε !!!

Bookmark and Share

44 σχόλια:

laxanaki είπε...

Είσαι θεά!!! (αποθεώνω καλά???) χιχιχιχχιχιχι!!!

winston είπε...

Προσκυνώ καλή μου... Και σε θαυμάζω γιατί εμένα δεν με βλέπω να το κόβω σύντομα...

Σμούτς... (φιλί)

skouliki είπε...

λαχανακι.... μια χαρα εισαι σε καλο δρομο

winston.. ουφ καφε πινω θελω τσιγαροοοοοοοο κλαψ κλαψ ...

winston είπε...

Μη κλαις καλό μου... Οι πρώτες μέρες είναι...

lifewhispers είπε...

χμμμ..ωστε δευτερη μερα σημερα, ετσι;;;;

καλο κουραγιο!

Νίκος Κ. είπε...

μπράβο! άντε πολύ άντεξες, ξανάρχιστο τώρα :-p

skouliki είπε...

niko...οχι καλε.. θα το κρατησω

lifewhispers... ουτε φανταρος να ημουν

winston...σνιφ οκ

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Καλό μήνα και καλή αρχή. Αν και δε θέλω να σε απογοητεύσω για την προσπάθειά σου, ΕΝΑ έχω να σου πω: Οι κακές συνήθειες δεν κόβονται, γίνονται τρόπος ζωής (αλλά αυτό είναι κάτι που δε το λέω εγώ, οπότε δε το υποστηρίζω και πάντα!) Φιλούρες!!

Ελένη είπε...

Καλό μήνα και καλό καλοκαιράκι μικρή μου,μακάρι να τα καταφέρεις καλή επιτυχία,πολλοί το κατάφεραν πάντως!Φιλιά

skouliki είπε...

eleni.. ω ναι!!! μου εχουν ταξει πολλα αλλωστε χιχιχ

ggkb...ναι αλλα εχω τοσες πολλες κουραστηκα πια να ξελαφρωσω λιγο :)


ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Μιμης Ζερβος είπε...

εισαι το σκουληκι και είσαι καλα..δεν εξαρτάσαι απο τιποτα.. εισαι ελευθερη..συγχαρητηρια στους γονείς σου..

iLiAs είπε...

..καλο μήνα :)
Να είσαι καλά :)

skouliki είπε...

ilia ..καλο μηνα

μιμης.. :) ας μην φανερωνουμε οτι σε εχω πληρωσει να λες καλα λογια χιχιχιιχ

Μιμης Ζερβος είπε...

500 τελικα?επειδη είσαι γνωστή φίλου και μόνον έτσι..

skouliki είπε...

οταν πεφτεις στην αναγκη του αλλου..... κομματια να γινει αδελφε ...

panoptis είπε...

κράτα πέρα απ την πίσσαααα.
κράτα γερά, και με τσαμπουκά.....
εγώ μόνο αναπνέω από τον περασμένο αύγουστο...και ναι...γίνεται!!!

Surrealist είπε...

Μπράβο, συνέχισε! Ο καπνός μας "θαμπώνει" - παρ΄ότι καπνίστρια, μα δε μπορώ να το κόψω, κάνε την αρχή και μεις ακολουθούμε, όσοι το σκεφτόμαστε να το κόψουμε!!

Τη φιλία μου!!

skouliki είπε...

panoptis..παμε για τριτη μερα λεμε ολε


surrealist...ax thanks..προσπαθω

island είπε...

Προσκυνώ την χάρη σου μεγάλε σκώληκα.Μπράβο και πάλι μπράβο.΄Δοξάστε την δοξάστε την...

Καλά κουράγια και φιλί ρε ....

purple είπε...

προσκυνω σκουλικι!!!
χαχαχαχααχαχα

skouliki είπε...

island...purple ... καλε μην σκυβετε αλλο ..σηκωθειτε ...

Radio Marconi είπε...

ΜΠΡΑΒΟ!!!! ΕΥΓΕ!!!!
Θα έλεγα να συνεχίσεις την προσπάθεια γιατί είδες πως έγινε η γιαγιά?

fresco είπε...

βάλε και το τραγούδι του Μπουγά στη διαπασών (...το "πάρε μου μια πίπα να κόψω το τσιγάρο" ντε!...) και είσαι τζετ!

μπράβο σου πάντως!

byeee;-)

skouliki είπε...

markoni...βλεπω ακουω και για αυτο το εκοψα

fresko... χαχαχ λες να παρω δυναμη απο αυτο ...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Και τωρα τι μαρκα θα αρχισεις; Χοχοχο... Ξερω ειμαι ενας αισχρός που δε σε βοηθάει στην ιστορικη σου προσπαθεια.

Αλλα πλακα δεν εχει; Αλλωστε χωρις δυσκολία ποσο ηρωϊκο θα ήτανε

Τσιγαράκι;

manetarius είπε...

Όλα είναι στην καρκάλα μας...πάρε κι ένα κομπολόι και άραξε μπαλκόνι με τσάι με λεμόνι...!

skouliki είπε...

μανιταρακι...ναι εχω εχω !!!!!


βρασιδας...δεν τα θελω τα τσιγαρα σου ενα μπαφο ομως εκανα χαχαχχαχαχααχαχα

Dreamgirl είπε...

Μπράβο! Μια πολύ καλή απόφαση. Καλή επιτυχία στην προσπάθεια σου!

skouliki είπε...

ax ευχαριστω πολυ κοριτσακι !!!!

iLiAs είπε...

...καλά έκανες και το έκοψες..και ΄μεις που δεν καπνίζουμε δεν έχουμε πάθει τίποτα :)

gremiii είπε...

Και πόσα καλαματιανά έχεις σκάσει από τότε που το 'κοψες, είπαμε;
Εγώ αν έβαζα ποστ ότι έκοψα το κάπνισμα, θα το αφαιρούσα την ίδια ώρα που το 'γραφα.

skouliki είπε...

ηλια...και εγω στα χαζα το αρχισα στα 14 ...τι βλακας


gremii..ασε μην ρωτας ......... ειμαι σαν τις τρελες λεμε ..μεινε μακρια ειμαι σε επικινδυνη φαση δαγκωνω λεμε

Patrick vers.2 είπε...

Αχ μπράβο που μπόρεσες!!!

skouliki είπε...

κατσε ακομα στα δυσκολα ειμαι αλλα να σαι καλα

stardust30 είπε...

Skouliki,
Σε υποστηρίζουμε θερμά - όλοι εμείς οι μη καπνιστές - άντε να γίνεις μέλος στο club μας :)
Όσο για το ότι χάνεις/πέρνεις κιλά είναι ένας μύθος που καλλιέργησαν οι καπνοβιομηχανίες για να πουλήσουν το προϊόν τους στις γυναίκες.
Στο κάτω κάτω αν αδυνάτιζε το τσιγάρο θα έπρεπε όλοι οι καπνιστές να ήταν τσιλιβίθρες.. Πράγμα που δεν συμβαίνει.

skouliki είπε...

δεν εχω τετοιο θεμα καλε μου αλλωστε ειμαι 50 κιλα οποτε και να παχυνω καλο θα κανει

pinos είπε...

χαχαχαχαχαχ καλα τα πας καλο κουραγιο και αγορασε και κανενα λουκετακι για το ψιγιο αχααχαχαχχ

skouliki είπε...

pinos >.καλωςηρθες στην παρεα ... ναι δεν θα παχυνω

TOATOMO είπε...

άντε με το καλό... οι πρώτες 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, κ.λπ., κ.λπ, μέρες είναι δύσκολες... εγώ έχω τρία χρόνια που το έκοψα, άλλη αίσθηση σου λέω...

KitsosMitsos είπε...

Η Καλομοίρα πότε βγαίνει;

Όσο για το άλλο, καλή επιτυχία όμορφη!

skouliki είπε...

κιτσο..ευχαριστω..........

toatomo..καλωςηρθες στην παρεα..μακαρι να το κρατησω και τρια και παραπανω ....

giolanda είπε...

@skouliki σω8ηκες λέμε αχαχχαχ
λεω να περναω να σε διαβάζω συχνοτερα
εχεις πλάκα

giolanda είπε...

μη μασας ! σημερα μαγκια είναι αν μην καπνιζεις! Μονο οι πακιστανοί και η μανα μου καπνιζουν ακομα! λολ
κι αυτη την ψηνω να παει σε κεντρο απεξαρτησης καπνισματος!

skouliki είπε...

γιολαντα ..καλωςηρθες..

ναι ναι να ερχεσαι λεμεεεεεε