Τρίτη, 17 Ιουνίου 2008

Zzzzz...


Bookmark and Share

36 σχόλια:

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Ειναι τελειο το μπλογκ σου!! Καθε φορα που ερχομαι μου φτιαχνει το κεφι!

skouliki είπε...

να ερχεσαι τοτε καλεεεεεεεε

φιλι

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Welcome! Έμαθα από το ρουφιανο-chat box σου ότι μαύρισες! Πόσο πιο μαυριδερό μπορεί να γίνει ένα σκουλήκι; Εκτός κι αν είσαι γεωσκώληξ, οπότε και πάω πάσο! Εγώ την έκανα για Ναύπλιο, αλλά η θάλασσα ήταν "αφιλόξενη". Νext weekend! Πάρε τη σκουληκοπαρέα και "συρθείτε" μέχρι εκεί για καφέ όποτε θέλετε!

MAD είπε...

Εκεί που ήσουν σκουλήκι, θα ιδιωτεύω σε λίγες μέρες. Το ήξερες αυτό? Μα τόσο κακό timing εμείς οι 2! LOL

KitsosMitsos είπε...

Καλημέρααα! Θέλουμε πειστήρια απ'το μαύρισμα!!! Και δεν εννοώ τα μαύρα ρούχα...
Από μετρητά πώς πάμε; Φιλί

winston είπε...

Καλημέρες καλημέρες... Περιμένω ραπόρτο!

Μας έλειψες...

laxanaki είπε...

Καλωσήρθες μαυρισμένο ερπετάκιιιιιιιι!!!! Φιλιιιιι

skouliki είπε...

ggkb...μικρη μου αγελαδα ολα τα μαθαινεις ε.....οκ ..αμα τα καταφερω διοτι εχω αμετρητες βαπτισες αυτο τον καιρο ...δεν ξερω πεπονοσπορος επεσε

mad...ειναι θεμα χρονου να γνωριστουμε ...η αυρα σου μου κολλαει ρε συ

kitso...αυτα που ξερεις νατα ξεχασειςςςςςςςςς...παλι κουνια μπελαααααα ε οχι !!!!...ναι εχω λεφτα θες ?????/

winston...καλημερααααα... αααα προσωπικα δεδομεναααααα ειναι αυτα δεν λεω χιχιιχιχ

skouliki είπε...

laxanakiiii

αντε μου ελειψεςςςςςςςς !!!!!!

tzonakos είπε...

Μην τρέχετε λέμε σαν παλαβοί !

Trellos_tou_xoriou είπε...

Pou me kserei i xelona kai me fonazei ???? Ti ki an einai anaskela ,me tetoia fusiki zoni agnotitas denmporo na kano tipotis ;)

skouliki είπε...

tzonakos... ποιος μιλαει....

trelos...να σου δωσω ενα τρυπανι να κανεις τρυπουλες ?

VagSiok είπε...

Είχε προτεραιότητα..
Καλημέρα..

Radio Marconi είπε...

Κίνδυνος θάνατος αυτό το σαλιγκάρι!

KitsosMitsos είπε...

Δώσε πράμα στο λαόόό! Και συ σαν το σαλιγκάρι πας πάντως

Dokimos είπε...

Pou ta vriskeis ithela na'xera... ;)

Haris είπε...

Το αλαζονικό σαλιγκάρι κάνει επίδειξη της γρηγοράδας του

kikop80 είπε...

Καλησπέρααα!!!
Ένα μπλόκο ρε παιδιά να πιάσει τον αλήτη τον σαλίγκαρους!!!

skouliki είπε...

vag...ειχε το ατιμο λες

radio marconi..δολοφονος να λες

kitso...μην λες ανακριβιες ειμαι σωστη και συνετη οδηγος

dokimos...εχω αποθεμα μεγαλο

haris...αντρας θα ειναι σιγουρα χαχαχ

kikop...λες να ειναι μπατσος ?

Haris είπε...

χαχαχα στα σίγουρα!

Νίκος Κ. είπε...

ω θεέ μου

skouliki είπε...

νικο..σιωπη ..αρχισαμε τα θεε μου

χαρης ..χαχα :)))))

Alexis B είπε...

Γιά σου σκουλίκι, πέρασες καλά του τριήμερο????
Καλός ήρθες πάλι στην πόλη της τρέλλας.
Διαβάζω ότι μαύρισες.
Να προσέχεις τίς πίσσες καλή μου
Καλησπέρα

skouliki είπε...

αλο αλεξης θα βαλω αναρτηση σε λιγες μερες και πιο αναλυτικα για το πως περασα παντως ηταν ομορφα αρκετααααα

Μιμης Ζερβος είπε...

ανανεωθήκαμε??εεεεε?

maika είπε...

την κοψοχόλιασε ο καμικάζι!!!!
τέλειο!!!
;0)))

skouliki είπε...

μιμης........ε ναι λοιποννννννν
οεοοοοοοοοοοοοοοοοοοο μην ζηλευεις λεμεεεε

maika... ε μα τον αλητη και χωρις κρανος ..απαπαπαπ

Εφιάλτης είπε...

Να 'μαι ξανά και εγώ... ωραία η εικόνα σου....

Τα λέμε.

KitsosMitsos είπε...

Μπούρου μπούρου
Στην ανάρτηση να τα γράψεις όλα, ε;

skouliki είπε...

εφιαλτη ...ευχαριστωωωωωω

κιτσο..αυτα που θελω εσυ μην καρφωσεις ομωςςςςςςςς αντεε

NdN είπε...

Δολοφόνος ο σαλίγκαρος, αν και εδω που τα λέμε είχε τη χελώνα στα αριστερά, οπότε είχε προτεραιότητα.

Σκέψου τι θα τον κάνει τον λαγό αφού κατάφερε τη χελώνα! :)

καλησπέρα tanned-skouliki!

ποντίκι είπε...

οκ πολύ γέλιο....
να θυμηθώ τελικά εγώ το blog μου γιατί το έκανά; για να γέλάω η να κλαίω;
Ευχαριστώ που ήρθες στην τρύπα μου..
θα πάω διακοπές και όταν γυρίσω θα
γελάμε συνέχεια....
Φιλία παλιο σκουλίκι. να σε καλά

purple είπε...

να χαρω εγω μαυρισμενο σκουλικι!!!

skouliki είπε...

ποντικι...καλωςηρθες ποντικακι .. ελα να οργιασουμε μετα τις διακοπες

purple ,...ναι ναι να χαρεις ..ελααα μακια

ndn..λες να ειναι και φονιας να εχει κρυψε πουθενα τον λαγο σε πορτπαγκαζ..πολυ Μπεκα βλεπω ξερω

iLiAs είπε...

..πιο αργοί από την καθυστέρηση..δεν μπορώ τέτοιους ανθρώπους :)

Καλησπέρα :)

Πέρασες καλά??

skouliki είπε...

ηλια τωρα θα βαλω αναρτηση σχετικα μισο και ερχεται