Τρίτη, 24 Ιουνίου 2008

90 μοίρες ...

Bookmark and Share

44 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Αυτό θα πει σωστή γεωμετρία!
Προτείνω να διδάσκεται σε όλα τα σχολεία με αυτόν τον τρόπο!
Χαχαχα! Έσκισες πάλι σκουλήκωωω!!!

Alexis B είπε...

Γωνία 90 μοιρών. Ακριβώς
Πρέπει να ήταν καλός στο σχολείο
χαχαχαχαχαχαχαχαχα

iLiAs είπε...

...αρχισαμε τη μερα μας :)

Καλημέρα :)

MAD είπε...

πολύ gay παίζει τώρα τελευαταία μανίτσα μου, γιατί έτσι?

MAD είπε...

Ο ανήσυχος συνεχίζει να μοιράζει εγκωμιαστικά σχόλια παντού όπως βλέπω! Well done boy! Αντε και με μεταγραφή στο press-gr!!!

island είπε...

Τί θέματα σου έχουν προκύψει με τους Γκέυ τελευταία;Έ κούκλα μου; Κίτσοοοοοοοο.....πού είσαι;Μάζεψέ την!!!

Crazy Tourists είπε...

Έχω μία απορία... Αυτό το φούξια τελείωμα στο χμμμ, πώς να το πω κόσμια, είναι και πρωί πρωί....Τέλος πάντων...Αυτό το φούγια παπαρδέλι τι είναι;

CrazyTourist2

Freelancer είπε...

Αλλαξ’ ο κολιές (κι έγινε βραχιόλι) που λέει και το λαϊκό άσμα.

skouliki είπε...

kitsos....καλα μην προτεινεις τοσο

alexis...και εχει και χαρη

ilias...καλημερα ναι ναι αρχισε

mad...ειμαι φαν gay να ξερεις παρα πολυ και μεσα απο χιουμορ τους δειχνω αγαπηηηη
επισης mad..
εγω οτι σχολιο του ανησυχου βλεπω απο δω και περα το σβηνω..τον βαρεθηκα και μου χαλαει και την φλαντζα αν και δεν βρισει και τετοια παρολα αυτα δικο μου ειναι το μπλογκ οτι γουσταρω κανω ..

island..ειπα τους γουσταρω τρελα για αυτο !!

crazy..κρεατοελια μην ανησυχεις βγαινει χιχιιχχιχ

freelancer...και τι ποιοτητα να λες αριστη ..

winston είπε...

Εμ, γι'αυτό εγώ κοιτάω γύρω γύρω πριν σκύψω...

Η φωτογραφία βγαίνει και σε σίκουελ;

Μιμης Ζερβος είπε...

όχι τις παιδικές μου εικόνες.. πλιιιζ..

skouliki είπε...

μιμης...αααααααααα δεν ξερω ποσα μου δινεις ??

winston ...εννοειται οτι βγαινει καλε

Aggelos Spyrou είπε...

Στις 180 μοίρες είναι που το λένε... ιεραποστολικό; :))))

Καλησπέρα! :)

patsiouri είπε...

Και στις 360 το λένε "Που είναι 'κεινη η τρύπα που έψαχνα"...

stardust30 είπε...

skouliki μου δημιουργείς ψυχολογικά προβλήματα.. Εγώ τους Φλίνστοουνς τους είχα ως ανδρικά πρότυπα.. Δεν μπορεί μια πειραγμένη από το photoshop φωτό να μου καταρρίπτει τον μύθο του άνδρα του πρόστυχου,του άνδρα του σωστού.. Κλαψ κλάψ..
Με κάνεις λιώμα, με κάνεις χώμα, έχω γίνει στουπί από το πολύ το πιόμα.. Ζαβαρακατρανέεεεεεεμια..
σου-τιέν..

skouliki είπε...

αγγελος..καλωςηρθες
βλεπω απο γεωμετρια σκιζεις και εσυ χαχαχα

πατσιουρι...το 360 ειναι μπερδεψα τα μπουτια μου

stardust...χμμμ αυτο ειχες προτυπο εσυ οχι ενα σουπερηρωα απαπααπα..
χριστε μου με δεινοσαυρακια φαντασιωνεσαι αχαχαχαχχα

VagSiok είπε...

Λουμπάγκο ο ένας..
Κυανόκρανος ο άλλος..
Καλησπέρες..

NdN είπε...

Skouliki, τον βλέπω είναι γνώστης της Πυθαγόρειας γεωμετρείας!

Αυτό με το φούξια χρώμα με έκανε και εμένα να απορήσω γιατί δεν φοράει κραγιόν ο ...γεωμέτρης!

stardust30 είπε...

μα βρε γλυκό μου skouliki, δεν το ξέρεις ότι τα δεινοσαυράκια είναι πολύ kinky? ;)

fresco είπε...

σα δε ντρέπεσαι λέω εγώ :-Ρ

byeee;-)

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Το ξερα οτι κατι περιεργο συνεβαινε με τους Flinstones αλλα δε το ειχα εξακριβωσει. Thanx για την ενημερωση :PP

Γλυκο-Κερασο-Ζouzouna είπε...

Καλημέρα
σε ... αναρτήσαμε σήμερις !!! μάτττττττττττττς

skouliki είπε...

vag..αλλα κατα τα αλλα μια χαρα παιδια χαχαχαχχα

ndn ...δεν τον αφηνει να βαλει ο αλλος ζηλευει και ...καταλαβαινεις

stardust...οχι που να το ξερω εγω την βρισκω με σκουλικια μονο

φρεσκο...ντροπη σου στα μουτρα σου :)))

ggkb..καλα και ακομα δεν τους εβγαλα και πολυ στην φορα εχω και αλλααααααα

ζουζουνα ...παωωωωωωωω να δωωωω

Χελώνα είπε...

Καλέ τα ξέρει η μαμά σου αυτά?

spyros1000 είπε...

ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΛΙΘΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΤΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟ ΡΟΠΑΛΟ ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΝΑ ΣΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ.....

skouliki είπε...

spyros..Καλωςτον...κατσε να το σκεφτω λιγο..να παιξω με την ιδεα σου...λες να βαλω επομενη αναρτηση σχετικη ...χμμμ

χελωνα ...καλωςηρθες.. τα ξερει η δολια αλλα γελαει και εκεινη

kat. είπε...

η ζωή είναι απρόβλεπτη, όπως και αν την δεις!!!!

Dokimos είπε...

To idio anaisxynti opws panta...;)
twra epiases k tin pro-istoria, e? Shmera se minithika pantws, xexe!

skouliki είπε...

δοκιμε ...σε κολλησα καλε...χαχα
παω να δω τι εχεις κανει παλι

κατ..συμφωνωωωωωωωωωωωωωωωωω

Μπουρμπουλήθρα είπε...

O μαι γκοντ! Βεβηλωσες με μιας ολη την παιδικη μου ηλικια. Τοτε που ξυπνουσα χαραματα για να δω Φλινστοουνς. Ντροπη σου σκουλικι!!! Χαχχαχα!!!

θεια αννα είπε...

Δεν εχεις τον θεο σου και απορω που τα βρισκεις.Παρεπιπτοντως ειμαστε ιδιο ζωδιο με διαφορα ηλικιας φυσικα
Καλη σου μερα!!!!

Νίκος Κ. είπε...

ουυυυυυυ

skouliki είπε...

Μπουρμπουληθρα ..δηλαδη να μην σου βαλω στρουμφακια ε?

θεια αννα...καλημερα ..εχω καβα μεγαλη χαχαχχαχα...παρθενακι ε ..

νικος...μπου και στα μουτρα σου :)

moyratos είπε...

Είναι αυτό που λένε "μακριά από τον κώλο μας και ας είναι 10 πόντους!!!!!"

Ανώνυμος είπε...

Ηρθα να αφήσω μήνυμα κι εγώ στο τρελοblog σου.
Εχω ενθουσιαστεί από χθες.
Μιλάμε για πολλή τρέλα και γέλιο.
Μπράβο θεόμουρληηηηηηηηη!!!!!!!!!!

ASTROCAT.

skouliki είπε...

μουρατος....το λεμε δεν το λεμε εσυ μια φορα δικιο εχεις αχαχαχα

αστροκατ ..μπραβο τα καταφερες.. μερσι κοπελια για τα καλα σου λογια αλλα ουτε τωρα θα σε ακουσω να τραγουδας

το φτυαράτσι είπε...

Oups!Ούτε στις φυλακές να ήταν και να του έπεφτε το σαπούνι!Χιχιχι!
Την κουλημέρα μου!!!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Οπως αποδυκνειεται και απο την εικονα οι μοιρες ήταν 3. Τα υπολοιπα ειναι ψευδεις διαδοσεις σκουλικιων.

Ζεστη ρεεεεεεεεεεε

skouliki είπε...

φτυαρατσι ..ναι αχαχχαχα πως δεν το σκεφτηκα εγω αυτο εχεις δικιο ..

βρασιδα...οτι λεω ειναι νομος ..
ζεστηηηηηηηηηηηηηηηηηηη λεμε ναι

stardust30 είπε...

stroumfakia? Έχεις φωτό από τα στρουμφς; Απα πα .. Εσύ είσαι τελείως ιερόσυλη!
Εκτός του ότι η παρτουζίτσα τους ανήκει στα ευαίσθητα προσωπικά τους δεδομένα..
Μήπως έχεις και dvd?

Haris είπε...

Ο ξανθός είναι χαμογελάστός πάντος. Η επιτυχία φέρνει ευτυχία χαχα

skouliki είπε...

haris...βρε λες αχαχαχχαχαχαχ

stardust ...εχω λεμ εειχα βαλει παλαιοτερα αναρτηση δες
http://www.renesmurf.nl/images/smurfs_sex_yaoi_1_1_copy1.jpg

χαχαχχαχαχαχχαχαχ
χαχαχαχαχχαχαχαχα

kikop80 είπε...

Άστα να πάνε!
Αντί για εδώ έστειλα σχόλιο σε άλλο μπλογκ χτες!!!
Μ'αυτά που βάζεις (δηλαδη που βάζει ο Φρεντ) φεύγουν πληκτρολόγια και ποντίκια!!!!
ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ!!!!!

skouliki είπε...

και εσυ βρε πουλακι μου δεν προσεχεις και μετα θα μου ζητανε και αποζημειωση αχαχαχχα