Κυριακή, 29 Ιουνίου 2008

Το 16ωρο μου γ@μω...




Bookmark and Share

58 σχόλια:

fresco είπε...

αν θέλεις μετά τη δουλειά να έρχεσαι σπίτι μου...μένω κοντά στο δάσος!!!

;-)

byeee;-)

Aggelos Spyrou είπε...

Το άκρον άωτον της γκαντεμιάς βέβαια, είναι να κόψεις το 16ωρο, να δουλεύεις ... χμμ... ας πούμε τετράωρο, να γεμίσεις ελπίδα ότι "ΚΑΤΙ, ΚΑΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ", και να πέσεις πάνω σε κάποιον από το 20% των ανδρών που έχει κάνει ομοφυλοφιλική σχέση!!!

:)))

Ελένη είπε...

16 ωρες ε?!παρακουράστηκες καλή μου ελπίζω να πλησιάζει η άδειά σου..και μ'αυτη τη κουφόβραση πια!

skouliki είπε...

φρεσκο...αχαχχαχαχαα να ντυθω κοκκινοσκουφιτσα και εφτασα

αγγελε..ναι φανταζεσαι!!! μην με σοκαρεις αλλο λεμε..

ελενη..ναι την αλλη βδομαδα γεια σας ..εφυγα

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Τι είναι 16ωρό? :P (Το καλό του να είσαι αγελάδα!)

*MArY_AnnE* είπε...

ΘΕΙΚΟ συμπέρασμα.. πάντα ήμουν υπέρ του χωρίς να ξέρω όμως το γιατί.. να που τώρα το έμαθα!!!
Τα φιλιά μου!!!

iLiAs είπε...

..οπότε κατά το μεσημεράκι, σχολας :)

Καλο απογευμα Ντόρα :)

skouliki είπε...

ggkb..16ωρο ειναι φρουτο αμα σκονταψεις πανω του φατο καλε εσυ

mary-anne...καλωςηρθες...αμα θες και τιποτα αλλο εδω ειμαστε εμεις σε μαθαινουμε δωρεαν χιχιχιιχ

ilias...μπααα κατα το ξημερωματακι σχολαω ..

VagSiok είπε...

Στο 99% των αντρών αρέσει να κυκλοφορουν γυμνές ..οι γυναίκες..
Καλησπέρααα..

ΥΓ:Στα γραφεια (ή κάτω απο αυτά) σ€ξ μπορει να μη γίνεται.. μα συνηθως γίνονται άλλα.. :-Χ

stardust30 είπε...

Tα δικά μου συμπεράσματα:
1. Εγώ γιατί δεν έχω πετύχει αυτό το 46% των γυναικών που αρέσει το πρωκτικό σεξ ; Όλο στο 54% πέφτω!
2. Έχω γνωρίσει μία που ήθελε σεξ στο δάσος (το θέμα είναι άντε και τη βρήκες πού τρέχεις να βρεις τα δάση; )
3. Τέλος έχω γνωρίσει μια και έχουμε κάνει σεξ στο γραφείο μου (αυτό ευτυχώς το βρίσκεις εύκολα εκτός κι αν είσαι διακοπές)
4. Έχω πετύχει στο δρόμο περισσότερο από 36% που κυκλοφορούν γυμνές (ή σχεδόν.. )

Μιμης Ζερβος είπε...

τώρα που το θυμήθηκα..έχω μια δουλειά στο δάσος..

vad είπε...

μπλογκοψάχνοντας πέφτω πάνω στην κόλαση!πόσο τυχερός είστε,αγαπητέ(ή)μου,που δε ζει ο
Χριστόδουλος,θα σας έστελνε στο πυρ το εξώτερον!Παντως η κόλαση σας μ'άρεσε και θα ξαναρθω!Καλή βδομάδα!
Υποψήφιος blogger

skouliki είπε...

vagsiok...τι γινονται..παλι στην απεξω εγω ρε γαμωτι μου....χασαμε κανενα στυλο να σκυψω να ψαξω

stardust...μην χανεις τις ελπιδες σου λεμε ...αχαχχααχχαχ γαματα συμπερασματα παντως

μιμης..να προσεχεις τις φυλλωσιες

vad...καλωςηρθες..αντε φτιαξε το μλογκ σου να κανουμε ντου

Do it yourself είπε...

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

Έστειλα το παρακάτω e-mail στο Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ με κοινοποίηση στον ΟΠΑΠ:

«Παρακαλώ να κάνετε όλες τις αναγκαίες ενέργειες προς τον ΟΠΑΠ για να σταματήσει το αντεργατικό (και από πολλές απόψεις χυδαίο) διαφημιστικό πρόγραμμά του, που ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΑ προτρέπει στην μη πληρωμή των υπερωριών του προσωπικού.»

Νομίζω ότι, αν συμφωνείτε, είναι σκόπιμο να στείλετε κι εσείς κάτι ανάλογο. Πιάνουν τόπο αυτά όταν είναι πολυάριθμα!
Τα e-mail τους είναι αντίστοιχα:
{info@inegsee.gr} και {info@opap.gr}

Διαμαρτυρηθείτε! Κάνει καλό!!!
Περισσότερα στο μπλογκ μου.

kikop80 είπε...

Περπατώ είς το δάσος όταν πεπίνια* δεν είναι δώ!
Οπότε πάω για ψάρεμα στο διπλανό ρυάκι!

*τα πιπίνια, κατά Παναγιώτη Τόκο διάσημο ρεπόρτερ!

vad είπε...

...να κάνετε ντου;Τι χυδαία γλώσσα,θεέ μου!Και να κάνετε&το δικο μου blog κόλαση;Και γω πώς θα πάω στον παράδεισο!Α παπαπαπα!Σόδομα και Γόμορα!!!

tzonakos είπε...

Mπουαααχαχαχαχα φυσικά εισαι στούπιντ αλλα κι εγω δεν πάω πίσω, τελοσπάντων, προσπάθησα να βρώ ενα δάσος να το κάνω με όσες γυναίκες θα το θελαν εκει, αλλα κάθε φορά το καίνε μια μέρα πριν.
Αη εμ καντεμογάμ.

Trellos_tou_xoriou είπε...

Diladi ,sumfona me ta apotelesmata ton statistikon ,
einai guro sto 70% pithanon , na deis mia gunaika me tin tsimpla sto mati ,aftiaxti ,axtenisti , apliti (mesa ekso ) na zitaei apo enan kakomiri na tin pidiksei apo ton kolo stin mesi enos dasous mesa stin proini igrasia ,sto krio kai ta kounoupia , gumnos ,dinontas tou san defteri epilogi na tin pidiksei to bradu sto grafeio ,eno einai eksantlimenos exontas doulepsei idi toulaxiston 12 ores kai me tin prooptiki
1/ Auto to pragma na sunexistei gia polles nixtes akoma
2/ Auti na tou arxisei na tou zitaei apalages apo tin douleia gia prosopikous tis logous (kolobarema)
3/ Meta to sex na arxisei i problepomeni grinia na xilia dio pragmata pou tha moun sto gunaikio mualo
4/ Meta apo merikes arpaxtes stin seira ,h' na ton pei malaka kai na ton afeisei (an den tis aresei) , h' na tou zeitisei sxesi ,autos na tis pei oxi ,kai auti na ton pei malaka .
.
Meta , me tetoia sxizofreniki antimetopisi tis gunaikas apenanti ston andra se oti exei na kanei me to sex , mou aresei pou anarotieste giati oi andres xanoun grigora to endiaferon tous gi auto. H apantisi einai apli .Oi andres den xanoun to endiaferon tous gia to sex. Gia ta antalagmata ,ekousia kai mi ,pou tous zeitaei i kathe gunaika gi auto , gi auta xanoun to endiaferon tous.

skouliki είπε...

do it...καλη η κινηση που εκανες

kikop...δεν σου εχω πει να παιρνεις καθε μερα τα φαρμακα σου

vad...καλα ανοιξε εσυ και θα μπαινω με την συμπεριφορα αρσακειαδας

tsonakos...αρχισε να φυτευεις στο μπαλκονι

trelos...δασκαλε !!!! παρε με μαζι σου στο χωριο και μαθε με

stardust30 είπε...

@tzonakos
Αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα όντως.. Δηλαδή τί στάση είναι αυτή - να'σαι με την καλή σου στο δάσος και με το 'να χέρι να προσπαθείς να γδυθείς και με τ' άλλο να κρατάς τον πυροσβεστήρα του αυτοκινήτου μην αρπάξει φωτιά ο κώλος σου από κανέναν εμπρηστή..
Εκτός βέβαια κι αν καλέσεις την πυροσβεστική να προστατεύει τον πωπό σου και να πέρνει τζάμπα μάτι..

Trellos_tou_xoriou είπε...

Oi gunaikes sto xorio fantasionontai sex kosmopolitiko ,eno oi gunaikes tis polis fantasionontai sex voukoliko.
Mprrrrrrrrrrrrttttttttttt. Iiiiiiiiiiiiixaaa.
.
Oi Sxoles T.T.X.(trellos tou Xoriou) ,anoiksan kai sas perimenoun . Eggrafes protos thamnos deksia .Plirofories apo tin empeiri kai pliros organomeni gramateia mas .Epikafalis i Kotslia ,kai se texnikes plirofories i Mpirmpilo.
Parartima tou Stani College kai tou Copria University.
Didaskoun eksexonta stelexi
Brasidas Ksepetos Dr eksidikeumenis Eisagogoeksagogotexnikis katartisis
Soula De la Partona kai Pekston Ores. Epitimi kathegitria tou panepistimiou tis Mandritis kai afthentia stis anastiloseis.
Kai alloi poloi kathigites
;)
:)))))

zanzibar είπε...

Σωστό το ηθικό δίδαγμα. Αλλά έλα που
και στο γραφείο πρέπει να μένω και το νου μου μόνο σε τέτοια δεν έχω. (το φτιαξα το ποίημα πρωί πρωί).
Καλή βδομάδα!!

winston είπε...

Φαντάσου να φορούσες χλαμύδα σανδάλι και να τραβούσες κουπί...

(μπεν χουρ φάση)

skouliki είπε...

stardust...καλα και εσυ κανε ενα τεχνικο δασος βρε αδελφε χαχα

trelos..τρεχω να προλαβω ...παρτε μεεεεεεεεεεεεεεε καλεεεεεεεε

zanzibar..καλωςηρθες..παρομοιως φιλεναδα αστα πικρα

winston... εγω φανταζομαι ο αλλος θα το φανταζεται ? η θα με μπουγελωσει ?

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Σφίγγουν οι ζέστες...και ανησυχώ για σένα...
;-)))

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

skouliki είπε...

φυρδιν..καλη μου τι επαθε το μπλογκ σου ????

NdN είπε...

Καλημέρα skouliki,

1. Θέλω να είμαι αυτός ο "άγνωστος"¨που κάνει sex μαζι του το 30%, μπορώ;!

2. Μόνο στο 36 αρέσει να κυκλοφορούν γυμνές; Δηλαδή στουπόλοιπο 63% που κυκλοφορεί, δεν αρέσει; Και τότε γιατί το κάνει;!

3.Ευτυχώς υπάρχει και το υπόλοιπο 55% που δεν τους αρέσεουν οι μελαχρινοί με γαλάζια μάτια!

4. Είμαι μέσα στο 80%!!!!

5. Εγώ στις 7 είμαι στο γραφείο. Κανένα πρόβλημα για το πρωινό sex αλλά θα την ξυπνήσω από τις 5!

6. Από εδώ και πέρα διακοπές στο Φοινικόδασος στην Κρήτη! Θα τα συνδυάσουμε όλα!!!

Δεν με πειράζει που δεν κάνω sex στο γραφείο γιατί ο διπλανός μου είναι ένας ασχημομούρης Γιαπωνέζος!

Patrick vers.2 είπε...

χαχαχαχα! Τόσα άλλα μέρη υπάρχουν!

Νίκος Κ. είπε...

ρε είσαι με τα καλά σου??!!

marianaonice είπε...

Νάμαι και εγώ!
Καίριες οι επισημάνσεις σου!!
Μπράβο!

skouliki είπε...

ndn ..ευχαριστουμ εγια τις πληροφοριες τωρα μπορουμε να κοιμαστε ηρεμες ..
οστοσο αυτο το γιαπωνεζος χαλιας μου βγαζει μια ανωμαλια το τηλ.του σε παρακαλω ..

patrick..σωστο αλλα συγκεκριμμενα εκει τα φτιαξανε ο λυκος και η κοκκινοσκουφιτσα

nikos..οχι ..τι δεν το ηξερες ?

marianaonice..καλωςηρθες κοριτσακι... καιριεςςςςςςςςςςς ναι ναι ναι !!!! χαχχαχ

stardust30 είπε...

Τεχνητό δάσος; Άσε γιατί με τόσα λίγα δάση που έχει στο Ελλάντα βλέπω να ανακηρύσσουν το τεχνητό δασάκιμ προστατευόμενο και το σπιτάκιμ χτισμένο αυθαίρετα σε δασική έκταση!!!

:(

Haris είπε...

Είχαμε και εμείς ένα δάσος εδώ κοντά αλλά μας το έκαψαν γαμώτο! και οι στατιστικές ενάντιά μας

Lily είπε...

Κάτι ήξερε η κοκκινοσκουφίτσα που όλο στο δάσος έκανε βόλτες...

Lily είπε...

Unpaiktable post! Κάτι για μεσημεριανό έχουμε? Για να ξαναρίξω μια ματιά!

Lily είπε...

Όχι, μόνο σε πρωινό διαθέτει το κατάστημα! Θα είμαι μια θλιβερή μειoψηφία :P!

skouliki είπε...

stardust...σιγουρα για να μην σου πω για τις πετρουλες γυρω του σπιτιου σου οι οποιες ειναι στην πραγματικοτητα αρχαια ...

χαρη..παμε να το φυτεουμε ολοι !!

lily stories..βλεπεις τιποτα δεν ειναι τυχαιο...

lily...καλα αν ειναι να στεναχωρηθεις να σου βρω και μια ερευνα σε μεσημεριανη χαχαχα

moyratos είπε...

Σκουλικάκι, γιατί βρίζεις? Μήπως κάθεσε μέχρι αργά στο γραφείο?

χαχαχαχαχα
χχααχχαχαχα

Άκους εκεί ....

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ακομα στο γραφειο εισαι; Ντροπή!

tzonakos είπε...

Επιτέλους βρήκα το ταίρι μου αφου παραδέχτηκες οτι δεν πας καλά :Ρ

Καλό μήναααα :)

iLiAs είπε...

...καλό μήνα :)

"ζαχαρούλα.." είπε...

εσύ stupid?????????????????????

oh no no no no no........!!!!

καλό μήνα !!

skouliki είπε...

μουρατος...ναι ..αμανννννννννννν

βρασιδα..ασε πικρα ...τι μηνα εχουμε λεμε ??

τζονακο...συ εισαι μονιμη περιπτωση ομως ανιατη μην ξεχνιεσαι..καλο μηνα

ιλια...καλο μηνα και σε σενα

ζαχαρουλα..λιγο μωρε ετσι για ουζοποικικλια ..καλο μηνα

tzonakos είπε...

Mόνιμη εισαι και φαίνεσαι :Ρ
Χαχαχαχαχ

skouliki είπε...

στα μουτρα σουυυυυυυυυυυυυυ

παλιοπαιδοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

πουφ

Crazy Tourists είπε...

Τρελό συμπέρασμα έβγαλες πάλι τρελοσκούληκο!!

Τρελοτουρίστρια

island είπε...

O Κίτσος στο δάσος μένει;Αν όχι θα πρέπει να πάει γρήγορα γιατί δεν σε βλέπω καλά.Όλο ταξιδάκια είναι και από δάσος τίποτα!!!

Φιλί και καλό μήνα

moyratos είπε...

E τότε δεν έχεις καλό αφεντικό!!!!
χαχααχ
αχαχ
αχχα
αχχαχα
αχαχ
αχαχαχαχ

Darthiir the Abban είπε...

Έτσι...
Να κυκλοφορείς στα μπαράκια μπας και με πετύχεις :)

Ενεσούλα είπε...

Και...
από την πείρα σου...
δεν παίζει...
να λέει ψέμματα...
η έρευνα;;;???
:ΡΡΡ
Φιλάκια

skouliki είπε...

crazy...ειναι τρελος ο κοσμος καλε για αυτο

island...οχι μενει σε σπηλια με αλλα γιδια..χαχαχαχαχ..καλο μηνα

moyratos...καλο εχω βρε αλλα μοιαζει με τον φρεντι με τα ωραια νυχια ...αουτς

abban...δεν θα παραλειψω .. ραντεβου στο μπαρ το ναυαγιο αχχαχα

ενεσουλα... απο αυτην την τεραστια πειρα που εχω μαλλον ολη η ερευνα ειναι λαθος χιχιιχ

MAD είπε...

Περπατώ
περπατώ
εις το δάσος
όταν ο μπήχτης
δεν είναι εδώ


:-P

manetarius είπε...

Το τρελλοσκούλικο ξαναχτυπά με νέα ανάρτηση, ακριβώς την εβδομάδα που επέστρεψα.. στο γραφείο!

skouliki είπε...

γιατρε...αχαχαχαα ταλεντο εισαι τελικα

μανιταρακι...ηρθεςςςςςςς βρε επιτελουςςςςςςςς..τρεχω να σε τσεκαρω με αναρτηση τρεληηηηηη

Ολοκληρωμένη συνάρτηση είπε...

Δεν είν' αυτό καλέ... απλά κρατιώμαστε στο ύψος μας. Ουδεμία σχέση με γκαντεμιά έχουν οι 2ψήφιες ώρες εργασίας! (πάντα πρέπει να βρισκουμε μια καλή δικαιολογία για υπερασπιζόμαστε τον εαυτό μας έναντι της γκαντεμιάς);-)

skouliki είπε...

αδικια και γκαντεμια -- > πουφ

KitsosMitsos είπε...

Γι αυτό και γω δουλεύω σκληρά...Όλο και κάτι καλό θα τύχει!

skouliki είπε...

σε σενα ειδικα ....ολα τα καλα πανω σου θα πεσουν ..