Σάββατο, 21 Ιουνίου 2008

Kiss me Babis...

Bookmark and Share

49 σχόλια:

Crazy Tourists είπε...

Χαχα!!
Είναι να μη σου τύχει ε;
Καλό Σαββατοκύριακο σκουλήκι!!!!

CrazyTourist2

winston είπε...

Είσαι ελεϊνή...

Τι είναι αυτά καλέ;;;

Αίσχος!

(γυμνούς έπρεπε να τους βάλεις...)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τελικά θέλει προσοχή την σήμερον ημέρα...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Χαχαχχαχαχαχα............
Να 'σαι καλά, το καταδιασκέδασα!!!!!
:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

gremiii είπε...

Κι εσύ "λάμπεις", Babis.

skouliki είπε...

crazy...και να σου τυχει νταξει μωρε αχαχαχχαχαχαχαχ εμπειρια τι να πω και εγω η δολια ντε...

winston...κατσε να δεις και τις αλλες αναρτησεις που ερχονται ..μην κοκκινησεις ομως

ασκαρ....το μονο σιγουρο

φυρδην...ωραια την επομενη φερε και παρεα μαζι φιλι

gremii...ακριβωςςςςςς !!!!!!

Dokimos είπε...

Twra ti na sou pw??! Oso paei k xeirotereuei i katastasi sou...;)
Btw, poly petyximeni i epilogi tou onomatos!!
Euxomai kalo Sab/ko - aponeireuto!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πριν φύγω για το μοναστήρι, κάτσε να σε βάλω στο χαρέμι!

VagSiok είπε...

χιχιχιχι!! Κονσέρτο για ..πολυβόλα..
Καλό βράδυ..

skouliki είπε...

δοκιμος..και ακομα δεν μπηκε ο καυσωνας ...εχω και χειροτερα μετα περιμενε ..καλο σκ και σε σεναα

ασκαρ...και αργησες λεμε

vag..κατσε να προφυλαχτω απο τα σκαγια

Haris είπε...

xaxaxaxaxaxxa

"ζαχαρούλα.." είπε...

...τα φαινόμενα απατούν τελικά ε????????????

φιλάκια... καλό ΣΚ!

tzonakos είπε...

Boiiinngggg !!! Αμαν. Μάλλον ασυμφωνίες χαρακτήρων βλέπω :Ρ

winston είπε...

Είμαι και του κοκκινίσματος εγώ...

Κούκος είπε...

-Πως σε λένε;
-Αναίς
-Τι ωραίο όνομα! Απο που βγαίνει;
-Απο το Παναής....

skouliki είπε...

χαρη..καλησπερα

ζαχαρουλα ...καμια φορα απατουν και ποδοπατουν κιολας

τζονακο..τσαχπινιες κανουν κατα βαθος αγαπιουνται

winston...ξεορυμε ξερουμε

κουκος..χααχαχαχ παλιο και αθανατο

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Αυτά είναι. Να πας στο κρεβάτι με μια γυναίκα και τελικά να βγει πιο άντρας κι από σένα!!!

tzonakos είπε...

Αγαπιούνται λες ;
Καλά οτι πείς.

Πέρνα σε λίγη ωρίτσα απο το μπλόγκι μου να διαβάσεις ιστορίες περι σεχ :)

MAD είπε...

Ο Θεός κι η Παναγία!

[και τραβέλια έχουν ψυχή! LOL]

skouliki είπε...

ggkb...καλα αμα συμβει μην τρομαξεις κανε μουυυυυυυ να εισαι μεσα χιχιιχι

tzonakos..πηγα ..ειδα..σχολιασα... οβερ

mad... ελα μωρε μην τρομαζεις σου εχω και αλλο μετα πιο καυτο

Εφιάλτης είπε...

Δε σε φιλώ έχεις και εσύ 2 κεφάλια χαχα...

KitsosMitsos είπε...

Ωχ! Μη μου λες τέτοια και κάτι φόυσκωνε στην άλλη προχθές. Και μου έλεγε κάτι για κοχύλια...

stardust30 είπε...

Α πα πα.. Εδώ είναι που λένε το περίφημο (για την ποιότητά του):
"Ούτε στον εχθρό μου να μην τύχει, να χει τέτοια τύχη.."

skouliki είπε...

εφιαλτης..ναι μεινε μακρια χαχχαχαχ

κιτσος...μωρακι ηρθες ..και στο ειπα να μην τους κα@λωνεις ειναι επικινδυνα εκει

stardust...χαχχα καλο το ασμα ταιριαξε

iLiAs είπε...

..καμιά φορά είναι καλό να μην σου "σηκώνεται" :P

Καλή βδομάδα να σου ξημερώσει :)

Freelancer είπε...

Το τηλεκοντρόλ είναι ρε παιδιά.

NdN είπε...

Γεια σου σκουλήκι!

Απαπαπα!! Μακριά από εμάς και ας τύχει και στον Babis!

skouliki είπε...

ilias...καμια φορα μην γινει κι συνηθειο

freelancer..αχαχαα ναι ο μυθος

ndn ...μακρια απο σας απο μενα παλι παιζεται χιχιιχιχ

Γλυκο-Κερασο-Ζouzouna είπε...

Χα χα χα ! Μου χρειαζόταν με τόσο φόρτο σήμερα !
θα "φιλοξενηθείς" στο "εξοχικό" μου την Τετάρτη στις 25, μεθαύριο.
φιλιά

skouliki είπε...

ok zouzpunitsa ..θα ειμαι εκει να κραξω

island είπε...

Είσαι κακόβουλη,ρατσίστρια,κακεντρεχής και τσούχτρα προς την συμπαθή τάξη των τρανσφόρμ....εε...τραννσέξουαλ....

Αυτό μόνο έχω να πω

island είπε...

το τσούχτρα δεν ήταν δικιά μου ιδέα...με εννοείς φαντάζομαι

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Αν δε με απατάει το λάγνο μου βλέμμα η τύπισα έχει πιο πλούσια χαρήσματα απο τον τύπο, χι χι.

Αχ βρε φουκαρα Μπάμπη...

fresco είπε...

ωχ!!!

πίκρααααααααααααααα!

:-Ρ

byeee;-)

skouliki είπε...

Island..... μπορω να γινω και καβουρι ..ελααααα θελω να ειμαι τρανσεξουαλ τσουχτρα που μοιαζει με καβουρι ..

νικο..καλωςηρθες... μισο να παρω τον χαρακα να δω ..με ενδιαφερει λεμε

φρεσκο....βαλε ζαχαρηηηηηη να φτιαξει

Alexis B είπε...

είναι αυτό που λέει τράβα μωρή κατούρα όρθια......
ουάχαχαχαχαχαχαχα

skouliki είπε...

αχααχα ακριβως καλε

Μιμης Ζερβος είπε...

το θεό σου δεν έχεις..

skouliki είπε...

ειδες τστσττστσ

θεια αννα είπε...

ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΛΑΧΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ.ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!

kikop80 είπε...

Να 'ναι καλά τα παληκάρια να χρούνε τον έρωτά τους!!!
XEXEXE!!!

skouliki είπε...

θεια αννα ...καλωςηρθες...ακριβως φιλεναδα αχχαχαχ

Kikop... και με εναν κουμπαρα να γινει τριο χιχιιχ

moyratos είπε...

Αν τα θέλει η "τύχη" σου!!!!

skouliki είπε...

xaxxa ή η ατυχια σου

Marina είπε...

Α! Τι γέλιο! Και τι μου θυμ'ιζεις. Ημουνα μικρή σε φιλικό σπίτι των γονέων μου και με βάλανε να κοιμηθώ. Ομως κρυφάκουγα. Ελεγε λοιπόν κάποιος πως ψάρεψε μιά πόρνη στο Μιλάνο. Δεν τον έβλεπα αλλά τον άκουγα με τις περιγραφές και τι κόμματος που ήταν και τέτοια. Φθάνουνε λοιπόν στο ξενοδοχείο του, πάνε στο δωμάτιο αρχίζουν τα πιασίματα και ξαφνικά..μπάμ! έγινε άντρας η πόρνη (αυτό δεν το κατάλαβα τότε), οπότε ο φίλος μας την πέταξε έξω..είπε.
Αργότερα που μεγάλωσα είχα ρωτήσει τη μαμά μου γι' αυτό και εκείνη είχε πέί, ότι δεν έδιωξε το τραβεστί, την κα*λ*** πέταξε έξω

skouliki είπε...

χαχαχα μαρινακι τι τραυματα εχεις και εσυ βρε παιδικα αχααχχα

Patrick vers.2 είπε...

OMG!!!!!!!!!!!

skouliki είπε...

σε σοκαρα ξερω ξερω κουραγιο ..

Δραπέτης είπε...

Έχει πολύ πλάκα εδώ πέρα θα κοιτάξω και τα υπόλοιπα