Δευτέρα, 19 Μαΐου 2008

Αναρχική τρίχα...


Ωρα 11:00 μπροστα στο υπεροχο ειλικρινή καθρέφτη μου που παντα - χωρίς σχόλια παρακαλώ - με αποθεώνει..

Σημερα λοιπόν το αποφάσισα θα στρωσει η ρημάδα η τρίχα είμαι σίγουρη εχω αγορασει και το καταπληκτικο ζελε "Στροσίδι" της γνωστης φίρμας "Ζελεζονγκ".

Με απαλές χαδιάρικες κινήσεις την περικυκλώνω με το δάχτυλο και αρχίζω τις απαλές μαλάξεις με τον ζελέ..

Τσάκ..τσούκ..τσικι..τσικι...φλατς..φλουτς....

Και να!! έγινε θαύμα ω!!! ζελεδιάστηκε μια χαρά η καταραμένη ..

Και ξάφνου μου ήρθε η φλασιά ..όχι ρε γαμωτι μου δεν έχω βάλει την μπλούζα μου ...γκρρρρρ..αμανννν !!!!!!

Δεκτές προσφορές κλωνοποίησης τρίχας που διεγείρουν possibilites για την επεξεργασία της

Bookmark and Share

48 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Την κατάλληλη στιγμή ήρθε η φλασιά. Όπως πάντα δηλαδής.
Όσο για μένα, όταν πετάει η τρίχα απλώς την τραβάω και πέφτει. Έτσι απλά για να μην έχουμε προβλήματα.
Τρίχες η κουβέντα μας...

skouliki είπε...

εσυ εισαι ειδικη περιπτωση ..τις πετας και αυτες ξαναγυρνανε

KitsosMitsos είπε...

Αλλά κολλάνε αλλού από εκεί που πρέπει.
Μιλάμε για τρελές αναρχιδότριχες!!!

iLiAs είπε...

...τι ωρα ανοιγουν τα κομμωτηρια?
εχουν γινει τα μαλλια απο τη θαλασσα σαν φύκια :)

Καλησπέρα στα παιδιά :)

fresco είπε...

είναι ιδέα μου ή τα post σου γίνονται ολοένα και πιο "καμμένα";...

χαχαχα!!!

skouliki 4 ever!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλώς βρεθήκαμε τριχωτό σκουλίκι!

Το καλύτερο στρώσιμο τρίχας το κάνει η γλώσσα της αγελάδας!
Δοκιμασμένη συνταγή λέμε!

skouliki είπε...

ασκαρδαμυκτι ..καλως τον ..δωσε γλωσσα τωραααααααααα

φρεσκο...οχι αληθειααααα ειναι..παρενεργειες λεμε χαλια

ηλια......αντε ρεεεεεε και εγω δουλευω σαν σκυλι το φυκι μου γαμω

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

@ασκαρδαμυκτί: Και μιας και τυχαίνει να βρίσκεται μια αγελάδα ανάμεσά σας, θα το εκμεταλλευτώ. Θα ανοίξω κομμωτήριο ειδικό στο στρώσιμο τρίχας από αγελάδα. Μας τρώτε που μας τρώτε εμάς τις αγελάδες, τουλάχιστον ας σας φανούμε κι αλλού χρήσιμες!! Σκουλήκι περιμένω ραντεβού για στρώσιμο τρίχας, μη λουστείς! Θα τα κανονίσω όλα εγώ!

skouliki είπε...

ηρωαααααααααααααα μου ......

NEMESIS είπε...

Ego apo proxthes poy perasa ta 25 aisthanomai tis trixes moy na min me agapane pia kai na me apoxeretoyn.Oses den xreiazeste,min tis petate kanoniste moy ena ranteboy mpas kai kanoyme kanena kone:):)

skouliki είπε...

καλως το....ξερω ειμαι κακια αλλα πρεπει να ρωτησω απο πανω χανεις η απο κατω ? χχεεχεχεεχχ

NEMESIS είπε...

Apo pano distixos...Kato mas episkeptetai o ksilokopos 2 fores ti bdomada!!xixixi!!!

skouliki είπε...

χαχαχαχαχα με 3 λεπιδες ευχομαι να ειναι ο δολιος

NEMESIS είπε...

χαχαχαχαχα!!!!

NEMESIS είπε...

Me treis einai.toso kairo eides?Den to ksera!tora moy kinises tin periergia!

skouliki είπε...

ναι αλλα εχει λαβη με ελαστικο σφουγγαρακι για μεγαλύτερη ευκολια του αντιχειρα ???/?????

NEMESIS είπε...

Xm...Les giayto na ponaei o antixeiras?Me koroidepsan gamoto....

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Κατι ξερω εγω που τις πεταω τις τριχες δεξια κι αριστερα. Σκουλικι κατσε φρονιμα να γινεις νοικοκύρης.

maria λεμονατη! είπε...

skoulikακι μαρεσει η larger than life προεκταση σου!
εχω μεινει εκθαμβη και δεν μπορω να απαντησω περι τριχας...

purple είπε...

αφου εξαντλησαμε τα σεξουαλικα πιασαμε τις τριχες!!! αισχος γινε ξανα προστυχη!!!
χαχαχααχαχαχαχαχαχα

winston είπε...

χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχααχα....
Εμένα μου συμβαίνει το άλλο, έχεις ντυθεί είσαι στη πόρτα και συνειδητοποιείς ότι δεν έχεις βάλει αποσμητικό... Να μπεις και σε λεωφορείο και έχεις αυτομάτως μαζέψει όλες τις κατάρες του κακόμοιρου λαού...

skouliki είπε...

βρασιδα...ρε φρονιμη ειμαι ...σουζα καθομαι
σε επεισα ????????

purple..ειπα να κανω ενα διαλειμα χαχαχ

maraki...σε ευχαιστω κοινο μου ..φιλι

winston...πιφφφφφφ ναι μου εχει τυχει αλλα εχω γυρισει πισω και εχω βαλει

NEMESIS είπε...

Winston ante aytoys sto leoforeio toys prospernas.Me ayti poy se perimeni ti kanis???

winston είπε...

Καλά εκεί... Την έβαψες... Δεν υπάρχει σωτηρία...

skouliki είπε...

κοριτσια καλημερες πειτε τα μην ενοχλω χαχαχ

winston είπε...

Εσύ δεν ενοχλείς ποτέ :-#

NEMESIS είπε...

Giati na enoxleis esy poulaki moy?Gia pes tin apopsi soy!An soy erxotan to amore etsi ti tha kanes?

skouliki είπε...

κοριτσια εγω συνηθιζω να μενω με τα αμορε μου κατω απο την ιδια στεγη απο την 1 στιγμη οποτε χλωμο να μου συμβει

αν ομως μιλαμε για ραντεβου και μυριζε στο ετσι εχω γινει λουηςς

laxanaki είπε...

Οι τρίχες είναι ότι και ο κάτοχός τους!! χιχιχιχιχιχιχι

kat. είπε...

δηλαδή έπρεπε να οπωσδήποτε να βάλεις μπλούζα;;;

άντε τώρα. μην κολλάμε σε λεπτομέρειες!

island είπε...

Εμένα οι τρίχες μου σκουλικάκι έχουν αρχίσει και με εγκαταλείπουν.Σε λίγο δεν θα τις ζελεδιάζω αλλά θα βάζω μια αγελάδα να με γλύφει για να στρώνουν.

Φιλιά ρε...

Alexis B είπε...

Η λύση για τίς αναχότριχες είναι μία
ΨΑΛΙΔΙ και ΧΧΧΧΧΧΧΡΑτς για να μάθει.
Να βάλουν μυαλό και οι άλλες!!!!!!!!!!
ΚΑΛΗΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

skouliki είπε...

λαχανακι ενδιαφερον καλε αυτο που λες ..δεν ξερω με συμφερει αυτο τωρα η οχι ...χμ...


αλεξης σου εχω πει μην εισαι βιαιος ...να εισαι ..να μην εισαι..να εισαι ..να μην εισαι

κατ και τι να βαλω? πουκαμισο ??? μπλουζακι οπως και να εχειιιι

island τσονταρε κατι να μεινουν καλε παρε παραδειγματα απο τον κιτσο χαχαχχαχαχ

laxanaki είπε...

Σε συμφέρει πίστεψέ με!! χιχιχιχιχι

skouliki είπε...

τοτε αφηνομαιιιι στα λαχανοχερα σου

manetarius είπε...

Αυτό το Στρωσίδι της Ζελεζόνγκ κάνει θαύματα...αλλά θα σου προτείνω και τη λάκ "Κάτσε κάτω ρε" της εταιρείας "Λακγιαδιαολότρυχες" τώρα και στο φαρμακείο της γειτονιάς σας!

Angel Vs Life είπε...

kaneis ki esy, tin trixa, trixia... :o)

tzonakos είπε...

Τρίχεςςςς αναρχικέςςςςς
γρήγορα τα ΜΑΤ !

Μ πάτσοι
Α ναρχικών
Τ ριχών

Τριχονομία !

skouliki είπε...

tzonako...ωπααααα αφηστε κατω τα καπνογονα

αγγελε...εννοειται χαχα

μανιταρακι..ευχαριστω με σωνεις !!!

gremiii είπε...

Κάτσε να το παίξω Κωστάλας λίγο...
Βλέπεις, που η ενθουσιώδης καταναλωτική μανία και η υπέρμετρη διαβλητική ανάγκη της εφαρμογής των προϊόντων της μέσα στο μεταμοντέρνο καθρεπτίζον πλαίσιο του χαοτικού κύκλου της ζωής μας, επιφέρει κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις ασυναρτησίας και ασκεπτικισμού στην κατά τα άλλα στιβαρομίζερη καθημερινότητά μας.
Εν ολίγοις, την επόμενη φορά βγες χωρίς μπλούζα. Στα τέτοια σου.

iLiAs είπε...

Καλο απογευμα... :)

skouliki είπε...

gremii..σωστα χωρις μπλουζα με τις τιταντες μονο...χαρμα θα ειμαι

ηλια ..επισης

neoinileias είπε...

ενδιαφερον ζητημα!!!

MAD είπε...

Γιατί δεν την κόβεις από τη ρίζα? Εκτός κι αν είναι από τις "καλές" (όχι άσπρη δηλαδή :-P)

skouliki είπε...

γιατρε ..δεν κοβεται τιποτα θα χασω dna

neo..καλωςηρθες στην παρεα

Patrick vers.2 είπε...

Γιατί δεν την κόβεις να ησυχάσεις; Σκψύ και το οικονομίκό όφελος του ζελέ. Ή μήπως έχει συναισθηματική αξία;

skouliki είπε...

οχι μωρε ετσι να γκρινιαζω θελω

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον το πιο αναρχικο βιβλιο ever