Τετάρτη, 14 Μαΐου 2008

Τι καλά παιδιά...

kitsosmitsos: και τσουτσου και προύτσου
skouliki: αααααααααα με παρενοχλεις σεξουαλικα φυγε
kitsosmitsos: μην αντιστέκεσαι, μην αντιστέκεσαι, κάνε ένα βήμα και συ
skouliki: το νινι το νινι το νινι σερνει πυτζαμες
kitsosmitsos: και το πιπί τι κάνει;
skouliki: αερα
kitsosmitsos: αεράτο πλι γιατί ο αητός πιτένει στουν αήρα
skouliki: στραγαλια εφαγες ?



winston: Πώς τα πέρασες το ΣΚ καλό μου skoulikaki?
skouliki: καθισμενη σε ενα καναπε και δεν σηκωθηκα ουτε για κατουρημα
winston: Πώς άντεξες ρε
skouliki: εχω μεγαλη φούσκα
winston: Και πώς την κουβαλάς ακριβώς;
skouliki: στον ωμο με σκοινακι
winston: Καλά δυο μέρες για κατούρημα δεν πήγες... Με το χέσιμο όμως τι έκανες;
skouliki: τιποτα ουτε εκει
skouliki: καλα το ξερεις οτι... οτι γραφουμε εδω θα τα κανω ποστ ε?
winston: Ωχχχχχχ! Ξεφτίλα θα γίνωωωωω... όχι ότι δεν είμαι από μόνη μου...
skouliki: δεν θα εισαι η πρωτη
winston: Αυτό το ξέρω... Αλλά θα είμαι η πρώτη που θα γίνει ρεζίλι και θα έχει το όνομα Winston!

Bookmark and Share

41 σχόλια:

lifewhispers είπε...

εγω ενα εχω να πω με μια δοη ζηλιας: υπαρχουν ανθρωποι που περνουν ακομη τετοια σαββατοκυριακα;;;;;;;

ευγε σκουλικι!
χιλια ευγε!
να μου πεις το κολπο να το κανω κι εγω!
αιντε!

winston είπε...

Είσαι... Είσαι....
(γκρρρρρρ)

skouliki είπε...

life..το chat box μου ειναι μαρτυριαρικο...μην βρεθεις εκει χαθηκες χαχχαχαχχααχχα

winston...με λατρευεις το ξερω

winston είπε...

Όπως προείπα:
Κατά πολύ πολύ πολύ βάθος....

skouliki είπε...

αυτα ειναι αμα εισαι καλος ανθρωπος και αγαπας ολον τον κοσμο

winston είπε...

Θες να πεις ότι εγώ είμαι καλός άνθρωπος ή εσύ... Γιατί εδώ οι απόψεις μπορεί να διίστανται(από ορθογραφία σκίζω!).

Ολοκληρωμένη συνάρτηση είπε...

Καμιά νυχτικιά αέρινη και αιθέρια θα σύρει κανείς; Όχι τίποτε άλλο, να ζήσει κι ο αητός. Τέτοιο πλι δεν ειναι για να πεθαίνει!

mmexer είπε...

ήταν δύο υπέροχες συζητήσεις για το κατά πόσο η Ελλάδα μπορεί να φτιάξει πυρηνικό εργοστάσιο
γκρρρρρρρρρρρρρρρρρ
ο ΚίτσοςΜίτσος ακούει Ρουβά;

χαίρομαι που δεν σε γνωρίζω προσωπικά να μου βάζεις και μένα τις συνομιλίες χαχαχαχα έλα... κρύο αστείο :)

μπαι δε γουέι με γεια το καινούριο λουκ αν και το προηγούμενο ήταν πιο ωραίο (κακίες)

tzonakos είπε...

Κατ αρχήν εισαι για δέσιμο.

Δεύτερον με γεια το νέο look που μου αρέσει αλλα μου θυμίζει κατι... θα το θυμηθώ εντελώς οταν μπορέσω.

Τρίτον Ξκουλίκι-ρούφ βγάζεις τις συζητήξεις στον αέρα λέμε.
Πάλι καλά που δεν μιλάμε σε messengers τη γλύτωξα.

Τέταρτον θα πάω να δώ ποια ειναι αυτη η winston γιατι παλιά κάπνιζα τέτοια και είμε μπερίεργκος.

Πέμπτον δεν εχει.

Εκτον πότε θα πάμενες για κανα γκαφέ ή μπυρόνιον ;

Εβδομον έφυγα, πάω για κατι ψώνια και θα σε παρακολουθάω γιατι χρεισεξαι φροντίδα.

Ογδοον γεια !

skouliki είπε...

τζονακο..ευχαριστω και για 1500 σχολια σου ....εχε υποψιν σου οτι σε εχω στο μυαλο μου να σε ανεβασω και σενα ...απλα επειδη ειμαι πολυ τρελη το παλευω να ειναι κατι καλο...το νου σου βγαινεις χαχαχ
θα παμε οποτε θες καλε μου να ηρεμησω απο δουλεια και φυγαμε

συναρτηση...που να πεθαινει ολη μερα αγκαλια το εχω χαχα

winston...κοιτα εσυ εισαι καλος ανθρωπος νομιζω ε? οχι ? πως ? ποια εισαι ? συγνωμη κυριε ...

mmexer..και ναι ο κιτσος ακουει ρουβα ειναι αληθεια..ηθελα να κανω νεο λουκ λαικης μωρε ξερεις να γινω προσιτη χαχαχα

tzonakos είπε...

1500 ???
Πωπω ειμαι άρρωστος... κλάψψψ

winston είπε...

Αναφερόμουν στο σκηνικό με την κοπελιά που σου περιέγραψα...
Τεσπά... Τουλάχιστον δεν έχω φάει καμιά ντομάτα ακόμη... Λες να υπάρχει πρόγραμμα που να επιτρέπει στους αναγνώστες να πετάνε virtual ντομάτες σε όσους γίνονται ξεφτίλα;;;

purple είπε...

καταβαθος θες να κανεις μεσημεριανο εσυ... με θες για το πανελ???
χιχιχιχιχιχι

winston είπε...

Τι φώτο είναι αυτή;;;;; Έχω πάθει σοκ!!! Είμαι πολύ πιο όμορφη εντάξει;;;;

gremiii είπε...

Όπως λέει κι ο Χάρυ Κλυν
..."κριτσίνια σπάμε;"
Έλα, παραδέξου το, με πάμπερς κυκλοφορείς στο σπίτι...

skouliki είπε...

purple..εννοειται βρε σε εχω στα υποψιν

winston ..και βεβαια υπαρχει αυριο θα στο στειλω και ολας χαχα
επισης καλα ναι εσυ εισαι θεα αγαπη μου

τζονακο...πολυ για αυτο σε αγαπαω

gremii...εγω ? εγω με πανες ??? κουλαμαρα χαχα

patsiouri είπε...

Μεγειές!!!!!

oi tempelides tis aporis elladas είπε...

και που πρρρ και δεν τσσσσσσ τι εγινε?
ασε γιατι ο το σκουλικι μου μοιαζει για μακη.και ο winston για κουκοδημο. τσ τσ τσ!

ҳ̸Ҳ̸ҳ[̲̅G][̲̅O][̲̅T][̲̅H][̲̅A][̲̅N][̲̅G][̲̅E][̲̅L]ҳ̸Ҳ̸ҳ είπε...

Ενταξει, ολα τα λεφτα το ποστ...

Αναμενω το επομενο!

skouliki είπε...

εσυ με το τεραστιο ονομα...
καλωςηρθες αλλα που να το γραφω ολο το ονομα καλε..λυπησου με ..να το περιμενεις

τεμπεληδες...χχαχααχαχα περασμενα ξινα σταφυλια...οχι και μακης εγω η κορμαρααααααα

πατσιουρη..οεο ευχαριστω

14/5/08 22:14

"ζαχαρούλα.." είπε...

απονέμω το πρώτο βραβείο , στην κατηγορία "γελάτε γιατί χανόμαστε".. στο .........αγαπημένο skouliki!!!!!!!!! μπράααββββοοοοοο!!!!!

καληνύχτα!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Χαίρομαι που -πραγματικά- δεν είμαι ο μόνος άνθρωπος (αγελάδα για πολλούς) που το έχουν χάσει τελείως...!!!

Crazy Tourists είπε...

Για μας ετοιμάζεις ένεση αλλα κι εσύ την θες τη δικιά σου!:P
CrazyTourist1

skouliki είπε...

ζαχαρουλα....νιωθω βαθια συγκινηση..ευχαριστω τον λαο μου και την μαμα μου

ggkb..τι λες μπιφτεκακι μου.. ειμαστε πολλοι τωρα κανουμε και συλλογο

crazy...το μονο σιγουρο ειναι αυτο χαχαχχα

Surrealist είπε...

Πάρα μα πάρα πολύ καλά, Καλοοοοο!!!!

Την καλησπερα μου, πανέξυπνο, τελείως σκουληκίσιο!!


Να είσαι καλά!!!!

Εφιάλτης είπε...

Γαμώτο, αυτό που μου έλειψε όλο το χειμώνα ήταν το chat του σκουλικιού γιατί έχει πλάκα, άλλωστε και εγώ έχω πάρει μέρος χαχα. Τα λέμε.

skouliki είπε...

efialtis...βεβαιως περαστε και θα σας εκθεσω και σας χαχαχχα
φιλακι

surrealist..ευχαριστω αλλα εγω δεν εκανα κατι αυτοι με ενοχλουν καθημερινα χαχαχ φιλια

iLiAs είπε...

..διάλογοι γεμάτοι ουσία και πάθος :P

καλησπέρα σας :)

skouliki είπε...

μα ειμαστε σοβαροι ανθρωποι εμεις καλε

tzonakos είπε...

Η πολλή σαβαρότης βλάπτει τις αρρώστιες.

Νίκος Κ. είπε...

ψηφίζω KITSOMITSO!

skouliki είπε...

νικο...τι περιμενεις και βραβειο χαχα

τζονακο...οτι πειτε γιατρε μου

Κούκος είπε...

Μα στα σοβαρά τώρα, είσαι τσιμπιμένη με τον Κιτσομήτσο;
(τόσο πέραση έχουν πια τα ταξιδιωτικά ποστ;)

Ενδιαφέρουσες απορίες έχει η Γουίνς (τον)!

manetarius είπε...

Όλοι κρύβουμε έναν Τριανταφυλλόπουλο μέσα μας τελικά!
Βρε σκώληξ...τι 'ν' αυτά που κάνεις στους φίλους σου;
Απορία: Πόσο καιρό αντέχει η φούσκα ενός σκώληκα;

skouliki είπε...

manetarious...η φουσκα ειναι αοριστου χρονου..και ναι αυτα κανω τα αγαπαω για αυτο χαχα

κουκος...και βεβαια ειμαι τσιμπημενη ειναι πολυ ωραιος αντρας λεμε τωρα

Angel Vs Life είπε...

olo kai pio dyskolo to flirt stis meres mas... :o))))

skouliki είπε...

οχι βρε πανευκολο ειναι

μια χαραααααααααααααααα

laxanaki είπε...

Και το έχω πει, αυτό το chatbox καταστρέφει κόσμο!! χιχιχιχιχιχι!!! Είσαι φοβερή παιδί μου!!!

skouliki είπε...

εγω δεν κανω τιποτα στα παιδια πες το που ειναι πρωταγωνιστες χαχχαχα

KitsosMitsos είπε...

Όνειρα και όνειρα...
Είπα να ρίξω ένα άσμα, έτσι για το καλό!
Καλά παιδιά και καλό Πάσχα!!!
Φιλιά

skouliki είπε...

φιλια επισης