Τετάρτη, 28 Μαΐου 2008

Blog game..Αλήθεια και ψέμματα...

Πρόσκληση απο Gi Gaga kouni Beli

Γράφεις 4 προτάσεις που αφορούν εσένα.
Ψηφίστε ποια απ’όλες είναι αληθινή.

1. Εχω ντυθεί απόκριες μελισσούλα και εχω σκάσει μύτη ετσι στην δουλειά.











2. Εχω φάει ένα βράδυ καταλάθος ένα παρατημένο τόστ γεμάτο με μερμύγκια









Νο 2 σωστή απάντηση (μην την ψάχνεις τρελή φαση ) γιουπι σε kikop80 και Radio Marconi

3. Εχω φάει τρελή σαβούρα μπροστά σε πολύ κοσμο στο αεροδρόμιο μέρα μεσημέρι










4. Εχω μεθύσει ενα βράδυ τόσο πολύ που ξέχασα ότι είχα πάρει αμάξι και γύρισα πίσω σπίτι με τα πόδια










Δίνω πάσα σε : Island.. Kitsosmitsos.. Laxanaki.. Radio Marconi.. Winston.. Yes Mr Bob.. Ο Εφιάλτης.. Innersilence

Bookmark and Share

43 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Να σου πω τη μαύρη μου αλήθεια, τα πιστεύω όλα! Χαχα!
Κακό είναι αυτό; Αφού είσαι ανώμαλο-γκάου-μπίου!
Φιλί!

ΥΓ Για τους κανόνες του παιχνιδιού θα ψηφίσω τυχαία το τέσσερα.

skouliki είπε...

οχι καλε καλο ειναι που με λες ανωμαλο .........γιδιιιιιιιιιιιιι

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα αλλά για λόγους ευγενούς άμιλλας θα επιλέξω το 3ο. Αν ισχύει, περιμένω φωτογραφικά ντοκουμέντα!!Βζιιιιιιιιν!!!

skouliki είπε...

θα ενημερωσω σχετικα λεμε σε 3,4 μερες μην ανησυχεις

kikop80 είπε...

Καλησπέρα σκουλίκι!
Θα πάρω το Νο 2 γιατί έτσι μου ΄ρθε πάνω στην τρέλα μου!

Sandy Cheeks είπε...

Το 4 ακούγεται πιο φυσιολογικό για σένα, οπότε το ψηφίζω.

Sandy Cheeks είπε...

Κι ευχαριστώ για τη πρόσκληση, με βάζεις να σκεφτώ τώρα.

skouliki είπε...

kikop..καλωςηρθες στην παρεα και ευχαριστω για τα καλα σου λογια

sandy... παρακαλω, φυσιολογικο τι σημαινει κατι ειναι αλλα το εχω ξεχασει ρε γαμωτι

KitsosMitsos είπε...

Μπεεε γίδι είμαι εγώ;
Μη σε περιλάβω!!!

Ευχαριστώ για την πρόσκληση είπα;
Δεν είπα!

skouliki είπε...

ναι ναι παρακαλω γιδακι

Inner silence είπε...

το 3 λεω εγω :P

gremiii είπε...

Καλά εννοείται η σαβούρα. Στοιχηματίζω ότι σου κάνω τρίδυμα και τα δύο κινεζάκια.

Radio Marconi είπε...

Σίγουρα τo 2! Είχες ως συνήθως ...πιεί και δεν το πρόσεξες!
Ευχαριστώ για την πρόσκληση...

Lily είπε...

Εγώ λέω το 4...Καλησπερούδια προς καλημερούδια!

tzonakos είπε...

Το τέσσερα, το 4, μόνο και μόνο για να φανταστώ τη φάτσα σου οταν το κατάλαβες !
Χαχαχαχα :)

tzonakos είπε...

??? Μπάς και ειναι το τγία ;

χμμμ οκ το αφηνω, το 4, άντε :)

skouliki είπε...

inner...για να δουμε

lily...καλημερα ...λες?

tzonakos...ρε μπας και ειναι ολα ?

gremii..μισο να παρω σαβουροπροφυλαξη

marconi... εγω να πιω απαπαπα ρε συ....παρακαλω δεν κανει κατι

VagSiok είπε...

Και τα τέσσερα αν έχουν συμβεί έχουν πολύ πλάκα..
Περισσότερο όμως το 4 κι αυτό είναι που ψηφίζω..
Καλό βράδυ

skouliki είπε...

vagsiok..καλωςηρθες..ευχαριστω για την ψηφο ..και θα δουμε αν επεσες μεσα η οχι ...

winston είπε...

Και πρόσκληση; Με βασανίζεις με τόσους άλλους τρόπους κάθε μέρα... Μου βάζεις και να σκεφτώ...;

Ολοκληρωμένη συνάρτηση είπε...

Σε έχω ικανή για όλα εκτός απο το δεύτερο. Όχι για άλλο λόγο αλλά επειδή ξέρω ότι δεν τρως κρέας. Παρ' όλα αυτά μεγαλύτερη πιθανότητα δίνω στο προτελευταίο! Αν φυσούσε κι όλας, λογικό μου φαίνεται!

skouliki είπε...

winston...σου ειναι δυσκολο το ξερω αλλα κνε βρε μια προσπαθεια ελα καλο μου ..σπρωχτε ρε ε


συναρτηση...εγω ικανη ???καλε..για ποια με εχετε περασει εμενα την αθωααααααα

NdN είπε...

Και εγώ με το 3 είμαι!

Και το 4 αληθοφανές, αλλά συνήθως συμβαίνει το ανάποδο! Κατεβαίνεις να πιεις χωρίς αμάξι και καταλήγεις να ψάχνεις που το πάρκαρες!

skouliki είπε...

για να δουμε ..για να δουμε...

MAD είπε...

To 3 baby :-)

Το τγια!

manetarius είπε...

Γειά σου σκουλίκιον!!!!
Τι χαμπάρια;
Α, ναι δεν ήρθα για κουβέντα, ήρθα να ψηφίσω..
Το λοιπόν, λέω αυτό με τη σαβούρα!

skouliki είπε...

mad , manitarius... χμ λετε ε?

ολοι το 3 παντως λενε ....να εχουν δικιο ?????????????

iLiAs είπε...

..είσαι ικανη για ολα Ντόρα ...εξάλλου αυτές οι πλάκες μένουν στη ζωη :)

Καλο απογευμα :)

kikop80 είπε...

Καλησπέρα σκουλικάκι!!!
Πότε θσ μ΄σθουμε όοολη την αλήθεια?
Ώς πότε θα μένουμε στα σκοτάδια???
Τι Θα γίνει???

Crazy Tourists είπε...

Ετσι όπως τα κοιταγα έψαχνα το ψέμα! Μετά συνειδητοποίησα ότι τα τρία είναι ψέματα!
Με πόνο ψυχής ψηφίζω το 4!
CrazyTourist1

NEMESIS είπε...

Ouf prolaba na psifiso!Mias kai ayti ti stigmi den blepo mprosta apo tin peina(katarameni diaita) psifiso os alithia to 2!!

Νίκος Κ. είπε...

από μια τρελοσκουλαντέρα όλα μπορείς να τα περιμένεις! ψηφίζω όμως το 4,πιο κουλό απ'όλα

Patrick vers.2 είπε...

Το τρία βρε!!!!
Αν και το 4 τι ίδιο πιθανό είναι, απ' ότι ακούω..

skouliki είπε...

patrick..και εσυ στο 3 λοιπον

nemesis..kαλωςηρθες στο τρελαδικο..μην φας εδω διαιτολογος

kikop...καλε μην βαρας μισο..

crazy...μην πονεσεις πολυ καλε..

νικος...εγω ειμαι τοσο αθωα

ηλια..δεν ψηφισες ομως πιο νομιζεις

Sandy Cheeks είπε...

@ καλημερούδια Dora.
Σου έχω αφήσει ερώτημα στο δικό μου.
(Και σε εχω προσθέσει στο msn χτες)

skouliki είπε...

yioupiiiiiiiiiiiiii

παω παω καλημερααααα

Radio Marconi είπε...

Είδες όμως με τι σιγουριά το είπα ε?
Φιλιά!

skouliki είπε...

εισαι θεος το ομολογω ...

iLiAs είπε...

...καλό σαββατοκυριακο :)

kikop80 είπε...

Καλησπέρα σκουλικάκι!
Είδες, πάνω στη τρέλα πάντα το σωστό θα βγεί!!!
Ωραίο το παιχνίδι πάντως!:)

skouliki είπε...

kikop ...εισαι και τυχερουλης

ηλια ....επισης

Patrick vers.2 είπε...

Δηλαδή και θα έφαγες και κάνα μυρμίγκι, φαντάζομαι καταπλικτική εμπειρία!

skouliki είπε...

γαματη με βιταμινες