Τετάρτη, 30 Απριλίου 2008

Οχι άλλο κάρβουνο...

laxanaki
kitsos
Bookmark and Share

40 σχόλια:

lifewhispers είπε...

χεχεχε!καλλιο αργα παρα ποτε δε λενε;
;)
για να τα λετε κατιθα ξερετε!!!
χαιρετω και αναμενω!

skouliki είπε...

καλως την .....


χαχχαχ ...

Νίκος Κ. είπε...

η αντίποινα..

skouliki είπε...

νικο..ναι αρχιζω πολεμο...με την λατρεια μου

KitsosMitsos είπε...

Έτσι είναι οι έρωτες. Κρύβουν μέσα τους και πόλεμο.
Η σκουληκολαχανία δε θα περάσει!!!

skouliki είπε...

χαχαχαχα...τωρα παει την πατησες...

KitsosMitsos είπε...

Θα επανέλθω με φωτογραφίες από διακοπές που έκανα γυμνισμό... Έτσι για τιμωρία.

skouliki είπε...

τολμα και μετα μην λες γιατι ξεσαλωνω...θα σε κανω ρομπα

KitsosMitsos είπε...

Πώς θα με κάνεις ρόμπα, αφού θα με έχω κάνει πρώτα εγώ...
Περίεργα πράγματα, ανώμαλα!!!

skouliki είπε...

εγω θα σου βαλω και ειδικα αξεσουαρ

KitsosMitsos είπε...

Μετά τα κέρατα, στολή Σπάιντερμαν, τα βυζιά με το γάλα, τι άλλο να περιμένει κανείς; Χαχαχα!
Άντε, πήγαινε για ύπνο να σου έρθει έμπνευση!
Τρελό φιλί.

iLiAs είπε...

..καλό μήνα εκεί στα ταξιδιάρικα παιδιά :)

skouliki είπε...

καλο μηνα και σε σενα ηλια μου

maria λεμονατη! είπε...

ειρηνη υμιν τεκνα μου

Εφιάλτης είπε...

Καλό μήνα, τα υπόλοιπα περιττά ;P

skouliki είπε...

μαρακι...αααα ετσι δεν θα εχει πλακα

εφιαλτης...καλο μηνα και σε σενα

gremiii είπε...

Αυτό το παιδί δεν κάθεται στ' αυγά του με τίποτα. Ωχρυούν οι νομάδες μπροστά του! Νταλικερόπληκτος!

patsiouri είπε...

Ου χα χα χα χα!!!! Μου λείψατε!

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Παντως το λαχανακι το θυμαμαι με περισσοτερα μαλλια...
Ενταξει την καραφλα του σκουλικιου την ειχα προσεξει



(μη βαρατε θα φωναξω ετσι;;;; )

skouliki είπε...

βρασιδα...ναι ειπαμε επειδη κιτσος ειναι πυκνομαλλης να ειμαστε εμεις καραφλες

gremii..πες τα ρε φιλεναδα

patsouri...και μενα βρε ομορφη

Ολοκληρωμένη συνάρτηση είπε...

Τί να κάνει καλέ ο παλληκάρης; Είναι πλέον πασιφανές ότι δεν μπορεί να βάλει τον αποτέτοιο του σε μια μεριά. Απορώ γιατί δεν έγινε αεροσυνοδός. Να φανταστείτε ότι μου εξομολογήθηκε πως στο σπίτι δεν έχει ντουλάπα. Από τη μία βαλίτσα στην άλλη περιφέρει τα ρούχα του (και τις γραβάτες)

skouliki είπε...

συναρτηση ...χαχαχαχαααχαχχα τι τραβας ρε φιλεναδα και εσυ

Alexis B είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=nsNlmiLJGIw

Ακουσα πόλεμο??????

Ερχομαι!!!!!!!!!

ΠΥΡ και όποιον πάρει η μπαλα!!!!!!

mmexer είπε...

ζήλια ψώρα λέγεται αυτό; ή είν η ιδέα μου; χαχαχαχα

fresco είπε...

μμμ...

κάτι μου θυμίζει αυτό... ;-)

skouliki είπε...

alexis... Ναι ναι ελα μαζι μου να εισαι ομως ειμαι ομορφοτερη

mmexer...οχι καλε λεγεται ερωτας τρελος ποθος κτλ

σημ .εγινα πειστικη ?

φρεσκο...καλα ξεχνα το για λιγο

Κούκος είπε...

Πωπω ζήλιες!
Kαι όλα αυτά επειδή πήγε με την άλλη εκδρομή!!

skouliki είπε...

κουκος....οχι δα ..διαφημιση του κανω βρε χαχαχ

"ζαχαρούλα.." είπε...

..πω πω.. τι κουτσομπόλες Θεέ μου....

καλό μήνα!!!!!

island είπε...

Βγάλτα στη φόρα σκουλικάκι.Βγάλτα όλα στη φόρα.Έτσι για να μάθει ο Κίτσος που κάθεται και λέει ότιθ χορεύω πάνω στα τραπέζια.

KitsosMitsos είπε...

@island Μόνος σου προδόθηκες. Εγώ δεν είπα τίποτε - ακόμη...Χαχα!
Καλημέρα.

skouliki είπε...

ζαχαρουλα..για καλο σκοπο ομως

κιτσο...μην πειραζεις καλε τον island ειναι προστατευομενος μου

island..ολα θα τα πω να εισαι σιγουρος καλε..δεν κρατιεμαι

Μετεωρίτης είπε...

OXI ALLO ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΛΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!

ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΒΡΕΘΗΚΑ ΜΕ..

Δ Ι Δ Υ Μ Α ;!!!

(άντε γεια!)

skouliki είπε...

πωςςςςςςςςςςς ααααα. θα σου βαλω αναρτηση καταλληλη λεμε ειναιι φλεγον θεμα

Μετεωρίτης είπε...

όπως σου απάντησα και στο δικό μου...

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΑΜΩΤΟ ΒΥΖΙΑ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ να με σώσει...

ΣΟΒΑΡΑ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ;!
ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ!!!!!!!!!

skouliki είπε...

ναι δωσε μου 8 λεπτα και ερχεται

laxanaki είπε...

Πες τα πες τα... γιατί αυτός λέει πως τα κάνει για εκπαιδευτικούς σκοπούς!! Ο ξεδιάντροπος!!! φιλιάαααααααα

laxanaki είπε...

@Βρασίδας ο Κάφρος: είσαι φοβερός!! έχω λυθεί στο γέλιο!! χιχιχιχιχιχι

Marina είπε...

Σε ανακάλυψα σήμερα, Σκουλήκι, πρίν λίγο.
Μόλις έβαλα ένα δηλητηριώδες φάρμακο στον κήπο γιατί βγήκαν πολλά σκουλήκια και μου φάγανε ήδη κάτι τριανταφυλλιές.
Μετά λέω δεν μπαίνω στη μπλογκο-λάνδη να δώ..πάω ρόζ λαμπάδα (Κιτσομήτσο) και πέφτω..πάλι σε σκουλήκι..
Και τι σκουλήκι! Αξεπέραστο!

skouliki είπε...

μαρινακι ...ναι εγω και ο θρυλος τετοια περασει χαχαχα

λαχανακι .... τα λεω η δολιααα