Δευτέρα, 7 Απριλίου 2008

Το νου σας...

Παγκόσμια Ημέρα Υγείας σήμερα ..
Bookmark and Share

37 σχόλια:

purple είπε...

δεν βολευομαι!!!

MAD είπε...

Πτυσσόμενο υπάρχει? Για να εφαρμόζει όλη μέρα και να είμαι έτοιμος. Στέλνω mail το μόριό μου να μου πεις τη γνώμη σου

χαχαχααχαχα

panoptis είπε...

γιατί καλέ να χρησιμοποιούν τα φιλαράκια μας, καπότες;
ούτε aids παίζει σε αυτά, ούτε πρόβλημα υπερπλυθισμού,ούτε τιποτ΄ άλλο.
μόδα;;; οκ. αλλά να φτιάξεις και ένα για τον καλό μου φίλο το βόα.
όχι τίποτε άλλο, να μού δίνει κι εμένα όταν ξεμένω.. χαχαχαχα.

καλή εβδομάδα....

fresco είπε...

μα καλά, του γουρουνιού πως μπαίνει εκεί μέσα;;;

:-Ρ

byeee;-)

skouliki είπε...

purple...ουτε και εγω αλλα το στριμωχνω

mad..χαχχα με αγωνια περιμενω

πανοπτις..ναι παιδια θα σας βολεψω λεμε

φρεσκο...οταν παω σε μια φαρμα θα σε ενημερωσω

iLiAs είπε...

..πολύ μπλέξιμο..θέλουν πρόβα πρώτα, πριν τη χρήση :)

kanataki είπε...

η σαρανταποδαρούσα είπαμε ,δεν πηδάει με τα πόδια....


υγ έτσι???

kanataki είπε...

οχι,γιατί για σκέψου...

υγ για σκέψου...

skouliki είπε...

ηλιας ...να σας στειλω

κανατακι ..εεε...με μπερδεψες καλε...θα παρω την βοηθεια του κοινου

KitsosMitsos είπε...

Καλησπέρα σας. Μήπως υπάρχει κάτι σε γίδι;
Ευχαριστώ προκαταβολικά.

zekia είπε...

θα εγκαινιάσω μπογκοπαίχνιδο που θα σου δίνουν όλοι απο μια άσχετη λέξη και συ θα βρίσκεις πρόστυχο-παύλα-αισχρό σκιτσάκι! θα σκίσουμε!

skouliki είπε...

κιτσο..εσυ παρε μια δαχτυλιθρα και τσους..

ζεκια..θα γινω εκατομμυριουχος λεμε στην βλακεια

maria λεμονατη! είπε...

σε γυμνοσαλιαγκα εχει;

Κούκος είπε...

Του σκατζόχοιρου κάνει και για άλλες δουλειές ...

skouliki είπε...

κουκος...χαχχααχχαχαχα ανθρωπε μου

μαρακι..αμα σου κανει κεφι να το ψαξω

island είπε...

Αλήθεια...ποιό προτιμάς;

Σκορπίνα είπε...

Του δικου σου, σκουλικι που είναι????

skouliki είπε...

island ...ειμαι πολυ ευκολο παιδι ολα μου κανουν

σκορπινα ..ειμαι ευνουχο εγω χαχαχα

iLiAs είπε...

Καλο απογευμα... :)

maria λεμονατη! είπε...

αν μου κανει κεφι λεει
μου τη δινει ετσι οπως ειναι υγρος και γλυστερος ο γυμνοσαλιαγκας μας
σαν σκουλικι δηλαδη!

Alexis B είπε...

Είμαι περίεργος να δώ του ελέφαντα
Καλημέρα

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Ωπα ρε μουρλο... δηλαδη οταν τρωμε χταποδι τρωμε το ... Παλι; Απαπα...

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα!!!! όλη μέρα!!!

skouliki είπε...

ηλια καλημερα

maria χχαχχααχα...με βλεπεις σαν λουκουμι ..να προστατευτω ...

αλεξη...δεν ειναι θεμα εχω δει

βρασιδα...και να φανταστεις οτι τρελαινομαι για χταποδι

ζαχαρουλα... επισης ..ολη μερα

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Τρελλαινεσαι για χταποδι;;;


ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!! :p

laxanaki είπε...

Αν τα πάρω όλα θα μου κάνετε καλύτερη τιμή???

skouliki είπε...

βρασιδα...τι να κανω εχω ελαττωματα

λαχανακι..ναι καλε και ενα σιντι της ποπαρας δωρο

patsiouri είπε...

Α χα χα, πτυσσόμενο!!!!!!!!!!

iLiAs είπε...

..καλημέρα με υγεία :)

skouliki είπε...

γεια σου ηλια αλλα δυστυχως λογω Πασχα δνε προλαβαινω να κανω τιποτα

συγνωμη ουτε να περασω απο τα μπλογκς δεν προλαβα αλλα θα κανω μια γυρα το σκ

mmexer είπε...

με 40 πυρετό την έβγαλα την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας! Δεν έπρεπε να υπάρχει μέρα που να μαστε όλοι άρρωστοι με πυρετό να συμπάσχουν οι άλλοι σε μένα; χαχαχα

skouliki είπε...

περαστικα καλε... αν το ηξερα θα ερχομουν να κανω εντριβες

tzonakos είπε...

Ξέχασες το προφυλαχτικό για αρσενικά σκουλήκια !
Απαράδεχτο. Πρέπει να κάνουμε κατι γι αυτό.

skouliki είπε...

θα προσπαθησω να σε αποζημιωσω τζονακο χαχαχ

KitsosMitsos είπε...

Τα ερμαφρόδιτα - βλέπε σκουλήκια - τι κάνουν ακριβώς;

LOCKHEART είπε...

Aποκλείεται να φοριούνται...:)!!! χεε

skouliki είπε...

kitso..αυτα τα σκουλικια κυριως σε εχουν εσενα φιλο

lock...μια δοκιμη θα σε πεισει