Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2008

Πήζω στην δουλειά...


Bookmark and Share

40 σχόλια:

Galmaran είπε...

See please here

skouliki είπε...

δυστυχως δεν μπορω..λογω antivirus

Sandy Cheeks είπε...

Υπάρχουν και χειρότερα!
(μα θα στα πω αργότερα...)
χα χα χα!
keep blogging!

patsiouri είπε...

A xa xa xa xa!!!!
Δεν πάς κόντρα!

Inner silence είπε...

Αυτό το κ**οχαρτο κάτι θα ξέρει...

skouliki είπε...

sandy ...πες τα πες τα

πατσιουρι... αμα σου λεω

ιννερ...προφανως χαχαχαχ

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Εγω ειμαι με την οδοντοβουρτσα. Δικαιο στους καταπιεσμενους ρεεεεε!!! (παω για Παπαρήγα σιγα σιγα....)

skouliki είπε...

θες να παλεψουμε ?

iLiAs είπε...

..αυτές οι δουλειές του κώλου...

Καλησπέρεεεες :)

KitsosMitsos είπε...

Υπάρχουνε στόματα που βρωμάνε χειρότερα από κ*λους...

-keimgreek- είπε...

ti na pune kai ta profylaktika

skouliki είπε...

ηλια ....αυτο τις κανει σουπερ

κιτσο..το δικο σου ???????? :)

keimgreek...καλωςηρθες... χχααχαχ
χαχαχ σε καλο σου λεμε

habilis είπε...

Aς μην χαλασω το post...Aλλα εδω που τα λεμε ενα ωραιο κωλαρακι ποσοι και ποσοι δεν θα ζηλευαν το κωλοχαρτο,για αλλες δουλειες .Για την οδοντοβουρτσα δεν το συζητω...

Βρασίδας ο Κάφρος είπε...

Παλευουμε ρε! Παω να βαλω τα καλά μου. Τα εχω φυλαγμενα στο σκουπιδοτενεκε.

if.. ιγένεια είπε...

Μας έχουνε φάει οι δουλειές..

"ζαχαρούλα.." είπε...

..άπαιχτο....

..καλημέρα!!

iLiAs είπε...

..καλημέρα..μουντή η μέρα σήμερα

skouliki είπε...

brasida...και εγω μισο να αλλαξω βρακι να βαλω το τυχερο μου

ιφιγενεια..να παιρναμε και κανενα σοβαρο μισθο

ζαχαρουλα..καλωςηρθες ..καλημερα

ηλια..εφαγα 3 ωρες στην κινηση αισχος

Κούκος είπε...

Μου φαίνεται οτι η οδοντόβουρτσα μπέρδεψε τη βούρτσα με "το έπιασες..."

iLiAs είπε...

Καλο σαββατοκυριακο Ντόρα :)

purple είπε...

κουραγιο λεμεεεεε με τις κωλοδουλειες!!!

MAD είπε...

Ετσι είναι αν έχεις δουλειά του κώλου

skouliki είπε...

koykos.. το πιασα στον αερα

purple.. να σαι καλα

ηλια ...επισης και σε σενα

mad ...ftou στα μουτρα σου

fresco είπε...

υπάρχει και χειρότερη δουλειά από το χαρτί υγείας...

βοηθός σε δοκιμαστήρια εσωρούχων για γριές...:-Ρ...τα ματάκια μουυυ!!!

χαχαχα!!! :-D

byeee;-)

Ενεσούλα είπε...

Ελάτε να δοκιμάσετε τη νοσηλευτική και μετά τα λέμε!
φιλάκια

(και κώλους σκουπίζουμε άμα λάχει και όχι μόνο!)

mmexer είπε...

χαχαχαχαχα
Θα θυμάμαι το κωλόχαρτο όταν θα μαι στη δουλειά μήπως και δω σωτηρία χαχαχαχα θεϊκό!

island είπε...

Καημένο Κωλόχαρτο...τί έχει σκουπίσει η αφεντιά σου!!!

Φιλί σκουλίκι

panoptis είπε...

καλά φιλαράκια πάντως και ταιριαστά

(ναι, ναι... σκέψου ότι εργάζονται στις δύο βασικές εξόδους του σώματος!
ε, που και που, γίνονται και είσοδοι, αλλά αυτά θα τα πούμε αργότερα)

!))) :)))))

skouliki είπε...

φρεσκο....σε νιωθω

ενεσουλα...οχι ευχαριστουμε δεν θα παρουμε

mmexer...ειδες παλι εργο παραγω

island...φιλι και σε σενα αγορακι

iLiAs είπε...

..καλημέρααα...βαριέμαι..καλή βδομάδα :)

skouliki είπε...

επισης και στα 3

kat. είπε...

φαντάσου να ήσουν παγακι.. και να έλιωνες συνέχεια..
ή παγωτό και να σε έγλυφαν;
έ;
δεν ξέρω..

Freelancer είπε...

Κωλοδουλειά αλλά κάποιος πρέπει να την κάνει!!!

skouliki είπε...

kat ..εγω φανταζομαι αυτοι το φανταζονται ομως ?

freelancer ..και αυτη επρεπε να ειμαι εγω ..γαμωτο μου

iLiAs είπε...

..καλό μήνα Ντόρα :)

Γλυκο-Κερασο-Ζouzouna είπε...

Καλή πρωταπριλιά μικρή σκουλικαντέρα και καλό μήνα

laxanaki είπε...

χαχαχαχαχαχα όχι βρε εγώ κάνω τη χειρότερη!! Μην το συζητάς!!

skouliki είπε...

ζουζουνα μου... επισης

ηλια ...να σαι καλα

λαχανακι ....καλα εσυ εισαι αλλη κατηγορια

zekia είπε...

m'aresei pou aytoparigoreisai omws! episis me ekane na gelaw kanena dekalepto to sxolio sou ston galmaran! ti paidi pou eisai omws!

skouliki είπε...

zekia το καλυτερο παιδι δεν ειμαι ομως γιουπι μου