Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2008

Μηπως να ντυθώ ...


Bookmark and Share

29 σχόλια:

MAD είπε...

Εγώ σου είπα να ντυθείς σκατό. Τρελο σουξέ εγγυημένα... χαχα

Καλησπέραα ;-)

gremiii είπε...

"φαντασμα-γορικό" σκουλίκι είναι η απάντηση.
Και πάρε και μια αλλαξιά.
Δεν ξέρεις.
Μπορεί να του σκάσει του σκύλου και να τ' αμολήσει παραδίπλα.

osiris είπε...

Το καλύτερο μου το έστειλαν σήμερα.....Να ντυθείς Ζαχόπουλος

έχω και φώτο στην στέλνω με mail

skouliki είπε...

osiris-> καλως τον ..εκανες και εδω ντου

στειλε θα την βαλω εδω

gremiii-> σωστο και αυτο μην γινω παλι σκατουλα στα καλα καθουμενα

mad-> καλημερες ...καλα ναι μου παει κιολας το σκατα σου λεω μουρλια

KitsosMitsos είπε...

Πάλι καλά που δεν πέρασε κανένας παππούς με Βιάγκρα...
Βρε τι παθαίνουν οι καημένοι οι κρουνοί. Μια τους βιάζουν, μια τους κατουράνε...

patsiouri είπε...

Οσιρις τη θέλω κι εγώ τη φωτο με το Ζαχόπουλο!
Άκουσα ότι η κυβέρνηση απαγόρευσε την κατασκευή μάσκας, τη δεύτερη παρτίδα γιατί η πρώτη έγινε ανάρπαστη!

Καλό βράδυ Σκουληκίδιο!!!

iLiAs είπε...

..στις μέρες μας, καλύτερα να κυκλοφορείς γυμνός..κινδυνεύεις λιγότερο από τα βίτσια του καθενός :)

Καλο βράδυ Ντόρα :)

Alexis B είπε...

Γιατί καλέ????
Ντυμένη δέν είσαι???????

skouliki είπε...

alexis. .και εγω σε αγαπαω κουτο

ηλια ..φιλακιεγω λεω καλημερα τωρα πια

πατσιουρι ...θα σην στειλω εγω

κιτσο ...αδικια τρελη

zealot~ape είπε...

Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α!!!
πειρατής...
Ντόρις; Πως σου φαίνομαι;

skouliki είπε...

τρελα προχωρα

panoptis είπε...

κάτι μου έταξες....σε περιμένω.

skouliki είπε...

δεν με βαζει κλικαροντας πανω στο ονομα σου στην σλιδα σου..για δες το

fresco είπε...

καλόοοοοοο!

panoptis είπε...

panoptispanoptis@gmail.com
ή πάτα την φωτογραφία....

skouliki είπε...

fresko φιλι

πανοπτης οκ

skouliki είπε...

πανοπτης τι εχεις κανει δε μπορω να μπω πουθενα ..αυτο που εδωσες ειναι μαιλ εγω στο μπλογκ σου ζητησα

Dreamgirl είπε...

Να ντυθείς, αλλά να προσέξεις τι...

Καλό βράδυ! :)

Ενεσούλα είπε...

Ε, ντύσου σκύλος τότε και κατούρα τους όλους!
φιλάκια

iLiAs είπε...

..τριήμερο εν όψη...
καλημέραααααα :)

skouliki είπε...

dream -> να μην με χεσουν μαλλον ??

ενεσουλα -> χαχχα ικανη ειμαι

ηλια-> ναι επιτελους θα ηρεμησω λιγο .....καλο κανει

panoptis είπε...

panoptis.blogspot.com

αντε, περιμενω...

iLiAs είπε...

..Ολα γύρω μου γυρίζουν..τώρα αυτό είναι καλό??

skouliki είπε...

για μενα ναι για σενα δεν νομιζω χαχαχ

if.. ιγένεια είπε...

Εγώ ντύθηκα σούπερ γκέρλ με την βοήθεια του φώτοσοπ.. ;p

island είπε...

Όχι ρε σκουλίκι.Δεν λυπάσαι τα σκυλάκια;Γιατί τέτοιες χειρονομίες;

skouliki είπε...

island ..δεν φταιω εγω με κατουρησε

ιφιγενια..εσυ εισαι ουτως η αλλιως σουπερ

Sigmataf είπε...

χαχαχαχχαχαχα!

skouliki είπε...

ελα καλε που γελας