Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2008

Tσικι...Τσικι...


Bookmark and Share

43 σχόλια:

oth33r είπε...

μπορεί και να πρόλαβα σήμερα.

oth33r είπε...

..και τώρα πιο ήρεμος..

omg kai 3 lol !!!

skouliki είπε...

τυχερακια προλαβες

if.. ιγένεια είπε...

Ε ρε τον κακομοίρη.. ;p

Surrealist είπε...

Πολύ καλό,
ήξερα ότι θα μας έχεις ακόμα μία φοβερή εκπληξούλα...
ότι πρέπει για να ζεσταθεί ο κύριος.

Να είσαι καλά bre σκουληκάκι μου!!

Crazy Tourists είπε...

Τη χιονισμένη καλημέρα μας!!!Βρε το μπαγάσα το Manuel...

Νίκος Κ. είπε...

μπλιαααουυυχ

skouliki είπε...

νικος-> χαχααχα

crazy-> καλημερα επισης χιονισμενη

surrealist-> χαχχα ναι αντι για τζακι

ιφιγενεια-> που παει και αυτος να χωθει εκει

KitsosMitsos είπε...

Και μετά σου λένε ότι το οθωμανικό δεν πονάει...Χαχαχα!

laxanaki είπε...

Τον καημένο!! Ασφυξία θα πάθει... βγάλτον από κεί!!!

Μαριλενα είπε...

σκουληκάκι, κρύο, χιόνι, άστα..
καλά είσαι;
xx

fresco είπε...

πω-πω πανάθεμα σε...με τρόμαξες...

άλλαξε την φωτό γρήγορα γιατί με πιάνει ένα πνίξιμο...μπρρρρρ!!!

byeee ;-)

skouliki είπε...

κιτσο-> εγω ειμαι αρσακειαδα δεν ξερω απο αυτα

λαχανακι-> σφηνωσε τι να κανω

μαριλενα-> μια χαρα ειμαι..ολα καλα

φρεσκο-> προσπαθω λεμεεεεεε
αλλα δεν μπορωωωωωωωωωω

Alexis B είπε...

Τί θα γίνει αν της χοντρής, ας πούμε, της έρθει να ΑΕΡΙΣΤΕΊ??????
ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ....
Βουουουουουουοχουχουχουχουχου....
Είμαι κακός, το ξέρω και τό χέρωμαι.
Με συνχωρείτε τώρα....
ΧΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

iLiAs είπε...

...πού έμπλεξε ο άνθρωπος!!

Καλή βδομάδα Ντοραααα :)

tzonakos είπε...

Ελα, οι πολύ χοντρουλές έχουν την μοναδικά χάρη να σου επιτρέπεουν να χωθείς ΟΛΟΣ μέσα ! μπρρρρρ...

MAD είπε...

χαμένος στην κυτταρίδα
αμπλιαχ
(ξερνάω)

Εχω τρομερό ανέκδοτο
ΑΚΟΥ

-Τι κοινό έχει το μπεκ το ποτιστικό με μια γκόμενα που της ζητάς να την πάρεις από κώλο?

-Τσκ τσκ τσκ τσουκ τσκ (γυρνώντας αργά το κεφάλι δεξιά αριστερά)

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΑΑ ;-)

Σκορπίνα είπε...

κάιρό έχω να 'ρθω να πώ μια καλησπέρα...
Συγχώρα με σκουλίκι...Έχει Γυρίσματα...όχι ο καιρός...

Φιλιααααααααααααααα!

Κούκος είπε...

Τσίκι τσίκι το πας σκουλίκι να μας αποκόψεις από κάθε άλλη οδό.

NdN είπε...

Καλησπέρα σκουλήκι!

Οφείλουμε να του αναγνωρίσουμε ότι ο τυπάκος είναι τουλάχιστον...θαρραλέος!!

skouliki είπε...

αλεξη-> αστα να πανε θα γινει χημικος πολεμος

ηλια -> ασε ειμαι δουλεια απο τωρα μεχρι την αλλη μερα το βραδυ σερι γαματο ε?

τζονακο-> πολυ απατο βρε αρρωστε.. θα βουλιαξεις προσεχε

γιατρε -> πολυ καλο !!

σκορπινα-> ναι τα βλεπω..και εγω της πουτανας λεμε

κουκος-> ουτε τροχαια να ημουν

ndn-> σιγουρα που πας ομως ξεβρακωτος στα αγγουρια

Sandy Cheeks είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα, γιατί χτες χάθηκε η μέρα.
Ο τολμών νικά!

skouliki είπε...

καλημερα εγω δυστυχως παραμενω δουλεια απο χτες το απογευμα σερι

zealot~ape είπε...

...αποκλείστηκες? Καλή μέρα Δωρίς!

_ST_ είπε...

μόνο γερανός μπορεί να την πάρει απο πίσω και να την σηκώσει ;-)

skouliki είπε...

παιδια καλησπερα

εχω πηξει ασχημα και δεν προλαβαινω να απαντησω στα δικα σας μπλογκ ...

island είπε...

χαχαχα τί έπαθε ο άνθρωπος...αντί να την πάρει τον πήρε!!!

Φιλί...

Radio Marconi είπε...

Θα μπορούσε να σπάσει κανένα μπιμπίκι για να περάσει η ώρα! μπλιάχ...

skouliki είπε...

ραδιοοοοοοοοο μπλιακςςςςςςςςςςς


island αυτα ειναι αμα δεν ξερεις

iLiAs είπε...

Ντόρα κράτα γεράααααα! :)

Dreamgirl είπε...

Έχω καιρό να πω κάτι... Σου έχω πει πως με διασκεδάζουν αυτά που βάζεις, αλλά να τώρα τελέυταία δυσκολεύομαι να σχολιάσω. Τα βλέπω όμως!

Και αφού δεν έχω σχόλιο, αφήνω ευχή για καλό βράδυ! :)

skouliki είπε...

μωρε κραταω αλλα ελεος δεν θελω αλλο χωσιμοοοοοο

skouliki είπε...

dream ...να σαι καλα βρε ..σιγα.

ασε και εγω εχω πηξει ασχημα δεν προλαβαινω τιποτα να κανω..ουφ

if.. ιγένεια είπε...

Έλα μου ντε..

mmexer είπε...

ε ρε ένας μαύρος που της χρειάζεται χαχαχαχαχα

skouliki είπε...

ifigeneia ->καλημερες

mmexer-> xaxaxxaxaxaxxa σωστο

Fatale είπε...

χεχεχεχε!!!

καλημέρααα !!!!

φιλιά

island είπε...

Καλημέρααααααααααα

patsiouri είπε...

Κουράγι ρε σκουληκάκι...κουράγιο...εγώ κάνω κουράγιο μέχρει αύριο, 8 τελειώνω δουλειά, 8 και 5 είμαι Αττική Οδό!!

skouliki είπε...

fatale -> καλημερα μωρακι

island-> καλημεραααααααα

skouliki είπε...

patsiouri -> προσπαθω η ατιμη χαχα

zealot~ape είπε...

Έλα Μανουέλ! Μπορείς! Μπορείς να την βάλεις κάτω και να την ξεπατσαβουριάσεις!
[κολοκύθια τούμπανα]

skouliki είπε...

τι λες βρε χαχχαχ