Σάββατο, 2 Φεβρουαρίου 2008

When Smurfs go bad ...



Bookmark and Share

40 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Να φανταστώ ότι σε πιάνουν οι ανησυχίες σου μεταμεσονύχτια...σχεδόν;

Αφού είσαι ανήσυχο πνεύμα βρε!

Πάντως με αυτά που γράφεις, ανησύχησα!

skouliki είπε...

ετσι ειναι μετα το πρωτο σοκ ερχεται η αποθεωση ..φλατςςςςς

KitsosMitsos είπε...

Μια ανησυχία έχω μόνο: η Στρουμφίτα, πού είναι;
Αφήστε την κάτω, δε φτάνει για όλους!

skouliki είπε...

την εχω πουλησει στον καρπουζα

KitsosMitsos είπε...

Βρε τι τραβάει και αυτό το παιδικό ερωτικό (ανωμαλία ε;) απωθημένο!

skouliki είπε...

νταξει μωρε 12 σε 20 και ενα σπορι επανω δεν γαμιεται

KitsosMitsos είπε...

Αυτό το δωδεκάρι είναι παντού!
Προηγμένα μαθηματικά, μεταλλαγμένα φρούτα!
Φιλί μωρό.

skouliki είπε...

φιλι τρελη αγαπη ανησυχη και ηλιοαριστεροξασμενη

anisixos είπε...

Τι ειναι αυτα;
Νομιζα πως ακουσες τις συμβουλες μου.Πιστευα πως θα συμμορφωθεις.
Που ειναι το ποστ που ετοιμαζες για τη δεοντολογια;
Μη με απογοητευεις.

skouliki είπε...

αυτο ειναι..μια λεξη που τα περίλαμβανει ολα..

τι ??? δεν σου αρεσει ???

οχι ρε γαμωτι θα μπω τιμωρια τωρα ???

anisixos είπε...

Μπορει να σε βαλω τιμωρια.

skouliki είπε...

κατω ο φασισμος της τιμωριας .. ζητω ο τσε γκεβαρα και τα στρουμφακια

skouliki είπε...

επισης ανηυχος αν θες να με δεις σε ποιοτητα μπες στο blog toy kitsosmitsos να δεις να ηρεμησουμε και εμεις απο σενα

purple είπε...

και εμεις "ανησυχα¨" πνευματα ειμαστε μην νομιζεις!!!

skouliki είπε...

ποιο απο τα 2 στρουμφ εισαι ? χχαχααχα

iLiAs είπε...

Γεια σου Ντόρα...από το πρωί ήμουν θάλασσα, πριν λίγο ήρθα :)

..λιώμα χθες, λιώμα και στη θάλασσα..πάω για ύπνο :)

Αγριο ΚερασοΖouzouna είπε...

Tώρα κατάλαβα ποιά είσαι στο άλλο (είδες ξεχνώ, δεν μου έρχεται... στο face τέτοιο......
Φιλιά

_ST_ είπε...

κατί θες να πεις εσύ αλλά εγώ δεν το πιάνω!!
Φιλιά και καλη εβδομάδα!

Alexis B είπε...

Λώγο της διακεκριμένης δομικής αντιπαλότητος πού αναπτήσετε εντός τής αλληλοσυγκρουόμενης συνυδισιακοψυχολογικονευροτικής πεμπουσίας του ατόμου, είμαστε υποχρεομένοι να βρούμε μιά φόρμουλα προσέγγισης τέτοια ώστε τά ανωτέρα στρόματα της ψυχοτροπικής ουσίας τής υπογλυκεμικοενδοφυσιολογίας τών ενταύθα μηνυμάτων να μήν έρχονται σε σύγκρουση και αλληλοαναιρούνται με τά κατότερα ψυχολογικοσωματικονευροτικοχημικά ερεθίσματα του εξώτερου συμπαντικού γίγνεστε.
Κατάλαβες????
Κακός ανυσίχισες λοιπόν
Καλή εβδομάδα

skouliki είπε...

ηλια-> αντε καλη ξεκουραση βρε

αγριοκερασοζουζουνα-> οκ ..φιλακια

σταθη -> το κρυφο νοημα το δινει η κρυφη εικονα

αλεξη-> καταλαβα επι του επιστητου ενδοφλεβιακου εγκεφαλοτρυπιακου σωληνα μου τι ολα ειναι πολυ καλα

Alexis B είπε...

ΑΑΑΑΑΑ!!!!! Ωραία.
Να προσέχεις τήν ενδοεπινεφροτοχικοψυχολογική μεγαλοσυστιματική εντροπία τών ενδοψυχολογικών επιρεπιών του εξωσυμπαθιτικού εσωνευρικού ροπού της υποτεινουσιακής πεμπτουσίας, και θά είναι όλα όπως πρέπει.
Καλήτατη εβδομάδα

skouliki είπε...

ευχαριστω καλα παγουρια

Sandy Cheeks είπε...

Μια χαρά τα παιδιά, άστα να κάνουν τη δουλειά τους!
Εγκρίνω!

LOCKHEART είπε...

Προβλημάτισμοι...;.;.;.;.;.;

Γιατί ποιος ήρθε..:);;;;

Radio Marconi είπε...

Μου αρέσει που αυτοί οι προβληματισμοί διαρκούν όσο ένα κλικ!

Καλή εβδομάδα.

zealot~ape είπε...

...θεοί του ολύμπου!

skouliki είπε...

sandy, lock,μαρκονι -> μα ειναι στρουμφακιαααααααα αγαπημενα μου δεν το δεχομαι

zealot-> και της παρνηθα μην σου πω

candy's τετραδιάκι είπε...

Γιατι σκουλικακι μας ? :)

skouliki είπε...

ειναι συνθηματικο για ην κρυφη εικονα μην ανησυχεις

Βλαμμενος είπε...

η ανησυχια παει μαζι με το σταξιμο υποθετω....

φιλια ερωτα...και παντα της θειας σου!!!!

kat. είπε...

από το καλό στο καλύτερο πας!

iLiAs είπε...

Ολοι καλά στο σπίτι?
..πως μπήκε η βδομάδα??

Surrealist είπε...

Καλή εβδομάδα καλό μου σκουληκάκι!

Ευτυχώς αυτές οι ανησυχίες περνάνε γρήγορα...

και βεβαίως, βεβαίως καλησπέρα :}!

KitsosMitsos είπε...

@βλαμμένο Τα μούτρα μου θέλουν τα μούτρα σου... Μπερδεύτηκα τώρα, πώς θα γίνει αυτό;

Σκώληκα, φιλί για την συμπαράσταση!!!

skouliki είπε...

blammenos-> παντα ο καλος μυλος με το καλο σταξιμο

κατ-> ναι το εχω παρατηρησει και εγω χαχα

ηλιας-> ολα μπαινοβγαινουν οκ

surrealist-> μαλλον δεν ειδες την κρυφη εικονα ,..για δες

κιτσο-> μωρο μου φιλι

kwstask είπε...

Γεια χαρανταν!Βρεεε!Δεν εχεις το Θεο σου??!Ακομα και τα στρουμφακια τα εβγαλες gay??!

the BluElephant είπε...

πφφφφφφφφφφ

gay-καταστάσεις!!!

skouliki είπε...

κωστα εγω δεν φταιω ειμαι αθωααα

blue ενταξει μωρεεεεεε δεν ειναι κακο

Κούκος είπε...

Μα τι στο καλό κάνουν;

skouliki είπε...

κουκου χαχχαχαχαχχαχα