Κυριακή, 13 Ιανουαρίου 2008

SpiderSex...

Bookmark and Share

49 σχόλια:

Βλαμμενος είπε...

καταστρέφεις όλα τα παιδικά μου όνειρα και τους ήρωές μου...δεν υπάρχει τιποτα πια αξιόλογο σε αυτό τον κόσμο...αμα ο spiderman απαυτώνει την γυναίκα του superman...

τι είμαστε τελικά...τίποτα...

Νίκος Κ. είπε...

ιιιιχχχχχ

fresco είπε...

"έρωτα μου τοκογλύφε
γλύφε το κορμί μου, γλύφε"...

αυτό μάλλον θα φωνάζει και η superwoman!...

byeee ;-)

laxanaki είπε...

Πωπω... πάει χάλασε ο κόσμος... Άμα το κάνουν και αυτοί... θα αρχίσουν τα λάχανα να το κάνουν με αγγούρια!!

Άκης είπε...

Επιτέλους έβαλες τα πράγματα σε μια σειρά.Να και κάτι σωστό που έκανες!Αν καί είμαι σίγουρος ότι το έκανες κατα λάθος,έστω καί έτσι θα το δεχτώ...
Καλησπέρες καί φιλί μαζί!!

iLiAs είπε...

..sex με super ήρωες..ηρωικό sex :P

Hello super-skouliki :))

skouliki είπε...

βλαμμενος-> και εχω ακομαααααααααα
να βαλω

νικο,ηλια -> καλησπερες

φρεσκο-> πιθανοννννν λεμε

λαχανακι-> μην μου δινεις ιδεες .. ικανη ειμαι

ακης-> τιποτα δεν γινεται τυχαια απο μενα

purple είπε...

και ολα αυτα για να πληγωσεις την αθωα παιδικη ψυχουλα του βλαμμενου... ακαρδη!!!
χεχεχεχεχεχεχε

scorpios είπε...

χαχαχαχαχα.ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ.

the BluElephant είπε...

άρχισε τώρα και η αραχνο-μαϊμούνα να κλέβει και στάσεις καουμπόηδων!



πφφφφφφφφ

KitsosMitsos είπε...

Πολύ μ'αρέσει η αίσθηση απόλαυσης που δείχνει η ΣούπερΓούμαν κάνοντας το αραχνοσήμα!
Σε καλό δρόμο είσαι...

patsiouri είπε...

Λαχανακι,α χα χα χα χα!

tzonakos είπε...

A,έχω άλλη φωτο με το Spiderman, πολυ γέλιο να στη στείλω κι αν τολμάς την ανεβάζεις.
Στοίχημα οτι δεν τολμάς, ξέρεις εσυ τι στοίχημα :)

tzonakos είπε...

Το Λαχανάκι μου βαλε ιδέες !

skouliki είπε...

κιτσο, σκορπιο patsiouri -> ο εαυτος μου σας ευγνωμονει για τα σχολια

tzonako-> για παμε το σκουλικι δεν εχει τον θεο του λεμε

purple-> σιγα τα αυγα

blue-> δανεικα ειναι αυτα

Alexis B είπε...

ουφ!!!!
Θα γεμίσουμε αράχνες!!!!!!!!
Μόνο οι νυχτερίδες θα λοιπουν!!!!!

Moodygirl είπε...

TRWEI KATI ELAFRY

skouliki είπε...

αλεξης-> να ψεκασω ?

μαυρογατο-> χαχαχχαχαχχαχαχχαχαχ
χαχαχχαχχαχχαχαχχαχχαχαχχαχαχχαχχ

laxanaki είπε...

Πωπω!!! skouliki και tzonako δεν ξαναμιλάω!! Ένα παραλληλισμό έκανα!!! free the vegies!!

skouliki είπε...

xaxaxxaxxa τωρα την πατησες .. ο τζονακος εχει βαλει μπρος

Surrealist είπε...

Σκέτη παράλυση! Τι καλόοοο! Μπράβο σου bre πάλι τουςς ξεπέρασες όλους, αλλά ξέρω πρώτα για σένα μπλογκάρεις... σε καταλαβαίνω...

(Σου απάντησα και δίπλα)

Σ΄ευχαριστώ πολύ, καλημέρα!

Radio Marconi είπε...

Είναι να μη σε πιάσει στα δίκτυα του.

kat. είπε...

lets talk about sex..

ele είπε...

Ποτέ δε μου άρεσε ο Σπαϊντερμαν....σήμερα όμως συγκλονίστηκε ο κόσμος μου.
Σπάιντερμαν, my hero!!!

skouliki είπε...

surrealist-> χαβαλε να κανουμε μωρε

radio-> ναι .. τηλεφωνο του δεν εχω ..φτου

kat-> αυτο κανουμε χρονια τωρα

ele-> ειδες πως σε φτιαχνω

Μετεωρίτης είπε...

Ο SPIDERMAN ΓΑΜΕΙ!!!

Οπότε ουδεμία εντύπωση δεν μου έκανε η φωτό, καθότι I LOVE SPIDERMAN - αλλά δεν ξέρω αν θα του καθόμουν κιόλας..
:)
:)

maria λεμονατη! είπε...

αυτο θα πει αραχνιασε το μουνιμ

KitsosMitsos είπε...

Μαρία, χαχα! Τρελό σχόλιο!

skouliki είπε...

τι λέτ ερε παλαβά...χαχχα

Penthesila είπε...

σκουλικι εγω μενω με τον σπαιντερμαν εδω και κατι μηνες...
(δε μπορω να βαλω και φωτο εδω γμτ!)καλησπεραα!

Haris είπε...

Απομυθοποίηση των παιδικών σας ηρώων "το σκουλίκι".:)))

iLiAs είπε...

Καλημεραααα!
Να έχεις Ντόρα ένα super πρωινό! :)

Κορκόδειλας είπε...

ε ρε σκωλικα, δεν παλευεσαι...χαχα. εχει δικιο ο βλαμμενος, καταστρεφεις τους παιδικους ηρωες...χαχα. Δωσε και σωσε!

Καλημερα σκουλικι

Ελένη είπε...

συμφωνω με το Χαρη η απολυτη απομυθοποιηση! -) ελα ρε συ ειχα αλλη εικονα για τον αραχνοανθρωπο!φιλια απο το κωλονησι -(((

KitsosMitsos είπε...

Τώρα κατάλαβα την έλξη της μύγας προς την αράχνη... Οργιακού τύπου είναι!

Εφιάλτης είπε...

Tόση ώρα κάθομαι και δε μπορώ να βρω τι να σου γράψω.φφφ:P

skouliki είπε...

εφιαλτης -> τι να πεις

κιτσο-> α γεια σου

ελένη-> παντου ενας μυθος.. φιλια

κορκοδειλας, χαρης -> περιμενε θα καταστρεψω και αλλο

ηλια -> επισης καλο μου

penthesila -> τυχερουλαααα

candy's τετραδιάκι είπε...

Γουααουυυ ειναι και αγαπημενος ηρωας!!!!


χεχεχε

καλημερααααα!!

skouliki είπε...

ετσι οπως το κανει ειναι και δικος μου αγαπημενος

skouliki είπε...

ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΩ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ... ΟΣΤΟΣΟ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΚΑΝΩ..


ΚΑΛΗΜΕΡΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

Βλαμμενος είπε...

αυτα παθαινει κανεις απο το πολυ τριψιμο...!!!!

φιλι τρισαθλιο

MAD είπε...

Εγώ φαντάζομαι τον ιστό που έχει μια συνάδελφός μου στο επίμαχο σημείο. Ισως κοιμήθηκε με τον υπερήρωα. Ισως και αυτό φταίει που είναι τόσο μ@λ@κισμένη και μου πέταξε τον καφέ πριν από λίγο

Ο καθένας με τα προβληματα του

Καλημέρες και καλό Π/Σ/Κ ;-)

iLiAs είπε...

..skouliko-καλημέρα :)

..το weekend είναι έξω από την πόρτα μας :)

Kallitexnes είπε...

skoulikaki καλή χρονιά!!!!
1000 bravo για το τραγούδι!!!

-Γιώργος

skouliki είπε...

blammenos, mad, ilias, kallitexnes

ΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑΑΑΑΑΑΑΑ

Sandy Cheeks είπε...

Σε αυτή τη φωτογραφία, βλέπω τον Spiderman να κάνει πεοθηλασμό, σε μία τρανσέξουαλ που έχει ντυθεί Σούπερμαν.

skouliki είπε...

ΒΑΛΕ ΦΑΚΟΥΣ χαχαχχαχαχχαχ

φιλακι

Sandy Cheeks είπε...

@@@ skouliki
skouliki επιμένω. Αν μπορείς απόδειξέ μου ότι δεν είναι τρανσέξουαλ.
Εσύ βάλε φακούς. Δε βλέπεις τις δαχτυλάρες στα χέρια του, το λαιμό και το μέτωπο?

skouliki είπε...

εχω ακομα ονειρααααααα μην μου τα χαλας ντε