Σάββατο, 12 Ιανουαρίου 2008

Cooking...




Bookmark and Share

44 σχόλια:

Alexis B είπε...

Κακιούλες!!!!!!!!!!!!!
χιχιχιχιχιχιχιχιχιχι
Καλή Κυριακή

iLiAs είπε...

..για τις αξημέρωτες ώρες skouliki :)

KitsosMitsos είπε...

Γι αυτό λέμε πάντα από τα παλιά τα χρόνια. Ή μάλλον από τα πολύ παλιά...
Τα φιλιά μου.

fresco είπε...

back to normal...

skouliki είπε...

αλεξης ...καλη κυριακη στα μουτρα σου επισης


ηλια... και για τις ξημερωμενες

κιτσο... θα σε φτιαξω εσενα περιμενε


φρεσκο ... ε ναι.....

iLiAs είπε...

..καλημέρα και τώρα που ξημέρωσε :)))

maria λεμονατη! είπε...

οι αντρες στην πανω φωτο γιατι φορανε ρουχα ε;

skouliki είπε...

ελα μου ντε να παω photoshop να τους τα βγαλω χαχχαχαα

Άκης είπε...

pfff///// Κυριακάτικες κακιούλες...

Νυσταγμένες καλημέρες.
Φιλιά..

island είπε...

Ο στόμας της είναι πάντα γεμάτος από λουκάνικα.Μα καλά...δεν σκέφτεται την χοληστερίνη;;;

skouliki είπε...

και τις θερμιδες

χαχαχχαχ

Νίκος Κ. είπε...

η Βίλμα που τα κάνει όλα!

purple είπε...

κοιτα προσοντα και δεν του φαινοτανε!!!

Penthesila είπε...

αυτο ειναι που λενε απο παππου προς παππου...
καλησπερα σκουλικι..

Surrealist είπε...

Είσαι απίθανο σκουλικάκι :}}...
Πολύ καλή η έμπνευση!

Να είσαι καλά, την καλησπέρα μου!

skouliki είπε...

nikos-> σαν τι σκουπα χαχα

purple -> και που να δεις τα αλλα

penthesila -> γονιδιακο παιδι μου

surrealist-> thankssss

Sandy Cheeks είπε...

Ακούραστη και πάντα πρόθυμη εργάτρια.
Εγκρίνεται!

Moodygirl είπε...

xaxaxxaxa bre th wilma

skouliki είπε...

sandy-> το σωστο να λεγεται οτι ειναι ειναι


moody -> ηταν να μην παρω φορα με αυτα τωρααααααα να δεις υλικο

Κορκόδειλας είπε...

ξεδιαντροπη... καλημερα

tzonakos είπε...

Tσόντα με Flintstones ?
Θέλω π1π@ απο τη Βίλμα :)
Κορμάρες οι προϊστορικές γκόμενες !

skouliki είπε...

κορκοδειλας -> εγωωωωωωω ???

τζονακος -> να σου φωναξω μια μουμια βρε

zealot~ape είπε...

ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΛΑ!! :S
μου σκοτωσες τον Οβελίξ...τώρα αυτό!
μετά τι;
η Κάντι Κάντι;

άντε άντε...καλημέρα!

skouliki είπε...

μετα ερχεται ο spiderman

Άκης είπε...

Καλά κάνανε τέτοια πράγματα οι πρωτόγονοι?Σαν δεν ντρέπεσαι διεστραμμένη.
Καλημέρα καί καλή εβδομάδα

island είπε...

Έχεις ισοπεδώσει όλα τα παιδικά μου πρότυπα...να δω που θα φτάσεις...

Βλαμμενος είπε...

καλημερα ερωτα...κατι απο μελιτζανα μου θυμησε η ιστορια...

επιστροφη βλεπω στις παλιες καλες αναρτησεις με δοσεις ανωμαλιας...

πριτς...

skouliki είπε...

ακης, island -> spriderman για την συνεχεια ...χαχαχαχχα


βλαμμενος -> ε ναι λοιπον... και εχουμε ακομααααααα

Radio Marconi είπε...

Με αξιοπρέπεια και ...ντυμένη!

Άκης είπε...

Αυτόν βάλτον.Ποτέ μου δέν τον γούσταρα!! χα χα

candy's τετραδιάκι είπε...

Καλημερααααααααααααααα!!!! :)))

kat. είπε...

ντροπή σου!
έτσι;

ele είπε...

Εχω δει κάτι παρόμοιο με τον Ποπάι και τα Στρουμφάκια. Παρακαλώ, όπως προωθήσατε το αίτημά μου. Ευχαριστώ!

if.. ιγένεια είπε...

χαχαχ.. ντροπή και αίσχος.. Περιμένω την κοκκινοσκουφίτσα γυμνή..;p

iLiAs είπε...

..καλή βδομάδα, θα είναι όλο
υγρασία :)

Μετεωρίτης είπε...

α, πα, πα,
κολάστηκα!
Φεύγω από αυτό το σκουληκο-μπλογκ που μιλάει συνέχεια για σεξ-σεξ-σεξ και πάω να μαγειρέψω κανένα...
χοτ-ντογκ!

Γεια σου σεξοσκούλικο!!!!!

KitsosMitsos είπε...

Καλές εποχές τότε. Όταν σου άρεσε μια γυναίκα, γκντουπ το ρόπαλο στο κεφάλι και γρήγορα στη σπηλιά! Όχι αγάπες, αγκαλιές και τα σχετικά...

zekia είπε...

βλέπω πως τελικά δεν μετανόησες απο το προηγούμενο ποστ! ωραίο τραγουδάκι παίζει! φιλιά!

skouliki είπε...

zekia -> καμια μετανοια οντως

κιτσο -> αλλαξε το ροπαλο χερια τωρα βαραω εγω ..σκασε μην μιλας και τετοια

μετεωριτης -> κανε μεριδα να φαω και εγω καλε χαχαχαχα

ηλια -> απαπαππα αληθεια να βγω εξω

ιφιγενεια -> το εχω ανετα

ele-> βεβαιως και θα κοιταξω να το προωθησω οσονουπω χαχαχ

κατ -> ντροπη μου ναι

candy-> καλημερα καλο μου

ακη -> οκ κανε μου μια λιστα ντε

ραδιο-> ε οχι παιζουμε

_ST_ είπε...

cooking or cocking?

skouliki είπε...

μικρη η διαφορα

Βλαμμενος είπε...

που σαι ερωτα?...δεν εχει σεξιστικα ποστ σημερα?...

φιλι

iLiAs είπε...

..σου "σκάω" μια καλημέρα στα
μούτρα! :) :)

skouliki είπε...

θα βαλω μισο ντε

καλημερα ηλια