Τετάρτη, 2 Ιανουαρίου 2008

Σχέσεις...σχετικά

Bookmark and Share

45 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

πολυ brutal ο τυπος!!!Αυτα ειναι!!!

skouliki είπε...

ειδες πως σας φτιαχνω λεμε

χαααχααχ

Μετεωρίτης είπε...

γεια σου ρε τέρας!!

Σιγά μην πει ο brutal ότι είναι και κασκαντέρ...!!

skouliki είπε...

γεια σου μετεωριτη

ετσι ο ταρζαν τα παντα πηδαει με ενα σαλτο

if.. ιγένεια είπε...

Thymise mou na mhn sou ferw dwro.. ;p

maria λεμονατη! είπε...

εμενα μου αρεσει ο τυπος!

MAD είπε...

Μου θύμισε σκηνή από ελληνικό πορνό

Πιτσαδώρος (Π) + Σέξυ ανυπψίαστη νοικοκυρά (ΣΑΝ)

(Π): Η πίτσα που ζητήσατε...
(ΣΑΝ): Μα δεν παρήγγειλε κανείς πίτσα!
(Π): Τι ΕΙΠΕΣ?! Αμα σε γαμήσω...

[...]

LOCKHEART είπε...

χαχαχαχαχαχα!!! ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ωραίος ο τύπος..:)και δωράκι και πηδηματάκι όλα δικά του τα θέλει ...

iLiAs είπε...

..αυτό είναι το ευχαριστώ! :)

..καλημέραααα Ντόραα :)

skouliki είπε...

ιφιγενεια -> μα γιατιιιιιιιι

μαρακι-> ειναι και ομορφαντρας

mad -> χαχχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχ

lock-> ετσι ειναι ο ταρζαν ολα δικα του

ilias -> γαματο ευχαριστω ε ..

Κορκόδειλας είπε...

μπα μπα μπα...βρε καλως το σκωλικα. Καλα βρε βρωμοσκουλικι ηρθες παλι και το αναρτησες παλι το τεμάχιο...χαχαχαχαχα πολυ γελαωωωωω.

Ηθικο διδαγμα? αντρες οχι δωρα σε αντρες....οξωωω!!!

Αγριο ΚερασοΖouzouna είπε...

Ηρθα καθυστερημένα να πω καλη χρονιά και ότι επιθυμείς να σου το φέρει.
Σε βλέπω να χοροπηδάς στο avatar, εδώ κι εκεί και δεν μπόρεσα ν' αντισταθώ να σ' επισκεφτώ ! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου !

skouliki είπε...

κεραζουζουνα και πολυ καλα εκανες .. καλη χρονια και σε σενα .. και ευχαριστω που ηρθες
αααααααααααααααααα και φιλι ε ..


κορκοδειλας ..και εμενα μου ελειψες πολυ

_ST_ είπε...

μα ποιος είναι?! Οπρόγονος του Γκουσγκούνη?

Radio Marconi είπε...

Ο νόμος της ζούγκλας ...σε διαπροσωπικό επίπεδο για να διατηρούνται οι ισσοροπίες.
Δεν είδα τη κοπέλα να σκάει χαμόγελο και με βάζει σε υποψίες η δυναμική του Ταρζάν...

Καλημέρα!!!!

skouliki είπε...

σταθη -> μηνμου βαζεις ιδεες τρελες

ραδιο-> το παιζει δυσκολη

zealot~ape είπε...

καλό κι ανώδυνο 2008!
σχώρα την αξυρισιά δε περίμενα την αφεντιά σου έτσι απότομα :P

skouliki είπε...

νταζει βρε ανθρωπεεεεεεεεε

μην ντυθεις και γαμπρος απο τωρα

Βλαμμενος είπε...

αμα ξανα κανεις αναρτηση με σεξουαλικα υπονοουμενα θα σε .....


καλημερααααααααα

skouliki είπε...

ολο υποσχεσεις εισαι ουφ

patsiouri είπε...

Με το καλό, με το καλό!!!
Καλή και σέξι χρονιά να έχεις σκουληκάκι!

skouliki είπε...

ευχαριστωωωωωωωω επισηςςςςςςςςςς

Newborn Doomstalker είπε...

Να μαι κι εγώ. Καλή χρονιά, χρόνια πολλά και γεμάτα σεξ. Ευτυχώς, κάνει κρύο, καιρός για τρίο. Και στα δικά σας.

Και μην ξεχνάτε, το δίσεκτο έτος προσφέρει μια επιπλέον μέρα/νύχτα κραιπάλης, σήψης και παρακμής. Μην την αφήσετε να πάει χαμένη.

skouliki είπε...

καλωςηρθεςςςςςςς

καλη χρονια επισης ...

σιγα μην το ξεχασουμε

Μόχα είπε...

Πολύ Γκουσγκούνης ο τύπος!!! Καλή χρονιά σκουλίκι.. :)

mpoumpoula είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
ΦΙΛΙ

insomnia#3 είπε...

aiiiiiii , aiiiiiii , aiiiiiii

Μεθαύριο που γιορτάζω για να δούμε, δωράκι θα πάρω ????


lol

Άκης είπε...

Μιας και περασα,ειπα να πω μια καλημερα.Οντως σε Γκουσγουνη φερνει ο τυπος!!!

skouliki είπε...

moxa-> καλωςηρθες καλη χρονια επισης φιλιααααααααα

μπουμπουλα -> φιλακια μωρο μου

insomnia -> θα το σκεφτω αμα με πεισεις οτι με συμφερει

ακης -> καλημερα μικρο μου

iLiAs είπε...

Καλημέρααα skouliki :))

candy's τετραδιάκι είπε...

χαχαχαχαχαχα!!!
Που τα βρισκεται ρε???


καλη χρονιαααα!!!

skouliki είπε...

καλημερα ηλια

candy -> αφου με ξερεις ... εχω αποθεμα

tzonakos είπε...

Χαχαχαχαχα, γκουζγκουνικός τύπος λέμε, πολύ άμεσος και ειλικρινής !
χαχαχαχααα :)

kat. είπε...

τσ.. τσ.. τσ..
αμάν αυτό το στόμα σου!

Σκορπίνα είπε...

Καλησπέρα κυρία Σκουλίκη,

Απευθύνομαι σε σας, γιατί ξέρω ότι είστε η μοναδική του είδους και γνωρίζω ότι μπορείτε να με βοηθήσετε!
Έχω ένα πρόβλημα.
Ξέρετε, εγώ στην αυλή μου είχα πολλά χρόνια μια σκουλικομυρμιγκότρυπα.Όμως εδώ και 2 εβδομάδες έχει εξαφανιστεί...
Βοηθήστε με σας παρακαλώ...
Δεν μπορώ να βρώ την τρύπα!

Με εκτίμηση
Σκορπίνα

Υ.Γ. και βλαμμένε, άκου να σου πώωωωω...Η κυρία σκουλίκη, έχει κάθε λόγο να βάζει φωτό με σεξουαλικό υπονούμενο διότι είναι δικό μου request!
Άντε μην τα πάρω τώρα που δεν βρίσκω την τρύπα!

KitsosMitsos είπε...

Και η νέα χρονιά ξεκίνησε με πράγματα του σατανά.
Εύγε τρελοσκουλήκο!
Τα τρελά φιλιά μου!

skouliki είπε...

κατ -> σταζει μελι ξερω

τζονακο -> ετσι χαχχα

σκορπινα -> αγαπητη μου φιλεναδα προτεινω να βαζεις το δαχτυλο βαθια στο χωμα σε κελυφωτο τριγωνιακο σχηματισμο κατα μηκους του περβαζιου εως να μπηχτει ολο μεσα και να ξανανοιχτει η τρυπα

κιτσο -> κανε τον σταυρο σου

mmexer είπε...

Πρέπει να το παραδεχτείς...

Είναι ειλικρινής :)

island είπε...

Αχ πρόστυχο σκουλίκι....αχ(κοκκίνησα)..,.

Σκορπίνα είπε...

Κυρία σκουλίκη,
Ευχαριστώ για τη βοήθεια σας!
Δεν κατάφερα να βρώ την τρύπα μου ξανά, παρά μόνο να γεμίσουν τα υπέροχα νυχάκια μου (55 ολόκληρα ευρώ το πρόσθετο, που με κάνει να μοιάζω να νταλικέρη τρανσέξουαλ!), με λάσπες και ψόφια μυρμίγκια. Τελικά όμως έμαθα ότι τα σκουλίκια κύρυξαν πόλεμο στα μυρμίγκια της αυλής μου και από τους βομβαδρισμούς έκλεισαν όλες οι σκουλικομυρμιγκότρυπες!

Απέκτησα παρόλα αυτά μια νέα διασκεδαστική συνήθεια...Τώρα τη βρίσκω με το να βάζω τα δάχτυλά μου μέσα στο χώμα...όσο πιο μαλακό το χώμα τόσο πιο ωραίο!Σαν το μωρό ένα πράγμα!

Σας ευχαριτώ πολύ κυρία σκουλίκη!

skouliki είπε...

mmexer -> και αυτο λες να του δινει ποντους

island -> δεν πειραζει παει με την σκια στα ματια

σκορπινα -> χαρα μου να μαθαινω σε φιλους να μπηζουν δαχτυλα

Νίκος Κ. είπε...

ε και δε τη γ..άς!

skouliki είπε...

.....να τελειωνουμε

ele είπε...

Αυτό είναι... κάποιος που λέει τα πράγματα με το όνομά τους!!!

skouliki είπε...

και τα κανει επισης