Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2008

Ωχ...


Bookmark and Share

38 σχόλια:

iLiAs είπε...

..ρουφήχτρα..βεντούζα λέμε :)

Καλημέρα..δεν έχω κοιμηθεί, πάω κατευθείαν :)

LOCKHEART είπε...

xaxa :) Για ατύχημα αποκλέιεται διότι απλά έχι κατεβασμένα παντελόνια απο την άλλη ελεος αφου έψαχνε τρύπα στην σκούπα πηγε να τον χώσει ελεος :)

Καλημέρες:)...Βεζουντιώθηκε ο τύπος

skouliki είπε...

καλημερα ηλια ουτε εγω ..ουφ


lock ..oh yes !!!!καλημερα

Trelofantasmeni είπε...

Είναι αυτό που λέμε ...ήθελε βαθύ καθαρισμό ο κύριος στη φωτό

Πολύ καλό !

Βλαμμενος είπε...

μικροτσουτσουνος ο τυπος...

if.. ιγένεια είπε...

χαχαχ.. Χαμογελαστή καλημέρα σκουληκάκι..

_ST_ είπε...

καλέ πως κάνετε έτσι εργατικό ατύχημα ήταν...

Μετεωρίτης είπε...

..χαχαχα!!

για αυτό τον καλό μου δεν τον αφήνω να κάνει τίποτα σπίτι-για να μην τον τρέχουμε...!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΚΟΥΛΙΚ!!

Radio Marconi είπε...

Σωστός! Οι πειραματισμοί δεν πρέπει να σταματούν ποτέ.

skouliki είπε...

τρελοφαντασμενη-> ρουφαει τα παντα

βλαμμενος-> ισα ρε large

ifigeneia -> καλημεροφιλο

σταθη-> το λες και ετσι χαχχα

μετεωριτης -> ας κανει δουλειες που δεν περιεχουν τρυπες για αξεσουαρ χαχχααχ

ραδιο-> μην κανεις κανενα πειραμα εσυ σπιτι

KitsosMitsos είπε...

Είχα ακούσει να μπερδεύουν τη βούρτσα με κάτι άλλο που δε θυμάμαι τώρα... Είχα ακούσει για σιφόνια, για πρίζες, για λούκια, για ταψί με κρέας, για πάσης φύσεως τρύπες και τα σχετικά.
Αυτό όμως... Τι να πει κανείς; Προσοχή στα μπαλάκια!
Την καλησπέρα μου.

skouliki είπε...

ηρθες να πεις την βλακεια σου και παλι λατρεια ε .. μην σου μπαινουν ιδεες δεν εχω σκουπα

fresco είπε...

τώρα βάζεις ιδέες για υποκοριστικά γυναικών με ανάλογες "αναρροφητικές" ικανότητες...

...χμμμ...

:-D

Νίκος Κ. είπε...

ήττα σοκ

Alexis B είπε...

Να αλλάξει σακούλα στην σκούπα.
Μά καλά κανένας δεν τό βλέπει ότι δέν τραβάει καλά??????
Αφού ό υπόλοιπος είναι έξω.
Εχει γεμίσει η σακούλα!!!!!!!
ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!

iLiAs είπε...

..παμεεεεε!
Καλημέρα Ντόρα :)

Radio Marconi είπε...

Για αυτούς που θέλουν να πειραματιστούν:
ο Μπουκόφσκι το έκανε με το ακουστικό του τηλεφώνου. Ξεβίδωνε τη κάψα του ακουστικού και του άρεσε που τον κτυπούσαν τα λίγα βολτ!

(Μην το δοκιμάστετε μόνοι σας στο σπίτι. Δεν φέρω καμιά ευθύνη!)

zealot~ape είπε...

Πάει η σκούπα...την γάμησε.

Άκης είπε...

Ρούφα ευλογημένη!!!!:P
Καλημέρες.....

candy's τετραδιάκι είπε...

Xαχαχαχα ρεεεεε χαχαχαχα :))))

skouliki είπε...

candy,νικος,ilias-> filakia

akis-> ρουφα αλλα ασε μετα μην πεθανουμε και ολας

zealot-> χαχαχχαχ εντελως

μαρκονι-> σκετη εγκυκλοπαιδεια εισαι βρε

αλεξης-> εγω δεν ακουμπαω .. εχω σακκουλιτιδα χαχχα

φρεσκο-> εγω τα βαζω ολα και συμφερω

kat. είπε...

υπάρχει αυτό;

patsiouri είπε...

Πως είσαι βρε σκουληκάκι??? Μπανιο σε κάνανε τα γαιδούρια????

fresco είπε...

skoulikion

τα "βάζεις" όλα ή τα "κάνεις" κι όλα;;;

χαχαχα!

byeee ;-)

skouliki είπε...

κατ -> υπαρχει και αυτο

πατσιουρι-> σου στελνω μηνυμα δες

φρεσκο-> εγω τα βαζω τις ιδεες εννοω και αφηνω τους αλλους να τα κανουν ετσι για ποικιλια

ele είπε...

Τι βίτσιο κ αυτό να κάνεις τις δουλειές του σπιτιού χωρίς ρούχα!Αυτά παθαίνει κανείς!!!

MAD είπε...

Μα πόσο μικροσκοπικός πρέπει να είσαι για να χωράς σε τέτοια διάμετρο?

Οχι πως το έχω δοκιμάσει...

Surrealist είπε...

Σκουλικάκι, αχ μπρε σκουλικάκι, σε θαυμάζω, μπράβο σου, με κάνεις και ευφραίνομαι... Πάλι πολύ καλό, όπως πάντα και έτσι πάντα και ασφαλώς σου έχω εμπιστοσύνη... Όλα καλά!!
Την καλημέρα μου!!

skouliki είπε...

ele-> ας προσεχε :)))

mad-> και εσυ στο large ?

surrealist-> ευχαριστω κυρια μου χαρα μου να σας κανω να γελατε

iLiAs είπε...

..δεν κοιμάμαι τελευταία γιατρέ...είναι σοβαρό?
..πού οδεύω? πού θα καταλήξω?

skouliki είπε...

στην κολαση μαζι μου χαχαχ

iLiAs είπε...

..για ΄κει είμαστε..όχι απλά σφαλιάρες..βρεγμένη σανίδα για να πεσω για ύπνο :)

Ν.Α. Λάμπης είπε...

Μετά το εξαίσιο του Άϊ- Βασίλη στο post σου "Έφυγα...", τα επόμενα μου φαίνονται φτωχά, κοινότυπα.

Λες να φταίει η libido μου;

Νά 'σαι καλά.

skouliki είπε...

ρωτας εμενα που ειμαι τζαζ ..??


γουστα εινα αυτα

iLiAs είπε...

..σα-ββα-το-κυ-ρια-κο προ των πυλών!
Πάμεεεεε :)

Καλημέρα Ντόρα :)

skouliki είπε...

καλημεραααααααααααααααααα

Sandy Cheeks είπε...

καλημερα κι από μένα.
Τι βλέπω εδώ?
Η ηλεκτρική σκούπα ρούφηξε το σκουληκάκι του?

skouliki είπε...

με παρομοιαζεις με μοριο ?

χαχαχχαχαχχαχαχ

φιλια