Σάββατο, 8 Δεκεμβρίου 2007

Too sexy...


Bookmark and Share

45 σχόλια:

fresco είπε...

έεεεεεετσι...έτσι...!!!

good night sexy (κι όποιος αντέξει) skouliki!!!

φιλιά και από εδώ!

byeeeeeee

island είπε...

You are you are too sexy my love!!!Καλή και σπέρα σας.Ανοίχτε το μου σου νου να μιλήσουμε...Σας έχω κάνει αντ...

Μαριλενα είπε...

Kαλησπέρα σκουληκάκι :)))

βροχή έξω, ε;;

πες μου πως δεν δουλεύεις σήμερα :))

φιλιά πολλά και καλη Κυριακή αυριο :))

skouliki είπε...

fresco-> φιλια στα μουτρα επισης

island-> μαλιστα αφεντικο, το ανοιξα

marilena-> οχι σημερα δεν δουλευα .. αμα εξαφανιστω να ξερεις πηγα μεταναστης στο τσιμπουτι ....φιλι ..

Alexis B είπε...

Περισσότερο sexi απ' όσο μπορεί να αντέξει ό κόσμος τούτος.
Καλή Κυριακή.

skouliki είπε...

επισηςςςςςςςςςςς σεξι αλεξη

Roadartist είπε...

αχααα!!... αν το πιστεύεις τότε ΕΙΣΑΙ!

skouliki είπε...

δεν ξερωωωωωωωωωωωωωω ..ειμαι ζωον

Roadartist είπε...

σιγά βρε συυυ.. Τι χρειάζεται? Ενα χαμόγελο :)))))))))))))) ΦΙΛΙΑ!

skouliki είπε...

ανταποδιδω με 2 μεγαλυτερα φιλια

Radio Marconi είπε...

Να αλλάξεις το μνημοσυνή χρώμα και θα νοιώσεις καλύτερα...

skouliki είπε...

καλε δεν το λεω για μενα χαχαχαχα

Radio Marconi είπε...

...στο πουλί το είπα...

Εγώ αν και όλοι με αγαπάνε και νοιάζονται πάλι την ίδια ερώτηση κάνω: Am I too sexy?

the BluElephant είπε...

you are sexy like the rainbow girl...

Ενεσούλα είπε...

Είσαι το πιο σεκουσουαλικό σκουλίκι του κόσμου!
Φιλάκια.

island είπε...

Καλημέρα...φιλί;

KitsosMitsos είπε...

Καλημέρα σέξυ-και-όποιος-αντέξει-ως-τις-έξι-με-τέτοια-ζωώδη-έλξη.

Είπα να βάλω και τη Θέλξη μέσα, αλλά τι να μας πει και η Θέλξη; το πολύ-πολύ κανένα τραγούδι.

Αφιερωμένο καλοκαιρινό άσμα Jamie Lewis & DJ Pippi feat Kim Cooper - So Sexy (για την ανάρτηση, ντε)

purple είπε...

καλημερα sexy σκουλικιον!!!

iLiAs είπε...

..πιο πολύ απ' όσο φαντάζεσαι, πιο πολύ απ' οτι φοβάσαι..είσαι sexy, κι όποιος αντέξει!

Καλημεραααα! :)

το φτυαράτσι είπε...

Σωστηηηηηηηηη σε βρίσκω!Την κουλησπέρα μου!!!

xipaki είπε...

im too sexy for for my car
too sexy for my shirt
too sexy for your blog babyyyy

skouliki είπε...

καλημερες σε ολουςςςςςςςςςς


σεξι ..ξεσεξι το ξεσεξισα χτες και παλι

οεοοοοοοοο !!!!!!

KitsosMitsos είπε...

Αλητείες κυριακάτικα! Θα πέσει να σας κάψει όλους φωτιά εξ'ουρανού.
Άγιες μέρες, απαπά!

skouliki είπε...

σκασε ρε θρησκοληπτε ..μπου

KitsosMitsos είπε...

Κακές επιρροές απ'τη θεία!

Με τρόμαξες πρωινιάτικα!

Inner silence είπε...

του σέξυ

skouliki είπε...

γεια σου κοριτσακι μου

κιτσο...θα τον φας το βιασμο δε γλυτωνεις

revqueer είπε...

Αυτό ακριβώς το πρόβλημα αντιμετωπίζω κι εγώ. Γιατί, μα γιατί να είμαι τόσο σέξι;

skouliki είπε...

καλωςηρθες

ειδες εμεις οι θεοι ..

Νίκος Κ. είπε...

εντάξει μη σκέφτεσαι και τόσο θετικά...

if.. ιγένεια είπε...

χαχαχ.. Θετική σκέψη.. :)

KitsosMitsos είπε...

Αναμένω βιασμό.
Τέλος.

Βλαμμενος είπε...

για μενα λες ρε σκουληκα??.βγαζεις τα απλυτα μου στην φορα?

τρελό φιλί έρωτα

Haris είπε...

Am i? That's the question:))))

iLiAs είπε...

Να έχεις μια sexy, καλή βδομάδα!
Καλημεραααα!

skouliki είπε...

κιτσο..αναμενε λεμε

νικος, ιφιγενεια, ηλιας -> ολοι σεξυ θειες λολς γιναμε

βλαμμενος-> ειπα να τα πλυνω αλλα ηταν πολυ απλυτα και τα εβγαλα
ερωτααααααααααααααα

Βλαμμενος είπε...

καλημερα σεξοπορνοδιαστροφικο σερνομενο σπερμα....

skouliki είπε...

καλημερα σπερματοφιλε

mpoumpoula είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σεξοσκουλικαντέρα!!!!
χαχαχαχαχα

skouliki είπε...

επισης ομορφο νεο ποδι

_ST_ είπε...

ρε παιδιά εγώ τους γύπες του λυπάμαι πάντως! πολύ παρεξηγημένα πτηνά!!!
Καλή εβδομάδα!

Σκορπίνα είπε...

Am I?????????
Τώρα καταλαβαίνω...
Αυτό φταίει λοιπόν...
Είμαι too much sexy...

Καλημέρες

patsiouri είπε...

Η ασορτί σκιά στα μάτια δεν υπάρχει!

Matrix είπε...

Μα που τα βρίσκεις :D.

skouliki είπε...

σταθη ..δικιο εχεις τωρα που το σκεφτομαι

σκορπινα, patsiouri ..καλημερες σεξυ

matrix .. συλλογη απο μαλακιες χααχχα