Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2007

Sperm...

Bookmark and Share

56 σχόλια:

MAD είπε...

Μόνο μια "ζούγκλα" με αράχνες, ποντίκια και φυσικά μια λίμνη (πάθους) θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν τα ζουμιά του εν λόγω κυρίου.

Εγώ βρίσκομαι στο στάδιο "σκουλήκι για δόλωμα", αλλά υπόσχομαι να αδειάσω συντόμως το ρεζερβουάρ

Καλή εβδομάδαααα ;-)

Haris είπε...

Δηλαδή υπάρχει και ο κίνδυνος αμα μεγαλώσουν πολύ να σε φάνε κιόλας;

Feidias είπε...

χαχαχαααχχχουτοο......σε καλό σου βρε κουτό,μ έκανες και γέλασα πάλι!Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

iLiAs είπε...

Καλή βδομάδααααα! :)
φιλιά!

Moodygirl είπε...

xaxxaxaxaxxaxaxaxa prwiniatiko

laxanaki είπε...

Πόσες φορές έχουμε πει πως εδώ μέσα μαπίνουμε και ανήλικα??? ε????

skouliki είπε...

mad καλωςηρθες και τον ηθελα τον γιατρο μου βρε ....
οταν αδειασεις ελα να μας το πεις να κανω παρτυ να ανοιξω το σπιτι στον απλο πολιτη να κερασω βρε αδελφεεεεεε

χαρης μην μου βαζεις ιδεες τετοιες και ψαχνομαι

φειδια εδω κουτο ομιλειτε παρακαλω

ηλια καλη βδομαδααααααααααα

μαυρογατο αφου ξερεις το μυαλο μου δεν ηρεμει ποτε χαχαχαχ

skouliki είπε...

λαχανακι δεν φταιωωωωωωωωω εγω
οι κακες παρεες με φαγανε εγω ειμαι αθωαααααααααααααα

Inner silence είπε...

Καλημέρα και καλή βδομάδα θκουλίκι! μάκιαα! :)

Swell είπε...

Καλημέρα και καλή σπερμοεβδομάς!

Και να φυλάγεσαι από τις υγρασίες...

skouliki είπε...

ευχαριστωωωωωω παιδια η παναγια μαζι σας χαχχααχ

Βλαμμενος είπε...

ηθελα να κανω ενα σχολιο τωρα για το μεγεθος του σπερματος και κατα ποσο θα δυσκολευει η καταπωση οτας εχει γινει του αλλουνου σαν βατραχος αλλα δεν το κανω μην κανουμε ενα σοβαρο μπλογκ μπαχαλο...

Φιλια ΕΡΩΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

skouliki είπε...

και εγω ηθελα να σου απαντησω για το μεγεθος της τρυπας αλλα αστο ειμαι σοβαρη

καλημερα ερωτααααα

Άκης είπε...

Καλημέρα καί καλή εβδομάδα...Ήθελα να 'ξερα που πάς και τα βρίσκεις!!χαχααχαχ

skouliki είπε...

εχω συλλογη λεμεεεεεεεεεεεεεεε

fresco είπε...

κουφόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!

"σε" απάντησα και στο post μου...take a look ;-)

skouliki είπε...

ειδα ειδα

Paranoia είπε...

είσαι αστέρι

καλή εβδομάδα κούκλα μου!

Κορκόδειλας είπε...

απαπα ρε σκωλικα...γιατι παραμυθιαζεις τον κόσμο? κανουν και ηχο? δλδ κουαξ?

patsiouri είπε...

Μακριά από μάς....

if.. ιγένεια είπε...

lol.. Για τέτοια αγαμία μιλάμε..

manitaraki είπε...

Poli oreo afto gia katara. Ama thes na katarasteis kapio. :)

Μετεωρίτης είπε...

το σπέρμα πάντως έχει από 5 έως 30 θερμίδες το πολύ!
Εμ, το λέω σε περίπτωση που κάποιος είναι... στη δίαιτα!

kat. είπε...

απλώς θεικό!

βατράχια ε;
πάλι καλά.. για φαντάσου τι γίνεται στον κόσμο αυτή τη στιγμή που μιλάμε..!

skouliki είπε...

παρανοια -> ευχαριστω κοκκινησα

κορκοδειλας-> τοσο καιρο ελειπες και ηρθες και αντι να δωσεις φιλι τα χωνεις παλι .. μου ελειψεςςς

πατσιουρι, ιφιγενεια, μανιταρακι-> χαχχαχα

μετεωριτης -> πες το και ειμαι της καλης διατροφης

κατ -> ειδες ..παντου βατραχια

Alexis B είπε...

Ave skoulikion!!!!!!!
Βατράχια, Κουααααααξ. Έρε βάλτος. Πάλι καλά που δέν έχει και λιβελούλες να πετάνε (χιχιχιχιχιχι)
Α! το προηγούμενο τραγούδι μου άρεσε περισσότερο.
Καλή εβδομάδα.

candy's τετραδιάκι είπε...

Yποκλεινομαι στο τραγουδι που παιζει στο μπλογκ σου!
Σε φιλω :****

Οσο για το σπερμα...απ τα Γιαννενα ειναι ο τυπος? χαχαχαχαχαχα!!

Feidias είπε...

Μπρεε skoulikanteraaa μουου,έχεις φάει βατραχοπόδαρα τηγανιτά??Επίσης ,το σπέρμα έχει και γλυκόζη για ν έχουν ενέργεια οι σπέρμαγκες να τρέχουν σα το Βέγγο!Χαιρετώ σε!

Feidias είπε...

λολ

skouliki είπε...

αλεξης , candy -> ειπα να βαλω ποικιλια στα τραγουδια θα εχει και συνεχεια , ευχαριστω για τα σχολιααααα απο τα Γιαννενα , πεταλουδες ... μην βαζετε ιδεες λεμε

φειδια -> μα τι γνωσεις αυτο το παιδι πια

purple είπε...

καλη τρελοβδομαδα :-)))

skouliki είπε...

επισηςςςςςςςςςςςςςςςςς

maria λεμονατη! είπε...

δεν του εχουν πει του τυπου πως υπαρχουν κι αλλες μεθοδοι εκτονωσης εκτος απο το σεχ?

fresco είπε...

μμμμμμμμμμμμ...ωραίος ο μεσημεριανός ύπνος...μόλις ξύπνησα!!!

καλό απόγευμα skoulikion...!!!

skouliki είπε...

maria υπαρχουν και αλλες ??????????????/

φρεσκο με δουλευειςςςςςςςςςςςςςςς
ουφ !!!

fresco είπε...

καθόλου skoulikina μου...

όπως θα'λεγε και ο Leo αν αντί για τις θερμοπύλες είχαν μαζευτεί στην Αριστοτέλους..."this is Thessaloniki"!!!

byeeeee!!!

υ.γ. γιατί εσύ άυπνο μου είσαι;;;!!!

KitsosMitsos είπε...

Καλησπέρα.
Φοβάμαι να μιλήσω, τι να πω...
Μούγκα στη στρούγκα.

skouliki είπε...

φρεσκο αυπνο ως συνηθως

κιτσο μην μιλας εσυ να απολαμβανεις μονο ( εμενα :) )

KitsosMitsos είπε...

Ας απολαύσω λοιπόν!

skouliki είπε...

αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

λεμε

maria λεμονατη! είπε...

σκουλικακι, υπαρχει η αυτοικανοποιηση γλυκο μου.
μαρεσει να περνω το ρολο της δασκαλας στα ερωτικα :D

Lily είπε...

Pou ta briskeis re skouliki???!!
lololololol

fresco είπε...

maria λεμονάτη,

μήπως είσαι συνεργάτιδα του Θάνου Ασκητή;;; :-)

byeee!

υ.γ. skouliki get some sleep!

Νίκος Κ. είπε...

τι μιλάει κι ο καραφλούμπας ο γιατρός..

island είπε...

χαχαχα φοβερό....με έκανες και γέλασα ο κακόκεφος....μα βατράχια;;;;τί κάνουν οι γυναίκες της ζωής του;;Αντί να τα καταπίνουν τα ταίζουν;;;;

Φιλί

maria λεμονατη! είπε...

ωχ, μας πιασανε.
χανω την δουλεια μου
σκουλικακι, προσελαβε με

Ταχυδρόμοοοοοοοοοος ! ! είπε...

That's hilarious!

(Δεν μπορούσα να το περιγράψω στα ελληνικά τόόόόσο χαρακτηριστικά)

tzonakos είπε...

Αδειάστε όλοι επειγόντως, θα σας γίνουν βατράχια και δεν θα βγαίνουν μετά !
Εγω παλιά ξύπνησα και βρήκα μια οικογένεια βατραχων να μου κάνει "κοοοφάαακςςςς "

Radio Marconi είπε...

tzonako εμείς τα λέγαμε χοντράδια!

Πρώτη φορά τα βλέπω φωτογραφία...
(συγχώρεσέμε θεέ μου!)

Feidias είπε...

Αυτός είναι ο προστάτης λοιπόν??Δυο τρία ψωροβάτραχα που κάνουν όλη τη ζημιά?Εκσπερματώστε όσο μπορείτε πιάσαμε βατράχια δηλαδή??Τοις γυναιξί τα ωάριαν τι γίνονται?Μυτζήθρα??

Feidias είπε...

Τη καλημέρα την εξέχασα...πως συνέβη τούτο?ΚΑΛΗΜΕΡΑ skouliki

skouliki είπε...

maria -> μαθε με λεμε ... εχω αναγκες.. σε προσλαμβανω λεμε

lilly -> η πειρα μου τα φταιει ολα

φρεσκο -> μαλιστα πατερα

νικο-> μα τον ειδες τον ασχετο

island -> ανωμαλιες παντου λεμε

τζονακο -> μην φοβασαι βρε κουτο εγω ειμαι εδω για σενα

ραδιο-> χαχαχχαχαχχα ασε δεν σε συγχωρω ( λεγε με και θεα )

φειδια -> ο προστατης των βατραχιων χαχαχχα

ταχυδρομος -> καλωςηρθεςςςς λεμε

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣΣΣΣΣΣ

laxanaki είπε...

Καλημέρα σκουλικάκιιιιιιι

skouliki είπε...

καλημερα ομορφη

tzonakos είπε...

Marconius σχωρεμένος, χαχαχαχα !

skouliki είπε...

δωστου θαρρος εσυ χαχχαχα