Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2007

Χικ...


Bookmark and Share

47 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Τελικά δεν άντεξες...
Κοιμήσου!

skouliki είπε...

ασε μεεεεεεεεεε

εσυ γιατι δεν κοιμασε..ελα μσν να σε αποπλανησω

Haris είπε...

Το σεξ!!!!

skouliki είπε...

καλαααααααααααααααααα εννοειταιιι

Haris είπε...

Μα είναι δυνατόν να το σκέφτεται; τστστστστ

Καλησπέρες!

skouliki είπε...

μεθυσμενο λεμε τι ψαχνεις να βρεις

χικ

Haris είπε...

Μόνο έτσι εξηγείται. Μην ξεχνάς και τα 2-3 γραμμάρια που πήρε πιο πριν.

skouliki είπε...

εσυ μην ξεχνας οτι ειναι 4 ειμαι μεθυσμενη με τα σαλια να τρεχουν χαχαχχαα

Haris είπε...

Άρα εσύ έδωσες απάντηση στο ερώτημα του πουλιού...

skouliki είπε...

εχω μπερδεψει τα πουλια με τα φυστικια

Haris είπε...

Χαχαχχα. Μπέρδεψες τα πουλιά με τα φυστίκια; Πως τα κατάφερες; Νόμιζα πως ήταν ένα και το αυτό.

skouliki είπε...

εχασες την συναντηση σημερα ... θολωσα ........ ηταν και ο κιτσος που χουφτωνε λιγο απο δω λιγο απο κει

Haris είπε...

Δεν ήξερα πως είχαμε συνάντηση. Καλά περάσατε όμως...:))

skouliki είπε...

στο φορουμ ειχα βαλει θεμα αλλα νομιζα οτι το ειδες.... μια χαρα

ολα τα ρεμαλιααααααααααααααα ηρθαν

DARK_ERA είπε...

sex

Moodygirl είπε...

koimamai

Βλαμμενος είπε...

γιαυτο ο αλλος χθες κράταγε το ΦΑΞ μαζί του?..λέω και εγω....

kwstask είπε...

Οχι και ολα τα ρεμαλια!Ελειπε ενα αρχιρεμαλι:Εγω!Δεν μπορουσα να ερθω επειδη εχω κανει ενα χειρουργειο και εχω μια μυτη μπανταρισμενη....

if.. ιγένεια είπε...

Φαξ.. ;p

Swell είπε...

Καλημέρα,

Βλέπω ότι επέζησες. Σ' ευχαριστώ πολύ για χθες. Τώρα αν αυτό, κάποιοι αναγνώστες σου το παρεξηγήσουν, πρόβλημά τους και δικό σου...

skouliki είπε...

swell .... οποιος ενοχληθει δαγκωνω φτυνω κτλ

βλαμμενος... και να κραταγε μονο αυτο

ιφιγενεια , μαυρογατο ... κοιμαμαιιιιιιιιιιιιιιιιι ορθια

κωστα ... και εμεις δεν ειμαστε και στα καλα μας

tzonakos είπε...

ΣκώληΞ ειναι αλλα δε χωράει :Ρ

skouliki είπε...

xaaxa καλο και αυτο

fresco είπε...

ΑΡΚΑΣ = the best ever!!!

byeeeee!

skouliki είπε...

φρεσκο ....καλημεραααααααααα

if.. ιγένεια είπε...

Τσύπνα ρε ;D

Radio Marconi είπε...

Μήπως είναι Χιξ?
(εκ του Χικς...)

(μάλλον είναι προχωρημένη σκέψη...)

fresco είπε...

καλημέρα καμαρωτή μου skoulikina!!!

bye!!!!!!!

skouliki είπε...

freskoooooooooooooo.. τι γλυκοςςςς

μαρκονι-> καλααααααααααααα θα σε φτιαξω

ιφιγενειαααααααααα -> χαλια ειμαι

Μοιράιδα είπε...

sex me baby yeah yeah yeah

Μετεωρίτης είπε...

SEX IS NATURAL SEX IS FUN...

μία μεγάλη (επίπεδο Κομφούκιος)φιλοσοφία από τον george michael που λεγόταν
I WANT YOUR FAX
εεε..
I WANT YOUR SEX ήθελα να πω!

KitsosMitsos είπε...

Χικ ξε-χικ, το μαλλί το φτιάξαμε τελικά;

fresco είπε...

πιο γλυκός, δεν γίνεται!!!

χαχαχα!!!

byeeeee!!!

υ.γ. το fresco με c βρε skouliki μου! ...με k μου θυμίζει τα μακαρόνια Misko!!!

skouliki είπε...

fresco χαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχχαχα
χαχαχαχαχχαχαχχαχα δεν μπορωωωωωωω
φτανει

κιτσο μωρο μουυυυυυυυυ ολα οκ

μετεωριτης μαθε με λεμε

μοιραιδα φιλακιαααααααα

KitsosMitsos είπε...

Λέω να πάω και γω κομμωτήριο για τις μπούκλες.
Κανένα καλό;

fresco είπε...

μα καλά...τι έπαθες;...είμαι τόσο αστείος και δεν το ξέρω;

kisses!

byeeeeeeeee!!!

skouliki είπε...

αυτα τα μακαρονια μισκο με πεθαναν λεμε

skouliki είπε...

κιστο μου εγω θα σε φτιαξω μην ανησυχεις

FuSmOKer είπε...

Ξυπνήστεεεεεεεεεεεεεε ρεεεεε!!!

Ήπιατε δυο ξύδια και πέσατε κάτω :P

Καλά πρέπει να παίξει ιδαίτερο ;)

(τι διάολο.. τα σκουλήκια πίνουν.. ? )

FuSmOKer είπε...

Και επίσης,

χρειάζομαι μασάζ.

Δώστε ρε μια βοήθεια που υποφέρω :-S

island είπε...

Φάτσαααααα...όμορφα ήταν χθες...θέλω κι άλλο

Ενεσούλα είπε...

Τελικά κάνατε ΣΕΞ ή στείλατε ΦΑΞ;;;
Καθάρματα!
Περάσατε τέλεια!
Φιλάκια

Alexis B είπε...

φαξ με σεξ, σεξ με φαξ, με μπέρδεψες!!!!!!!!!!!

skouliki είπε...

fu -> ρε αλητη γιατι δε ηρθες? τσακισου ελα να σου κανω μασαζ
τελειωνεεεεεεεεε

island -> θα παρεις μπολικα τωρα που σε βρηκαμεεεεεε

ενεσουλα-> εγω δεν θυμαμαι κατι με χουφτωνε αλλα ...

αλεξης-> ναι γιατι εγω νομιζεις ειμαι αξεμπερδευτη

_ST_ είπε...

εννοείτε σεξ!!!
Το φαξ δεν έχει μελάνι!

skouliki είπε...

καλημερα χαχα

LOCKHEART είπε...

ΣΕΞ! :)! οχι μονο την βοηθαει την διευρνήνει κιολας..