Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2007

Κρυο...

Bookmark and Share

43 σχόλια:

Feidias είπε...

χαχαχαχαααα...κάνε παιδιά να δεις καλό σου λέει...Μα που πας και χώνεις τη μύτη σου παιδί μου?Και που θα τη χώσει κι ο χιονάνθρωπος μετά οεεο??Καλημέρα skoulikion δονούμενον χιονανθρωπάριον,χαίρε,τρέχω πάάάλι για δουλίτσα γαμώ τη μύτη του χιονάνθρωπου!
Βέγγος

KitsosMitsos είπε...

Καλησπέρα.
Όμορφη ανάρτηση γιορτινή. Αντικατοπτρίζει την οικογενειακή θαλπώρη...
Πού είναι τα καρότα, οέο; Μήπως φαγώθηκαν προχθές;

Τρελό φιλί, ξέρεις εσύ!

Ενεσούλα είπε...

Άστο κάτω ρε!
Δικό μου είναι!
Ώστε αυτή μου είχε κλέψει λοιπόν!

tzonakos είπε...

Εμενα η μάνα μου δεν ειχε τέτοιο και της πήρα τα μπικουτί !
Ο χιονάνθρωπος εγινε σαν κατίνα κομμωτηρίου λέμε :)))
Φυσικά εγω εγινα μετα ρόμπα και μόνο ο φάδερ γελούσε ! Α ρε φάδερ λεμε !

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΞΑΝΑ...ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ....ΜΟΝΟ ΥΓΕΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΩ...ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΛΑ...ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ...ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

Μετεωρίτης είπε...

όταν ήμουν μικρή (και άπειρη)
τσακώθηκα με την μάνα μου
γιατί δεν με άφηνε να μεταφέρω στο σπίτι μας τον χιονάνθρωπο που είχαμε φτιάξει.
Πλάνταξα λέμε.
Άφησε που όταν έμαθα ότι ο χιονάνθρωπος λιώνει, πλάνταξα πιο πολύ...
(θα το κάνω ποστ μια μέρα όλο αυτό!)
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!

skouliki είπε...

feidias -> τρελο πηξιμο και εγω λεμε

κιτσος -> σου κρατησα ενα για σπεσιαλ νυχτα χαχαχ

ενεσουλα -> βασανααααααααα

τζονακος-> τι παιδι θεε μου

φαντασιοπληκτος -> καλωςηρθες και παλι ..ευχομαι σε ολους χρονια πολλα

μετεωριτης -> τι αποθημενα ειχες και εσυ παιδι μου χαχα

iLiAs είπε...

..την ίδια δουλειά κάνει!
Καλησπέραααααα!

MAD είπε...

OMG!
Και τώρα τι θα κάνει η μάνα? Θα τι βγάζει με τα καρότα? Η μήπως με τον πατέρα?

ΜΠΛΙΑΧ

FuSmOKer είπε...

για οταν το κρυο παγώνει το αίμα κάνουμε σεξ για να ρθουμε στα ίσια μας :-P

Επίσης αν κρυώνεις βγες έξω και κάνε τρέχοντας γρήγορα 10 γύρους το τετράγωνο.
Μετά θα βράζεις :-)
Και είναι και ΣΩΒΕ.

skouliki είπε...

fu -> αξιοςςςςςςςςςς

mad -> γιατρεεεεεεεεεεε ποναει το καροτο ?

Ηλια -> σωστο και αυτο λεμε

Moodygirl είπε...

xaxxaa trelokomeioooo

Άκης είπε...

Ανεξάντλητη.....Θα μας τρελλάνεις τελείως εσύ!!
Την καλησπέρα μου

laxanaki είπε...

σκουλίκι είσαι απαίχτο!!! Φοβερό το καρτουνάκι!!!

_ST_ είπε...

βραχυκύκλωσε!!!!!!!

Haris είπε...

Θα της φέρει ο Άη Βασίλης μεγαλύτερο τα χριστούγεννα. :))

maria λεμονατη! είπε...

αχ, θελω να ανεβω στη μυτη του χιονανθρωπου καλε. μα τι με επιασε;

Alexis B είπε...

Καλά να πάθει, εκεί τό εργαλείο μύτη στόν χιονάνθρωπο.
Να μάθει να κλειδώνει.
Αλλά κρύο? που κάνει κρύο?
Κρυώνει κανείς???????
Μή χειρότερα, δηλαδή που να κάνει και κρύο.

Dreamgirl είπε...

Αφού δεν έχει καρότα! Τι να κάνει; Να αφήσει το χιονάνθρωπο χωρίς μύτη; :Ρ


Να σου ευχηθώ και καλές γιορτές που φεύγωωω!!! :)

Ναπολέων είπε...

Τί ακριβώς βρήκε στο συρτάρι της μαμάς, το οποίο σάς ενθουσίασε τόσο όλους;;;

Μήπως τη γενεσιουργό αιτία της υπογεννητικότητας;;;

Και δεν ντρέπεστε που κάνετε χαρούλες;;;

Το δημογραφικό μας πρόβλημα έχετε αναλογιστεί πόσο μεγάλο είναι;;;

Κατά τα άλλα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σας!

αγάπη-αφοπλισμός-ειρήνη
Ναπολέων

Feidias είπε...

Καλημέρα!Σωστός ο ναπολέων!Αλλά και αυτό το μολυσματικό πάντρεμα φύσης και αντικειμένων που λειτουργούν με μπαταρίες δεν είναι άραγε ένας τραγικός επίλογος σ αυτή τη χριστουγεννιάτικη ιστορία?Χάθηκε ένα αγγούρι...???

skouliki είπε...

μαυρογατο-> εντελωςςςςςςςς

ακη-> ευχαριστωωωωωω θα κανω οτι μπορω

λαχανακι-> οεο 12 ποντους βαλε μου

σταθη-> χαχαχχα ειναι με μπαταρια ηλιον

χαρης-> μακαρι θεε μου χαχαχ

μαρια-> τπτ κοριτσι απλα καυβλωσες χαχαχχαχαχχαχχα

αλεξης-> κρυοοοοοοοο κανει λιγακι

dream-> υπηρχε και το αγγουρι βεβαια..καλα να περασειςςςς

ναπολεων -> καλωςηρθες ... ετσι μαλωσε μας ..δωσε μας χαστουκια... να βγαλουμε και τα αλλα καροτα απο τα συρταρια

φειδιας -> αυτο ελεγα και εγω πιο πριν χαχαχχαχαχαχχαχχαχχαχα

Κορκόδειλας είπε...

και δε ξαπλωνει το χιονανθρωοπ να κανουν ολοι τη δουλεια τους..? για να μην παραπονιεται και κανεις δηλαδη οχι τιποτα αλλο. καλημερα σου βρωμοσκωλικα.

purple είπε...

ρε τι παθαμε για τη μυτη του χιοναθρωπου!!!
χεχεχεχεχε

skouliki είπε...

βρωμοκορκοδειλα καλημερααααααααα

τι σχεση και αυτη θεε μου

purple -> ναι αλλα μια μυτη να ...

Trelofantasmeni είπε...

Πω πω ξεμπροστιασμα που έφαγε η μαμά....

Καλημέρα σκουλήκι μου.

skouliki είπε...

καλημερα ομορφη

Βλαμμενος είπε...

δεν του πες αμα θέλει να του δώσω την μελιτζανα....

φιλι

skouliki είπε...

την θελω ολη δικη μου

Βλαμμενος είπε...

μπορεις να την κουμαντάρεις τετοια μελιτζάνα????

skouliki είπε...

ελα τωραααααααααααααα εγω στο εβγαλα το ονοματακι ..εσυ τι λες ?

patsiouri είπε...

Καλημερούδια!!!!!!!!!!

fresco είπε...

:-|

skouliki είπε...

καλημερααααααααααααααα

zealot~ape είπε...

καλησπέρα καλησπέρα καλησπέρα!!
[το ροζάκι λέει!]

if.. ιγένεια είπε...

Καλησπέρα! Έχει και τέτοια χρήση ο δονητής.. :p

FuSmOKer είπε...

αλί αλί και τρισαλί και τον Αλί να στρίβει..

Lily είπε...

Eytixos pou den ton Balene apo tin anapodi na to axristepsoun to mixanima!!!

FuSmOKer είπε...

γεια σου ρε σκουλίκι με τις 5 καρδιές :-)

skouliki είπε...

ζεαλοτ -> φιλακιιι

ιφιγενεια -> και ομως ναι !!!

fu -> φιλακιιιιιιιι απο τα 5 στοματα μου

λιλυ -> χαχαχαχχαχαχχαχαχχαχ χαχαχ

Ναπολέων είπε...

Το άλλο, σχετικόν!, με τις δυό γεροντοκόρες και τις τρείς μπανάνες τό ξέρετε;;;

Αν όχι, e-mail me to e-mail it to you.

KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
α-α-ε
Ν.

skouliki είπε...

οεο μαλιστα κυριε

ele είπε...

Ε, λογικο είναι να βάλει το dildo στο χιονάνθρωπο. Αφού δε βρήκε καρότο, πως να βρει ...αγγούρι, που είναι κ εκτός εποχής;;;
Merry Xmas
Κάντε σεξ!