Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2007

Νυσταζω...


Bookmark and Share

27 σχόλια:

Swell είπε...

Ακόμη; Και που είναι η αντοχή που μούλεγες;

blue είπε...

xaxaxaxaxaxa...pies ton skoulhkaki.tha krataw egw tsilies..kalhmera

skouliki είπε...

swell -> ειμαι και μεγαλη γυναικα ποσο να αντεξω

blue -> ευχαριστω ..μπραβε μου

zealot~ape είπε...

μέρες καλές!!!

Άκης είπε...

Υπομονή.Δέν είσαι η μόνη..Τις καλησπέρες μου.

skouliki είπε...

AKH σωσε μεεεεεεεεεεεεεε ..λεμε τωρα

Zealot καλημερα φιλι

Βλαμμενος είπε...

να σε δω με κατι αλλο στο χερι εκτος απο μελιτζανα ή βοτκα και τι στον κοσμο...

τρελο φιλι για τρελη περιπτωση ....

skouliki είπε...

τρελο φιλι ανταποδιδω σε ολες τις περιπτωσεις

Moodygirl είπε...

kafeeeeeeeeeeeeeee

skouliki είπε...

pareeeeeeeeeeeeeeeeee

Dreamgirl είπε...

Μια μεγάααααααααλη καλημέρα!!! (για να καλύψω το κενό των σιωπηλών επισκέψεων, τον τελευταίο καιρό)

Όποιος δεν σε αφήνει να πιεις με την ησυχία σου το καφεδάκι, να μου το λες

skouliki είπε...

ναι καλη μου θα στο λεωωωωωωω

φιλι καλημερα

maria λεμονατη! είπε...

για να μην λενε καποιοι καποιοι οτι δεν τους προειδοποιησες

skouliki είπε...

ετσι ντεεεεεεεεεεεεε

Σκορπίνα είπε...

καφεεεεεεεεεεεεεεεεεεέ!!!!

Που είναι ο καφές μου οεο???

KitsosMitsos είπε...

Τρελές καλησπέρες. Τι θα γίνει βρε, όλο καφέ, καφέ...
Για χορό πότε θα πάμε;

skouliki είπε...

σκορπινα ερχεται η κουπα

κιτσο ..τωρα στρωνω κρεββατι και σε φωναζω για "χορο"

Μετεωρίτης είπε...

...εγώ να δεις!!
(πόσο νυστάζω).

Μέσος όρος ύπνου κάθε μέρα: 5 ώρες και ΛΟΤΤΟ.
Ωράριο ύπνου: 4.00-9.00
(και ΤΖΟΚΕΡ).

Βρε!!
Γιατί τραβάς τα αυτάκια του Κίτσου;!

KitsosMitsos είπε...

Είχα ακούσει για επιτραπέζιο χορό.

Τώρα και επικρεβάτιος!

Άι λάικ!

fresco είπε...

πολύ όμορφη είσαι σήμερα!!!

η φωτογραφία σε κολακεύει βρε!

με fresco-φιλιά!

bye!!!

skouliki είπε...

φρεσκο - μισκο..
το ξερω ειμαι ομορφη

κιτσο ...ασχολιαστο αλλα θα φας ξυλο παλι

μετεωριτης ... τι να πω ανωμαλη ειμαι

kat. είπε...

ακόμα και σε αυτή τη φωτογραφία, είσαι μια χαρά..

Radio Marconi είπε...

Μετά από τέτοιο ξύπνημα, λογικό το κομμωτήριο!!!!

fresco είπε...

όμορφη...είσαι όμορφη
και δεν θέλω να ξέρω όλα τ'άλλα
όμορφη...είσαι όμορφη
σε ποτήρι αν χωράς θα σε πιω στάλα-στάλα...

το ξέρεις το άσμα;...γεια σου ρε Τουρνά αθάνατε!!!

skouliki είπε...

φρεσκο το εχω σαν ηχο στο κινητο μου σε διασκευη βεβαια

μαρκονι λεγε λεγε και θα ερθει η τιμωρια οσονουπο

κατ το ξερω αμα γεννιεσαι θεαα

zekia είπε...

ΑΦΙΣΣΑ - ΑΦΙΣΣΑ - ΑΦΙΣΣΑ!!!!!

skouliki είπε...

χαχαχαχ