Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2007

Να τα πάλι...

* η φωτο δεν ειναι πλεον διαθεσιμη

Bookmark and Share

34 σχόλια:

fresco είπε...

σα δεν ντρέπεσαι skoulikoula!!!

απαπαπα...τι πράγματα είναι αυτά!!!

δε μου λες, τέτοια ώρα σου έρχονται πάντα αυτές οι ιδέες, ή έτυχε να βλέπεις καμιά special ταινιούλα στην tv!!!

byeeeeee ;-)

DARK_ERA είπε...

semna se ligo tha mas valis kai to makaka

Radio Marconi είπε...

Μπήκα, βγήκα, μπήκα, βγήκα...

Φορτσάτη επιστροφή!

Καλημέρα.

_ST_ είπε...

Προσφέρεις ηθική συμπαράσταση στους απανταχού αυνάνες! Αυτό θα πει κοινωνικό έργο..

Καλημέρα

the BluElephant είπε...

συλλογή μεγάλων κτηρίων για την ... ικανοποίηση σας... !! (H)

the BluElephant είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
candy's τετραδιάκι είπε...

:))
Γαματος ο ροζ πανθηρας!!!

Βλαμμενος είπε...

είναι συνέχεια της συζήτησης που είχαμε με το σπέρμα και την παλαμή???....

φιλί....

skouliki είπε...

φρεσκο -> αυτες οι δυσκολες ωρες ειδες ...μαλακιες χαχχαχα

dark -> σε λιγο ομως οχι τωρα

ραδιο-> ειπα να επιστρεψω στα παλια

σταθη-> ναι η καλοσυνη μου ειναι για νομπελ

blue -> axxaxa τωρα και δικη μου συλλογη

candy -> καλε δεν ειναι ροζ πανθηρας

βλαμμενος -> εννοειται ειμαι επηρεασμενη απο αυτο

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

Άκης είπε...

xaxxaax Καλά που πάς και τα βρίσκεις? ΚΑΛΟΟΟΟΟ

Τις καλημέρες μου

Alexis B είπε...

Θα αναφωνίσω και πάλι O TEMPORA, O MORES!!!!!!!
Kiss Kiss Kiss

scorpios είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΙΠΟΤΑ ΕΤΣΙ?ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑ.

Σκορπίνα είπε...

Έτσιιιιιιιι!
Δείξε λίγο μαλακία να μας πάει καλά η μέρα βρε παιδάκι μου....

Ευχαριστώ για την ικανοποίηση του αιτήματός μου!
Πάντα τέτοια!:P

xaxa
Φιλιά πολλάαααααααααααααααα!!!!!

skouliki είπε...

σκορπινα ... ολα για τις φιλεναδες μου ρεεεεε

σκορπιος .. ναι μωρε χαλαρα λεμε

ακης ... κανω συλλογη με τετοια αλλος μαζευι κοχυλια ο καθενας με τα βιτσια του χαχαχ

αλεξης... σου δινω και μικροφωνο

kat. είπε...

για σκουλίκι καλά τα πας!!!

if.. ιγένεια είπε...

Πες τα ρε παιδί μου...

manitaraki είπε...

Oreo to tragoudi pou ebales.

KitsosMitsos είπε...

Βλέπω υπέκυψες και πάλι στα προστάγματα του σατανά.


Εύγε τέκνον μου!
Πολλά κολάσιμα φιλιά!

iLiAs είπε...

...καλά ξεκινάει το σαββατοκύριακο! :)

..super weekend να εχεις! :)

skouliki είπε...

κατ ναι ο δρομος ειναι μακρυς

ιφιγενεια λεω λεω και ποιος ακουει δεν ξερω χαχαχ

μανιταρακι χαιρομαι που ηρθες στην παρεα ... ευχαριστω για το τραγουδι

κιτσο για σενα τα κανω ολα λεμε

ηλια επισης και εσυ να περασεις σουπερ

island είπε...

ααα ο αδερφός του μακάκα!!!

candy's τετραδιάκι είπε...

Χαχαχα το ξερω βρε σκουλικογλυκα :)

skouliki είπε...

island xaxaxaxaxa

candy και εγω το ξερω οτι το ξερεις

KitsosMitsos είπε...

Να ιδρύσουμε κανένα Κίνημα Υπέρ της Απενοχοποίησης του Δημόσιου Αυνανισμού;
Υπάρχουν πολλά προστατευόμενα είδη που ανήκουν στην κατηγορία.

Haris είπε...

Ευτυχισμένο τον βλέπω εγώ... Καλά θα περνάει:)

skouliki είπε...

haris-> μια χαρα ειναι λεμε

κιτσο -> διευθυντη μουυυυυυυυυ

patsiouri είπε...

Eλα ρε, κυκλοφορεί ο Αυνάν σε καρτούν????
Γρήγορα για εξομολόγηση αύριο!

Lily είπε...

Aman O MAKAKAS!!!

Εφιάλτης είπε...

Ανθρωπο-μακάκας :p

skouliki είπε...

πατσιουρι, εφιαλτης lilly -> οπως τα λετε ..χαχχα

zekia είπε...

sofo!!!

antigonos είπε...

ahahahahaaaaaaaaa!!!!!

skouliki είπε...

zekia εντελως

skouliki είπε...

αντιγονος καλωςηρθες στην παρεα