Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2007

Καλημέρα...


Bookmark and Share

31 σχόλια:

skouliki είπε...

καλημεραααααααααααα σε ολους

συγνωμη που εχω χαθει

αλλα ειμαι τρελαμενη με δουλεια οσο δεν παει ...

ευελπιστω το σκ να περασω απο ολους για σχολια και φιλακια

if.. ιγένεια είπε...

Καλή σου μέρα συμπαθητικότατο σκουλήκιον..

fresco είπε...

με πρόλαβε η if...

έπρεπε ΕΓΩ να ήμουν πρώτος!!! :-D

καλημέρααααααα...

(...τι καλημέρα δηλαδή, που τέτοια ώρα που θα πέσω για ύπνο μάλλον άσχημο ξύπνημα θα έχω το πρωι...:-(...)

fresco είπε...

είσαι και φαίνεσαι skoulikakion!!! :-Ρ

(η κανονική απάντηση στο blog μου)

Alexis B είπε...

Καλημέρα και σε εσένα skouliki καλά ξεμπερδέματα με την δουλειά.

Radio Marconi είπε...

Καλημέρα, μια από τα ίδια.... και για τους ίδιους λόγους.

skouliki είπε...

ifigeneia καλημερα

φρεσκο -> καλημερες... εισαι και φαινεσαι επι 2 στο τετραγωνο

αλεξης-> ευχαρισωωωωωω

ραδιο-> ουφφφφ ...

Βλαμμενος είπε...

κλιφτ...φλιτ...προυτς...

μεταφραση: υπάρχει κατανόηση!

scorpios είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΚΟΥΛΗΚΑΚΙ ΜΟΥ,ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

_ST_ είπε...

Καλημέρα!

Moodygirl είπε...

KALHMERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

if.. ιγένεια είπε...

Ξανά καλημέρες..

mpoumpoula είπε...

καλημέρα σκουλικαντερα!!!!
χαχαχαχα
αγακλίτσα κια φιλάκι στο ροζέ σου μαγουλάκι!

Trelofantasmeni είπε...

Καλημέρα γλυκιά μου....την φωτό δεν μου την ανοίγει...φιλάκι.

Akis είπε...

Καλημέρα!!!Αν και μόνο καλή δέν είναι.Anyway..Καλή δουλίτσα..

island είπε...

Καλημέρα γυροβολιαστό σκουλίκι...

skouliki είπε...

γεια σε ολους








αααααααααααααααααααααααααααα

Σκορπίνα είπε...

Ρε σκουλίκι...
Μας χαλάς ρε κοριτσάρα μου...
Όλοι εδώ έχουμε πάνω κάτω μια γραμμή πάνω στην οποία πατάμε...
Εγώ κοψοφλεβιάζομαι και ερωτεύομαι, ο βλαμμένος λέει και κάνει βλακείες, εσύ ασχολείσαι με το να μας ψυχαγωγεις με τσοντοφωτογραφίες κλπκλπκλπ...

Και σημερα...ΤΙ ξενέρα είναι αυτή δηλαδή?Τι δουλειά έχει ο γατούλης??εεεεε?Σε ρωτώ...Που είναι η καθιερωμένη φωτό που μας βγάζει λίγο από το πρόγραμμα?

Μας απογοητεύεις σκουλίκι...

λολιτα είπε...

και σε σενα σκουλικι!

kat. είπε...

θα σου έλεγα τώρα κάτι.. αλλά τέλος πάντων!

KitsosMitsos είπε...

Καλή η μέρα, χαμένο το απόγευμα.

Η εντροπία του συστήματος που λέγαμε!

Πάλι τυρογαριδάκια τρως;

patsiouri είπε...

Καλή ξεκούραση ρε!

zealot~ape είπε...

έφαγα και λαζάνια σήμερα...

the BluElephant είπε...

καλημέρα κάθε μέρα!

the BluElephant είπε...

... κομματαρα η σημερινή!!

Inner silence είπε...

πέρασα για μια καλησπέέέέρα!!
φιλιά :)

purple είπε...

την καλημερα δεν την προλαβα!!! σου στελνω μια καληνυχτα :-)

skouliki είπε...

σκορπινα το επομενο θεμα φιλεναδα ολο δικο σου

skouliki είπε...

λολιτα, κατ,πατσιουρι,zealot, blue,inner, purple , kitso moy

καλημερες καλησπερες καληνυχτες οτι γουσταρετε

KitsosMitsos είπε...

Καληνύχτα τρελιάρικο σκουλήκι!

iLiAs είπε...

Καλημέρα! :)