Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2007

Μαμά...



Bookmark and Share

41 σχόλια:

if.. ιγένεια είπε...

αχαχαχαχαχαχαχ!! Άπαιχτη! χαχαχαχ...

skouliki είπε...

ευχαριστωωωωωωω

βρε συ συνεχεια αλλαζεις φωτο και με μπερδευεις ..φιλι

Haris είπε...

Από χαρά πετάχτηκε; Μάλλον:)))

fresco είπε...

skoulikaki μου, τι πονηρές σκέψεις είναι αυτές...;!!!

πως σου έρχονται στο μυαλό εσένα τέτοια πράγματα;!!!

bye!

scorpios είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΚΟΥΛΗΚΑΚΙ,ΚΑΛΕ ΤΡΟΜΑΞΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ,ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.

candy's τετραδιάκι είπε...

Ολα καλα..αυτη γιατι τρομαξε?

:PPPPPPPPPPP

Καλημερεςςςςς!!

iLiAs είπε...

...τα φαινόμενα απατούν! ;)
Καλή βδομαδα! :))

Νίκος Κ. είπε...

έτσι.. μάλλον γούσταρε η τύπισσα!

skouliki είπε...

χαρης, νικος-> τρελη χαρα

φρεσκο-> ποιος εγω ?.. απαππαπ

σκορπιος, candy-> καλημεραααααααα

ilias-> εντελως ομως..καλη βδομαδα

Βλαμμενος είπε...

έτσι εξηγείται γιατί μου λένε οτι φοβάμαι και την σκιά μου.....

κλιφτ φλιτ.....προυτς

skouliki είπε...

ημουν σιγουρη για σενα οτι θα το πεις αυτο μπραβο ερωτα

Σκορπίνα είπε...

Καλημέρα!!!Καλό μήνα!!!
Μια χαρά τον βλέπω να ξεκινάει...Τρελοσούλικο!!!

Φτιάξε μας φτιάξε μας!
Φιλάκια

skouliki είπε...

το παλευω φιλεναδαααααααα

Roadartist είπε...

χαχ α χα χα χ α χα τι πάθατε όλοι σας σήμερα με τα ανεκδοτάκια??Πολύ καλό!!

skouliki είπε...

καλωσηρθες στην παρεα..

ξυπνησαμε με κεφι

Akis είπε...

χααχαχαχ.Καλό!Αν και δέν ξέρουμε αν τρόμαξε ή χάρηκε τόσο πολύ!!!

καλή εβδομάδα να έχουμε

_ST_ είπε...

"που τέτοια τύχη!" Σκέφτηκε όταν πέρασε την γωνία...
Φιλιά
Καλή εβδομαδα

kat. είπε...

μπαμπά...

zealot~ape είπε...

μαμά...

kat. είπε...

γιαγιά..

skouliki είπε...

akis -> μυστηριο

σταθη-> καλη βδομαδα ...


zealot, kat -> παππους ?, θεια ? , κουνιαδος ?

KitsosMitsos είπε...

Εναλλαγή συναισθημάτων σε μία εικόνα:
Χαρά - τι με περιμένει.
Απογοήτευση - α ρε μήτσο με το τυρογαριδάκι σου.
Απογοήτευση 2 - η εικόνα ολοκληρωμένη μετά τη στροφή.
Έκπληξη - υπάρχουν τέτοια πράγματα;
Άγχος - πώς να το βολέψω...
Απορία - τώρα τα έχουν να κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα στο δρόμο;

Τελικά, μια εικόνα χίλιες λέξεις.

Radio Marconi είπε...

Μάλλον εμένα σε άλμα είς ...μήκος... μου κάνει από τη χαρά της!

Φορέστε του ένα σώβρακο στο κεφάλι, δεν είναι μύτη αυτή!!!!!

Καλή εβδομάδα ...χικ-χαμένο!!!!

kat. είπε...

κάτι βρε αδελφέ..
δεν μπορεί..
κάτι θα υπάρχει σε κάθε οικογένεια!

skouliki είπε...

κιτσο- > αναμενω να δωτο γαριδακι αλλιως θα σκασω

ραδιο-> να του βαλω κουκουλα καλυτερα

κατ -> υπαρχει αλλα χανεται

DARK_ERA είπε...

sinfonw me to xari apo xara petaxtike

skouliki είπε...

εγω ρε συ ακομα να δω τετοια τεραστια χαρα ..

να αλλαξω γωνια χαχααχχα

island είπε...

χαχαχαχα ρε τί έπαθε η γκόμενα;είμαι σίγουρος πως θα το βλέπει στον ύπνο της αλλά όχι σαν εφιάλτη αλλά σαν ονείρωξη...

skouliki είπε...

ετσι ετσι

Νανά Τσούμα είπε...

Α τί ωραία πέρασα με το blog σου!!!!
Χαιρομαι που σε βρηκα!!

candy's τετραδιάκι είπε...

Τυχερη παντως χαχα

patsiouri είπε...

Που πας και τα βρίσκεις ρε φίλε???

Alexis B είπε...

Ρε τί επαθε η τύπισα, Ε την έρμη νυχτιάτικα, με την χαρά έμεινε.
μετ'ασπασμών!

skouliki είπε...

νανα καλωςηρθες.. κερναμε και καφε

πατσιουρι ..φιλη ειμαι και δευτερον εχω τα κονε μου λεμε

alexis, candy ...φιλακια και καλημερες

laxanaki είπε...

Σκουλικάκι πάαααααλι γελάσαμε!! είσαι φοβεροοοοοοο

Trelofantasmeni είπε...

ουπς....τι έπαθε η γυναίκα.

iLiAs είπε...

Υγρή Καλησπέρα! :)

skouliki είπε...

laxanaki, trelofantasmeni, ilias


φιλια και καλησπερες

τρεχω σαν τρελη

Σκορπίνα είπε...

τρελοκαλησπέρες!!!!!!!!!!!!!!!!

FuSmOKer είπε...

πεινάωωωωωωωωωω
γκκρρρ!!

skouliki είπε...

σκορπινα και fu καλησπερες

καληνυχτες