Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2007

Bitch...


Bookmark and Share

42 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Καλησπέρες!
Απογευματινό ρέμβασμα στην παραλία με ανταλλαγή φιλοφρονήσεων... Ευχάριστο σπορ!

fresco είπε...

εσύ γιατί δεν είσαι στην ιστορία...;...

τι σόι sexy skouliki είσαι;...!!!

κανονικά όταν έλεγε "I'm bringing sexy back", έπρεπε να κρατάει/δείχνει εσένα!!!

:-D

byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Moodygirl είπε...

bringing sexy baaaaaack yeaahhh

skouliki είπε...

φρεσκο ποσο δικιο εχεις αλλα πλεονβγαινω σε συλλεκτικα κοματια μονο

κιτσο θα σε παω βολτα ετοιμασου

skouliki είπε...

μαυρογατοοοοοοοοοοοοο φιλι

island είπε...

σκουλίκι σκουλικάκι πού είσαι;καλησπέρα

skouliki είπε...

καλησπερα τωρα ημουν στο βλογκ σου χαχαχχαχαχχαχαχ

KitsosMitsos είπε...

Βόλτα, φιλί, όλα τα κομφόρτ!

Τι άλλο να ζητήσει κανείς...

if.. ιγένεια είπε...

Που είσαι ρε τζάστιν να δεις..

skouliki είπε...

τιποτα ...ουτε απο το εξωτερικο

ιφιγενεια εχω και μοτο παμε μια βολτα ?

if.. ιγένεια είπε...

χαχαχ.. Προς το παρόν πέρνα από το ηλεκτρονικό μου σπίτι γιατί έχεις πρόσκληση..

skouliki είπε...

ουφ ..μισο γκργκρ το μοτο

if.. ιγένεια είπε...

λολ.. Δεν είναι υποχρεωτικό μην τρελαίνεσαι.. Χαλλλαρά..

skouliki είπε...

μαλιστα

if.. ιγένεια είπε...

Μην σκοτωθείς κι όλας με το μότο κ το έχω κρίμα στη συνείδηση μου..

if.. ιγένεια είπε...

Καλά πότε προλαβαίνει κι απαντάει... Ο_Ο

skouliki είπε...

η μπουμπουλα σπαει ποδια εγω ειμαι ευλιγιστο

if.. ιγένεια είπε...

χαχαχαχ.. Μέχρι να κάνω ένα σχόλιο εγώ, εσύ έχεις κάνει 5 αθεόφοβο πλάσμα.. χαχαχ..

skouliki είπε...

εχω παρει καλα χαπια ειμαι σουπερμαν

if.. ιγένεια είπε...

Το σούπερ σκουλήκι..

if.. ιγένεια είπε...

Καλά, το βλέπω εγώ, με τις παπαριές που γράφουμε η μια στην άλλη θα κάνουμε ρεκόρ στα κομμεντς..

skouliki είπε...

ακουγεται λιγο ανωμαλο αλλα ειναι αληθεια

skouliki είπε...

χαχαχα μαλλον

if.. ιγένεια είπε...

Δικά μας είναι ότι θέλουμε θα κάνουμε... Σε καληνυχτίζω όμως.. Συνεχίζουμε το ρεκόρ αύριο.. ;p

skouliki είπε...

φιλιααααααα λοιπον

if.. ιγένεια είπε...

Καληνύχτα είπα? Δεν είπα.. Καληνύχτα σούπερ σκουληκάκι..

skouliki είπε...

εχουμε μπερδεψει τα σχολια μας με την βουρτσα

Alexis B είπε...

Να'μαι και εγώώώώώώώώ
Καλημέρα σκουλίκιον
Ρέμβασμα στήν παραλία.
Ωραία πράγματα

candy's τετραδιάκι είπε...

Καλημερααα!!
Εχουμε κανενα σνουπακι εδω? ;))

skouliki είπε...

καλημερα παιδιααααααα

zealot~ape είπε...

καλημέρα!!

skouliki είπε...

καλημεραααααα καρμα μου

Βλαμμενος είπε...

ανωμαλο

skouliki είπε...

βλαμμενο (ς)

roadartist είπε...

καλημερα :)

KitsosMitsos είπε...

Το ανώμαλο απ'τον ομαλό.

skouliki είπε...

road καλημερες

ασε κιτσο ο βλαμμενος ξεπερναει καθε ανωμαλια

iLiAs είπε...

Καλησπεραααα Ντόρα!

patsiouri είπε...

Χο χο χο!!!

skouliki είπε...

καλησπερες παιδακια

revqueer είπε...

ΧιΧι!!! Καλό!!!

skouliki είπε...

καλωςηρθες .....