Κυριακή, 11 Νοεμβρίου 2007

Chat...




Marconi: Καλά δεν βλέπεις Λαζόπουλο?
σκουλικι: ναι ρε βεβαια ,βλεπω
kitsosmitsos: Ούι ούι το σκυλούι
Marconi: και εγώ σε βλέπω! αλλά έχω μπλέξει με αλλαγές.
kitsosmitsos: αλό; σε μένα μιλάτε; δε σας ακούω! πάρτε το μΕδέν
Marconi: γεια σου μεγάλε ΚΜ, τώρα ακούς?
Marconi: είναι το θέ(α)μα!
σκουλικι: και εγω νομιζα ρε οτι ειναι το ροζ
kitsosmitsos: ακούει και βλέπει. συνεχίστε παιδιά μου το θέαρεστο
σκουλικι: μαλιστα πατερα
Marconi: θεάρεστο? το ροζ είναι θεάρεστο!
σκουλικι: το ροζ ειναι πατεντα
σκουλικι: ελα μην βγαλω το οπλο απο το υπογειο
Marconi: ψυχραιμία παιδιά, την κάνω...
σκουλικι: φιλι
Marconi: Καλό βράδυ και καλό ξημέρωμα.
Marconi: Το πήρα!
σκουλικι: κρατα το
kitsosmitsos: το όπλο; είναι και της μόδας - βλέπε ζωνιανά και τα σχετικά
σκουλικι: θα σε δειρω εσενα
Marconi: Δεν μπορώ, τώρα είδα το post! Άγνοια???
σκουλικι: ναιιιιιιιιιιιιι
Marconi: Εγώ νόμιζα ότι ήμουν εκτός ... γενικά
σκουλικι: ολα νορμαλ ανωμαλα
Marconi: Σε κάτι τέτοια εσεις τα νιάτα πρέπει να τρέχετε!!!!
σκουλικι: ναι ρε μισο να βαλω πρωτη
Marconi: καλά! με έπεισες, τα λέμε....
σκουλικι: γειαααααααα
kitsosmitsos: ποιον θα δείρεις; μη μας πάρουν τα αίματα!
σκουλικι: εσενα, μπες μσν
kitsosmitsos: γιατί; τι έκανα το καημένο το κιτσομητσάκι;
σκουλικι: καημενε.........μπες μσν λεμε .αμαν........ ουφ..
kitsosmitsos: γιατί καλέ θες να με σύρεις στην ακολασία;
σκουλικι: εντελως

Bookmark and Share

32 σχόλια:

Radio Marconi είπε...

Είμαι από πρωί με ένα τεράστιο ερωτηματικό πάνω από το κεφάλι μου!

Αμα ξαναγράψω σε chat ...να μου καεί το μηχάνημα!

if.. ιγένεια είπε...

kitsosmitsos: ποιον θα δείρεις; μη μας πάρουν τα αίματα!
σκουλικι: εσενα, μπες μσν
kitsosmitsos: γιατί; τι έκανα το καημένο το κιτσομητσάκι;
σκουλικι: καημενε.........μπες μσν λεμε .αμαν........ ουφ..
kitsosmitsos: γιατί καλέ θες να με σύρεις στην ακολασία;
σκουλικι: εντελως


χαχαχαχ.. Δεν παίζεστε μωρέ..

skouliki είπε...

radio -> γιατι καλε ... αφου σου λεω στειλε μηνυμα να σου πω

εγω βρε για να σε ανεβασω σε εβαλα και σε ποστ...αχαριστε χαχαχχα

if-igeneia -> ειδες τι καλος που ειναι λατρεια του εχω

Radio Marconi είπε...

Καλά, το παίρνω πίσω...

(Θα το πάρω αλλοιώς...)

Ουάου έγινα πρωτομπλογκοσέλιδο!

Νάσαι καλά!

zealot~ape είπε...

Τάκη;;;
Τάκη εσύ!;;;!;

skoulili καις κόσμο...

skouliki είπε...

radio-> ηρθε η ωρα να σου δωσω φιλι σματσσσσσσσσσσσσσσσ σμουτς

zealot-> ναι αλλα εχω καλη προθεση χαχαχχα

ΤΣΟΥΠΡΑΛΙΝΑ είπε...

πεταει η ομαδα!!χαχαχαχα

skouliki είπε...

ναι φοραει always και πινει red bull

χαχαχααχαχχα

Inner silence είπε...

ω ρε την έχω δει άσχημα σήμερα και δεν έχω πιεί και τίποταΑ! λές να φταίει αυτό? o_O
ΚαλησΠέΕρΑααΑ!
μουατσ

fresco είπε...

@ skouliki

"είσαι τρελή / είσαι τρελήηηη / γυαλιά σπασμένα σου το λέω καααααταααααπίιιιιινειιιιις"

(= παράφραση άσματος της Πάολα...)

skouliki είπε...

inner-> ελα να τα πιουμε παρεα δεν ακους

φρεσκο-> εισαι γλυκουλης !!!

laxanaki είπε...

Αυτό το πράγμα που κάνεις όλο τον κόσμο ρεζίλι δεν το καταλαβαίνω... Αδιάκριτο σκουλικάκι..

skouliki είπε...

ναι ειναι ακομα μια μαλακισμενη ανωμαλια του εαυτου μου χαχαχ

Μαριλενα * είπε...

Tα εν οίκω μη εν δήμω τέκνον καλό :ΡΡΡ

skouliki είπε...

μα δεν μπορω......προσπαθωωωωωωω αλλα δεν μπορωωωωω

να παω για εξομολόγηση ????

KitsosMitsos είπε...

Τελικά δε με έσυρε στην ακολασία - αλλά είμαστε στην προσπάθεια ;-)
Θα πέσω, πάντως, δεν είμαι πολύ ανθεκτικός.
Άσε που επισήμως τα διαψεύδω όλα...περίπου.

skouliki είπε...

καλαααααααααα.... αυτα που λες ..δεν θα εχουν σημασια επειδη θα σε θαμπωσω

Μοιράιδα είπε...

πες μου τεκνον αμαρτησες και σημερα βλεπω...
ακουω εγω..
και οπως βλεπω ακουνε και ολοι οι αλλοι...
οταν δεν υπαρχουνε οι καμερες υπαρχει το σκουλικακι να τις αναπληρωνει χαχαχαχ

skouliki είπε...

ρε παιδια αφου η δουλεια μου ειναι η καμερα εγω φταιω ..........το συστημα λεμε

kat. είπε...

ζούμε μεγάλες στιγμές!
σχεδόν τεράστιες!

skouliki είπε...

και εχω υλικο ακομα φουλ

Dreamgirl είπε...

Ωραίες συζητήσεις έχετε!(ότι και να λένε οι άλλοι εγώ ευχαριστιέμαι όταν βάζεις τα chat, για αυτό δεν μιλάω εκεί κιόλας ;P)... Αν και δεν μου λείπουν τέτοιες συζητήσεις με νόημα... Τις κάνω και μόνη μου με τους φίλους μου :Ρ

skouliki είπε...

αυτα ειναι τα καλα.... βγαινει πολυ γελιο ετσι

if.. ιγένεια είπε...

Είδα φως και μπήκα..

skouliki είπε...

ωραια να τα κλεισω τωρα για ατμοσφαιρα ?

iLiAs είπε...

..διάλογοι για σαπουνόπερα! :PP

καλο βράδυ! :))

skouliki είπε...

φιλια

Νίκος Κ. είπε...

ότι, αλλά καλή φάση

Radio Marconi είπε...

Skouliki, ευχαριστώ για τα "πέντε λεπτά διασιμότητας" και τη συγκίνηση που μου χάρησες! Εύχομαι στους υπόλοιπους ...και στα δικά σας!

Καλημέρα!!!!!

skouliki είπε...

νικος-> θα συμφωνησω

radio-> εχω και εγω τις αδυναμιες μου.... τα λεφτα αστα στο παγκο να τα παρω μετα

Haris είπε...

Αίμα, δάκρυα, ιδρώτας και Ζωνιανά. Όλα σ' ένα.

skouliki είπε...

ετσι ετσι ..Σακηηηηηηηηηη