Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2007

Chat...

σκουλικι: μιαμ
kitsosmitsos: έφαγες; να σε χτυπήσω στην πλατούλα να κάνεις αργκ;
σκουλικι: οχι θελω κακα μου
kitsosmitsos: πρώτα γκρου και μετά κακάκια
σκουλικι: τωραααααααααααααααα
kitsosmitsos: νύσταξε μάλλον και γκρινιάζει ,άχου το βρε, αγκού
σκουλικι: σκατα , αμα μεγαλωσω θα γινω φονιας
kitsosmitsos: χαχα θα μου πέσει το λαπτοπ απ'τα χέρια ,και τι θα φονεύεις;
σκουλικι: τα τυρογαριδακια
kitsosmitsos: έχω και φοφίκο! λίγο ληγμένα βέβαια, αλλά κάνουν τη δουλειά τους
σκουλικι: μαμα ο μπαμπας με λεκιασεεεε, μαμα ο μπαμπας εχυσε πανω στην sakira μου
kitsosmitsos: τι είναι το σακίρα;
σκουλικι: τραγουδιστρια ζωον
kitsosmitsos: χαχα σακίρα-σακίρα που σπάζει τη μεσούλα,και εσύ τι δουλειά έχεις με αυτήνανε;
σκουλικι: ειναι το αρκουδακι μου
kitsosmitsos: σακίρα αρκουδάκι; σε φυσικό μέγεθος;
σκουλικι: οχι ρε σε στρουμφ
kitsosmitsos: έτσι εξηγούνται όλα, στρουμφίτα
σκουλικι: ανοιξε μσν, θα γινουμε ρομπα παλι
kitsosmitsos: αχ τι μου κάνεις,δε μπορώ να αντισταθώ (συνέχεια του τραγουδιού)
σκουλικι: αχ τσακισου
kitsosmitsos: τσακίστηκα Bookmark and Share

40 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Απορία: έκανε τελικά κακά του;

Ειρωνία: Η έκφραση "άνοιξε μσν, θα γίνουμε ρόμπα πάλι" έχει κάτι το οξύμωρο ή εμένα μου φαίνεται;

Διαπίστωση: Γιατί απάντησα στο "μαμά, ο μπαμπάς με λέκιασε";

skouliki είπε...

απορια..οχι ακομα

ειρωνια...ολα νορμαλ ..τον δρακο περιμενω

διαπιστωση..ψιλομπαλετο εκανες ποτε?

KitsosMitsos είπε...

Χαχα.
Και πότε θα κάνει;

Δεν ήμουν καλός στα ανοίγματα, ενώ δεν έσπαγε το κουντεπιέ μου και έτσι με διώξανε.

skouliki είπε...

εχει σημασια για σενα ποτε θα χεσει??????

τι να πω να σε παρει τηλεφωνακι ?? να σε ενημεωσει

KitsosMitsos είπε...

Μετά το πέρας της αποστολής.

iLiAs είπε...

Πολύ καλημέρα σας δεσποινίς! :))

skouliki είπε...

καλημερα ηλια

Moodygirl είπε...

axxaxaxaxax orgiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
eliwsaaaaaa

skouliki είπε...

τα βραδια δεν παμε καλα....υπαρχει ανωμαλια

Trelofantasmeni είπε...

Γεια σου σκουλήκι με τα τρελά σου...να μη ρωτήσω αν έκανε πρώτα κακά και μετά γκρουκ...

Matrix είπε...

Καλημέρα.

Να στε καλά και οι δύο :)

scorpios είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΟΥ....

Dreamgirl είπε...

Τα τυρογαριδάκια λυπήθηκα... Φονιά!!!

Ευτυχώς πάντως που πήγατε msn και δεν γίνατε ρόμπα! :Ρ

Καλημέρα! :)

zealot~ape είπε...

...θα τον ψάχνετε αυτόν τον χρόνο που σπαταλάτε έτσι άδικα και θα χτυπάτε το κεφάλι σας στον τοίχο...
REGRET ΡΕ!

skouliki είπε...

παιδια καλημερες ...

οχι δεν γιναμε ρομπες......

τα γνωστα.....εφιαλτης αυτο το παιδι

purple είπε...

πιασατε σκατοκουβεντες διαβαζω!!!!

skouliki είπε...

ναι χαχαχαχχαχαχαχαχχα

Radio Marconi είπε...

Ερώτηση: Διαβάζεται από κάτω προς τα πάνω? ή από πάνω προς τα κάτω?

Όπως και να το πιάσω ...το ίδιο νόημα βγάζω!

skouliki είπε...

απο πανω προς τα κατω..

ειδες τα βραδια μου δεν ειμαι καλα...λεω πιο πολλες μαλακιες χαχαχαχαχ

Μαριλενα * είπε...

αηδιούλες ξεραστικές :ΡΡΡ

και να σκεφτείς, πως ειπα να ρίξω μια ματιά προτου καθήσω να φάω!!

μπλιαξ :ΡΡΡ

skouliki είπε...

χαχαχχααχα ....συγνωμηηηηηηηηηηηηη

Βλαμμενος είπε...

και αυτονομάστηκα εγώ βλαμμένος...εδω υπάρχει βλακεία να φαν και τα σκουλήκια!!!

skouliki είπε...

δεν θα σε απογοητευσω ποτε ..

x-epitides είπε...

skouliki ela edw na sou pw

skouliki είπε...

που να ερθω καλε ???

x-epitides είπε...

edw

skouliki είπε...

για λεγε

x-epitides είπε...

pes esy

skouliki είπε...

εχω δουλεια ρε συ αν ειναι να θελεις να πεις κατι πες αλλιως πηζω τωρα ..

φλιτ

x-epitides είπε...

kali douleia..milame alli stigmi..

flit to you too

skouliki είπε...

ευχαριστω .......αν θες να μιλησουμε ελα απο το μαιλ καλυτερα εδω δεν ειναι φαση για chat

if.. ιγένεια είπε...

Xaxaxaxax.. Fovero ntoyeto leme, eiste o pariow kai h marinela toy msn! Sorry alla den exei Ellhnikoys xarakthres to pc!

zekia είπε...

αυτα τα αποσπασματα chat μπορείς να τα εκδόσεις και σε βιβλίο αν θέλεις. Τον τίτλο σε αφήνω να τον σκεφτείς μονη σου:)

patsiouri είπε...

Ω, είχα τόσα χρόνια να πατήσω σε παιδική χαρά!

Lily είπε...

Καταλάβαμε ή να κάνει και ΚαΚά??

skouliki είπε...

ιφιγενεια-> το διδυμο της συμφορας

ζεκια-> τιτλος να ειναι " φυστικι αξεφλουδιστο"

patsiouri-> δεν εχεις αδικο..η μαλακια παει συννεφο

lily -> αναπαντητο εμεινε

Haris είπε...

Σουρεαλιστικές οι συζητήσεις σας.¨)

skouliki είπε...

και σοβαρες...

maria λεμονατη! είπε...

πολυ τρυφερουλι κειμενακι, αχου το. να του τριψω την πλατουλα να του βαλω και ταλκ. ωχ, χεστηκε :{

skouliki είπε...

χαχαχχα γελαω μονη μου σαν χαζη παλι