Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2007

Ετσι...Ετσι...

Bookmark and Share

41 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ.
Όλα αυτά είναι του Σατανά.
666 θα καείτε όλοι στην κόλαση με τα ακατανόμαστα.

Ακούς εκεί έτσι, έτσι...

skouliki είπε...

δεν θες δηλαδη ;

KitsosMitsos είπε...

...θα'μαι εκεί ήδη ;-)

Να'χω και παρέα, τι μόνος μου;

KitsosMitsos είπε...

Εδώ πάντως ταιριάζει το ρητό
"Έλα που δε θέλεις..."

skouliki είπε...

το πινεις και δεν δινεις

KitsosMitsos είπε...

Το κέρασμα στην ώρα του.

Inner silence είπε...

Γιούχου!

DARK_ERA είπε...

xexexexexexe xirotera den les tipota

Haris είπε...

Τρανταχτό παράδειγμα, δεν λέω...:)))

Lily είπε...

Είναι αυτό που λέμε : το γ…με και ψόφησε!!

iLiAs είπε...

..σαν το ασφαλιστικό, ένα πράγμα!
Καλημέρα! :))

candy's τετραδιάκι είπε...

Στο σπρωξιμο ;)

Radio Marconi είπε...

Η εκδίκηση της Κοκκινοσκουφίτσας!

candy's τετραδιάκι είπε...

Mην σπρωχνεστε ολοι θα παρετε :)

Χαχαχαχα!

Moodygirl είπε...

pw poso alh8eia einai

skouliki είπε...

inner -> και γιουπι μην σου πω

dark-> xaxaxa oeo

haris-> εχει πειθω ..

lily-> στο περιπου χαχαχ

ηλια-> καλημεραααααααααααα

radio-> η τρλη χαρα του λυκου

candy -> να βγαλω χαρτακι προταιρεοτητας

skouliki είπε...

μαυρογατο ναι εγω μονο αληθειες λεω ειδικα αν η αναρτηση ειναι μια το βραδυ χαχχαχαχ

Βλαμμενος είπε...

κανα ποστ χωρις τσόντα θα κάνεις???

skouliki είπε...

μπα οχι χλωμο

patsiouri είπε...

Νομίζω πως σημερα η αύριο θα μείνουμε χωρίς αρχιεπίσκοπο, τριήμερο είναι η αργια???

mpoumpoula είπε...

όλα τα τυχερά στο λύκο συμβαίνουν...γαμώτι μου!

skouliki είπε...

πατσιουρι...ιδεα δεν εχω


μπουμπουλα ...γουφ γουφ

Σκορπίνα είπε...

Καλημέρες!!!!!!!
Και φιλιααααααααααααααά

maria λεμονατη! είπε...

ο νομος του μερφυ σε συμπλεγμα με τα παραμυθια του αισωπου!

KitsosMitsos είπε...

Αρχιεπίσκοπας; Άδεια;
Ό,τι πιο ταιριαστό!

scorpios είπε...

ΝΤΟΠΗ ΒΡΕΕΕΕΕΕΕΕ.ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑ.

Akis είπε...

'Ετσι,έτσι ΒΕΝΤΟΥΖΑ!!!!

skouliki είπε...

σκορπιος, σκορπινα, ακης->
καλησπεραααααααααα..... ξερω παλι οργιασα ..αλλα......

μαρακι -> εχεις δικιο !!!

κιτσο -> πεθανα στα γελια χαχαχχα

_ST_ είπε...

εμμμ ταδε εφα ο Μέρφυ και ο Νομος του!

skouliki είπε...

χαχχαχ καλησπερα σταθη

kat. είπε...

αχ.. δεν μπορώ..
μια βαρεμάρα νιώθω..

ναι ξέρω τι θα πεις! οτι υπάρχουν και χειρότερα!

skouliki είπε...

ακριβωςςςςςςςςςς χαχαχ

kat. είπε...

λύσε μου μια απορία!!!
δεν έχεις βαρεθεί να γυρίζεις συνέχεια γύρω - γύρω ..έλεος!
εγώ ζαλίζομαι που σε βλέπω.. μήνες τώρα!

skouliki είπε...

ναι εχω κουραστει αλλα..

τι να κανω με τιμανε με τα σχολια τους και ειναι υποχρεωση μου να αφηνω και εγω ενα σχολιο

island είπε...

Του τον κάρφωσε πλάκα πλάκα

Alexis B είπε...

o tempora, o mores.
τςτςτςτςτςτςτςτς.
Καλημέρα

if.. ιγένεια είπε...

λολ.. Το ήξερα οτι θα γελάσω..

prophet81 είπε...

Νομίζω ότι παρεξηγήθηκε κατάφορα η απεγνωσμένη προσπάθεια του κυρίου Αλεπού (!) να σώσει την κατάσταση :)
Για όλα φταίει η κακή γωνία της κάμερας...να βοηθήσει ήθελε ο άνθρωπος!

skouliki είπε...

prophet81 -> παρεξηγησις

ιφιγενεια -> ρουτινα χααχχαχα

αλεξη -> καλωςηρθες

island -> εντελως ομως

Εφιάλτης είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο...

skouliki είπε...

ευχαριστω ω μαθητη μου