Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2007

Και εγω σε αγαπαω...



Bookmark and Share

53 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Τα καλύτερα έρχονται!
Ή αλλιώς, το σεξ μπορεί να σκοτώσει.

Έγραψες για άλλη μια φορά.

skouliki είπε...

σκεφτομαι που σκφτομαι ας λεμε και καμια μαλακια

island είπε...

Και σκέφτεται και ο τυπάς στην φωτογραφία:"Την κάνω τώρα την μαλακία ή δεν την κάνω;" Πολύ καλό σκουλίκι

Inner silence είπε...

Πω πω το Χριστό φαντάρο έχει δει ο άλλος

Inner silence είπε...

Ανιεμαλ μαζί αφήσαμε σχόλιο τί διάλο;

KitsosMitsos είπε...

Και τώρα ο τύπος κλείνει τα μάτια και σκέφτεται μπάλα, τον Πάπα, την Θάτσερ και το κέρατό του το τράγιο.
Και να που το βιάγκρα μπορεί να κάνει κακό.

skouliki είπε...

island-> την κανεις μωρε και ασταδιαλαααα
inner-> κωλοδιληματα χαχχααχ

skouliki είπε...

κιστο-> δεν υπαρχει λυση θα γαμησει ..θελει δεν θελει

Inner silence είπε...

ΛοΛ και ξανα ΛοΛ

KitsosMitsos είπε...

Για άλλη μια φορά, το σεξ σκοτώνει.
Στροφή στο αγνό βουκολικό λοιπόν.
Μονάχους-μονάχους.

Haris είπε...

Ο τύπος την έκατσε. Αυτό μπορώ να το πω με σιγουριά.

skouliki είπε...

χαρη...να αρχισει να προσευχεται.. μπας και ξεκαβλω...

κιτσο..ναι αμαν πια με την μαλακια κουραστηκε το χερι μου..

KitsosMitsos είπε...

Χαχα! Αλλά κάνει καλή γυμναστική.
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
Διαλέγω το μπρος, τουλάχιστον μένει το χαμόγελο :-)

skouliki είπε...

ναι στο χωμα μεσα χαμογελαστος και μονος

KitsosMitsos είπε...

αμμό-χωστος;

Inner silence είπε...

Χαμογελαστός και μόνος. Το χώμα γιατί;;; :P

Lily είπε...

Καλά αυτό το βασανιστήριο είναι χειρότερο και από αυγά βραστά στην μασχάλη!!!

iLiAs είπε...

..μην υποκύψεις, δείξε χαρακτήρα! :P

Καλή βδομαδα, να είσαι καλά! :)

candy's τετραδιάκι είπε...

Χαχαχαχα :)

Καλημερααααααααααα

skouliki είπε...

καλημερες σε ολους........

ειδατε τι διληματα εχω μεσα στην νυχτια..

περναω μηνυματα λεμε....

φιλια σε ολους

Βλαμμενος είπε...

να βάλεις σηματάκι ακατάλληλο για ανηλίκους στο blog....είσαι και βρωμόστομα!!!

skouliki είπε...

απαππαπαπ ....καλε εκφραζομαι λεμε

tzonakos είπε...

Ειναι σαν να σκέφτομαι :
" Να σε πηδ...ξω κι ας πεθάνω : "

skouliki είπε...

ακριβως......!!!!!!!!!11

Radio Marconi είπε...

Λέγαμε ότι... σέρνει καράβι, τώρα θα λέμε... τραβάει πιστόλι!

Καλημέρα!!!!

skouliki είπε...

χααχχαχαχχαχχα .....αμετρητα τα προταιρηματα λεμε

Radio Marconi είπε...

Μπορεί να μην ακούω το γέλιο σου, το απολαμβάνω όταν το βλέπω όμως... :)

Ενεσούλα είπε...

ουπθθθθθθ!
Σ' ευχαριστώ Θεούλη μου που με έκανες γυναίκα!

Μετεωρίτης είπε...

KΆΛΗΜΕΡΑ
τρελοκομείο!!!!!!!

Μαριλενα είπε...

Σεξοσκούλικο καλη βδομαδα :)))

Inner silence είπε...

... Πάντως τώρα που ξαναβλέπω την φωτό...
δεν τον λυπάμαι καθόλου. ας γεννιόταν γκει. (αν και μετά απο αυτό μπορεί να γίνει)

island είπε...

@Inner silence

Μετά από αυτό που έπαθε δεν θα γίνει γκέι κούκλα μου αλλά μακαρίτης

skouliki είπε...

ραδιο-> θα ερθει και η ωρα σου για καφε

ενεσουλα-> και εγω το ιδιο θα ελεγα

μετεωριτης, μαριλενα -> καλημερες παιδακια

island, inner-> αν ηταν γκει εγω θα εβαζα αλλη φωτο ... μην που δινετε ιδεες ειμαι επικινδυνη λεμε

maria λεμονατη! είπε...

εγω παντως τοχω πει: πανω στον ερωτα θελω να πεθανω

KitsosMitsos είπε...

Κρίμα πάντως το παιδί. Είναι και προικισμένο.

skouliki είπε...

μαρια.... δεν σκεφτεσαι και τον αμοιρο τον αλλον βρε χχαχα

κιστο ...σιγα το καλτσον μου

if.. ιγένεια είπε...

χαχαχ.. Καλή εβδομάδα!

xipaki είπε...

Για αυτο σας λέω πρεπει ολοι να γίνουμε gay για να σωθούμε...

skouliki είπε...

xipaki -> να το δω..να προσπαθησω... ποια θα μου κατσει οεο..

ιφιγενεια -> καλησπερεςςςςς

laxanaki είπε...

χαχαχαχαχαα!!!! Πάλι γελάσαμε τρελοσκουλικάκι!!!

S είπε...

Μια φορά κι έναν καιρό στην άγρια δύση...
και έζησαν αυτοί καλά κι εμείς;;;;
σκουλίκι βαριέσαι;;;;; :))))

skouliki είπε...

λαχανακι -> φιλι μικρο μου

S -> βαριεμαι και πηζω ..χαλαρα

Akis είπε...

Ρε τι έπαθε ο άνθρωπος!!!

FuSmOKer είπε...

Φέρτε μου μια πέτρα..

skouliki είπε...

ακης-> καλωςηρθες..... λες να μην εφταιξε...

fu -> παρε και βραχοοοοοο

FuSmOKer είπε...

Skouliki φέρε μια πέτρα να τη σκίσω γιατί σφάζω άνθρωπο αυτή τη στιγμή

skouliki είπε...

βρε καλε μου παλι????

ποιος ηλιθιος σε πειραξε ..

FuSmOKer είπε...

κάποιοι μαλάκες εδώ μέσα στα blogs που σφάζομαι από το απόγευμα και ένας ηλίθιος από κάτω στην πολυκατοικία που είχε συνέχεια πατημένη την κόρνα επί ένα 10λεπτο, μέχρι που μου σπασε τα αρχίδια και βγήκα έξω και του πέταξα από τον 4ο μια γλάστρα 30 Kg στο αμάξι και έγινε το παρμπρίζ του και η οροφή... καινούρια..

Ε μετά είχαμε και έναν τυπικό διάλογο..

skouliki είπε...

παλι για αστυνομικο τμημα σε βλεπω..

βαλε φως χαχαχα

Νίκος Κ. είπε...

ω θεέ μου!

skouliki είπε...

τραγικο..ε

zealot~ape είπε...

δώσ' του ρε! δώσ' του κι ας είν' το τελευταίο σου!

zekia είπε...

είναι στάνταρ πως το σκέφτηκε γυναίκα αυτό!!!!!