Σάββατο, 10 Νοεμβρίου 2007

Σαλάχατα...




Bookmark and Share

33 σχόλια:

fresco είπε...

:-D :-D :-D :-D

καλό skouliki, πολύ καλό...!!!

fresco είπε...

α...και μια φιλική διόρθωση...δεν είναι "σαλάχατα", αλλά "σαλάγα τα", εκ του ρήματος "σαλαγ-έω/-ώ", ήτοι σημαίνει "αναδίνω βοή | οδηγώ βοσκήματα με φωνές"...

...σε εντυπωσίασα σκουληκάκι μου με τις φοβερές μου γνώσεις;!!!

;-) :-)

bye bye

skouliki είπε...

εντελως!!!!!!

οστοσο ας το αφησω ετσι να φανει οτι ειμαι ασχετη χαχαα

scorpios είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΣΑΙ,ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΒΛΑΧΟΣ.ΧΑΧΑΧΑ.ΤΕΛΕΙΟ.

fresco είπε...

δεν έχεις πρόβλημα εσύ...το fan club θα σε στηρίζει παρά αυτό το μικρό λαθάκι...;-)

την διόρθωση την έκανα, διότι ήμουνα διανοούμενος βοσκός στην προηγούμενη μου ζωή (όπως μου είχε πει ένας ινδός (α)γκουρού)...!!!

iLiAs είπε...

..όλοι στου μπαρ :P

skouliki είπε...

φρεσκο-> δεν εχω καλε οπαδους εγω οστοσο αυτον τον γκουρου τον θελω σαν κολασμενη

ιλια->καλησπεραααα

σκορπιος-> ειναι βλαχος με στυλ

ΤΣΟΥΠΡΑΛΙΝΑ είπε...

treloi gia desimo oi kyrioi{tora tha mou peis milao kai go...}

mpoumpoula είπε...

ιιιιιιιιιιιιιχαααααααααααααααααααααα πάμ γριγουρα στου μπαρ να πιουμ τα πουτά!!!!!!!

skouliki είπε...

τσουπραλινα...δικοι μας ειναι βρε

μπουμπουλα-> αμολατα και ερχομαι

Μαριλενα * είπε...

Γεια σου σκουληκάκι.

ή πρέπει να πω "γεια σ' κουριτσάρα μ'; :ΡΡΡ

Moodygirl είπε...

ti ftians?

skouliki είπε...

κοριτσια παν'ελα ειμαι σε δουλειες

φιλακιααααααα

Inner silence είπε...

Χοχοχο.. άντε βρε σκουλικούμπα με τα ουραία σ! :D

KitsosMitsos είπε...

Ε ρε του Κίτσου η μάνα κάθονταν!
Που λέει και η ταινία - αφού πιάσαμε τα δημώδη - Εμείς οι βλάχοι όπου λάχει.

skouliki είπε...

inner->πρρρρρρρρ....χαχαχχαχ

κιτσος -> καλημερα μπρρρρ

Radio Marconi είπε...

Για το βουκολικό της ενδιαφέρουσας ανάρτησης υπάρχει και το "Σαλάγα τα πράτα" τσούπρα μ'!

skouliki είπε...

ετσι να μου τα λετε να μαθαινω ..εγω η ευρωπαια χαχα

το φτυαράτσι είπε...

Χαχα!Μα το θεό Διόνυσο!Πάλι μπομπες τους κεράσαν?Χιχι!Την κουλησπέρα μου!

skouliki είπε...

κουλησπερεςςςςςςςςςςςςςςς

Crazy Tourists είπε...

Παρακαλώ;

CrazyTourist2

iLiAs είπε...

..καλησπερααα...απογευματινή
ησυχία! :)

skouliki είπε...

καλησπερεςςςςςςςςς ..

αγορια

if.. ιγένεια είπε...

χαχ.. Σαν τον τύπο που ήρθε σε μαγαζί που δούλευα κάποτε και μου ζητούσε προυφάν! ΠΡΟΥΦΑΝ?? Μετά από αρκετή ώρα, κατάλαβα ότι ήθελε καλαμάκια.. (που ρουφάνε..)

skouliki είπε...

την εχω πατησει ακριβως και εγω ετσι χαχαχαχα

Dreamgirl είπε...

Τώρα έχετε καταλάβει ακριβώς τι λένε; Πείτε μου τι λέει για το αμάξ' :Ρ
Πάντως να πάμε σε αυτό το μπαρ :Ρ

Πολύ καλό!
Καλή βδομάδα! :)

skouliki είπε...

καλημερα........

εγω καταλαβαινω τι λενε ... νατο πω δεν μπορω

iLiAs είπε...

Καλη βδομαδα!
Καλημέρα με χαμόγελο! :)

skouliki είπε...

επισης καλε μου

zealot~ape είπε...

εεερ....μετάφραση;!

skouliki είπε...

βρηκες ανθρωπο τωρααααααα.....

ανοιξε μσν ρεεεε αμεσως

if.. ιγένεια είπε...

Καλησπέρα σκουληκάκι μας.. Κερνάω κουραμπιέ.. ;p

skouliki είπε...

Ααααααααα τρεχω ρε λεμε

καλημερα