Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2007

Συνάδελφοι...


Bookmark and Share

50 σχόλια:

Moodygirl είπε...

FGTYSTOS ENAS SYNADERFOS O KYRIOS

zealot~ape είπε...

πάλι καλά όχι ο δικός μου συνάδελφος...

Ανώνυμος είπε...

καλημερα σκουλικι

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ελα τωρα...ολοι το εχουμε παθει αυτο!

skouliki είπε...

αμα σου λεω εχω και εγω εναν φτυστο

mpoumpoula είπε...

εμενα πάλι ένα καθηγητή απο το πανεπιστήμιο μου θύμισε...
τσ τσ τσ

scorpios είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ ΜΟΥ,ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΠΑΛΙ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ.

kat. είπε...

αχ και να ήξερες!
κάποτε παιζόταν κάτι με ένα συνάδελφο και ενώ είχαμε φτάσει στο "αμήν", μου λέει το κορυφαίο!
"μα όσα λέγαμε ήταν στο πλαίσιο της φοβερής συναδελφικής μας φιλίας"..
εννοείται οτι λίγες μόνον μέρες μετά ανακάλεσε ο τύπος..

Fatale είπε...

Καλήμερααα

τι συναδελφικότητα είναι τούτη!!!

φιλιά

Εφιάλτης είπε...

εγω να ξέρεις....:P

Moodygirl είπε...

ka8e etaireia exei to malaka kai ton peftoula ths

iLiAs είπε...

..τα συναδερφικά και τα φιλικά είναι τα καλύτερα ;)

Καλο σαββατοκύριακο...κλείστοοο πάμεεεε! :)))

prophet81 είπε...

Θέλει ο "συνάδελφος" να κρυφτεί και η χαρά δεν τον αφήνει!!!
Αν στην εικόνα ήταν γυναίκα...απορώ πώς θα φαινότανε η "συναδελφική της αγάπη" :)
Καλημέρα απο τον βορά...

maria λεμονατη! είπε...

ε, κοιτα. μπορει να ειναι επαγγελματιας ηθοποιος πορνο...και να απευθυνεται στην συμπρωταγωνητρια του!

tzonakos είπε...

Ετσι ε ;
χμμμμ ... μου βάζεις ιδέεςςςς !
χεχεχεχε !

tzonakos είπε...

Χαχαχαχα, φοβερό σχόλιο Μαρία Λεμονάτη :) :) :Ρ

skouliki είπε...

τι τραβαμε ρε παιδια και εμεις με τα αποαυτα τους...

να φερω το πριονι???

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ

kat. είπε...

το ηλεκτρικό πριόνι να φέρεις..
κάνει περισσότερο θόρυβο, άρα θα είναι και πιο εντυπωσιακό!

skouliki είπε...

ναι μισες δουλειες δεν κανω ...

fresco είπε...

δυστυχώς εγώ στον εργασιακό μου χώρο δεν έχω γυναίκες συναδέλφους τις οποίες θα μπορούσα να δω όπως ο "κύριος" της φωτογραφία...

κλαψ...κλαψ...;-)...

skouliki είπε...

κριμα βρε συ ..να ερθω εγω ?? χαχχα

ΤΣΟΥΠΡΑΛΙΝΑ είπε...

παντως ετσι οπως τον βλεπω στη φωτογραφια,μου ερχεται να παρω το ψαλιδι και να του τα κοψω.ειμαι που ειμαι νευριασμενη με ενα φιλαρακι του.
γρρρρρρρρ...

fresco είπε...

@ skouliki

έλαααααααααα ;-) ;-) ;-)

skouliki είπε...

τσουπραλινα κοψε και βαλσαμωσε

φρεσκο-> ερχομαι λεμε στανταρ

Μαριλενα * είπε...

Πολλοίι συνάδερφοι είναι έτσι :ΡΡΡ

σκουληκάκι που θα πας το βραδυ; :)))

skouliki είπε...

στο ρεμο λεμεεεεεεεε

χορευουν τα σκουλικια ???

_ST_ είπε...

ελάτε ρε παιδιά!
Πως κάνετε έτσι!
Πριαπισμό έχει ο κύριος!
Θεραπεύετε!!!
Που πήγε το μυαλό σας!!!

skouliki είπε...

xaxxaxaxax ναι αρκει να μην παρει ποτε το μπλε χαπι καηκαμε χαχαχ

FuSmOKer είπε...

Ποτέ με άτομα από δουλειά!
Χρυσός κανόνας..

(και είναι φρίκη το ξέρω γιατί πάιζουν περίπου 280 γυναίκες κάτω των 27 στη δουλειά..)

FuSmOKer είπε...

180

skouliki είπε...

και ελεγα να σε προσλαβω εδω ... αλλα δεν μπορω συγνωμη .... οι κανονες σου δεν μου κανουν χαχαχ

FuSmOKer είπε...

στάνταρ εσύ βγαίνεις χαμένη ;)

τέτοιο κελεπούρι..
:)

skouliki είπε...

τελειωνε λεμε ..παω φορουμ εχω κοσμο φωναζουν

Radio Marconi είπε...

Ίσια μεγάλε! Άξιος! Πάντα τέτοια!

Θεωρούμε ότι σαν συνάδελφο εννοεί τις γυναίκες ή και το ανάποδο? (για να έχουμε το ...νού μας)

Τα κορίτσια μπορούν να τον παίρνουν μαζί τους στο δοκιμαστήριο για να κρεμούν τα ρούχα! Προσωπικός καλόγηρος.

Καλή διασκέδαση!!!!

skouliki είπε...

βρε ανθρωπε .... μια ιδεα απο μονος σου εισαι !!!

θα σε χρειαστω ..εσενα.....

Lily είπε...

Ax έχω και εγώ ένα συνάδελφο στην δουλεία που με βλέπει έτσι και ειλικρινά με έχει κουράσει… γιατί εγώ πάλι τον βλέπω χλομό!!!
By the Way…skoulikaki για νεα blogger έχεις γίνει καλή και λέω να σε βάλω στα link μου!! Αν μου έκανες και εσύ την τιμή θα ήταν χαρά μου!! Καλό Σ/Κ!!

skouliki είπε...

και βεβαια lily θα σε βαλω εγω ....τιμη δικη μου βρε ..αν δεν ειχα εσας κουτσουρο θα με ελεγαν χαχχα φιλακι

KitsosMitsos είπε...

Γιατί τον αποπαίρνετε τον άνθρωπο; Φυσιολογικό είναι. Συμβαίνει συχνά... Είναι η εκτίμηση του ωραίου, αυθόρμητη πάντα ;-)

skouliki είπε...

σιγα να μην πουμε και ευχαριστω....

για καμμια κρεμαστρα κανει μονο

paperflowers είπε...

Έλα ρε παιδιά, αυτοί κάνουν τις ώρες της δουλειάς να περνούν πιο ευχάριστα...
Μην ακούω για πριόνια και λίμες...

skouliki είπε...

ναι αλλα in case of axxa

tzonakos είπε...

To "αστείο" με τα πριόνια ειναι πολύ κρύο. Δεν ειναι αστείο δηλαδη.

Καλησπερα.

skouliki είπε...

νταξει μην ανησυχεις θα το βαλω αποθηκη

scorpios είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ,ΑΣΕ ΟΜΩΣ ΚΑΤΩ ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ,ΑΝΤΡΕΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ,ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ..ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΟΤΙ ΕΧΩ 4 ΑΝΤΡΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ,ΑΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΧΑΘΗΚΑ.

ΤΣΟΥΠΡΑΛΙΝΑ είπε...

kalisperes!

skouliki είπε...

4 αντρεςςςςςςς μαμα μουυυυυυυ


καλησπερα κοριτσια

scorpios είπε...

ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ,ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ,ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΕΣ...ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΕ ΑΓΟΡΙΑ.ΥΠΕΡΟΧΑ ΕΙΝΑΙ.

skouliki είπε...

λες ε? να μην φοβαμαι

tzonakos είπε...

Πρόσεχεεεεεεε ....

skouliki είπε...

τι?????????